Snel, vriendelijk, mooi en heel erg naar wens.

Ik ben nog steeds heel blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen. Er was van af het begin tot het eind goed contact. Ik vond iedereen even aardig en bereid om met je mee te denken. Een volledige tuin renovatie in 2.5 dag zonder het gevoel te hebben dat het afgeraffeld is. Her resultaat is boven verwachting. We hebben dan ook deze zomer heerlijk kunnen genieten van de tuin.

Hoi Mirjam, bedankt voor je mooie waardering! Geniet lekker van je nieuwe tuin.

Goede communicatie

Wij hebben Gardini als fijn en behulpzaam ervaren. Communicatie zeer goed en correct. Startmoment heel kort na ons akkoord. De ingeschakelde hoveniers waren erg fijn, hebben goede communicatie en goed advies gegeven bij een aantal aandachtspunten die tijdens de aanleg opkwamen. Kortom: goede, heldere en duidelijke communicatie en kundige hoveniers met een goede oplossingsgerichte insteek.

Hoi Carin, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met jullie nieuwe tuin!

Zijn zeer meedenkend qua tuinontwerp en klantvriendelijk in omgang.,

Via via bij Gardini terecht gekomen. Fijne samenwerking wat betreft meedenken met tuinontwerp, zeker een aanrader!

Hoi Andjena, bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met jullie nieuwe tuin.

zeer slecht!

Ik raad Gardini aan niemand aan! Afspraken komen zij niet na! meerdere keren gebeurd. Je word de dag van te voren op 17:01 geïnformeerd dat zij die dag daarna niet kunnen komen. Na een half jaar plaatsen zij een keer de schuttingen, vervolgens worden de schuttingen op een dermate slechte manier geplaatst. (Gescheurde planken) Ik kan een heel geschiedenis opschrijven, met ALLEEN MAAR slechte ervaringen met dit bedrijf! Ik kan u alleen adviseren om, vooral niets via dit bedrijf te regelen!

klantvriendelijk en passend ontwerp

Gardini is twee keer bij ons thuis geweest om het ontwerp te bespreken. Dat was prettig. De uitvoering werd door een andere partij gedaan. Die hebben prima werk verricht. Wel bleek dat de inmeting van Gardini niet exact was waardoor de randen zijn opgevuld met steentjes. Op zich prima, maar vooraf dit melden als mogelijkheid was netter geweest. Na oplevering waren er wat kleine probleempjes. Die zijn opgelost.

professional

I was in contact with Gardini for a garden concept but did not end up going the project with them because we wanted something they don't do and we really wanted someone who does all the things for us. The communicatin with them was wery smooth, I recommend them and admire their projects.

goede service en goed contact

We hadden goed contact en ze willen graag helpen goede service

Vriendelijk, mooi ontwerp, netjes gemaakt.

We zijn erg blij met onze tuin, het is heel mooi geworden! We konden met Martijn en Ingrid goede afspraken maken over de uitvoering, ook al duurde het (van onze kant) lang voordat er gestart kon worden.

Geheel nieuwe voortuin inclusief bestrating en beplanting in 1 dag. Goeie service en vakmanschap. Ik geniet elke dag nu als ik thuis kom en ben. Top mensen!!
  • Ervaring met: Complete tuinen

Bij het eerste gesprek werden onze wensen direct goed verwoord in het ontwerp van de complete tuin. Het ging om een tuin rond een nieuwbouwwoning. Gardini is een aantal maal komen meten en de situatie komen bekijken om tijdens de aanleg niet voor verrassingen te staan. De hovenier die de aanleg verzorgde was erg netjes en ze waren harde werkers. Ondanks dat ze iets later begonnen dan eerst gepland hebben zij gezorgd dat voor de verhuizing de oprit klaar was. De gehele tuin is helemaal naar wens en past goed bij de stijl van ons huis. Kortom erg tevreden over ontwerp, aanleg en ook de verdere afhandeling!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Oxxobase. Waardeloos product. Aansluitnaden v platen zijn dikker dan plaat zelf waardoor tegels gaan wippen. Producent zegt dat product niks mankeert. Helaas is de werkelijkheid anders. Leverancier gardini is geen haar beter. Zegt breng t product maar terug naar Utrecht dan wordt t beoordeelt en je krijgt Max 80% vd aankoopprijs terug. De rest steken ze in hun zak terwijl ze een ondeugdelijk product verkopen.
  • Ervaring met: Overige

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zelden in mijn leven heb zo'n slechte service meegemaakt. Stenen die op de hoek van de andere straat gezet worden omdat er zo gezegd niet verder gereden kan worden. Een bakwagen erbij huren die niet mee komt maar wel betalen.(uiteindelijk als je gaat bellen wel de kosten terug gekregen) dan de tegels wat een drama. Er zaten al 7 kapotte tussen. Dan liggen ze nu ongeveer 2 weekjes in mijn tuin en beginnen ze spontaan te breken. Mensen ik kan jullie gardini zeker niet aanraden. Noch om service noch om kwaliteit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niets geleverd gekregen. Wel besteld en betaald. Eerst kreeg ik nog antwoord en zou eea verstuurd zijn. Toen maar niets kwam en ik nog een paar keer contact heb gezocht werd er niet meer op mijn berichten gereageerd. Voor 80 euro aan planten besteld en dus niet geleverd gekregen.
  • Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Planten

Beste Yvonne, het klopt dat deze bestelling nog niet is geleverd. Dit betreuren wij en excuseren ons voor het ontstane ongemak. Toen de bestelling geplaatst werd, hadden wij net besloten om tijdelijk te stoppen met het leveren van planten. Helaas is deze bestelling, vlak na onze beslissing, hierdoor tussen wal en schip geraakt. Uiteraard storten wij dit geld terug op jouw rekening als het niet geleverd wordt. Nog eens onze oprechte excuses. Vriendelijke groet Gardini.nl

Vandaag mijn Clematissen in goede staat binnen gekregen. Er ging bij de bestelling iets mis waardoor ik deze wat later kreeg dan verwacht, kan gebeuren en ik doe er ook niet moeilijk over. 1 klein minpunte is er wel, ik was er niet via de email van op de hoogte gebracht dat ik ze vandaag zou krijgen, dus vandaar dat ik de communicatie een 7 geef en niet een 8, maar goed, ik geef zelden 9 en 10en....dus bedankt Gardini, jullie kan ik wel aanbevelen.
  • Ervaring met: Planten

Snelle levering van de tegels en binnen 4 dagen geleverd, top service van advies tot aan de levering zelf!
  • Ervaring met: Schuttingen & tegels

Van begin tot het eind over alle betrokken partijen zeer tevreden.
  • Ervaring met: Complete tuinen

Samen met onze nieuwe buren een schutting laten zetten een paar weken geleden. Super service heren!
  • Ervaring met: Schuttingen & tegels

Goed geholpen en deskundig advies gekregen! Daarnaast ook een mooi en gratis ontwerp voor onze nieuwe tuin gekregen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Tot drie keer toe verkeerde onderdelen van de schutting. Weinig reactie alleen dat het bedrijf een Ander bedrijf inhuurt voor het plaatsen van de schutting. Zou absoluut geen schutting regelen via gardini. De tegels zijn prima gelegd. Maar toch een nasmaak vanwege de schutting wat ook Meer tijd heeft gekost.
  • Ervaring met: Schuttingen & tegels

Beste Nadine, Erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de geleverde service, echter hebben wij dit netjes voor u opgelost en uiteindelijk tot een mooi eindresultaat gekomen. Iedereen maakt natuurlijk wel eens fouten en vinden het jammer dat u ons bedrijf niet zal aanraden bij andere mensen. Met vriendelijke groet, Gardini.nl

Snel geleverd en top service! Alles op tijd geleverd
  • Ervaring met: Schuttingen & tegels

Online assoriment rozen bekeken. Pakket van 5 besteld. Per abuis verkeerd pakket geleverd. Zonder morren werd een ander pakket geleverd. Fouten maken doet iedereen, hoe je het oplost doet niet iedereen zo goed als Gardini. Chapeau!
  • Ervaring met: Planten

Fantatsche service, gevoel met klant en meedenkend vermogen
  • Ervaring met: Complete tuinen

Voor onze vakantie tegels besteld zodat we na onze vakantie konden beginnen met de tuin.tegels konden zelfs voor de vakantie al bezorgd worden. (Binnen 4 dagen) . Tegels zijn keurig op de afgesproken datum volgens afspraak bij steeg neergezet zodat het ons veel keer heen en weer lopen scheelde. Na de vakantie bleek dat wij nig 1meter te kort kwamen omdat we de tuin toch iets anders aangelegd hadden. Gardini heeft meteen met de leverancier geregeld dat wij die nog op konden komen halen. Perfecte service!
  • Assortiment N.v.t.

Hele mooie fijne tuin gekregen met op locatie ook nog advies van de tuinwerkers. Wel waren een aantal van de geplante planten erg slap na de lange dag in de (hete) dozen. Deze hebben het niet overleefd. Er is ons echter een oplossing beloofd(daarop wachten we nog)
  • Ervaring met: Complete tuinen

zeer snelle en duidelijk communicatie. Van de ontwerper tot de tuinmannen, allemaal even tof en aardig. Bovendien een verrassend ontwerp wat helemaal bij onze wens paste voor een goede prijs. Superblij mee.

Over Gardini

Voor iedereen een mooie tuin! Dat is wat we willen bij Gardini. Of het nu om een tuinrenovatie gaat of om een nieuwbouw tuin. Via onze website weet je direct wat je kan verwachten bij de aanleg van jouw nieuwe tuin. Onze deskundige Gardiniers begeleiden je op weg naar de nieuwe tuin en regelen alles voor je, zelfs de aanleg incl. materialen!