Goede communicatie en mooi eindresultaat

Nordique heeft een hele mooie en goed werkende website voor ons gebouwd. Daarnaast hebben ze ook een algoritme geschreven dat voor ons de optimale schema's maakt. Ook al was er een aantal miscommunicaties, die werden altijd snel en adequaat opgelost. Een fijne samenwerking!

Echte samenwerking

Wanneer je als eigenwijze klant met een ingewikkeld vraagstuk bij Nordique komt, dan vind je daar een partner. Geen vraag is te lastig voor Nordique, uitleg altijd helder en samen komen we tot slimme oplossingen. Fase 1 van onze nieuwe site is afgerond, we zijn live en ik zie ernaar uit samen de puzzel van fase 2 op te lossen!

Top website & applicatie

Al een aantal jaren zeer prettige samenwerking met Nordique. Leuk, jong en dynamisch team wat echt kwaliteit levert.

Professionele en klantvriendelijke organisatie

Nordique heeft onze website gebouwd n.a.v. het ontwerp van ons reclamebureau. De samenwerking verliep heel vlot, eventuele vragen worden snel beantwoord en problemen worden snel verholpen.

Fijn bureau met juiste mentaliteit

Werk al paar jaar prettig samen met Nordique. Ze komen hun afspraken na, denken goed mee bij issues die lopen en sturen de projecten goed aan. Kortom, van harte aanbevolen!

Fijne samenwerking!

Onze webshop is opnieuw ingericht door Nordique. Daarover zijn wij zeer tevreden! Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en er wordt proactief meegedacht over verbeteringen. Daarnaast is een website eigenlijk nooit af. Nieuwe voorstellen of verbeterpunten kunnen in een handig ticketsysteem worden gemeld en worden goed opgepakt. Wij zijn erg blij met de samenwerking. Bedankt!

Goede webbouwer, met heldere en snelle communicatie!

We hebben een erg fijne samenwerking met Nordique waarbij de communicatie snel is met inhoudelijk sterke antwoorden en behulpzame feedback. Een webbouwer waar je daadwerkelijk op kan bouwen!

Een professionele club met aardige, welwillende mensen.

In diverse trajecten met Bol gewerkt. Goede, professionele medewerkers en altijd tijd voor een vraag (zonder nota) en bereid om mee te denken en te zoeken naar de best passende (ook financieel) oplossing. Bovendien aardige mensen. BOL ICT daar wordt ik wel blij van.

Snel en goed

Mijn eigen website en de websites van een aantal klanten zijn gemaakt door Nordique. Het bouwproces verliep in alle gevallen gesmeerd. En als er eens iets is waar ik zelf niet uitkom, dan is de helpdesk snel en goed. Ik kan de diensten van Nordique van harte aanbevelen!

Stel amateurs

Drama met deze partij, van de regen in de drup met deze mensen. Zelden zulke amateurs meegemaakt. Nog duur ook nog. Licht het je graag toe dat je niet met ze in zee moet gaan.

Persoonlijke service en meedenkend

Nordique is een goede partner voor de marketing. Vanuit onszelf wordt richting gegeven, waarna Nordique met data de invulling geeft aan campagnes en de vormgeving en inhoud van de website. Beide partijen streven naar een goed resultaat, dit gaat gepaard met een goede samenwerking en heldere communicatie. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen als marketingpartner!

top!

Snelle service!

snel en service gericht!

Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Adequaat

Adequaat

Wij zijn erg tevreden over onze samenwerking met Nordique. Er staat inmiddels een prachtige website online en wij zijn supertrots op het resultaat! Bedankt Nordique!

• Resultaat

Bijzonder professioneel en kundig. Met name ook de communicatie snelheid is uitzonderlijk. Snel en doeltreffend! Vakkundig resultaat. Heb al diverse sites laten bouwen, maar nergens zo vlekkeloos verlopen als bij Nordique

• Resultaat

Bij de start is zeer goed geluisterd. We hebben precies gekregen wat we wilden. We hebben de site nu sinds december 2017. De houding van Nordique is pro-actief. Verfrissend, een verademing.

• Resultaat

Mooi team van enthousiaste mensen - prima product - goede prijs / kwaliteit verhouding.

• Resultaat

Nordique heeft kennis van zaken en heeft een goed werkend resultaat afgeleverd. Communicatief kan het hier en daar beter, maar uiteindelijk zijn we er altijd uitgekomen.

• Resultaat

Goeie club bouwers met verstand van zaken. Denken goed met je mee en stellen zich flexibel op.

• Resultaat

Heldere en duidelijke communicatie. Snelle doorlooptijden met goed eindresultaat. Al met al zeer tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Nordique

Bij Nordique bouwen we steengoede websites, slimme koppelingen, webapplicaties en automatiseringen. We leveren technisch subliem werk af, denken mee en zijn zeer bedreven in alle facetten binnen het online domein. Van webdesign tot optimalisatie en van technische SEO tot veiligheid. Alles wat nodig is om een succesvolle website op poten te zetten én te onderhouden. Jouw resultaat staat bij ons centraal!