De auto is het wachten waard.

Ik heb erg lang moeten wachten op de auto. dit komt door de onvermijdelijke corona-gevolgen. Maar nu ik de auto heb, was het het wachten waard.

It was a fast transaction and the agent is very cooperative.

goede service ontvangst

goede service ontvangst

Mijn ervaring met XLEasy is gewoon top Alles is snel geregeld, contact is ook super, als er al vragen zijn,dan zijn die met een opgelost. Nieuwe auto keurig afgeleverd. dus gewoon top.

Goede duidelijke service.

Zeer tevreden over de gang van zaken wbt onze nieuwe leaseauto. Netjes afgeleverd aan huis op het afgesproken tijdstip. Communicatie met de leasemaatschappij dik in orde. Bedankt hiervoor. Nu genieten van onze nieuwe aanwinst!

Na gewaardeerd initiatief een verbeterde versie

Verkoop begeleider Pascal heeft ons zo goed als mogelijk geïnformeerd en was behulpzaam. Na telefonisch contact met Yvo en een uitgebreide evaluatie van enige misverstanden heb ik de eerste enquête verbeterd.De lucht is geklaard en daar heb ik een prima gevoel aan overgehouden. ( 6000km) Met Gr. R.F. Douma

perfect

Mijn ervaringen, tot nu toe, met XLEasy zijn uitstekend. Als alles goed gaat , zonder enig probleem, dan is zo,n beoordeling gerechtvaardigd. Maar....we hebben nog vier jaren te gaan(?!) Op 16 juni kon ik de auto in ontvangst nemen. De aflevering, voor Wassink autogroep, ging precies zoals gepland. Aflevering kon niet beter. ik was zelf degene die de eerste kilometers mocht afleggen, want de auto werd op een autotaxi gebracht. Ook de brandstof ontbrak niet. 'Service' de chauffeur/bezorger aan. Perfect!. \Dank ook aan Nicole Ebbers van Wassink . Een heel aardige dame die bewerkstelligde dat mijn auto een week eerder afgeleverd werd dan aanvankelijk de bedoeling was. Daar was ik zeer content mee. Ik heb Wassink autogroep dat ook laten weten. Ik doe al aan mond tot mond reclame voor dat bedrijf. Ze zitten helaas te ver bij mij vandaan om mijn auto daar in onderhoud te geven. Ford Nederland heeft mij niets gevraagd. als ze dat wel zouden doen was mijn evaluatie tot nu toe; Een fantastische nwe. Ford Fiesta! Enorm vernieuwd, compleet modern en mooi dashboard. Alle denkbare accessoires erop en eraan. Super soepel rijdend en heerlijk stil. Feitelijk zijn het , enigszins gechargeerd, vooral de banden die je hoort (en die zijn behoorlijk stil). Deze nwe. Fiesta en echt behoorlijk beter dan mijn vorige Fiesta. Eén minpunt voor Ford. De navigatiekaart(en) is/zijn niet up to date. Een rotonde van enkele jaren oud in mijn dorp wordt door de navigatie niet gekend. Dat is natuurlijk minder. Ik hoopte juist een nwe. auto en dus ook een up to date navigatie. Mogelijk kan Ford daar nog een update toepassen?. Wellicht iets voor XL Easy of evt. Wassink om daar in te bemiddelen? Daar hoor ik graag over. |Eindconclusie (muv laatste punt) alles perfect/uitstekend. Vriendelijke groet, H.J. (hans)Prins Holten

In goed overleg een juiste keuze kunnen maken, was niet m’n eerste keuze maar goed alternatief. De Opel Corsa rijdt top!

Gewoon goed!

Snel, duidelijk en vriendelijk

XLEasy is erg klantvriendelijk, duidelijke website, duidelijke communicatie en concurrerende tarieven. Dit is mijn eerste ervaring met XLEasy, maar op basis van mijn ervaring tot nu toe kan ik niet anders concluderen dat ik erg tevreden ben.

Uitstekende service en heel scherp geprijst :)

Ik heb lang lopen zoeken naar een lease maatschapij, toen kwam ik XLeasy tegen. De Opel Corsa sprong er meteen uit. Ik heb niet lang hoeven nadenken en heb gelijk een offerte aangevraagd. Alles was binnen een paar dagen geregeld en de communicatie verliep heel goed en snel tussen XLeasy en mijzelf. Ik zou iedereen deze leasemaatschapij aanraden voor als ze een lease auto zoeken voor een mooie scherpe prijs.

Gewoon helemaal top

ik moest heel snel een auto hebben vanwegen werk, ik kwam bij xleasy terecht en binnen 3/4 weken stond mn auto al klaar ik ben super geholpen door pascal ! Ik zou iedereej aan raden hier te leasen want deze mannen zijn echt toppers ! Met lieve groet vanuit gouda ! Nikki vlek

Ben ontzettend goed geholpen door Pascal van de Braak en door de Lease maatschappij,echt een aanrader .gr RONVANDERMEER

Vriendelijk en goed geholpen

Voor het eerst met privet lease begonnen,en ik moet zeggen ik heb wel een goed gevoel bij dit bedrijf snel duidelijke antwoorden op mijn vragen en goed geholpen

Zoals het hoort

Het contact via de e-mail and chat op de xleasy site is helder en aangenaam, ondanks mijn vele vragen en offerteverzoeken. Na wikken en wegen dan de knoop doorgehakt en een Corsa in bestelling genomen. Ook hierna is alles duidelijk gebleven en werd ik netjes benaderd door de opel-dealer voor een sneller-dan-verwacht afhaalafspraak. Helaas werd er schade geconstateerd maar is dit netjes en vooraf gecommuniceerd en was de afspraak met een paar dagen verzet en is mijn auto prachtig afgeleverd. Dikke prima en petje af voor XLeasy en Henri & Herman te Amersfoort!!

Gewoon fantastisch!!

Ik vindt het een fantastisch bedrijf. Zeer klantvriendelijk! Na een paar mails over en weer te hebben verstuurd. En je de auto hebt samengesteld is het zo geregeld. Auto netjes afgeleverd gekregen via de dealer. Wat echt fantastisch was. Top voor alle betrokkenen partijen chapeau!! Echt een aanrader voor iedereen!! Grtjs Pascal.

Gewoon goed!

Goed advies, klantvriendelijk en aantrekkelijke aanbiedingen!

Geweldige service

Erg persoonlijk contact en staan altijd voor je klaar als je een vraag hebt

Pascal en Ivo, perfect en correct benadering klanten!

Heel prettig en vertrouw bedrijf XL Easy private lease, deskundig en vriendelijk adviseurs. Zal het zeker doorgeven! Veel succes verder!

Prima auto, met veel mogelijkheden

De auto rijdt prima, ziet er goed uit en is voorzien van vele snufjes, zoals: elektrisch bedienbare ramen, zowel voor als achter lane-assist cruise control stuurwielbediening voor radio etc Krijg veel complimenten over de looks van de auto, echt wel gaaf! Enige minpuntje ligt niet aan de auto zelf, maar vanwege de huidige Coronasituatie kan ik er niet genoeg in rijden

Zeer vriendelijke en snel reagerende medewerkers

Alles prima geregeld. Prijs/kwaliteit (voorwaarden e.d.) verhouding is goed. Enige wat ik minder vind, is dat op de groene kaart staat dat de auto bij schade naar een bedrijf in Apeldoorn gebracht moet worden. Ik mag toch hopen dat de auto ook naar andere schadebedrijven in NL gebracht mag worden.

Accurate dienstverlening

Xleasy is goed te bereiken. Alle vragen worden correct afgehandeld. Er wordt goed met de klant meegedacht

zeer snelle en duidelijke en vooral vriendelijke correspondentie via email

Vanaf mijn begin van mijn aanvraag zeer snelle en niet te vergeten vriendelijke begeleiding tot aan de aflevering auto. Wij zijn zeer tevreden met XLEasy en zal deze aan iedereen zeer aan te bevelen. Wij zijn ieder geval zeer tevreden en ook met de auto.

Alles was erg goed snel en duidelijk geregeld.

Prima in orde!!!

Goede klantbenadering, afspraak is afspraak, zeer flexibel naar de klant toe!