Geweldig.

Het trilalarm hebben we gauw niet meer gebruikt want deze werkt zo goed, dat mijn zoon zich kapot schrok s'nachts. De wekker is hard genoeg als hij op zijn hardst staat, maar niet het hele huis wordt er wakker van. Het werkt geweldig. Al gauw ging mijn zoon zelf naar de wc s'nachts, en was hij de wekker dus voor. In totaal 12 weken bezig geweest en hij is nu s'nachts toch echt zindelijk.

• Begeleiding bij de training

Vorig jaar hebben wij een plaswekker aangeschaft. Toen was het nog wat te vroeg voor onze dochter en lukte het droog worden nog niet. Nu, een jaar later, is het fantastisch gegaan en is ze binnen 9 weken helemaal droog! Wat een top product. Ook de begeleiding via de mail en als het nodig is telefonisch is super!

Het werkt!

Hele goede service, duidelijke materialen en top begeleiding via de mail die ook altijd op precies het juiste moment kwamen. Binnen 6 weken was onze zoon van 5.5 zindelijk. Absolute aanrader. Ook heel fijn dat je de wekker kan huren, is allemaal hygiënisch. Kan het iedereen aanbevelen. De eerste week was pittig met heel veel was maar vanaf week 2 ging het zichtbaar beter. Nu 6 weken later slaapt hij iedere nacht droog door.

• Begeleiding bij de training

Beste Daphne, Zo leuk om te lezen dat jullie de training precies hebben beleefd zoals wij het bedoelen: ✔️Goede en duidelijke producten ✔️Deskundige begeleiding bij de training met gerichte adviezen op de juiste momenten ✔️Snelle vooruitgang zichtbaar ✔️Wij helpen je kind binnen een aantal weken te stoppen met bedplassen ✔️Hele goede service ✔️Duurzame én hygiënische oplossing beschikbaar. De levensduur van de plaswekker is veel langer dan de duur van een gemiddelde training. Dus waarom kopen? Dank voor het delen van jullie ervaring en geniet van de droge nachten. Paula van Urifoon

Het werkt!

We zijn erg tevreden over Urifoon. Goede materialen, duidelijke informatie en motiverende e-mails. We zagen al snel verbetering en nu slaapt hij zonder alarm en is het bedplassen verleden tijd!

• Begeleiding bij de training

Beste Simone, Onze plaswekkertraining werkt inderdaad. Met gerichte adviezen ervoor zorgen dat je kind snel en goed wakker wordt van het alarm. Dan is de training pas echt begonnen. Dan is de vooruitgang snel merkbaar en blijft de motivatie aanwezig. Voor je het weet is dan de training vaak voorbij, zo ook bij jullie zoon. heerlijk en geniet van de droge nachten. Paula van Urifoon

Niet van normale te onderscheiden goede kwaliteit mannenonderbroeken tegen vochtverlies ontlasting

Doordat ik last heb van vochtverlies van ontlasting was ik zoek naar mannenonderbroeken die niet doorlekken. Die heb ik bij Urifoon gevonden. Prima pasvorm en niet te onderscheiden van een normale onderbroek. Kan nu weer met een gerust hart lichte lange en korte broeken aantrekken!! Ik had eerst een onderbroek uitgeprobeerd en zag later dat daar een aanbieding voor was. Na een mail krijg ik alsnog die prijs en krijg het bedrag teruggestort. Zeer klantvriendelijk!!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Erwin, Goed te horen dat ons UnderWunder ondergoed zo goed bevalt 😃 en dat onze klantvriendelijkheid wordt gewaardeerd. Hier doen we namelijk elke dag onze uiterste best voor en dan is het ontvangen van zo'n complimentje altijd prettig om te lezen. Paula van Urifoon

Vriendelijk en behulpzaam

Plaswekker training gedaan. Het contact verliep heel goed. Erg vriendelijk en behulpzaam.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Kariene, Dank voor de terugkoppeling en fijn te horen het contact met ons goed is bevallen. gemakshalve neem ik ook maar even aan dat onze plaswekkertraining met succes is afgerond en dat kan worden genoten van de droge nachten. Zo niet, bel gerust want wij helpen en adviseren zolang als nodig is om van het bedplassen af te komen.. Paula van Urifoon

Super effectieve training

Wout is 3 jaar en wil heel graag snachts zonder luier slapen. Onze dochter heeft vorig jaar (toen 6 jaar) de plaswekker van Urifoon gebruikt om zindelijk te worden en dat was een succes. Ook Wout heeft met succes de training volbracht. Wij waren als ouders bang dat Wout er nog 'te jong' voor zou zijn, maar het gaat echt super goed.

• Begeleiding bij de training

Beste Annemarie, 3 jaar is ook wel echt heel erg jong om met de plaswekker te gaan trainen. Maar Wout is tegelijkertijd ook het bewijs dat een succesvolle training meestal begint bij een gemotiveerd kind. Hij of zij moet het namelijk wel zelf doen. Super gedaan en geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Minpunten - scores onduidelijk voor ons - sensor mag van mij een voelbare en zichtbare boven en onderkant hebben, bijv met een klein spikkeltje en/of kleur dan kan kind ook zelf makkelijker op het broekje klikken -te weinig scorekaarten -hoewel ik een grote 4 jarige heb was het kleinste broekje toch ruim - Op een online gestelde vraag daarover nooit een antwoord gezien? Pluspunten: - motiveert goed - stikkers plakken is leuk Mijn kleine man koos ervoor om een broekje aan te trekken en vervolgens dat alleen al als reden te zien gewoon droog te blijven 2 keer alarm en volledige plas in bed gehad en 1 keer wat druppels en uitgepast op het potje maar daarna nooit meer in bed gepast en droog. Hij vond het wel erg leuk hier zo mee bezig te zijn. Linksom of rechtsom, het heeft hoe dan ook zijn doel gediend.

• Begeleiding bij de training

Beste Marleen, Hartelijk dank voor de uitgebreide terugkoppeling. We gaan de genoemde verbeterpunten beoordelen en toetsen bij andere klanten om zeker te weten hoe we onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Super fijn dat onze training ook bij jullie kleine man goed heeft gewerkt. En ook nog eens in record tempo 👍 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Deze keer geweldig.

Een paar jaar geleden hebben we ook een plaswekker geprobeerd, helaas zonder effect. Mijn zoon was toen minder gemotiveerd dan nu. Tussentijds zijn we ook naar de uroloog geweest, zonder resultaat en zodoende bleven we werken met luiers en wakker maken. Nu wilde hij graag zelf stoppen met bedplassen en hebben we weer gebruik gemaakt van de plaswekker en met verbijsterend effect. Binnen twee weken werd hij zelf een keer wakker, binnen een paar dagen nog een keer en daarna altijd. Oftewel binnen twee weken blijvend resultaat (we zijn inmiddels al een paar maanden en een vakantie verder). Als je kind gemotiveerd is dan kan ik het van harte aanbevelen!

• Begeleiding bij de training

Beste Ingrid, Bij gemotiveerde kinderen verloopt de training inderdaad vaak veel beter en sneller. De plaswekkertraining kan zeker in de eerste weken best intensief zijn, omdat je elke nacht even wordt wakker gemaakt. Dit voelt nog zwaarder als je minder bent gemotiveerd, waardoor de kans op vroegtijdig stoppen wordt vergroot. Gelukkig hebben jullie de Urifoon plaswekker op het juiste moment opnieuw gebruikt en dit heeft snel tot het gewenste resultaat. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Fijn systeem en fijne begeleiding

Een heel compleet systeem je kunt zo beginnen.

• Begeleiding bij de training

Beste Wilma, Fijn te horen dat alles zo goed is bevallen 😃 Hopelijk wordt er volop genoten van de droge nachten. Paula van Urifoon

Een effectieve methode om je kind zindelijk te maken.

Wij hebben een goede ervaring met de zindelijkheidstraining van Urifoon voor onze zoon van 7 jaar. Met fijne tips en positieve feedback via de mail, score kaart en beloning stickers. In het begin is het even doorbijten met het natte beddengoed en het wakker worden midden in de nacht. En het s’avonds niet meer drinken na 18u moet ook echt aangeleerd worden. Maar vrij vlot komt daarna de ommekeer. De hersenen pikken het signaal op en worden gereset. Al met al heel blij dat we hebben volgehouden. Want dat is ook echt het sleutel woord. Nu lekker bij vriendjes logeren zonder schaamte. En en ongelukje, na bv toch een keer heel veel water gedronken te hebben kan altijd gebeuren. Daarvoor zijn ze kind;) Groeten van een tevreden mama en succes gewenst voor degene die nog moeten beginnen! (Tip: leg schoon bedden goed en pyama/ondergoed alvast de avond van te voren klaar. Scheelt een hoop gedoe s’nachts;)

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste H., Bedankt voor het delen van jullie ervaring en tip over schoon beddengoed 😃 De eerste dagen van de training zijn inderdaad pittig en daarom is het heel verstandig dat jullie onze tips en adviezen hebben opgevolgd, zodat het leerproces van het op tijd wakker worden kon beginnen. Dan blijft de motivatie hoog en is de slagingskans het grootst. Zo ook jullie. Super goed gedaan en geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

uitstekend

Bedankt. Het was een uitstekende ervaring. Mijn zoon sliep 3 weken droog in bed, dus ik heb de wekker uitgezet

• Begeleiding bij de training

Beste Abdulalrahman, Hartelijk dank voor de "Het was een uitstekende ervaring". Dit is precies ons doel en de reden dat wij elke dag met veel plezier kinderen en ouders helpen om van het bedplassen af te komen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

1 woord geweldig

Waar wij dachten dat er geen eind aan zicht kwam met bedplassen van onze zoon van 8 bijna 9 jaar is met de uriglfoon gelukt en gerealiseerd in 3 weken. We hebben veel dingen geprobeerd en de urifoon was de laatste optie. 1 woord.... geweldig. Ik kan dit apparaat aan iedereen aanbevelen met een kind die in bedplast.

• Begeleiding bij de training

Beste Jolan, Heel fijn dat wij jullie hebben mogen helpen om van het vervelende bedplassen af te komen. Zeker op de leeftijd van 8-9 jaar wordt het toch vaak steeds vervelender dat het niet lukt. Maar gelukkig was daar de Urifoon plaswekkertraining met snel resultaat😃. Geweldig gedaan en geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Geweldige tool om zindelijkheid te trainen!

Heel snel het gewenste effect, na een paar keer wakker worden door de wekker. Echt top!

• Begeleiding bij de training

Beste Ingrid, Wat goed is komt snel 😉. Super goed gedaan. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Net het duwtje in de rug wat ze nodig had.

Onze dochter van 4 1/2 vond het reuze vervelend om met een volle luier wakker te worden maar sliep vaak veel te diep. Ze gaf zelf aan dat het bedplassen haar niet blij maakte en zelfs een beetje schaamde. Getwijfeld om een plaswekker te bestellen omdat het zo drastisch beslissing lijkt maar toch gedaan. Kleine meid bij alle stappen betrokken en goed uitgelegd wat de bedoeling is, moeilijke eerste nachten gehad maar ging steeds beter. Tot ze zelf baas was over haar blaas mocht ze slapen zonder wekker. Nu na 4 weken droog zijn, zijn we als ouders super trots en blij voor haar dat de stink luier er niet meer is 's ochtends.

• Begeleiding bij de training

De urifoon heeft perfect geholpen

Binnen enkele weken helemaal een droog bed. In heb begin wel even pittig en soms een chagrijnig kind, omdat ‘dat harde geluid’ weer gaat en je op ‘moet’ staan. Maar tegelijkertijd een enorm trots jongetje, omdat het gelukt is!

• Begeleiding bij de training

Beste Adam, Bedankt dat jullie je ervaring hebben gedeeld. Fijn te horen dat onze training zo snel heeft geholpen 😃 De pittige eerste dagen zullen snel worden vergeten nu jullie zoontje terecht zo trots. Geniet van de droge nachten! Paula van urifoon

Oplossing tot de laatste drup

Het is een effectieve manier om je kind een enthousiast ipv chagerijnig gevoel te geven over het onderwerp plassen in de nacht. Bij onze zoon van 6 werd het een mega irritatie vooral voor hem heel vervelend maar wij waren er ook enorm klaar mee! En wisten het zelf echt niet meer. Nu dan toch maar na het zoveelste natte bed aan de bel getrokken op internet. Na enige vergelijking deze wekker gekocht doordat de functie erop zit om de wekker door het kind zelf uit te laten drukken. Waardoor ze echt meteen actief zijn. En dat werkte. Echt Mega herrie maar mede door het samen uittesten en alle stickers en leuke boekjes werd het feest. Plassen werd iets leuks/ positiefs en goeds. Ook de fijne serieuze begeleiding hielp ons als ouders om het door te zetten en goed aan te pakken. Na ongeveer twee maanden was hij helemaal zindelijk. Nu een kleine terugval oppeens na 3 maanden maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit een paar nachtjes zijn… Zijn lichaam kan het en hij heeft nu ook het zelfvertrouwen dat hij het kan. Heerlijk. Aanrader!!!!!!

• Begeleiding bij de training

Beste Gaby, Hartstikke leuk te lezen dat de irritatie rondom het bedplassen is verdwenen en dat wij jullie goed hebben kunnen helpen. Het geheel van onze plaswekker met begeleiding zal er inderdaad voor zorgen dat het kind zelf direct actief wordt als het begint te plassen. Pas dan is men echt aan het trainen. Zo wordt snel vooruitgang geboekt, blijft de motivatie hoog en is de slagingskans het grootst. Een kleine terugval kan altijd gebeuren. Weet dat wij ook op die momenten altijd even overleg kunnen hebben hoe dit het beste kan worden aangepakt. Geniet samen van de droge nachten 😃 Paula van Urifoon

Zonder was het ons niet gelukt

Onze dochter (7 jaar) sliep snachts, tot haar frustratie, nog met een luierbroekje. Wij hebben een aantal keer geprobeerd haar wakker te maken om te gaan plassen als wij naar bed gingen. Maar zij slaapt zo diep dat dat niet werkte. Toen kwamen wij bij Urifoon terecht en hebben wij na een goede, duidelijke en vriendelijke uitleg de plaswekker besteld. Nu is onze dochter 10 weken verder, waarvan al 4 weken elke nacht droog, en kan zij zonder plaswekker of luier de nacht doorbrengen.

• Begeleiding bij de training

Beste Agnes, Dank voor je enthousiaste beoordeling. Bedplassers zijn inderdaad hele diepe slapers 😴. Het actief wekken voorkomt misschien in die nacht een nat bed, maar het is geen structurele oplossing Heel fijn te lezen dat wij jullie dochter hebben kunnen helpen definitief afscheid te nemen van de luierbroekjes. Zij heeft de training super doorlopen👍🥇 Geniet van de droge nachten 😃 Paula van Urifoon

Na een paar rommelige weken toch droog!

Onze dochter is bijna 8 en wilde zó graag van de nachtpampers af maar dit lukte maar niet. Helaas werd ze niet goed wakker van de plaswekker, ze raakte elke keer in paniek en werd niet echt goed wakker. De plaswekker uit zetten lukte dus ook niet. We hebben de wekker naar onze kamer verplaatst en op het moment dat hij af ging liepen we als een gek naar haar kamer en maakten haar zelf wakker. Dit ging een stuk beter. Ze plaste dan uit op de wc en ging weer slapen. Na een poosje ging de wekker steeds minder vaak af en ze is nu al een aantal weken helemaal droog. ‘S ochtends vroeg (rond 6) wordt ze wakker en gaat zelf naar de wc. Al met al niet helemaal de juiste richtlijnen gevolgd maar wel het gewenste resultaat. Wat ook erg goed hielp was na het eten direct plassen, bij het naar boven gaan nog eens en dan na het boekje lezen nóg een keer. Inmiddels is dit niet meer nodig.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Aline, Uiteindelijk gaat het om het resultaat en dat is gelukt 👍 Paniek van het alarm was echt niet nodig geweest en een telefoontje naar ons had dit snel op kunnen lossen. Maar gelukkig hebben jullie samen o.b.v. de adviezen uit de begeleiding de juiste methode gevonden. Geniet van de droge nachten 😃 Paula van Urifoon

Niet gedacht dat het zo goed zou werken

Mijn zoontje was bijna 8 en had zelden een droge nacht. Hij vond dit erg vervelend. Nu zijn we 9 weken verder en is hij al 2 weken helemaal droog. Hij is super trots en wij natuurlijk ook. Nog even doorzetten en dan weten we zeker dat het gaat lukken.

• Begeleiding bij de training

Beste mama, Fijn te lezen dat de training bij jullie zo goed heeft gewerkt, ondanks jullie twijfel vooraf. Een resultaat om trots op te zijn. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Fijn en snel met goede begeleiding

De urifoon plaswekker is een uitkomst voor ons. Ons kind(6) had al een tijdje last met wakker worden en naar het toilet gaan. Toen door spanningen ook overdag het wat minder goed ging hebben we een plaswekker en horloge aangeschaft/gehuurd op aanraden van de ondersteuning die we hiervoor hebben gezocht. De eerste 4 weken was ons kind vooral erg enthousiast en reageerde op de plaswekker direct goed. Wakker worden en naar de wc gaan als het alarm af gaat ging goed. Door de mails en tips die daar in staan werden we goed begeleid en konden er ook een feestje van maken. Ook het betrekken van leerkrachten ging daardoor makkelijk. Na een paar weken ging het wat achteruit en stonden we op het punt om urifoon te bellen. Toen kwam er een mailtje binnen die eigenlijk precies beschreef wat er gaande was. De nieuwe tips haalde de frustratie bij ons ouders weg en ons kind werd weer enthousiast van de plaswekker en ging zijn horloge weer dragen. We zijn nu bijna 8 weken verder. We zijn nog niet waar we willen zijn voor ons kind. 1 a 2 keer in de week gaat het nog mis, maar dat is veel sneller opgelost en de andere dagen wordt er doorgeslapen en zelf wakker geworden. Overdag gaat het zelfs zo goed dat het horloge niet meer nodig is. Nu is het gewoon een stoer horloge. Ik verwacht dat we uiteindelijk nog 4 tot 6 weken bezig zijn. En met de tips komen we er ook wel.

• Begeleiding bij de training

Beste Kevin, Dank voor het delen van jullie ervaring met de Urifoon plaswekkertraining. Een aantal dingen spreken mij enorm aan: 1. Jullie maken er een feestje van als het goed gaat 👍. 2. Jullie hebben echt profijt gehad van onze adviezen tijdens de training, waardoor de motivatie weer steeg en het steeds beter gaat👊. 3. Jullie houden vol 👌 Nu is het een kwestie van volhouden, dan verdwijnen die laatste plasongelukjes ook. Top bezig! Paula van Urifoon

geweldig

heel fijn systeem

• Begeleiding bij de training

Beste Wout, Dank voor deze bondige reactie 👍 Uiteindelijk moeten jullie de training zelf goed doorlopen en dit is blijkbaar gelukt. Geniet van het resultaat! Paula van Urifoon

overtrof de verwachtingen

Wij kunnen deze training van harte aanbevelen. Nadat onze zoon van 7 de eerste nacht niet reageerde op de wekker (geluidsniveau rookmelder) vanwege zijn diepe slaap, waren we niet al te optimistisch. Maar de tweede nacht gebruikten we de wekker in combinatie met het trilelement en dat werkte goed. De eerste week was zwaar, met soms twee of drie plasmomenten per nacht. Vanaf de tweede week nam het aantal plasmomenten af en werd het sensorbroekje slechts een beetje nat. Vanaf week 4 overheersten de droge momenten en vanaf week 5 t/m 8 is hij niet meer 's nachts nat geweest. Geweldige uitvinding!

• Begeleiding bij de training

Beste Kees, Dank voor het delen van jullie ervaring. Het trilelement is inderdaad heel effectief bij de zeer diepe slapers die niet wakker worden van het harde geluid. Fijn te horen dat het daarmee heel snel aansloeg en jullie na 4 weken alleen nog maar droge nachten hadden. Het nieuwe jaar is zo super goed begonnen. Top gedaan en geniet met zijn allen van de droge nachten. Paula van Urifoon

Boven verwachting!

We begonnen met goede moed, maar na een week dachten we dat het nooit goed zou komen. 3x per nacht alarm, niet uit bed willen, omdat hij dacht niet te hoeven plassen. Na oververmoeid op een controle bij de arts op advies (arts) toch gestopt met de wekker na 3 weken. Er was blijkbaar toch een goede start gemaakt! Na het stoppen geen nat bed meer gehad en hoeft maar een enkele keer uit bed om te gaan plassen. Dat is als hij na het avondeten nog veel drinkt. Via mails ontvang je begeleiding. Mocht het nodig zijn kan er altijd contact opgenomen worden. Na het terugsturen werd alles ook vlot afgehandeld. Ik vind het een pluspunt dat je de wekker kunt huren!

• Begeleiding bij de training

Beste Denise, Dank voor het delen van jullie ervaring. Op zich hadden jullie een bijzondere ervaring, omdat het al na 3 moeizame en vermoeiende weken opeens helemaal goed gaat. Dit is echt super snel. Top gedaan en geef een groot compliment aan je zoon. De plaswekker huren is inderdaad een erg interessante optie. De plaswekker is net zo hygiënisch als een nieuwe plaswekker, maar vaak voordeliger en veel duurzamer 💚 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Zeer goed begeleid bij een effectieve methode!

Alles wordt tot in de puntjes gecommuniceerd. Duidelijke info vooraf, ook qua vergoeding bij de verzekering, goed geïnformeerd. Goed leesbare instructies bij het ontvangen van de wekker en toebehoren. Aan alles is gedacht om de training tot een succes te maken! De beloningskaarten met stickers werkten hier zeer motiverend. Veel gehad aan de regelmatige e-mailtjes met tips. Dit alles heeft bijgedragen aan een vlot resultaat en eindelijk droge nachten! Ik kan het iedereen aanraden.

• Begeleiding bij de training

Beste Yvonne, Veel dank voor het delen van jullie ervaring! "Aan alles is gedacht om de training tot een succes te maken." Dit is wel de mooiste samenvatting 😊 van wat wij doen om zowel kinderen als ouders te helpen zo snel als mogelijk van het bedplassen af te komen. Maar onze rol is vanaf de zijkant en wij helpen waar nodig. Uiteindelijk heeft jouw kind het zelf gedaan en die verdiend het allergrootste compliment. Geniet van de droge nachten😃 Paula van Urifoon

Mennonietenbuurt 29 1427AX Amstelhoek

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon. Los van de wetenschap is het natuurlijk veel belangrijker te weten wat de gebruikers van nu er van vinden. Werkt de Urifoon plaswekkertraining echt? Word je goed geholpen tijdens de training? Is de kwaliteit goed? Praktisch in gebruik? Hoe vermoeiend is de training? Wat doet het met je kind? Zomaar wat vragen die andere ouders heel prettig vinden om over te lezen, want zij staan nog aan het begin en oriënteren zich of de plaswekker voor hun kind een geschikte oplossing is. Wij waarderen het zeer als er even de tijd wordt genomen om de 4 vragen te beantwoorden en kort de ervaringen te delen. Het Urifoon team