Nice staff and a pleasant stay at the clinic.

Nice atmosphere. I was able to work on the laptop in my spare time. I met a lot of interesting people. My time passed very quickly there. As a vegetarian, I had a fairly limited choice of meals. This issue will be improved in the future I hope;)

• Would you recommend us? Yes

Super leuk!

Ik heb mij als thuis gevoeld bij QPS. Alle medewerkers waren heel aardig tegen elke vrijwilliger. Het is heel betrouwbaar en een veilige plek voor de onderzoeken.

Ontspannend in een comfortable omgeving met hele aardige staf

De ruimte waar je verblijft is van alle gemakken voorzien. Er wordt duidelijke uitleg gegeven over het onderzoek. Personeel is zeer vriendelijk en goed op de hoogte.

Goede ervaring

Ben erg tevreden over QPS. Vriendelijk personeel en een fijne sfeer, meestal ook een leuke groep mede-vrijwilligers. Prima faciliteiten om te kunnen ontspannen. Afgelopen deelname ging de voor- en nakeuring ook erg snel. Er hangt een meer ontspannen sfeer dan bij de concurrent die ook in Groningen zit. Enige wat ik eigenlijk mis zijn nachtkastjes met bedtafel, toch wel prettig als je wat meer tijd op bed moet/wil doorbrengen.

Recommended

Normally good treatment. They only started implementing covid tests for every visit which is extremely uncomfortable and unnecessary.

Deskundige begeleiding en goede aandacht voor welzijn

Vanaf binnenkomst voelde ik me welkom en gedurende het verblijf bleef ik het gevoel houden dat ik goed in de gaten gehouden werd. Het protocol is duidelijk van begin tot eind. Ik vond het heerlijk om een paar dagen alle tijd te hebben in de wetenschap dat ik er een goed doel mee dien.

Een zeer aangename en warme ervaring

Top verpleging. Steeds vriendelijk, zachtaardig en geruststellende woorden. Er wordt veel uitgelegd over wat er gaat gebeuren en hoe dat kan aanvoelen en hoelang bep gewaarwordingen kunnen duren. De arsten zelf zijn daarentegen zeer karig met info over resultaten die afwijken. Dat geeft een minder aangenaam gevoel. Er wordt door hen weinig aandacht besteed om de opvolging vd afwijkingen duidelijk te bespreken met betrokkene. Dat miste ik wel. Als er bv een afwijking wordt opgemerkt weet je amper of dit zich terug heeft genormaliseerd of niet. Dat zou toch wat transparanter kunnen en gerustellender overkomen. De nachten met velen in een ruimte waar tevens grote lawaaierige "computers" draaien zijn wel onaangenaam en vermoeiend. Piepgeluiden die uren aanhouden zijn niet slaapbevorderend in de al niet makkelijke situatie wat betreft het slapen met 6 personen. Verder wel zeer aangenaam verblijf en prettige sfeer. De retours verlopen ook zeer vlot en vriendelijk. Wens jullie nog veel succesvolle studies. Lieve groeten Jasmine

QPQ is gezellig

Qps heeft een huiselijke sfeer en je wordt vriendelijk behandeld. Ook heb ik hele goede ervaringen met andere deelnemers. We kijken samen film, kletsen, lachen en eten gezellig samen.

Rustig en eenvoudig

Vanaf mijn aanmelding tot het einde van het onderzoek is alles erg gemoedelijk en makkelijk verlopen. Zeker aan te raden mocht je de tijd hebben.

Ik vond het heel gezellig en het geld was natuurlijk ook welkom!

Het was voor mij de eerste keer bij QPS. De sfeer is er erg goed en het eten echt prima! Ik heb er 2x 5 nachten gezeten en de tijd vloog voorbij. En het voelde een beetje als vakantie, want ik had nu tijd om films te kijken, te lezen en te slapen! De begeleiding van de artsen was prima. Wat ik handig vond is dat je een overzicht krijgt van alle handelingen die op een dag plaatsvinden. Ik ben een keer bij een andere organisatie geweest en daar had je dat niet. En dan is het steeds maar afwachten wat er gaat gebeuren en wanneer. Dus ik raad QPS zeker aan!

ok

ok

geweldig

Het was wel een interessante ervaringen, leerzaam, gezellig en goed verdiende. De onderzoeken waren goed voor mensheid, de werknemers waren vriendelijk, behulpzaam, duidelijk uitleging gegeven. Het organisatie is goed in orde...Wel geen spijt en zal ik aan mensen aanraden.

Het is een leuk avontuur om eens aan te gaan ;)

Bij QPS heerst altijd een fijne sfeer, de medewerkers zijn erg vriendelijk. Het gebouw is wat ouder, maar dat maakt het ook gezellig. Het eten is voor zover opwarmmaaltijden gaan echt dikke prima, voor vega(n)s is het vaak wat minder helaas. Verder zijn er veel gezelschapsspellen en andere manieren om jezelf samen met de andere vrijwilligers te vermaken. Het is altijd leuk om de andere vrijwilligers te ontmoeten, er zitten vaak veel verschillende soorten mensen tussen en dat is interessant. Daarnaast kun je prima studeren of werken in de kliniek, er is vaak veel vrije tijd. Zelf heb ik al veel belangrijke deadlines vanuit de kliniek gehaald, ideaal want ik hoefde zelf niet te koken et cetera, dus ik kon goed doorwerken. Geneesmiddelenonderzoek is goed te doen als je het niet erg vindt om op een ritme te leven wat door anderen aan jou wordt opgelegd en als je het niet erg vindt om bloed te laten prikken et cetera. Het is echt mijn ideale bijverdienste omdat het zo goed te combineren is. Voor iedereen die erover twijfelt zou ik zeggen: probeer het eens. Het is een leuk avontuur om aan te gaan en mocht het écht niks voor je zijn staat het je vrij om op ieder gewenst moment te stoppen. In dat geval kun je het beste stoppen voordat de medicatie wordt toegediend (vaak de 2e dag) zodat een van de reserve vrijwilligers jouw plek kan innemen en het onderzoek ongehinderd door kan gaan.

Altijd leuke tijden gehad

Het personeel zijn super vriendelijk en aardig maar ook professioneel dus ik maak geen zorgen over mijn welzijn. De eten is goed en je komt nooit tekort. De sfeer is ook relaxed. Voor mij persoonlijk de eigen min punt zijn de bedden, de zijn beste hard. Maar dat moet in verband met reanimatie heb ik gehoord. Ik vind het interessant met de veel verschillende mensen dat meedoen te kletsen over hun zelf en redenen voor meedoen aan de onderzoek.

Het was een hele leuke ervaring personeel super vriendelijk en alles werd heel goed uitgelegd ze artsen en verpleging nam altijd de moeite om rlke stap uit gebreid uit te leggen en je gerust te stellen ga het skr weer doen

Super chill, en ook nog nuttig

Ik kan niet wachten tot ik weer mag.

Prettige en informele sfeer

Afgelopen jaar heb ik voor de 2e keer meegedaan aan een onderzoek bij QPS. Wederom goed bevallen. Personeel is erg vriendelijk, alles wordt goed en duidelijk uitgelegd, met je vragen kun je altijd terecht. Ik zou het zeker aanraden aan anderen, of je het nu doet voor jezelf of om de wetenschap te helpen, of allebei natuurlijk.

It was great

My experience at Qps as a volunteer goes very well. The staff is so friendly and I didnt experienced any kind of inconvenience through out the whole month. It was a good place overall.

Leuk om een ​​keer te doen.

Het was een interessante ervaring. Ik heb veel leuke mensen ontmoet. Het personeel was zeer behulpzaam en aangenaam en deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het kan erg vermoeiend zijn om elke 20 minuten te worden gepord en gesondeerd dan elk uur 's nachts wakker te worden voor bloed- of urinemonsters ... maar het is voor een goed doel en ook voor een goed loon. Het was een goede ervaring, maar het is niet iets dat ik nog een keer zou herhalen.

Goede omgeving, fijne mensen, onderzoeksgenoot die ik nooit ooit meer hoef te zien

Ik deed mee aan celdeling, ik vond mijn gehele ervaring fijn maar heb zelf voorkeur aan een meer gestructureerde daginplanning zoals bij pra. De regels waren voor mij niet per se super duidelijk. Mijn onderzoeksgenoot was ondraaglijk met zijn absurde meningen waar je niets over mocht zeggen want dat zag hij als een persoonlijke aanval.

Prettig verblijf en gezellige mensen

Leuke en professionele staf. Ook fijne faciliteiten in het onderzoekscentrum. Ik raad QPS zeker aan!

QPS voelt als thuiskomen!

Bij QPS hangt altijd een gezellige sfeer. Ik noem het wel eens een studentenhuis, heel knus en warm. Het personeel is vriendelijk, maakt een babbeltje en vraagt altijd hoe het met je gaat. Als iemand die bij veel bedrijven meedoet voelt het bij QPS als thuiskomen.

Snelle respons op mijn vraag

De QPS vrijwilliger antwoordde binnen één dag op mijn vraag, op een professionele manier

Ik heb alleen maar positieve ervaringen bij Qps

Bij binnenkomst is het al gelijk gezellig, en het verblijf is ook fijn Je wordt goed verzorgt en het personeel is heel vriendelijk Als er weer een studie komt waar ik voor in aanmerking zou komen dan meld ik mij zeker aan

Ik heb me tijdens mijn verblijf altijd op m'n gemak en altijd veilig gevoeld. Er hangt een fijne sfeer, het personeel is bekwaam en aardig, en met vragen kun je altijd terecht. Mooi pluspunt is de woonkamer met een grote tv met o.a netflix en verschillende bordspellen. De tijd vloog voorbij en ik kom zeker nog eens terug.