De aanhouder wint

Onze zoon van 8 is na 6 weken helemaal droog. We hadden in het begin wat moeite met het koppelen van de verschillende apparaten. Na hulp van de klantenservice was dit opgelost. In het begin werd onze zoon niet wakker van de wekker of de trilschijf. Na een week lukte dit wel zelfstandig en ook om de wekker af te zetten. Er leken 5 weken voorbij te gaan zonder verbetering, maar toen opeens, bam!! Elke nacht droog. We zijn heel gelukkig voor hem, hij wilde gelijk uit logeren.

• Begeleiding bij de training

Heerlijk dat de training geslaagd is en hij nu durft te logeren! Als het koppelen van het trilelement met de Liberty plaswekker toch niet lukt met behulp van de gebruiksaanwijzing, dan kun je ook de QR-code onderop de doos scannen voor een instructiefilmpje. Even bellen vinden wij ook gezellig, dan doen we het en dit gaat heel snel, want het koppelen is namelijk binnen 1 minuut gebeurd.

Eindelijk droge nachten

We begonnen de training met onze 8 jarige zoon voor de derde keer. Maar dit keer met een plaswekker met trilfunctie. Dit bleek dé oplossing. Wanneer het alarm afgaat zit je rechtop in bed, en soms meerdere keren per nacht. Het is erg pittig. Zeker ook voor je kind die overdag fit moet zijn op school. Door de trilfunctie werd onze zoon dit keer wel zelf wakker en zette het apparaat zelf uit. Na een week of 3 zagen we verandering in zijn plasschema, handig te zien op de scorecard. Van 2-3 per nacht naar 1x op een vroeger tijdstip. Nu zijn we twee maanden onderweg. Hij slaapt al meer dan twee weken droog door. Hij gaat niet zelf plassen s nachts maar slaapt gewoon door. Heel fijn voor het hele gezin. Als hij moe is wil de wekker nog wel eens afgaan maar dan is hij er heel snel bij. We houden het sensorbroekje gewoon aan, en we blijven stockeren, kan geen kwaad. Zo krijgt hij ook zelfvertrouwen dat hij het vol kan houden .

• Begeleiding bij de training

Wij zijn blij dat jullie deze keer via ons zijn begonnen met trainen en te zien dat dit samen met een wekker met trilelement voor een positief resultaat zorgt! Blijft contact houden, zodat we ervoor kunnen zorgen dat hij steeds een stapje verder in de training komt en we spoedig de training succesvol af kunnen sluiten!

Makkelijk in gebruik en zeer behulpzame klantenservice

De Plaswekker komt met een goede uitleg. De wekelijkse mails motiveren en hebben erg geholpen de oorzaak van het plasprobleem te ontdekken. Samen met de klantenservice die ontzettend behulpzaam is met fijne tips.

• Begeleiding bij de training

Hartelijk dank voor de feedback en nog een fijne dag gewenst!

Super service

Goed product, met een echt persoonlijke service en meedenkend personeel. Heel fijn

• Begeleiding bij de training

Wij zijn super blij met deze mooie beoordeling, maar het belangrijkste voor ons is dat de training geslaagd is, want daar doen we het allemaal voor!

Het is werkt

Na een mand slapt mijn docher zonder Pampers .

• Begeleiding bij de training

Geweldige ondersteuning van de plaswekker en mailtjes!

Mijn zoontje met autisme, adhd en een lvb heeft de zindelijkheidstraining met de plaswekker waanzinnig snel opgepakt en was echt binnen enkele weken 's nachts volledig zindelijk. Eerst overdag paar keer geoefend en toen de "strijd" aan gegaan. Alleen had ik me op veel erger voorbereid. Duidelijkheid, structuur en goede begeleiding hebben er voor gezorgd dat Sem binnen enkele weken al volledig droog was in de nacht!

• Begeleiding bij de training

Top dat hij het zo snel heeft opgepakt, we hebben met veel plezier geholpen!

Zindelijk in 6 weken

In het begin werd onze zoon niet wakker van de wekker. Toen we er een wedstrijdje van maakten werd hij steeds sneller zelf wakker van de wekker. Inmiddels is hij zindelijk. Zonder de plaswekker denk ik dat het nog wel even had geduurd.

• Begeleiding bij de training

Voor competitief ingestelde kinderen helpt het inderdaad vaak goed om er een vriendschappelijk wedstrijdje van te maken. Bedankt voor de feedback en gefeliciteerd met het slagen van de training!

Een enorme verlichting!

Na verschillende therapieën in het ziekenhuis bij de plas-poepkop is mijn zoon met ADHD en ASS van 13 eindelijk 's nachts zindelijk dankzij de plaswekker. Binnen 2 maand was hij zindelijk 's nachts. Ook al wordt plaswekker niet als wondermiddel omschreven, voor mijn zoon was dit het wel. Dus een enorme aanrader!!

• Begeleiding bij de training

Wij zijn blij voor (en trots op) alle kinderen die slagen voor de plaswekkertraining, maar dit verhaal maakt ons toch wel extra gelukkig!

Fantastisch, na een aantal weken was ons zoontje zindelijk

Slechts een aantal weken nodig gehad en ons zoontje je was zindelijk. Geweldige methode en ook de support via de klantenservice is super! Ik kan echt iedereen aanraden hiermee aan de slag te gaan.

• Begeleiding bij de training

Bedankt voor de complimenten en super fijn dat de training zo snel geslaagd is!

Wat een geweldige manier van trainen is dit!

Wat een uitkomst dit!  Na twee weken was mijn zoon droog en ook overtuigd dat hij het zonder wekker kon. Nog 1 weekje doorgegaan maar na drie weken was het klaar. Hij is zo trots!  Nu voor het eerst logeren zonder luier. Heel erg fijn dat zoiets bestaat.

• Begeleiding bij de training

Uw zoon kan zeker trots zijn op zichzelf! Het slagen voor de zindelijkheidstraining geeft het zelfvertrouwen absoluut een boost. Nu lekker onbezorgd genieten van logeerpartijtjes!

Uiterst efficient en doelmatig met hele vriendelijke service

Topapparaat en topservice. Dochter (6) heeft de urifoon gebruikt in een co-ouderschap (dus helft van de week) wat dus ook goed heeft gewerkt. Ze had naast de pieper ook de trilfunctie erbij voor onder haar kussen (vaste slaper), dat vond ze erg prettig als hulpmiddel. De eerste 2 weken echt oefenen met wakker worden, na een week of vier werd ze zelf wakker en sindsdien zindelijk in de nacht. Alles rondom de bestelling en de vragen die ik had bij het in gebruik nemen van de urifoon zijn zeer snel en vriendelijk beantwoord.Toen ik later de factuur kwijt was, werd deze binnen enkele minuten opnieuw toegemaild voor declaratie.

• Begeleiding bij de training

Bedankt voor de feedback en wat fijn dat de training snel geslaagd is! Declaratie van de wekker bij de zorgverzekering was in dit geval niet mogelijk via ons, anders hadden wij dat ook graag voor jullie gedaan.

Prima producten, fijn informatie voorziening en top resultaat

Aangeschafte producten hebben zijn vruchten afgeworpen, onze dochter in zindelijk. Daarnaast gedurende het traject voldoende en active communicatie om zo het beste resultaat te behalen.

• Begeleiding bij de training

Hartelijk dank voor de recensie en een compliment voor je dochter, ze kan trots op zichzelf zijn!

Het is een goeie training

Het was fijn om deze training te doen. Zowel voor onze jongste dochter en voor ons.

• Begeleiding bij de training

De trots en het zelfvertrouwen dat de kinderen krijgen wanneer de training is geslaagd is de mooiste beloning. Na afloop is het inderdaad genieten voor kinderen én ouders.

superfijn!

(Bijna) altijd deskundig advies en altijd weer tips om verder te kunnen!

• Begeleiding bij de training

Fijn dat de training geslaagd is. Geniet van de droge bedden!

Aangenaam verrast

Onze dochter van bijna 7 had een doel. Zonder luier op kamp. Twee maanden van te voren begonnen met de wekker. De eerste 4 nachten midden in de nacht verstoord door de wekker. Alles nat. Daarna eind eerste week, bedacht dat een luier over het onderbroekje wel handig zou zijn. Hierdoor werd ze op tijd wakker en was niet alles nat. Ze deed zelf haar broekje en luier uit, ging plassen en sliep weer verder. Vanaf de tweede week had ze het eigenlijk wel door. Voor het bedritueel goed plassen, vlak voor in bed liggen nogmaals plassen en vanaf eind tweede week is ze droog gebleven. Luier verwijderd en eind derde week zelfs de sensor van het broekje. Het broekje wilde ze nog graag aanhouden. Vanaf week vier hadden we wat problemen met de sensor en/of wekker waardoor ze eigenlijk alleen t broekje nog aanhad en de stekker en sensor al niet meer aangesloten waren. Dus binnen 4 weken heeft ze haar doel bereikt! Vast ook een mentaal iets, maar de wekker heeft zeker bijgedragen! Ik zou ieder kind dit apparaat aanraden als ze op eigen kracht hun doel willen bereiken!

• Begeleiding bij de training

Heerlijk dat uw dochter nu zorgeloos op kamp kan! Wij snappen dat een luier over de sensorbroek dragen fijn is in verband met de natte bedden in het begin van de training, maar raden dit af. Het belangrijkste is dat u het signaal aan uw kind geeft dat het niet uit maakt als er geplast wordt, er zit immers geen consequentie aan vast. Daarnaast kan het dragen van een luier problemen met de zender veroorzaken, waardoor de wekker niet af gaat of juist vals alarm geeft. Door het dragen van alleen een broekje voelt een kind goed wanneer het nat is/wordt en dit motiveert weer om zo snel mogelijk te stoppen met plassen als de wekker gaat. Veel plezier op kamp gewenst!

Even doorzetten en dan resultaat!

Het duurde een week of 5 voordat het kwartje viel, maar nu kan onze dochter van 6 heerlijk slapen zonder luier. Erg fijn! Ook boeiende mailtjes van Urifoon gedurende het proces. Herkenbare dingen en goede tips.

• Begeleiding bij de training

Bedankt voor uw reactie en positieve woorden. Ons professionele team geeft buiten de tips in de mail ook telefonische begeleiding en dit is gratis voor klanten die een Urifoon plaswekkerset bij ons kopen. Veel (droge) nachtrust voor u en uw dochter gewenst!

Ver boven verwachting!

Eigenlijk zijn wij met weinig verwachting toch maar begonnen aan een plaswekker. Binnen 4 weken helemaal zindelijk snachts !

• Begeleiding bij de training

Wat fijn dat de training zo snel is verlopen. Geniet van de droge bedden!

Snelle oplossing

Met goede ondersteuning en producten is ons kind snel ‘s nachts zindelijk geworden. Nu kan hij wel ergens blijven slapen zonder schaamte.

Uitstekend!

Onze zoon was net 7 en plaste nog iedere nacht in zijn bed. Hij sliep zo diep dat hij gewoon niet wakker werd, ook niet als we hem ‘s avonds nog probeerden te wekken en zelfs niet nadat hij al nat was. We hadden alles al geprobeerd, zonder succes. Aanvankelijk waren we best huiverig ovee de plaswekkertraining (want waarom zou hier wél wakker van worden?), maar de huisarts vond toch dat we dit eerst moesten proberen. Het bleek fantastisch te werken! Een plaswekker i.c.m. een trilelement zorgde ervoor dat hij wel wakker werd en het puntensysteem met stickers maakte dat hij oprecht trots was als hij veel punten scoorde. Het ging met de dag beter en na een paar maanden (eigenlijk al na enkele weken) bleef hij iedere nacht droog, of ging zelf naar de wc. Heel fijn dus, zowel voor hem als voor ons!

• Begeleiding bij de training

Wij horen vaak dat de plaswekker als laatste hulpmiddel wordt ingezet, terwijl door artsen onderzocht is dat de plaswekker juist het meest effectieve middel is om van het bedplassen af te komen. Fijn dat dit ook in jullie geval weer bewezen wordt! Hartelijk dank voor deze openhartige recensie en gefeliciteerd met het slagen van de training!

Heel snel resultaat na 2de poging

We hebben vorig jaar voor een eerste keer met onze zoon van 5 de plaswekker geprobeerd. Dat ging goed na 2 maanden. Hij begon echter na een maand weer met bedplassen. De wekker werkte toen niet meer. Dit jaar weer een nieuwe poging gewaagd met de huurwekker. Dat ging na 1 week al heel goed. Na 3 weken droog hebben we de wekker dus alweer kunnen terugbrengen. Super resultaat dus! De stikkers en begeleiding van Urifoon zijn erg nuttig.

• Begeleiding bij de training

Top dat de training geslaagd is! Om een onverhoopte terugval te voorkomen is het belangrijk niet te vroeg te stoppen met de plaswekker, maar de training echt goed af te ronden. Onze persoonlijke hulp om de training zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen is gratis voor onze klanten!

Duidelijk, goed te regelen, blij kind

Mijn kind vond het fijn dat hij zelf de controle had. Hij geloofde er niet in, maar.merkte na 2 weken dat hij zelf wakker werd. Dat was het begin van vertrouwen en na drie maanden is het vertrouwen grenzeloos. Hij is 10 en voelt zich eindelijk een grote vent.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Het werkt!

De plaswekker werkt super. Na alles geprobeerd te hebben is dit echt de beste oplossing. Urifoon is deskundig en altijd bereikbaar voor advies.

• Begeleiding bij de training

Het pakket was helemaal compleet

Goede instructies en het is fijn dat het vooral een positieve beloning is. Stickertjes plakken is leuk. En vanuit een negatieve spiraal kwamen we toch weer in een positieve spiraal

• Begeleiding bij de training

Fantastische methode om je kind zindelijk te maken

Onze zoon van 6 was na 2 weken al droog in de nacht. 2 weken het apparaat nog aangehouden (advies gevolgd) Wij zijn erg enthousiast over deze methode. Het stimuleert de zelfstandigheid van je kind en het werkt ook nog ontzettend snel.

Tevreden!

Goed product. We hebben 2,5 tot 3 maanden gebruik van de Contessa plastrainer. Na 3 maanden is 1 keer een terugval geweest. Verder gaat het nog goed en wensen geen terugval meer. We zijn zeer tevreden met het resultaat en hoe de plastrainer ons zoon net de extra zetje heeft gegeven tot zindelijk in bed.

• Begeleiding bij de training N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Wat fijn dat het plasprobleem van uw zoon is opgelost! Om een onverhoopte terugval te voorkomen is het belangrijk niet te vroeg te stoppen met de training en deze goed af te ronden. Geniet van de droge bedden!

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.