Nordique is een fijne club om mee te werken. Ze zijn eerlijk in hun communicatie en zeer goed in hun vak. Wat Nordique echt onderscheidt van anderen is dat ze aan de hand van harde cijfers laten zien hoe de website bijdraagt aan de bedrijfsresultaten. Dus geen mooie praatjes maar klinkende resultaten!

• Persoonlijk contact
  • Resultaat

Er wordt duidelijk gecommuniceerd, duidelijke afspraken gemaakt over bedragen, terugkoppeling en er wordt snel gehandeld. Fijne mensen!

• Persoonlijk contact
  • Resultaat

Over Nordique

Vlekkeloze techniek gecombineerd met een juiste strategie: dat is de basis voor een succesvolle website. Een website die perfect aansluit bij de doelen van je bedrijf. Die de juiste samenwerking trekt. En die van een jaloersmakende kwaliteit is. Bij internetbureau Nordique bouwen we zulke websites en ondersteunen we bij de belangrijkste online marketingactiviteiten.