Prettige sfeer, fijne apparatuur en vriendelijk personeel

Ik voel me altijd welkom. Ook krijg ik advies als ik dit nodig heb of als er gezien wordt dat ik dit nodig heb. Het is gelukkig nooit te druk en de apparatuur die er staat is makkelijk en fijn in gebruik. Vriendelijk personeel en een fijne omgeving.

Fijne sportschool met leuke groepslessen

Ik kom altijd erg graag bij Basecamp vanwege de groepslessen. Er is veel aanbod en de instructie is altijd erg goed. De lessen zijn ook erg leuk!

Je mag bij Basecamp zijn wie je bent

Nadat ik een aantal weken verzaakt had, wegens persoonlijke issues, was de ontvangst heel warm. Er was ruimte om mijn verhaal te doen en zonder oordeel, luisterde Kees geïnteresseerd naar me. Hij motiveerde me, zonder opdringerig te zijn, om vooral te blijven sporten.

Fit ook na je 60e

Ik ben een 60+ die graag in beweging is en Basecamp biedt de mogelijkheid op vele niveaus op elke leeftijd een actief, fit lijf te behouden. Ikzelf doe voornamelijk groepslessen (zo'n 3 tot 4 lessen per week) en dit houdt je alleen maar vol met goede instructeurs die goede lessen verzorgen en een goede sfeer!

fijne sportschool. geen franjes maar gericht op sport.

Fijne sportschool. Info is nuttig en frequent. Geen franjes maar gericht op de klanten.

Nette,rustige,leuke ,proffesionele sportschool

Leuke sfeer, leuk personeel, nette en rustige sportomgeving,gewoon n aanrader

Ik vind sporten leuk jij blijver fit bijhield voor de gezondheid en bij Basecamp kan je oversloeg je vragen terecht op Fitnes gebeuren goed personeel

Fit op maat

Ik zie mensen in groepen trainen en ik zie mensen hun individuele programma afwerken, die ze met Basecamp doorgenomen hebben. Net zoals ik: door complicaties aan mijn rug heb ik met mijn fysiotherapeut een bewegingsprogramma opgesteld, die ik bij Basecamp kan afwerken wanneer ik wil; als ik zou willen zelfs zeven dagen per week.

Even los gaan op de zak

Ken je dat, van de dagen dat je net van alles tegelijk hebt of teveel gebeurd ? Je trekt sportspullen aan en gaat los onder goede begeleiding op een simple zak ! Je lacht en moppert en ondertussen zweet je je een ongeluk. Tempo bepaal jezelf niemand vind daar wat van . Ook zin ? Altijd welkom op dinsdagavond 20.30 uur.

Ik volg 2 groepslessen: Op maandagavond Power van Eline en op dinsdag en donderdag CrossPower van Jelmer, dit zijn echte aanraders, wat een gave lessen met hele deskundige en vriendelijke trainers, Keep up the good work!

Fijne sportschool

Mooie fitness met een ruim aanbod groepslessen. Ik sport er graag, de sfeer is goed en persoonlijk. Bij vragen of opmerkingen wordt er naar je geluisterd. Kortom: niets op aan te merken!

Super leuke sportschool

Vriendelijke mensen en goede begeleiding. Basecamp is de eerste sportschool waar ik het vanaf dag 1 naar mijn zin heb. Ga met plezier trainen en voldaan weer naar huis.

Geweldige gym

vriendelijk personeel, mooie gym met goed materiaal. Voor elk wat wils, rustige sfeer je kan lekker je gang gaan.

Persoonlijke aansacht

Goede begeleiding en persoonlijke aandacht. Ze kennen je bij naam. Goede Corona maatregelen. Veel ewspect

Hot Yin Yoga

Heerlijk warm en een erg fijne les

Goede en gemoedelijke sportschool.

Als je een blessure heb. Dan helpen je ze met de juiste oefeningen om in mijn geval de pees extra goed te activeren. Voor een goede doorbloeding.

Gezellige kleinschalige ambitieuse sportschool

Sinds januari ben ik begonnen met Milon. Zodat ik fit kan worden en blijven waarbij het goed past in mijn drukke gezinsleven. Ook de yogalessen die ik in het verleden gevolgd heb zijn goed. Dennis en Cees luisteren goed naar de wensen van de klanten en de persoonlijke sfeer vind ik ook erg prettig. Ik ben namelijk na gestopt te zijn weer terug gekomen. En dat wil toch wel wat zeggen....

Afname groepslessen

Gaat helaas achteruit met de groepslessen. Crosspower op dinsdag weg, spinningles eruit, zaktraining donderdag staat op wegvallen. Nu weer op vrijdag door Basecamp besloten dat de zaterdagles Crosspower niet door gaat. Jammer allemaal.

Deze sportschool is top!

Bij Basecamp voel je je geen nummer. Het personeel kent je bij je naam en je wordt altijd vriendelijk verwelkomd. Zij staan ook direct klaar om je vragen te beantwoorden en in mijn geval het maken van een bij mij passend fitness schema. Ik heb het gevoel dat iedereen hier welkom is, met of zonder getraind lijf, jong of oud. De sportschool is opvallend netjes en schoon. Ik sport hier echt erg graag en kan geen verbeterpunt bedenken.

sluit precies bij mijn wensen en verwachtingen aan

Ik werd prettig ontvangen, door enthousiast personeel. Ik voelde mij gehoord in wat ik wilde bereiken, wat mijn doelen waren en kreeg hierop passend advies. Tijdens de groepslessen merkte ik tevens op, dat ondanks de groepsgrootte, er opgemerkt werd, waar er een andere of betere houding nodig was, om een oefening goed uit te voeren om. Een fijne temperatuur door klimaatbeheersing.

Professioneel , laagdrempelig en persoonlijk

Als je binnen komt, wordt je altijd persoonlijk begroet door degene die bij de receptie staat. De kleedkamer is ruime en netjes, zoals ook de kluisjes waar je je spullen in op kan bergen. Zeker voor mensen die wat zwaarder zijn is dit een ideale sportschool. De begeleiding is goed en als er iets aangepast moet worden in je programma dan wordt dat geregeld. Met mijn abonnement heb ik iedere 4 weken een voortgang gesprek met 1 van de begeleiders. Deze gesprekken ervaar ik ook als zeer prettig. Er wordt niet met het vingertje gewezen als het even niet lekker gaat, maar er wordt juist gekeken of er een manier te vinden is waar mee het weer wel lekker gaat. Wat ik nog meer fijn vind is dat de echte sportievelingen ( gewichtheffen e. d. ) apart van de "hobbyisten" sporten, zodat ik in mijn geval ( en zeker gevoel )geen starende blikken krijg. De Milon cirkel is net van start gegaan en dit is helemaal ideaal. Een complete work out in 35 minuten. En dat is voor mij als iemand die full-time werk maar toch wil sporten perfect. Zo kan ik toch aan mijn conditie werken zonder er heel veel tijd aan kwijt te zijn.

Genoeg apparaten en ruimte om alles te doen dat hoort bij een sportschool. Ook als het druk is nog steeds genoeg mogelijkheden. Groepstrainingen zijn ook een optie en de nieuwe versie sportapparaten mogen er ook zijn.

Goed deskundige begeleiding en behulpzaam en een gezellige stam tafel

Een energieke mindfull hatha yogales !!

De yogalessen van Giordana zijn altijd gevarieerd met ruimte voor mindfulness. Een fijne stem en goede begeleiding. Aandacht voor de deelnemers. Prima zo!

Prima omgeving om fitter te worden!

Ieder in z’n eigen tempo werken aan een fit fitter lichaam en waar nodig juiste begeleiding aanwezig!

Over Basecamp Fitness

Basecamp brengt je in beweging. Loop binnen en je merkt het meteen. Bij Basecamp word je gekend. Maar het is een sportschool toch? Jazeker. We vinden het belangrijk dat jij kunt zijn wie je bent. Met een aantrekkelijk en breed aanbod proberen we je continu uit te dagen om gezond bezig te zijn. Maar zeker niet onbelangrijk, het is vooral erg leuk.