• Resultaat

Prettig om 1 contactpersoon te hebben. Bij onvoorziene problemen komt Nordique snel in actie. Prettig, snel en resultaatgericht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima club. Prima samenwerking. Tijd om nu door te schakelen naar volgende fase: pro-actiever worden en nog sterker in communicatie worden.

• Resultaat

Voor mij betekent een acht geven het hoogste cijfer wat haalbaar is. Want in elk bedrijf valt er altijd wel iets te verbeteren.

• Resultaat

Snel, deskundig en persoonlijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De website en inschrijvingsaanpassingen gingen qua communicatie goed. De automatische adressering had toch wel voeten in de aarde die ik niet had voorzien. We zullen het evalueren. Advies over extra aanpassingen voor Veiligheid etc. was goed, zou ik eerder in het traject verwacht hebben.

• Resultaat

Het contact is goed. Vanuit Nordique wordt goed vinger aan de pols gehouden betreffende het project. Het resultaat van de projecten is ook zeer goed. Weten waar ze het over hebben, maar kunnen dit ook in begrijpelijke taal uitleggen. Kortom, zeer tevreden over de samenwerking.

• Resultaat

Nordique is een fijne club om mee te werken. Ze zijn eerlijk in hun communicatie en zeer goed in hun vak. Wat Nordique echt onderscheidt van anderen is dat ze aan de hand van harde cijfers laten zien hoe de website bijdraagt aan de bedrijfsresultaten. Dus geen mooie praatjes maar klinkende resultaten!

• Resultaat

Er wordt duidelijk gecommuniceerd, duidelijke afspraken gemaakt over bedragen, terugkoppeling en er wordt snel gehandeld. Fijne mensen!

Over Nordique

Bij Nordique bouwen we steengoede websites, slimme koppelingen, webapplicaties en automatiseringen. We leveren technisch subliem werk af, denken mee en zijn zeer bedreven in alle facetten binnen het online domein. Van webdesign tot optimalisatie en van technische SEO tot veiligheid. Alles wat nodig is om een succesvolle website op poten te zetten én te onderhouden. Jouw resultaat staat bij ons centraal!