Mensen prima geautomatiseerd systeem niet op orde

Bij navraag bleek ik op non-actief naar nu blijkt wegens een gefingeerde mail van mijn huisarts, het blijkt een niet bestaand document te zijn. QPS weigert mijn status te veranderen, nu moet ik via mijn huisarts aantonen dat ik geen lichte verhoging van de leverwaarden heb. Dus ik moet nu iets aantonen wat ik niet heb wegens een fout bij QPS! Klacht ingediend bij de klachtencommissies...

Mijn ervaringen met QPS waren in 1 woord fantastisch.

Ik ben, vanaf half oktober, ongeveer 5 weken bij QPS in Leeuwarden geweest. Het betrof testmedicatie voor de ziekte van Parkinson. Het was een studie voor mensen met de diagnose Parkinson. Ik kan terugkijken op een intensieve maar prima periode in Leeuwarden. De arts, verpleegkundigen en al het andere personeel hebben ervoor gezorgd dat ik een prima tijd in het QPS onderzoekcentrum heb gehad. Kosten nog moeite werden gespaard om het mij zo aangenaam mogelijk te maken. Alles was uitstekend geregeld, de verpleegkundigen creëerden een gezellige en huiselijk sfeer. Het eten was lekker en er werd voortdurend gevraagd of ze iets voor me konden betekenen. Zoals ik jullie al persoonlijk heb gezegd wil ik bij deze jullie nogmaals heel hartelijk bedanken. Jullie zijn kanjers!!!!

Ik vind mooi!

Het was een leuke ervaring, aardig personeel. Ik voelde me thuis!

Was een goede ervaring. Mijn eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar.

Tijdens mijn onderzoek heb ik een gezellige groep jongens leren kennen en aardig personeel gehad die ons goed verzorgde. Erg professioneel tijdens het onderzoek maar ook ruimte voor gezelligheid. Het onderzoek zelf was erg gemakkelijk. Twee weken lang vlogen voorbij. Een verbeterpunt zou het eten kunnen zijn. 2x per dag brood en een opwarm maaltijd worden een beetje saai na een week.

Erg goed.

Goede accomodatie.

Helemaal top in orde

Vriendelijk personeel, Goed eten. Duidelijkheid in stappenplan

Altijd weer leuk

Het meedoen bij QPS ervaar ik altijd als leuk en gezellig. Tot nu toe altijd leuke mede vrijwilligers in de groep gehad. De keuring verloopt altijd vlot. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Artsen zijn bereid uitgebreidere uitleg te geven als je hierom vraagt en vinden het zichtbaar leuk als je interesse toont in de medische handelingen/ECG waardes/bloeduitslagen. Dit maakt het voor mij naast leuk, ook interessant om deel te nemen aan onderzoeken bij QPS. Het eten is prima en de bedden zijn oke. Er is genoeg om te doen: gezelschapsspelletjes, voetbaltafel, Xbox enz.. Het enige minpuntje vind ik dat je niet gaat wandelen, dit mis ik wel. Maar al met al: altijd weer blij als ik kan deelnemen aan een onderzoek bij QPS.

Positief,

Bijna alles prima. Maar omdat er bij ons onderzoek ook meerdere EEG'n in het onderzoeksprogramma zaten was het wat minder prettig. Reden, na het opzetten van de kap moesten er een aantal contacten gemaakt worden tussen de kap en de hoofdhuid. Hiervoor gebruiken de dames een botte naald. Er werd soms, ook door de tijdsdruk nee flink op los gekast om op tijd de lampjes uit te krijgen. Ik had de indruk dat het uit gaan van de lampjes te maken had met hoe diep er in je hoofd gekrast werd. Mogelijk een punt ter verbetering.

Een samenkomst van professionaliteit en persoonlijke benadering

Bij QPS heb ik ervaren dat elke vrijwilliger er toe doet en wordt er zoveel mogelijk rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren en behoeften. Ze nemen de tijd voor je en zijn professioneel ingesteld.

Leuke ervaring, zeer aan te raden!

Ik wist niet goed wat ik kon verwachten van dit onderzoek, omdat dit mijn eerste keer was, maar het was een erg positieve ervaring! Al het personeel was erg vriendelijk en duidelijk in wat ze deden en wat de verwachtingen voor ons waren. Het is een vreemde ervaring om niet volledig vrij te zijn in wat je doet met je dag en wat je eet, maar de totale ervaring was zo positief dat dat niet echt hinderlijk was.

Fijne ervaring, leuke ontvangst . leuke sfeer.

De verpleging was steeds heel hartelijk en respectvol. ik voelde me volledig op mijn gemak en direct thuis. Genoeg mogelijkheid tot ontspanning en fijne mede-vrijwilligers maakten het dik ok.

Prettig

Goede balans tussen formele en informele setting en momenten. Aardig en over het algemeen kundig personeel. Medewerkers zijn in voor een grapje maar professionals wanneer het moet. Af en toe kan het er een beetje chaotisch aan toe gaan ivm handelingen onder tijdsdruk en dat voelt soms met naalden of medicijnen net niet prettig. Faciliteiten zijn verder ook prima, net als de maaltijden. Ik heb aan twee onderzoeken meegedaan en er gaat waarschijnlijk ook wel een derde komen.

Kort maar goed

Helaas ben ik tijdens mijn bezoek nog afgekeurd voor het onderzoek. De voorzieningen waren daarentegen wel heel goed. Lekker eten, vriendelijk en kundig personeel en genoeg faciliteiten.

Gezellig en persoonlijk, gevoel alsof ikThuiskom

Ik heb het altijd naar mijn zin bij QPS, huiselijk, gezellig, goed eten, professionele begeleiding en toch ook Persoonlijke en warme begeleiding. Website is duidelijk en handig in gebruik, snel overzicht welke studies mij passen.

Onderzoek verrassend, uitbetaling lang wachten, nog steeds niet in orde.

Onderzoek verrassend, uitbetaling lang wachten, nog steeds niet in orde.

Ervaren personeel en een gemoedelijke sfeer

Je voelt dat het personeel met plezier werkt en aandacht voor de vrijwilligers hebben.

Wat rommelig maar wel persoonlijk en met aandacht.

Door de nieuwe covid procedures wat moeizamer dan anders. En wat minder gezellig. De medewerkers zoals altijd attent. Weer een positieve deelname geweest. Ik hoop snel weer mee te kunnen doen.

Vond het wat losser dan bij PRA.

Ik doe sinds 1992 mee met onderzoeken. Vroeger bij Pharma Bio Research in Zuidlaren, later bij PRA. QPS kende ik tot voor kort enkel "van horen zeggen". Ik besloot ook hier een keer mee te doen. Is goed bevallen. Ik kom zeker vaker.

Mijn eerste ervaring met QPS was interessant en fijne mensen ontmoet

Nog nooit eerder meegedaan, maar ik ga hier zeker mee door. Fijne mensen die de tests afnemen en goed voorgelicht. Het enige nadeel was dat we tijdens ons verblijf op 3 verschillende locaties zaten. Daar had planmatig misschien iets beter naar gekeken kunnen worden. Maar ook tijdens het bloedhete weer werd er gezocht naar afkoeling voor ons. Vriendelijk personeel en professionele benadering. Ik vond het een zeer prettige eerste ervaring.

OK

Ik heb op 2 locaties verbleven, de eerste was dik in orde, nieuw, ruime kamers, de tweede was met 10 op een zaal, echt een stuk minder aangenaam.

Leuke ervaring om mee te mogen werken aan een nieuw mdeicijn!

Heb al verschillende keren meegedaan bij QPS. Altijd leuk. Je wordt goed behandeld. L:ekker eten en je hoeft je niet te vervelen.

top

altijd vriendelijk ,behulpzaam altijd aangesproken worden met voornaam(niet met nr)in kort een grote familie , bij telf kontakt ook zeer vriendelijk en alle mogelijk opties voorstellen in kort een grote familie en vooral NIET zoals bij de andere centra's GEEN FABRIEK

Aardig personeel & fijne sfeer

Bij QPS heerst altijd een fijne sfeer. Het personeel is aardig en dat maakt een verblijf bij QPS toch altijd wel gezellig. Met de andere vrijwilligers kun je spelletjes spelen of series kijken, maar je kunt je ook prima terugtrekken. Het eten is prima. Al bij al vind ik het een fijne manier om wat bij te verdienen.

excellent, professioneel en vriendelijk! !!

Als ik mij zo mag noemen, een ervaren vrijwilliger . Die met veel overtuiging al jaren deel neem aan allerhande studies .telkenmale als ik me aanmelde , verliep de procedure correct . Ben meer dan tevreden over het reilen en het zeilen van qps ! Het is zoiets als thuiskomen . Ik hoop nog enkele jaren mijn steentje bij te dragen voor de medische Wetenschap. Jean peeters ..

Goed verzorgd en aardig personeel

Ik voelde me erg op mijn gemak in de kliniek. Op dagen dat ik de medicatie kreeg Toegediend werd was er veel zorg en aandacht voor mijn welzijn. Tijdens de maaltijden was het gezellig met de andere deelnemers.