Motor service waar ze de tijd voor je nemen

Ik heb hier mijn banden laten vervangen en mij laten informeren over de onderhouds interval van mijn Suzuki GSX-R600. Geven duidelijk advies en nemen de tijd voor je als klant. Voor onderhoud in de regio Amsterdam zou ik dit adres zeker aanraden! Gr Maarten

UITMUNTEND

Kwam als onbekende klant binnen. Voelde mij gelijk thuis en serieus genomen. Komen vakkundig over en hebben nog even de tijd voor een persoonlijke touch. Zondagavond gebracht en maandagmiddag klaar. 24000Km beurt/kleppen stellen. Bij ophalen was de motor ook nog gepoetst en kreeg ik een uitleg over wat er allemaal gedaan was met foto's ter ondersteuning. Alles wat je van goede dealer verwacht! TOP en ik ben nu klant..!!

Vriendelijk, vakkundig en voordelig.

Een motorzaak met passie, vriendelijk personeel die eerlijk met je meedenkt. Motor gebracht voor groot onderhoud. Prijs viel mee, vergeleken andere prijzen die ik gewend was. Ik bracht hem stoffig weg en kreeg hem glimmend terug. Ik breng mijn motor nergens anders meer. Dank!

Kundig en eerlijke prijs

Eerlijk en kundige behandeling en advies, kreeg helaas geen koffie aangeboden :)

Weer prima service ervaren

Door Fris kritisch gekeken naar evt. schade vanwege achteruitrijdende bestuurder die niet achteruit keek en mijn voor wiel goed raakte. En moto is ok.

snel en goed geholpen met een grote beurt na de winter

heel vriendelijk in proces vanaf begin van afspraak maken per mail en telefoon, tot langs brengen en nog zelfs dezelfde dag klaar en paar dagen later mogen ophalen. Vriendelijke eigenaren die de tijd voor je nemen, rustig alles uitleggen en behalve je motor je ook verder op weg helpen met info. Motor rijdt na een grote beurt (zonder vreemde kosten) weer als een zonnetje, dit ondanks een winter buiten in de kou te hebben gestaan. Kom hier zeker weer terug!

Prima service;

Houwen zo

Een vertrouwd adres.

Al verschillende keren mijn motor bij fris motorservice gebracht voor onderhoud, banden en reparatie. Het is steeds weer een goede ervaring geweest. Reparatie wordt goed uitgevoerd met aandacht voor detail en duidelijke uitleg wat er gedaan is. Kortom een adres om met vertrouwen je motor voor reparatie achter te laten.

vriendelijke mensen met mooi materiaal!!!

we hebben een kawasaki Versys 1000 en een Triumph Street Twin 900 gehuurd. Jonge en zeer nette motoren. Service is prima dus zeker aan te bevelen

Uitstekend bevallen

Prima motor, deskundig advies, vriendelijk en correct geholpen. Volgende keer weer!

Super! Vriendelijk!

Super! Vriendelijk, zorgzaam en volgens afspraak. Fris motor verhuur is de beste!

PERFECTE SERVICE

Ik doe mijn onderhoud altijd bij fris motoren. Super tevreden met hun service. Er wordt altijd meegedacht met verbeteringen voor mijn motor. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed.

Top klasse

Ben goed ontvangen deze mensen gaan professionele te werk en hebben geweldige motoren ik raad iedereen aan ! Top van ophalen tot terug brengen tot instructie !

Goede service, leuke motoren, goede prijs Prettige service,

Goede service, leuke motoren, goede prijs Prettige service, hartelijk dank

Ik had eerst een andere beschikbare motor in het systeem gereserveerd. Daarop kreeg ik een email, waarin stond, dat de motor daarvóór verhuurd was en daarna verhuurd werd en mijn reservering niet kon worden uitgevoerd. Prima, maar zorg dan dat de motor niet te reserveren is, beetje knullig zo... Tevens op de reserveringspagina moet je, wanneer je optie wilt, witte vakken met bijv. “1” invullen. Dat is niet altijd logisch. “Ja” zou logisch zijn, maar dat werkt niet. Daarom mijn advies, zorg dat die velden zogenaamde pull-down velden zijn waar meerdere keuzes mogelijk zijn, dan is de juiste keuze meteen duidelijk. Super makkelijke aanpassing voor de webpagina-beheerder. Oplossing voor vervangende motor prima geregeld en netjes op tijd klaar, Kawasaki Versys 1000. Lekkere motor en mooi tochtje gereden. Wel soms lastig in z’n 1 of N terug te krijgen, misschien even afstellen, dan zou het perfect zijn. Verder top geregeld, dank je wel!!

topdag

25 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en daarna bijna niet gereden. goed advies vooraf welke motor voor mij geschikt is op een prettige en vriendelijke manier. Bij ophalen motor goede instructie wat te doen, bv. tanken achteraf heel rustig laatste stukje van je tank vullen. Kleding, helm, alles zat goed. Motor zelf picobello in orde. Kortom ik kom hier terug.

Tevreden

Snelle service

Goede zaak met veel keuze uit motors

Ik heb bij Fris 2 dagen een motor gehuurd en ben heel tevreden! Het reserveren via de website ging eenvouding en het ophalen van de motor was zo geregeld. Ik heb oo een fijne (bijna) nieuwe motor gereden. Ook heel fijn dat je hier motor kleding kan huren!

Op pad geweest met de Honda VFR800, heerlijke motor. Hij stond blinkend klaar en bij terugkomst is het leuk om je ervaring te delen.

Top!! Gabriella altijd zeer vriendelijk en prachtige motoren in uitstekende staat

Titel zegt alles 😊

Motor huren zoals het hoort

Uitstekende service en duidelijke instructies ontvangen vóór het huren. De motor is prima bevallen en is duidelijk vatbaar voor een tweede keer.

Teleurgesteld

Eerste keer geen probleem! Deze keer vondt ik de communicatie niet goed! Er werd mij niet verteld dat het bestelde onderdeel wel 2 weken kon duren voor de reparatie!! Opmerking 2! Er is ook niet overlegd dat de afgesproken prijs veel hoger is komen te.liggen.en je de schrik.krijgt bij het afrekenen. Zeer jammer dit!

Response from the business owner

Hi Patrick, Dankjewel voor je reactie en wat jammer dat je dit daarstraks bij het afhalen van de motor niet even gezegd hebt. Natuurlijk waren we dan samen even -wat rustiger dan we nu gedaan hebben- de verschillen nagegaan want we willen niet dat een klant teleurgesteld weggaat. Zoals bij het afhalen van de motor en op de factuur aangegeven, moesten we je oude stuur helemaal doorslijpen om de stuurgewichtjes netjes over te zetten op je nieuwe stuur, dat kostte meer tijd dan we vooraf hadden ingeschat; de prijs van het stuur hadden we je al doorgegeven. We hebben graag nog even contact met je hier over, zien we je binnenkort weer even als je in de buurt bent? Hartelijke groet, Team Fris

Heerlijk gereden op een goed onderhouden motor

Na ruim 20 jaar niet meer gereden te hebben ( na examen ) was het wel even wennen. Maar na een half uurtje ging het steeds beter. Heb genoten van het motorrijden en hoop snel weer een motor bij jullie te kunnen huren.

Heerlijk gereden op een hele fijne, prima in orde zijnde motor

Samen met mijn dochter motor gereden. Motoren stonden klaar, waren prima in orde. Ook de bijkomende zaken, zoals TOMTOM en kleding, waren goed geregeld. Top dag gehad.

Toppers !

Hele goeie service echt een aanrader en gezellige mensen waar zeker een grapje mee kan maken ! Motor nog een x huren ? ZEKER WETEN !! 👍👍