Een aanrader! Ben goed geholpen vanaf het moment dat ik contact met ze heb opgenomen tot na de bouw! Super service en vakmannen!

• Ervaring met: Atelier/Kantoor

Korte bouwtijd, mooie garage en kwaliteit conform afspraak, kortom naar grote tevredenheid !

• Ervaring met: Garage

Prachtige dubbele garage met lariks potdekseldelen geplaatst!

• Ervaring met: Garage

De Huufkes 42 5674TM Nuenen

Over BOHA Systeembouw

Heeft u plannen om een tuinhuis, berging, garage, kantoor, clublokaal, paardenstal, schuur, aanbouw, of schutting te bouwen? Breng dan vrijblijvend een verder bezoek aan deze internetpagina of aan ons showpark. BOHA Systeembouw B.V. in het Brabantse Nuenen is een ISO 9001 gecertificeerd bouwbedrijf. De kans is groot dat u uw wens verwerkelijkt ziet tussen de vele getoonde gebouwen. Bovendien staat BOHA u met raad en daad bij voor de realisatie van uw plannen, van het begin tot het eind bouwt BOHA aan de hand van uw plannen en wensen. Naast de bestaande prefab systemen in beton- en houtbouw is er ook een systeem voor prefab skeletbouw.