Altijd tevreden

Reeds verschillende bestellingen geplaatst, altijd even tevreden over de service en de kledij. Ook na vele wasbeurten blijft ze met de juiste zorg lang meegaan !

• Kwaliteit

Heel vriendelijk en zeer tevreden

Topservice en topkwaliteit!

Wij hebben zeer mooie looptruitjes bedrukte t-shirts besteld van erg goede kwaliteit. Heel fijne stof die supersnel droogt, perfect om in te werken of te sporten!

Professionele hulp!

In de showroom geweest voor nieuwe veiligheidsschoenen. Mevrouw in de winkel gaf duidelijke uitleg en ben tot op heden zeer tevreden met de gemaakte keuze!

• Kwaliteit

het is toch goed gekomen.

bij onze, wij zijn met drie, aankomst vragen wij voor elk één paar S3 schoenen en één paar S1p schoenen. Twee personen willen BOA sluiting en de derde wil schoenen met veters. Niet zo moeilijk denk ik dan. Viel dat tegen!! Wij hebben twee paar schoenen mee gekregen en de rest wordt later besteld. Op de vraag of wij deze schoenen dan niet eerst kunnen passen werd geantwoord dat de retourkosten door ons moeten worden betaald. Dit vind ik heel ongebruikelijk omdat bij de meeste leveranciers deze retour kosten gedragen worden door de leverancier. Wij krijgen drie bonnetjes mee met daarop enkel nummers, terwijl wij tijdens het winkelen de naam van de schoen hebben gebruikt! Thuisgekomen kijk ik op de website deze nummer na en ontdek dat het gene wat op de bonnen staat niet is wat wij verwachten!! heb dan gebeld en het zou in orde komen, maar dat gaan we dan wel moeten afwachten. Het zou mij sterk verbazen!! hebben wel nog enkele keren moeten bellen, om de juiste persoon aan de lijn te krijgen, maar het is goed gekomen. en nu zijn wij tevreden.

• Kwaliteit

Achter Vaneylen promotie- en bedrijfskleding schuilt een zeer professioneel team.

Voor de aankoop van een Fluo winterjas, Veiligheidsschoenen van het merk Sievi nam de verkoopster uitgebreid tijd om diverse modellen te passen en te testen.

zeer vriendelijk en professioneel

We werden zeer goed geholpen! Al onze vragen werden met plezier beantwoord (en dit waren er veel).

• Kwaliteit

Professionaliteit, inspelend op de vraag van klanten met goed advies en kwaliteit boven alles!

Snel, efficiënt, en bovenal content over de producten; zowel drukwerk/ borduring van logo’s alsook de duurzaamheid en comfort van de aangeboden producten. 👌🏻

• Kwaliteit

Goede snelle service, goede kwaliteit en professionele hulp bij de juiste keuze

goed klantenservice

vlotte afhandeling van de bestelling.

• Kwaliteit

Goede service, uitstekend resultaat.

Zeer tevreden over het resultaat, bedankt!

• Aanbod N.v.t.
  • Kwaliteit

Duidelijke uitleg en service. Zeer goed verder geholpen en zeer klantvriendelijk. Bedankt.

Dat wij al jarenlang klant zijn bij jullie bewijst onze tevredenheid. We worden steeds vriendelijk ontvangen en de service is perfect!

• Afspraken nakomen

correcte en snelle service.

• Afspraken nakomen

Ik beveel Vaneylen zeker aan. Het bedrijf levert goed werk en komt de afspraken stipt na. Ook prijs kwaliteit zit zeer goed. Goede service!

• Aanbod/ gamma N.v.t.

• Afspraken nakomen

Goede informatie, zeer correcte behandeling, snelle afhandeling van bestelling, artikelen zien er keurig uit. Prijs/kwaliteit is prima. Wij blijven zeker klant en zullen Vaneylen ook aanbevelen bij anderen.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de borduring. Het gamma scoort iets minder daar wij te grote vrouwenmaten nodig hebben en deze niet in het aanbod zitten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In een woord "SUPER"

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de prettige samenwerking!

• Aanbod/ gamma N.v.t.