Zeer positief

Vriendelijk en deskundig team, goede onderlinge samenwerking en afstemming.

Prettige omgeving dito mensen

Ik ben vorig jaar voor het eerst In groningen geweest en dat is mij Uitstekend bevallen de verpleegkundige En artsen zijn zeer betrokken en ik voelde Mijopmijn gemak Ik hoop spoedig weer mee te mogen doen Ik heb op diversen onderzoeken gereageerd Alvast bedankt voor je reactie Alberto Thans

Ik voel me er helemaal thuis.

De uitnodiging, de ontvangst, het verblijf is altijd vriendelijk en warm. De accommodatie is huiselijk en goed qua verzorging. Ik kom graag naar QPS, ik ben er al meerdere keren geweest en kijk al weer uit naar de volgende keer.

Alles goed geregeld en vriendelijk personeel

Het personeel is heel aardig en denken echt met je mee. Het eten is redelijk goed en er wordt continu rekening met je gehouden. Je wordt goed behandeld en de setting is erg huiselijk.

Mooie manier om mee te werken aan de ontwikkeling van nieuwe medicijnen

Alles was goed georganiseerd. Je werd van tevoren ingelicht wanneer welke handelingen verricht zouden worden, daar tussendoor was er veel tijd om met de medevrijwilligers spelletjes te doen of tv te kijken. Ook werken op je zelf meegebrachte laptop was mogelijk. Het eten was goed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Better than expected

Extremely nice staff, lots of explanation and patience, very warm, nice experience.

Echt meer dan prima!

Ik heb, ondanks de “zou je dit nou wel doen” reacties van vrienden en familie op de achtergrond, toch meegedaan aan een geneesmiddelen onderzoek bij QPS, waarbij ik 10 dagen intern heb gezeten. Ik heb het over het algemeen als ‘echt meer dan prima’ ervaren. Het personeel was zeer vriendelijk en legde alles haarfijn uit. Je hoefde niets te doen waar je niet achter stond en kon stoppen wanneer je wilt. We hadden genoeg privacy door de gordijntjes om je bed en er was genoeg ruimte voor iedereen om in de grote woonkamer aan je werk/studie etc. te zitten werken. Het eten was over het algemeen LEKKER en VEEL. Het werd netjes verzorgd door een cateringbedrijf! Verder hadden we toegang tot Netflix, mochten we af en toe samen een luchtje scheppen buiten, waren we vrij om de wasmachine en droger te gebruiken en hadden we super veel vrije tijd. Ik raad QPS zeker aan en zal ook zeker zelf nog eens meedoen.

Erg hartelijk en zorgzaam. Behulpzaam en allemaal erg lief voor de vrijwilligers. Goed van eten en drinken! Goede voorzieningen zusje tv. spelletjes etc.

Professioneel én gezellig

De studie duurde 8 dagen, en vervolgens nog 2 keer terugkomen voor controle. De twee dagen waren intensief, daarna werd het rustiger. Het personeel was erg vriendelijk en we hadden een heel gezellige groep deelnemers (7 totaal). Dat was extra fijn in coronatijd! We hebben nog steeds contact via Whatsapp en binnenkort spreken we zelfs met een paar oud-deelnemers af!

Leuke gezellige huiselijke sfeer

Je wordt goed ontvangen , zijn professionele krachten en de sfeer is bijna huiselijk

Prettig verblijf. Goede sfeer

Leuke tijd gehad in de kliniek. Geen bijwerkingen en makkelijke handeling. Prettige sfeer met gezellige mensen. Eten wisselt wel erg in qualiteit, maar wel te doen.

Fijne kliniek met betrokken mensen

Ik vond het mooi om bij te kunnen dragen aan de wetenschap en ondertussen nieuwe mensen te leren kennen. De verpleging is heel betrokken, het is fijn om in de tuin te kunnen zitten en er zijn genoeg dingen om je te vermaken. Enige puntjes van verbetering vond ik het eten en de mogelijkheden om te wandelen.

Fijne organisatie om onderzoeken bij te doen

Ik vind onderzoeken bij QPS altijd chill doordat het een wat relaxtere setting heeft dan andere onderzoeks bedrijven. De medewerkers zijn aardig en de verblijfsruimte met buitenruimte is top. Je hoeft je er niet te vervelen door de recreatiemogelijkheden en de gratis WiFi. Ik ben al vaker bij QPS geweest en zou in de toekomst wel weer een onderzoek bij ze doen.

QPS is mijn favoriete adres voor medicijnstudies

Ik kom hier al jaren en ook in andere organisaties. QPS heeft simpelweg mijn voorkeur vanwege de huiselijkheid.

zoals jullie uithangbord.......

Huiselijk, gezellig, voel me veilig en betrokken, kleine omgeving die het aangenaam maakt, in tegenstelling tot andere bedrijven waar je eerder het "bedrijfsgevoel" ervaart. Laat me maar verder bij jullie komen...

Heerlijk om even te werken en geld te verdienen!

Mijn ervaringen bij QPS zijn erg goed. Leuke mensen, gezellig personeel. Goede zorg. Leuk om spelletjes te spelen. De tijd vliegt voorbij en je kan ook jezelf even terugtrekken en werken aan de uni bijvoorbeeld :)

Klinisch onderzoek met persoonlijke aandacht

Bij QPS ben je zeker geen nummer. Ondanks dat de klinische onderzoeken op de seconden af via vast protocol verlopen, heb je niet het gevoel een naamloos proefkonijn te zijn. Er heerst inderdaad een huiselijke sfeer. Medewerkers hebben over het algemeen aandacht genoeg voor je. En proberen altijd aan je wensen te voldoen, uiteraard indien mogelijk.

Zeer aangename ervaring in een professionele omkadering

Bij intake van de studie werd ik op een heel correcte manier onthaald en wegwijs gemaakt in wat de verwachtingen waren omtrent deze studie. Het personeel is ook steeds bereidwillig om je advies te geven en je attent te maken op eventuele handelingen.

Gezellig en veilig

Ik kom al jaren bij QPS als vrijwilliger. De sfeer is er altijd fijn en huiselijk. Tijdens mijn verblijf voel ik mij altijd veilig. Er is altijd professioneel personeel aanwezig qua werk en als persoon. Er is RESPEKT van beide kanten.

Simpel en leuk

Vanaf het aanmelden tot mijn nakeuring heb ik het proces als snel en duidelijk ervaren. De artsen en verpleegkundigen zijn bekwaam en aardig en laten je op je gemak voelen. Vragen kunnen ze beantwoorden en als ze het niet kunnen, weten ze waar ze een antwoord kunnen vinden. Het eten dat we krijgen vind ik zeker te doen, lekker. Al met al een fijne ervaring terwijl je de wetenschap een handje helpt.

Gezellig, beetje huiselijke sfeer

Aardig personeel. eten was goed, hoogtepunt van de dag (jammer dat wij de maaltijden niet mochten kiezen) Gezellige sfeer, bijna elke avond gezamelijk een film kijken. Er is goede wifi.

Een waardevolle en zeker zinvolle ervaring

Als deelnemer van de studies bij QPS word je als een echte gast behandeld. Respectvol en gerespecteerd vanuit de medewerkers en ook nog eens een belangrijke bijdrage kunnen leveren voor de medicatie's die getest moeten worden. De kleine vaak onbezonnen gemissen die je hebt tijdens het verblijf worden door de medewerkers zoveel mogelijk gecompenseerd, indien mogelijk. Al met al een goede en fijne ervaring.

Ik heb een super relaxte tijd gehad in de kliniek

Ik heb het erg naar m'n zin gehad bij QPS in de kliniek. QPS voelt erg kleinschalig en gastvrij waardoor je het gevoel hebt alsof je in een gezellig hostel slaapt. De mensen die er werken geven je een welkom gevoel. Ik kan het iedereen aanraden en kom zelf ook zeker weer terug. Echt een relaxte manier om geld te verdienen. Je hebt genoeg tijd voor jezelf en hebt de ruimte om je eigen dingen te doen of gezellig met de groep iets te doen.

Fijn verblijf gehad!!

Erg prettige sfeer, zeer persoonlijk. Iedereen deed zijn/haar werk erg goed, er is geen een keer verkeerd geprikt bij mij dus dan sta je al bovenaan mijn lijst haha. Gezellig gehad en me op mijn gemak gevoeld.

Vriendelijke en goede begeleiding

Rustig en professionele begeleiding in huiselijke sfeer.

Company details

1 Hanzeplein Groningen 9713GZ