Geweldig!

Op pad geweest met de Honda VFR800, heerlijke motor. Hij stond blinkend klaar en bij terugkomst is het leuk om je ervaring te delen.

Top!! Gabriella altijd zeer vriendelijk en prachtige motoren in uitstekende staat

Titel zegt alles 😊

Motor huren zoals het hoort

Uitstekende service en duidelijke instructies ontvangen vóór het huren. De motor is prima bevallen en is duidelijk vatbaar voor een tweede keer.

Teleurgesteld

Eerste keer geen probleem! Deze keer vondt ik de communicatie niet goed! Er werd mij niet verteld dat het bestelde onderdeel wel 2 weken kon duren voor de reparatie!! Opmerking 2! Er is ook niet overlegd dat de afgesproken prijs veel hoger is komen te.liggen.en je de schrik.krijgt bij het afrekenen. Zeer jammer dit!

Hi Patrick, Dankjewel voor je reactie en wat jammer dat je dit daarstraks bij het afhalen van de motor niet even gezegd hebt. Natuurlijk waren we dan samen even -wat rustiger dan we nu gedaan hebben- de verschillen nagegaan want we willen niet dat een klant teleurgesteld weggaat. Zoals bij het afhalen van de motor en op de factuur aangegeven, moesten we je oude stuur helemaal doorslijpen om de stuurgewichtjes netjes over te zetten op je nieuwe stuur, dat kostte meer tijd dan we vooraf hadden ingeschat; de prijs van het stuur hadden we je al doorgegeven. We hebben graag nog even contact met je hier over, zien we je binnenkort weer even als je in de buurt bent? Hartelijke groet, Team Fris

Heerlijk gereden op een goed onderhouden motor

Na ruim 20 jaar niet meer gereden te hebben ( na examen ) was het wel even wennen. Maar na een half uurtje ging het steeds beter. Heb genoten van het motorrijden en hoop snel weer een motor bij jullie te kunnen huren.

Heerlijk gereden op een hele fijne, prima in orde zijnde motor

Samen met mijn dochter motor gereden. Motoren stonden klaar, waren prima in orde. Ook de bijkomende zaken, zoals TOMTOM en kleding, waren goed geregeld. Top dag gehad.

Toppers !

Hele goeie service echt een aanrader en gezellige mensen waar zeker een grapje mee kan maken ! Motor nog een x huren ? ZEKER WETEN !! 👍👍

Snel en fijn

Ik kon binnen een uur na reservering de motor ophalen. Goede service, alles was meteen duidelijk

Een perfect adres voor het huren van een motor . Veel keus en goede service

Goede ervaring, goede motoren,service.

top service

top service en top moteren🖒🖒

Uitstekende behandeling

Verhuurder neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden.

Geweldige service en zeer knappe motoren

Super ontvangst en goede uitleg van de motorfiets voordat we gingen rijden. Perfecte motor en na een heerlijk dagje te hebben gereden wederom warm ontvangst en afronding van de dag.

Helemaal top

Het was helemaal top. Goed geregeld vriendelijke vrouw

Zoals verwacht.

Top service en heel klant gericht

Top geregeld, super klantvriendelijk.

Geen lange wachttijd, veel mogelijkheden qua tijd van ophalen en terugbrengen, niet duur en klantvriendelijk staat op nummer 1.

Goede service, top tijd gehad met de gehuurde F700GS

Zeer klantvriendelijk. De motor was in super conditie. Zeker nog een keer doen!!

Zeer vriendelijke topservice.

Aanrader voor huren van motor in NH. Motor was zo goed als nieuw en reed heerlijk (KTM 790 Duke). Diversiteit aan motoren en leuk ook dat ze onder veel motoren een sportuitlaat gemonteerd hebben. Ik werd op alle momenten snel en goed geholpen: van extra info tot afhandeling na de huur. Een aanrader!

Top Top Top👍👍👍👍👍

Weer een top service dit x voor de Kawasaki versys 1000. Gegaan top motor rijd heerlijk comfortabel. Personeel blijft vriendelijk net als de vorige keer zeer behulpzaam antwoord op al je vragen. Ik blijf zeker bij fris motorverhuur huren.

Goede service, leuke motoren, goede prijs

Prettige service, hartelijk dank

Goede motor goede service

Aardig personeel, goed geholpen. Ga zeker snel weer een keer terug!

Goede service en fijn om bij te huren!

Mijn ervaring bij fris motorverhuur was zeer aangenaam en zal zeker terug komen om te huren.

Snelle service en kwaliteit motoren!

Heerlijke dag gereden met de street triple, motor kreeg ik als nieuw mee en alles was goed verzorgd en voorbereid. Snelle en vriendelijke service van echte liefhebbers!

Zeer goed en snel

Zeer makelijk te bereiken vrij parkeren voor de deur goede service snelle afhandeling

Ik huur regelmatig motoren bij Fris Motorservice, en ben hier altijd zeer tevreden. Zal ook zeker terugkomen.

Over Fris Motorservice