Helemaal geweldig

Een fijne ervaring met goede begeleiding en behulpzaam en vriendelijk personeel.

Heel aangenaam en leuk

't ging allemaal heel snel omdat ik mijn eigen ding lekker kon doen en tegelijkertijd heel veel gekletst heb met andere deelnemers wat het ook nog is heel gezellig maakte.

Een veilige,professionele vriendelijke manier om aan onderzoeken mee te doente doen

Als ervaren vrijwilliger kan ik QPS van harte aanbevelen door hun vriendelijke,professionele medewerkers die altijd klaar staan/luisteren als je een 'probleem' hebt.Je krijgt goede maaltijden,drank en fruit,je gaat regelmatig wandelen,ze hebben zelfs een mooie binnentuin waar je kunt zitten/lezen/mailen,had ik bij me thuis maar zo'n mooie binnentuin... Hoop in de nabije toekomst nog steeds onderzoeken bij QPS te doen je ontmoet er altijd fijne mensen,studenten,reizigers,ouderen,je doet steeds nieuwe fijne ervaringen op...

Altijd een vriendelijke en gezellige sfeer

Ik heb inmiddels aan 3 onderzoeken bij QPS deelgenomen, en houd er alleen maar goeie herinneringen aan.

Altijd gezellig bij qps

Al vele jaren doe ik mee aan onderzoeken bij QPS. Het is kleinschalig en daardoor gezellig. Vriendelijk personeel wat je door de kleinschaligheid inmiddels redelijk goed kent. De lijnen zijn ook kort, waardoor je makkelijk kunt communiceren met iedereen: van artsen, MRA's tot hostess. Erg prettig.

Eén grote familie!

Vrijwilliger bij QPS voelt steeds ergens weer als 'thuiskomen'. Eén grote familie waar de vrijwilliger centraal staat.

Zeer goede ervaring gehad

Ik heb mijn verblijf bij QPS als gezellig, huiselijk maar professioneel ervaren. Artsen en zusters gaan je herkennen en daardoor wordt het erg persoonlijk. Bloedprikken is vaak lastig bij mij, hiervoor werd dan ook echt de tijd genomen wanneer dat nodig was. Iedereen kwam voor mij erg dankbaar over dat je deel wilt nemen. Ik zou het zo nog een keer doen!

Erg relaxte onderzoekssfeer

Ik heb het eigenlijk ervaren als een vakantie met wat bloedprikjes. Zou het sterk aanraaden als je tijd hebt.

Altijd leuk om meetedoen, en ook goeie compensatie voor je tijd!

Kom zeker nog een keer langs!

De communicatie is ver te zoeken en slechte omgang met patienten

Er heerst grote chaos binnen het personeel en aan orde en structuur tijdens de handelingen en erom heen is ver te zoeken. Er wordt niet gecommuniceerd met de patiënten. Een hele dag gezeten om savonds laat pas een beetje uitleg en rondleiding te krijgen. Verteld worden dat iemand in de groep reserve is maar nog niet aan te geven wie en hierop te moeten wachten tot de volgende dag. Vervolgens als reserve niks verteld worden en te moeten horen door andere gesprekken op te vangen dat je reserve bent en zelf een aantal keer te moeten vragen wanneer je eindelijk naar huis mag met een veel te lage vergoeding en wel een canule in je arm. Erg slecht geregeld.

Mensen prima geautomatiseerd systeem niet op orde

Bij navraag bleek ik op non-actief naar nu blijkt wegens een gefingeerde mail van mijn huisarts, het blijkt een niet bestaand document te zijn. QPS weigert mijn status te veranderen, nu moet ik via mijn huisarts aantonen dat ik geen lichte verhoging van de leverwaarden heb. Dus ik moet nu iets aantonen wat ik niet heb wegens een fout bij QPS! Klacht ingediend bij de klachtencommissies...

Mijn ervaringen met QPS waren in 1 woord fantastisch.

Ik ben, vanaf half oktober, ongeveer 5 weken bij QPS in Leeuwarden geweest. Het betrof testmedicatie voor de ziekte van Parkinson. Het was een studie voor mensen met de diagnose Parkinson. Ik kan terugkijken op een intensieve maar prima periode in Leeuwarden. De arts, verpleegkundigen en al het andere personeel hebben ervoor gezorgd dat ik een prima tijd in het QPS onderzoekcentrum heb gehad. Kosten nog moeite werden gespaard om het mij zo aangenaam mogelijk te maken. Alles was uitstekend geregeld, de verpleegkundigen creëerden een gezellige en huiselijk sfeer. Het eten was lekker en er werd voortdurend gevraagd of ze iets voor me konden betekenen. Zoals ik jullie al persoonlijk heb gezegd wil ik bij deze jullie nogmaals heel hartelijk bedanken. Jullie zijn kanjers!!!!

Ik vind mooi!

Het was een leuke ervaring, aardig personeel. Ik voelde me thuis!

Was een goede ervaring. Mijn eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar.

Tijdens mijn onderzoek heb ik een gezellige groep jongens leren kennen en aardig personeel gehad die ons goed verzorgde. Erg professioneel tijdens het onderzoek maar ook ruimte voor gezelligheid. Het onderzoek zelf was erg gemakkelijk. Twee weken lang vlogen voorbij. Een verbeterpunt zou het eten kunnen zijn. 2x per dag brood en een opwarm maaltijd worden een beetje saai na een week.

Erg goed.

Goede accomodatie.

Helemaal top in orde

Vriendelijk personeel, Goed eten. Duidelijkheid in stappenplan

Altijd weer leuk

Het meedoen bij QPS ervaar ik altijd als leuk en gezellig. Tot nu toe altijd leuke mede vrijwilligers in de groep gehad. De keuring verloopt altijd vlot. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Artsen zijn bereid uitgebreidere uitleg te geven als je hierom vraagt en vinden het zichtbaar leuk als je interesse toont in de medische handelingen/ECG waardes/bloeduitslagen. Dit maakt het voor mij naast leuk, ook interessant om deel te nemen aan onderzoeken bij QPS. Het eten is prima en de bedden zijn oke. Er is genoeg om te doen: gezelschapsspelletjes, voetbaltafel, Xbox enz.. Het enige minpuntje vind ik dat je niet gaat wandelen, dit mis ik wel. Maar al met al: altijd weer blij als ik kan deelnemen aan een onderzoek bij QPS.

Positief,

Bijna alles prima. Maar omdat er bij ons onderzoek ook meerdere EEG'n in het onderzoeksprogramma zaten was het wat minder prettig. Reden, na het opzetten van de kap moesten er een aantal contacten gemaakt worden tussen de kap en de hoofdhuid. Hiervoor gebruiken de dames een botte naald. Er werd soms, ook door de tijdsdruk nee flink op los gekast om op tijd de lampjes uit te krijgen. Ik had de indruk dat het uit gaan van de lampjes te maken had met hoe diep er in je hoofd gekrast werd. Mogelijk een punt ter verbetering.

Een samenkomst van professionaliteit en persoonlijke benadering

Bij QPS heb ik ervaren dat elke vrijwilliger er toe doet en wordt er zoveel mogelijk rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren en behoeften. Ze nemen de tijd voor je en zijn professioneel ingesteld.

Leuke ervaring, zeer aan te raden!

Ik wist niet goed wat ik kon verwachten van dit onderzoek, omdat dit mijn eerste keer was, maar het was een erg positieve ervaring! Al het personeel was erg vriendelijk en duidelijk in wat ze deden en wat de verwachtingen voor ons waren. Het is een vreemde ervaring om niet volledig vrij te zijn in wat je doet met je dag en wat je eet, maar de totale ervaring was zo positief dat dat niet echt hinderlijk was.

Fijne ervaring, leuke ontvangst . leuke sfeer.

De verpleging was steeds heel hartelijk en respectvol. ik voelde me volledig op mijn gemak en direct thuis. Genoeg mogelijkheid tot ontspanning en fijne mede-vrijwilligers maakten het dik ok.

Prettig

Goede balans tussen formele en informele setting en momenten. Aardig en over het algemeen kundig personeel. Medewerkers zijn in voor een grapje maar professionals wanneer het moet. Af en toe kan het er een beetje chaotisch aan toe gaan ivm handelingen onder tijdsdruk en dat voelt soms met naalden of medicijnen net niet prettig. Faciliteiten zijn verder ook prima, net als de maaltijden. Ik heb aan twee onderzoeken meegedaan en er gaat waarschijnlijk ook wel een derde komen.

Kort maar goed

Helaas ben ik tijdens mijn bezoek nog afgekeurd voor het onderzoek. De voorzieningen waren daarentegen wel heel goed. Lekker eten, vriendelijk en kundig personeel en genoeg faciliteiten.

Gezellig en persoonlijk, gevoel alsof ikThuiskom

Ik heb het altijd naar mijn zin bij QPS, huiselijk, gezellig, goed eten, professionele begeleiding en toch ook Persoonlijke en warme begeleiding. Website is duidelijk en handig in gebruik, snel overzicht welke studies mij passen.

Onderzoek verrassend, uitbetaling lang wachten, nog steeds niet in orde.

Onderzoek verrassend, uitbetaling lang wachten, nog steeds niet in orde.

Hanzeplein 1

9713GZ Groningen