Boven verwachting!

We begonnen met goede moed, maar na een week dachten we dat het nooit goed zou komen. 3x per nacht alarm, niet uit bed willen, omdat hij dacht niet te hoeven plassen. Na oververmoeid op een controle bij de arts op advies (arts) toch gestopt met de wekker na 3 weken. Er was blijkbaar toch een goede start gemaakt! Na het stoppen geen nat bed meer gehad en hoeft maar een enkele keer uit bed om te gaan plassen. Dat is als hij na het avondeten nog veel drinkt. Via mails ontvang je begeleiding. Mocht het nodig zijn kan er altijd contact opgenomen worden. Na het terugsturen werd alles ook vlot afgehandeld. Ik vind het een pluspunt dat je de wekker kunt huren!

• Begeleiding bij de training

Beste Denise, Dank voor het delen van jullie ervaring. Op zich hadden jullie een bijzondere ervaring, omdat het al na 3 moeizame en vermoeiende weken opeens helemaal goed gaat. Dit is echt super snel. Top gedaan en geef een groot compliment aan je zoon. De plaswekker huren is inderdaad een erg interessante optie. De plaswekker is net zo hygiënisch als een nieuwe plaswekker, maar vaak voordeliger en veel duurzamer 💚 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Zeer goed begeleid bij een effectieve methode!

Alles wordt tot in de puntjes gecommuniceerd. Duidelijke info vooraf, ook qua vergoeding bij de verzekering, goed geïnformeerd. Goed leesbare instructies bij het ontvangen van de wekker en toebehoren. Aan alles is gedacht om de training tot een succes te maken! De beloningskaarten met stickers werkten hier zeer motiverend. Veel gehad aan de regelmatige e-mailtjes met tips. Dit alles heeft bijgedragen aan een vlot resultaat en eindelijk droge nachten! Ik kan het iedereen aanraden.

• Begeleiding bij de training

Beste Yvonne, Veel dank voor het delen van jullie ervaring! "Aan alles is gedacht om de training tot een succes te maken." Dit is wel de mooiste samenvatting 😊 van wat wij doen om zowel kinderen als ouders te helpen zo snel als mogelijk van het bedplassen af te komen. Maar onze rol is vanaf de zijkant en wij helpen waar nodig. Uiteindelijk heeft jouw kind het zelf gedaan en die verdiend het allergrootste compliment. Geniet van de droge nachten😃 Paula van Urifoon

Onze dochter vond het allemaal erg spannend. Schrok een paar keer van het alarm maar was wel klaar wakker. Eerst onder begeleiding naar het toilet totdat ze zelf ging en daarna bij ons kwam om te zeggen dat ze had geplast op de wc. Ze heeft het supergoed gedaan. Geen natte bedden in de training gehad. Wel onderbroekje wat nat. De training verliep best wel heel soepel eigenlijk. Ze is heel trots op haarzelf ook en die stickers plakken vond ze helemaal geweldig. Bedankt voor deze fantastische hulp/oplossing.

• Begeleiding bij de training

Beste Ivar en Christel, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring. Terecht dat jullie dochter heel trots is. Nooit meer in bed plassen. Wie wil dit nu niet? Zij heeft het super goed gedaan en gaat nu ook 's nachts zelf op tijd naar de WC. Precies wat we willen bereiken 😃 Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

het werkt echt!

Duidelijke uitleg en via mails word je begeleid in het proces. Onze dochter was binnen de verwachte periode zindelijk, het ging precies zoals er werd beschreven. Ik kan de training van harte aanbevelen!

• Begeleiding bij de training

Beste Angela, Dank voor het delen van je ervaring. Onze begeleiding is gebaseerd op basis van bijna 70 jaar ervaring, dus wij weten waar wij het over hebben en maken het allemaal ook niet mooier dan het is. Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Erg goede, snelle, duidelijke en vriendelijke service.

Nu de 2e ronde gebruik mogen maken van urifoon. Mijn oudste zoon lukte het maar niet om snachts zindelijk te worden, met veel ongelukjes en schaamte voor hem. Door de Mickey plaswekker leerde hij wakker te worden en werden voor hem de luierbroeken verstoppen onder de onderbroek verleden tijd. Nu mijn 2e zoon dezelfde schaamte periode tegemoet ging zijn we gestart met de Mickey van de oudste. Al snel werd duidelijk dat hij nog niet misschien wakker ging worden van de plaswekker. Hele huis wakker behalve hij. Daarom voor hem de plaswekker met trilalarm aangeschaft bij urifoon. Nu een maand bezig, en met alle tips via de mail al paar droge nachten op rij. Gevolg: trotse ouders, blije Kids die zonder schaamte ergens gaan logeren. Dankjewel Urifoon

• Begeleiding bij de training

Beste Marieke, Veel dank voor het delen van jullie ervaring en het proces wat jij beschrijft. Van schaamte en verstoppen van natte luiers naar trotse ouders en een blij kind dat niet meer in bed plast en weer wil logeren. En dit in relatief korte tijd. Wij horen dit echt vaak. Ook dat in het begin het hele huis wakker wordt, behalve het kind waar het om draait. En precies daarom begeleiden wij de training, was als je zoon niet wakker wordt van het alarm heeft het gebruik van de plaswekker helemaal geen zin. Gelukkig hebben jullie ook baat bij onze adviezen gehad 😃 Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet ervan! Paula van Urifoon

snelle verwerking van de bestelling

Bij retour ook geen problemen ondervonden, alleen in het weekend krijg je een chatcontact die de gegevens niet goed aan de medewerker die terugbelt, door heeft gegeven. De pasvorm van de blauwe sportslips met fuchsia rand is anders dan ik gedacht had, dus ik moest de slips ruilen van L naar XL. Maar nu ik de XL heb ben ik er heel tevreden mee. Ik draag nu in deze sportslip een inlegverband en dat blijft goed zitten. Ik heb Interstitiële Cystitis / blaaspijnsyndroom met Hunnerse laesies zweertjes in de blaas. Ik moet vaak en onverwacht plassen en kan met deze broekjes mogelijk vaker zonder een Tena lady of ander merk. Ik heb uw firma al vermeld in de besloten facebookpagina van de IC patientenvereniging. Ik zal nog eens informeren of meerdere collega patiënten goede ervaringen hebben met uw ondergoed.

• Deskundigheid N.v.t.

Ze zijn heel tevreden over

Mijn zoon kan gelukkig op schoolreisje ln hoeft zich niet druk te maken nu hij zindelijk is dankzij Urifoon.

• Deskundigheid N.v.t.

Een week plaswekker was genoeg om zindelijk te zijn!

Mijn dochter van nu ondertussen 10 jaar geworden is echt zindelijk!!! We zijn voorheen nooit negatief geweest over bedplassen, maar wensten haar het wel enorm toe! Wakker maken lukte niet, ze was dan boos en verward en een "nee" ga niet naar de wc. Volgende dag wist ze daar niks meer van. Ze werd ook niet wakker van een nat bed. Maar haar eigen frustratie en onzekerheid nam toe: " ik ga niet mee op kamp"," ik zal nooit droog kunnen blijven". Dan toch mij verdiept in wat kan ik haar nog bieden... De plaswekker! Deze gehuurd, de broekjes vond ze mooi! De plaswekker op haar verzoek aangesloten. Te dichtbij bleek want ze had de stekker eruit getrokken. Toen in dezelfde week nog eens nat want ze had de zender eraf getrokken. We konden er wel om lachen samen. Maar wel conclusie dat dat dus niet de bedoeling was. De eerste week heb ik de alarmen gehoord en dat ze ook naar toilet ging. Ik lag met ingehouden adem te luisteren, ze gaat écht! Daarna geen alarmen, geen natte bedden, en een trotse meid! Maar de wekker terug sturen, nee, dat niet! Dus bijna 2,5 maanden de wekker gehuurd terwijl ze al zindelijk was, maar het mentale steuntje nog nodig had. Nu was het oke, en is ze trots, droog en overtuigd dat ze droog kan blijven! Wat heerlijk voor haar! Maar eerlijk, de grote wasmand mis ik ook niet! Enorm onder de indruk dat na jaren nat een week plaswekker genoeg was om droog te blijven! Dank jullie wel!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Anita, Dank voor het delen van jullie ervaringen. Veel kinderen worden voor de Urifoon plaswekkertraining erg moeilijk wakker. Zelfs niet van een nat bed. Maar met onze plaswekker wordt een wekreflex op het juiste moment getraind. Jullie dochter was ect klaar met het bedplassen en die motivatie is het perfecte moment om met de plaswekkertraining te beginnen. Dan kan het namelijk heel snel gaan en dat hebben jullie ervaren. Wat heerlijk dat wij met onze training haar frustraties en onzekerheid weg hebben kunnen nemen en fijn dat wij ook jullie mogen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Super begeleiding en altijd tijd voor persoonlijk contact

Ik ben erg tevreden over de Mickey plaswekker. Na 1 week gebruik was er al verandering zichtbaar. En na 3 weken wordt er al droog door geslapen. De adviezen in de eerste periode zijn goud en er is altijd de mogelijkheid tot persoonlijk contact wat ik ook als zeer positief heb ervaren. Super bedankt voor jullie inzet Sophie

• Begeleiding bij de training

Beste Sophie, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring. Wij zijn pas echt tevreden als de plaswekkertraining ook echt heeft gewerkt. Daarom steken wij ook zoveel energie in de begeleiding die echt belangrijk is. Of dit nu per mail of telefonisch is. Fijn te lezen dat ook jullie dit zo goed waarderen en dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Alles goed voor mij

Alles goed voor mij

• Begeleiding bij de training

Beste Rula, Fijn te horen en dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Heel blij hiermee!

Het kostte even wat doorzettingsvermogen in de eerste tijd, maar gelukkig waren daar de zeer behulpzame mailtjes van Urifoon, zodat we de moed niet verloren. En nu blije ouders en een blije zoon omdat het nu al een poos heel goed gaat. Misschien handig om aan te geven: in de beginfase zijn 3 sensorbroekjes echt te weinig, je moet ze ook nog wassen én dezelfde dag weer droog hebben.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Josine, Dank voor het delen van jullie ervaring. Zoals jullie hebben ervaren zijn de eerste weken van de plaswekkertraining best lastig en vraagt het om goede begeleiding en doorzettingsvermogen. Anders is er geen vooruitgang, neemt de vermoeidheid toe en is de kans groot dan al vrij snel met de plaswekker wordt gestopt omdat het toch nergens toe leidt. Gelukkig hebben wij jouw zoon en jullie goed kunnen helpen en hebben jullie doorgezet. Geniet allemaal van de droge nachten 😃 Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Paula van Urifoon PS: De tip van meer dan 3 sensorbroekjes staat genoteerd. Het is een luxe als je extra sensorbroekje(s) kan veroorloven, maar de meeste mensen trainen met 2 of 3 stuks.

Na nog geen 2 maanden droog!

Wij blij en zoonlief blij

• Begeleiding bij de training

Beste Kim, Jullie blij, wij extra blij. Want daar doen wij het voor, Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Binnen 2 maanden volledig zindelijk snachts.

We moesten even wennen aan het luchtalarm dat afging, we stonden zodra de wekker af ging binnen no time in de houding naast ons bed. Maar juist hierdoor was mijn zoontje snel bewust en wakker genoeg om de juiste stappen te volgen en na het plassen kon hij altijd snel en droog zijn dromen weer hervatten. De eerste twee weken had hij hulp nodig om de juiste stappen te volgen, maar na 2 weken deed hij het alleen. Ik merkte dat na 2 weken de wekker regelmatig niet meer afging en hij soms kurkdroog wakker werd en dan uitzichzelf eerst naar de wc ging voordat hij andere dingen ging doen. Op een gegeven moment na 4 weken was de batterij van de sensor leeg en ik had geen nieuwe in huis, dus dat werd naar bed gaan zonder wekker, mijn zoontje vond het spannend maar nadat hij smorgens om 6uur droog wakker werd zonder wekker begon zijn zelfvertrouwen te groeien. Ik heb 1x een nieuwe batterij gekocht, maar we hebben de wekker als snel niet meer hoeven te gebruiken. Na 6 weken heb ik helemaal geen wekker meer gebruikt en hij is tot nu toe elke nacht droog. Hij word zelfs soms om 3 of 4 uur snachts uit zichzelf wakker om te plassen en gaat daarna gewoon weer verder slapen. Al met al is dit een succesverhaal. Geen extra wasjes meer, geen nachtluiers meer. Wel een zelfverzekerde zoon en een trotse mama ervoor terug gekregen!

• Begeleiding bij de training

Beste Colette, Dank je wel voor het delen van jullie ervaringen. Ook bij jullie waren de eerste 2 weken even wennen, maar daarna ging het zo te lezen erg snel en goed vooruit. Heerlijk! Hopelijk hebben jullie de volumeknop ontdekt, want een luchtalarm hoeft echt niet. Sterker nog, alleen met een trilelement gewekt worden is ook mogelijk. Maar dit is voor jullie niet meer relevant, want genieten inmiddels allemaal van de droge nachten. Top! Trouwens ook leuk dat je het gegroeide zelfvertrouwen van je kind benoemd. Dit horen wij zo vaak nadat de training is geslaagd en dit ook ons extra veel voldoening. Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Paula van Urifoon

Fijne duidelijke hulp bij zindelijk worden

Mijn zoon, tiener, was 's-nachts nog niet droog. Na de 1e week al duidelijk verbetering merkbaar. Binnen 2 weken werd hij wakker van de plaswekker zonder dat zijn bed nat was en kon hij zelf naar de wc. Vaak zat er alleen een druppeltje in zijn broekje. Nu 7 weken bezig. En hij is nagenoeg droog. Laatste 4 weken eigelijk nog maar 1 a 2 keer per week dat er nog een druppel in zijn broekje zit. Het volume van de plaswekker kan worden aangepast dus ook als ze heel vast slapen worden ze wakker. Inmiddels zetten we het volume zachter omdat hij zelf eerder wakker wordt.

• Begeleiding bij de training

Beste Carol, Dank voor het delen van jullie ervaringen 😃 Die eerste 2 weken zijn het belangrijkst, want dan moet er worden geleerd snel te reageren op het alarm en dan naar de WC te gaan om daar te plassen. De zichtbare vooruitgang werkt extra motiverend en daarna is het een kwestie van volhouden. Dus hou nog even vol. Wat zal jullie tiener ook blij zijn met deze enorme vooruitgang!? Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Dikke tien

Nooit gedacht dat onze zoon van 7 zindelijk zou worden. 2 natte luiers en een nat bed per nacht. Hij was niet wakker te krijgen. 1 week (serieus waar) na het gebruik van de plaswekker was hij snachts droog of werd hij zelf wakker om te plassen. Echt ongelofelijk. Dus ja, wij raadde dit 100% aan iedereen aan

• Begeleiding bij de training

Beste Anouk, Wat een topper is je zoon🥇. Droog binnen 1 week is echt super snel. Ik wou dat iedereen zo snel van het bedplassen af kon komen, maar een gemiddelde training duurt normaal gesproken echt zo'n 8 weken. Dus echt heel knap van hem. Fijn dat wij ook jullie met de Urifoon plaswekkertraining hebben kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Er werd aan de hand van een aantal vragen bekeken wat er nodig was qua systeem. Het systeem was erg gebruiksvriendelijk, en goed intestellen. En binnen 4 weken was mijn zoon droog.

• Begeleiding bij de training

Beste Anouk, Elk kind is anders en er is een enorm groot verschil tussen de verschillende plaswekkers op de markt. Om snel resultaat te hebben, is het belangrijk met het juiste materiaal te trainen en goede begeleiding te krijgen, indien dat nodig is. Zo te zien is dit gelukt, want zo'n top resultaat binnen 4 weken is erg snel 👌 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Een snel en blijvend resultaat

Het geluid van de wekker is even wennen. Want het gaat hard ;-) Het trip element hebben we maar 1 nacht gebruikt onze dochter lag enorm geschrokken in bed. Dit is een heel heftig gevoel. Ze was echt in paniek. Verder een super snel resultaat Ik ga dit vaal vertellen.

• Begeleiding bij de training

Wat fijn dat de training snel geslaagd is! Wij raden aan eerst te oefenen met geluid & tril voordat je 's nachts gaat beginnen met trainen. Het trilelement leg je onder het kussen of onder het matras/beschermer, zodat de tril voelbaar is maar niet te heftig. Het geluid van de wekker is naar wens ook zachter te zetten en in combinatie met een trilelement kan het geluid zelfs helemaal uit. Geniet van de droge nachten.

Duidelijk, toegankelijk, werkt

Zeer goede ervaring gehad. In ons geval hoefden wij niet eens heel intensief bezig te zijn met de plaswekker, maar was een paar keer erdoor gewekt worden voldoende om onze dochter zelf wakker te laten worden. Zij was hiervoor al een hele periode droog in de nacht en had een terugval waar we niet zelf uit leken te komen. Nacht na nacht konden we de lakens verschonen. De plaswekker heeft precies de cirkel doorbroken en ze kan het nu weer zelf! Super fijn ook dat we hiervoor de plaswekker konden huren en er niet zelf 1 hoefden aan te schaffen. Uitleg, begeleiding, altijd onderaan afgesloten met: neem gerust contact op, echt heel fijn, ook al hebben wij het niet nodig gehad. Top!

• Begeleiding bij de training

Dank voor het delen van jullie positieve ervaring 😃 Helaas komt een terugval best wel eens voor, maar gelukkig leidt het kort gebruiken van de plaswekker dan al vaak tot het gewenste resultaat. Zo ook bij jullie. Huren is dan inderdaad de meest voordelige en handige oplossing. Goed gedaan en geniet van de droge nachten. Paula van Urifoon

Werkt fijn vanwege de mails en de stickerkaart.

In het begin is het best intens en denk je waar ben ik aan begonnen maar het gaat per week beter en voor je het weet slaapt je kind droog. Bij ons daarna nog wel even geduurd voordat ze echt zelf wakker werd omdat ze moest plassen. Maar als we op het drinken en plassen letten is ze eigenlijk altijd droog.

• Begeleiding bij de training

Fijn dat het goed gaat 's nachts! Aan het eind van de training mag je de tips wat betreft drinken en plassen loslaten. Zo weet je zeker dat ze het gevoel van de volle blaas herkent en wakker wordt om op de wc te gaan plassen.

Fantastisch!

Ik was in begin wat sceptisch, maar het heeft echt goed geholpen. Het duurde zo'n 5 weken bij onze dochter van 9, maar inmiddels heeft ze (na 2 maanden te zijn gestopt) nog geen enkel 'ongelukje' gehad! Vooral het trilelement werkte erg goed voor onze dochter. Begeleiding hebben we niet veel nodig gehad, maar als we het nodig hadden was het duidelijk en heel correct. Groeten Pien

• Begeleiding bij de training

Effectieve methode met prima ondersteuning!

Ik ben heel blij dat ik de plaswekker geprobeerd heb. Na twee weken twijfelde ik of de vooruitgang voldoende was. Ik heb gebeld, er werd alle tijd voor me genomen en ik kreeg goede adviezen mee, met als gevolg dat onze zoon van bijna 7 's nachts lekker droog blijft! Mocht ik in de toekomst nog eens gebruik willen maken van een plaswekker voor één van de andere kinderen, dan kom ik gauw terug!

Snel naar een droge bed

We hebben de plaaswekker gebruikt en in minder dan 2 maandan luktte het om niet meer een naatte onderbroek in de ochtend te hebben. Dat gebeurte wel 90% van de nachten, voordat we meebegonnen waren met de wekker. Mijn dochter slaapt de hele nacht door of soms gaat ze wakker omdat ze moet plassen. We zijn meer consistent met voor het slaapgaan nog een keer naar wc te gaan en dat helpt. De matras beschermer gebruik ik nog steeds, maar is eigenlijk nooit nat. Mijn dochter wil nog de speciale onderbroek gebruiken, en dat is prima. Als er een paar drupeltjes zijn, worden dan de broeken niet nat. Wij zijn onzettend blij met het resultaat. Bedankt Urifoon. Telefonisch contact is altijd snel en hulpzaam.

Mennonietenbuurt 29

1427AX Amstelhoek

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon. Los van de wetenschap is het natuurlijk veel belangrijker te weten wat de gebruikers van nu er van vinden. Werkt de Urifoon plaswekkertraining echt? Word je goed geholpen tijdens de training? Is de kwaliteit goed? Praktisch in gebruik? Hoe vermoeiend is de training? Wat doet het met je kind? Zomaar wat vragen die andere ouders heel prettig vinden om over te lezen, want zij staan nog aan het begin en oriënteren zich of de plaswekker voor hun kind een geschikte oplossing is. Wij waarderen het zeer als er even de tijd wordt genomen om de 4 vragen te beantwoorden en kort de ervaringen te delen. Het Urifoon team