2 sterren: slechter dan verwacht

Tot drie keer toe verkeerde onderdelen van de schutting. Weinig reactie alleen dat het bedrijf een Ander bedrijf inhuurt voor het plaatsen van de schutting. Zou absoluut geen schutting regelen via gardini. De tegels zijn prima gelegd. Maar toch een nasmaak vanwege de schutting wat ook Meer tijd heeft gekost.

• Ervaring met: Schuttingen & tegels

Beste Nadine, Erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de geleverde service, echter hebben wij dit netjes voor u opgelost en uiteindelijk tot een mooi eindresultaat gekomen. Iedereen maakt natuurlijk wel eens fouten en vinden het jammer dat u ons bedrijf niet zal aanraden bij andere mensen. Met vriendelijke groet, Gardini.nl

Snel geleverd en top service! Alles op tijd geleverd

• Ervaring met: Schuttingen & tegels

Online assoriment rozen bekeken. Pakket van 5 besteld. Per abuis verkeerd pakket geleverd. Zonder morren werd een ander pakket geleverd. Fouten maken doet iedereen, hoe je het oplost doet niet iedereen zo goed als Gardini. Chapeau!

• Ervaring met: Planten

Fantatsche service, gevoel met klant en meedenkend vermogen

• Ervaring met: Complete tuinen

Voor onze vakantie tegels besteld zodat we na onze vakantie konden beginnen met de tuin.tegels konden zelfs voor de vakantie al bezorgd worden. (Binnen 4 dagen) . Tegels zijn keurig op de afgesproken datum volgens afspraak bij steeg neergezet zodat het ons veel keer heen en weer lopen scheelde. Na de vakantie bleek dat wij nig 1meter te kort kwamen omdat we de tuin toch iets anders aangelegd hadden. Gardini heeft meteen met de leverancier geregeld dat wij die nog op konden komen halen. Perfecte service!

• Assortiment N.v.t.

Hele mooie fijne tuin gekregen met op locatie ook nog advies van de tuinwerkers. Wel waren een aantal van de geplante planten erg slap na de lange dag in de (hete) dozen. Deze hebben het niet overleefd. Er is ons echter een oplossing beloofd(daarop wachten we nog)

• Ervaring met: Complete tuinen

zeer snelle en duidelijk communicatie. Van de ontwerper tot de tuinmannen, allemaal even tof en aardig. Bovendien een verrassend ontwerp wat helemaal bij onze wens paste voor een goede prijs. Superblij mee.

• Ervaring met: Complete tuinen

Echt een Top bedrijf!! ik zou Gardini zeker aanbevelen aan anderen.

• Ervaring met: Complete tuinen

Super blij met onze tuin! Heel mooi aangelegd en afgewerkt. Bizar hoe ze in zo'n korte tijd een zandvlakte omtoveren tot een tuin. Traject vanaf begin tot het eind goed en prettig geweest.

• Ervaring met: Complete tuinen

Opsluitbanden banden en stapelblokken besteld. Had de artikelen eerder verwacht en willen hebben maar dit lag blijkbaar bij de vervoerder. Een schatting m.b.t. levertijd zou wenselijk zijn. De artikelen zien er wel prima uit en zijn van goede kwaliteit.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Overige

Als een totale leek op gebied van tuinieren ging ik op zoek op internet. Daarbij stuitte ik al heel gauw op Gardini. Daar hadden een erg mooi voorbeeldtuintje dat qua omvang en indeling erg op de onze leek. Een kleine aanpassing bleek geen enkel probleem. Een paar weken later werd dat in twee dagen tijd door twee vrolijke tuiniers aangelegd. Het is een heel fraai tuintje geworden waar we al veel plezier aan hebben beleefd!

• Ervaring met: Complete tuinen

Heb een aantal planten gekocht vanwege een aanpassing in onze voortuin. Op de website ben ik op zoek gegaan naar verschillende soorten planten die goed bij elkaar passen. Heb er zelf niet zoveel verstand van, maar dat was niet zo'n probleem. Ik heb namelijk een collectie planten besteld die al samengesteld was, de ideale combinatie! Heb gekozen voor de vlinder- en de fruitcollectie, dit waren gelijk al tien planten, en gelukkig zonder verzendkosten. Was toch wat huiverig over het bestellen van dit soort producten online, maar Gardini houd je goed op de hoogte via een trace code en wat helemaal top was dat ze per stuk verpakt waren, met daaromheen weer een doos, zodat het niet een zooitje was bij aankomst. Zeer blij mee!!

• Ervaring met: Planten

Je moet het zelf beleven om het te kunnen geloven dat dergelijke kwalitatief hoogwaardige hoveniers bedrijven nog bestaan in Nederland. Van het eerste moment tot de laatste factuur volledig ontzorgd. Werkelijk een top bedrijf!!

• Ervaring met: Complete tuinen

Top advies gekregen van Gardini.nl! Zij hebben mij verder geholpen met welke planten ik waar in de tuin het beste kon neerzetten. Daarna meteen een bestelling geplaatst. De bestelling werd keurig in doos geleverd. De volgende keer zal ik zeker weer mijn planten bestellen bij Gardini.nl.

Over Gardini

Voor iedereen een mooie tuin! Dat is wat we willen bij Gardini. Of het nu om een tuinrenovatie gaat of om een nieuwbouw tuin. Via onze website weet je direct wat je kan verwachten bij de aanleg van jouw nieuwe tuin. Onze deskundige Gardiniers begeleiden je op weg naar de nieuwe tuin en regelen alles voor je, zelfs de aanleg incl. materialen!