goed hulpmiddel bij bedplassen

Binnen drie maanden was onze dochter van 8 's nachts droog. In het begin ben je er even druk mee.....we hadden soms 2 x per nacht het bed nat maar per week zag je verbetering. Het tril element wat we er bij hadden besteld voor op de camping is niet eens nodig geweest.

x

x

Fijne begeleiding.

Super met succes geslaagd

Na alles al geprobeerd te hebben is mijn zoontje van 6 jaar nu al een tijdje droog snachts met behulp vd plaswekker. 1 ste en 2e week werden we allemaal wakker vd wekker dat was even afzien maar naar 2 weken hebben we de wekker niet meer gehoord en hebben we de 21 dagen snachts droog behaald!

• Communicatie N.v.t.

Eindelijk zindelijk ‘s nachts!!!

Zeer gebruiksvriendelijk! Mijn zoon was net 7 toen we begonnen. Speciale nachtbroekjes lekte hij bijna elke nacht doorheen. Hij sliep gewoon zo vast dat er geen houden aan was. We hebben de wekker 3 weken gebruikt en hij was zindelijk ‘s nachts! De scorekaart werkte hierin ook goed. We hebben er onverwacht ook af en toe kleine cadeautjes aan gekoppeld als hij weer een nacht droog was. (Eerst na 1 droge nacht, daarna na 2 droge nachten, toen na 3 achter elkaar, daarna niet meer) Dit wist hij van tevoren niet, maar daardoor was hij wel elke keer extra gemotiveerd om het de volgende nacht weer goed te doen.

Werkt super goed!

Onze vaste slaper (7 jaar) werd met moeite wakker van het geluid van de wekker. Na 1 week werd hij wel wakker maar was dan soms te laat. Na 3 weken bleef hij droog en was de wekker overbodig.

Eindelijk een goede training

Onze zoon was was met 11 jaar en nog nooit een nacht droog geweest en zéér hardnekkige cliënt. Toen hij 7 was de Rodger plaswekker geprobeerd, geen effect. Nu was hij zelf ook gemotiveerd want het schoolkamp kwam eraan. Weer begonnen met de Rodger. In het begin was het hele huis wakker behalve hij. Toen hij wakker begin te worden van de wekker zijn we, overgestapt op de Urifoon omdat die andere constant storingen had. Binnen een maand was hij droog! De Urifoon werkt goed, makkelijk en is zeer betrouwbaar want hij werkt altijd!

Fantastisch resultaat

Echt nooit verwacht dat het zo snel ging lukken .Onze zoon ( 8 jaar) was iedere ochtend drijf nat, zelfs door zijn luier heen. Hij zelf werd er nooit wakker van en sliep gewoon door in zijn natte pyjama onder zijn natte dekbedhoes ;-( Gestart met de plaswekker op aanraden van de plasfysio. De eerste 2/3 weken waren te bijzonder, het hele huis werd wakker van de wekker maar onze zoon sliep gewoon door. Met veel moeite werd hij wakker van de wekker en ging plassen wel op de wc en ging daarna weer slapen. Contact gehad met de "helpdesk"en overdag een paar keer de wekker af laten gaan, dit vond hij vreselijk....en opeens.....droog…..toen gingen wij op vakantie naar Italie, plaswekker mee en daar verder gebruikt maar geen 1 x meer een ongeluk gehad, nu zijn wij 2 weken thuis, nog steeds droog en zelfs bij een vriendje gelogeerd. Hij slaapt al een week of 4 in een normale onderbroek en de plaswekker gaan wij maar op marktplaats zetten....wij zijn klaar !

• Begeleiding bij de training

Mijn dochter was met 8 jaar nog niet zindelijk. Ze heeft therapie gehad om te leren dat ze overdag zindelijk was, dat was geslaagd, nu moest ze 's nachts nog zindelijk worden! Ik heb besloten om dat te doen met de plaswekker. In totaal 5 weken over gedaan. Wel wat langer want er staat ongeveer 3 weken voor. Maar het is gelukt! Wij zijn super trots op haar.

• Begeleiding bij de training

Wat fijn dat de training zo snel geslaagd is! Een gemiddelde training duurt zo'n 3 maanden, dus de training van uw dochter is erg vlot verlopen. Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Goede plaswekker

Mijn zoon was binnen 1,5 maand droog in de nacht. Super!

• Begeleiding bij de training

Fantastische samenwerking tussen product en dienstverlening

De Urifoon was voor ons dé manier om onze dochter te helpen bij de training de nacht droog door te komen! Onze dochter van 9 wilde er heel graag van af dat ze ‘s nachts een luier aan moest vanwege de kans op een “ongelukje” De urifoon & het hierbij gekregen advies van het team achter dit product hebben er voor gezorgd dat ze in 7 weken de nacht droog door kwam! Super resultaat en een blij meisje (en blije ouders 😉👍)

Het is super gegaan!

Wij zijn net voor haar 6de verjaardag, eind mei, begonnen en geen 3 weken later sliep zij de hele nacht door, zonder dat Mickey ons wakker maakte! Zij was zelfs heel trots en wij natuurlijk ook!

Het werkt

Ik zie elke week progressie en de stickers en cijfers zijn voor onze dochter ook belangrijk. Ze is zo trots als ze vijf of zeven punten scoort. Het zendertje moet ik echter wel vaak resetten. Ik heb er een nieuwe batterij in gezet. Ik hoop dat dat helpt

• Deskundigheid N.v.t.

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat de training voorspoedig verloopt. Wij raden u aan even telefonisch contact met ons op te nemen omtrent het vele resetten, aangezien dit niet nodig zou moeten zijn. Succes gewenst met de voortgang van de training!

Succesvol!

De eerste week was mijn zoontje nog wel eens helemaal nat, maar daarna eigenlijk niet meer. Hij werd een tijd lang wakker van de wekker. Uiteindelijk werd hij zelf wakker. Voor de training plaste hij meerdere keren per nacht in de luier en haalden we hem nog uit bed. Nu gaat hij hooguit een keer per nacht zelf naar het toilet.

Binnen vier weken zindelijk

Onze zoon van zeven had elke dag een kletsnatte luier. We lieten hem 's avonds steeds plassen (en gaven dan ook een schone luier), maar kregen hem dan meestal niet goed wakker. Overdag was hij prima zindelijk. Met behulp van de plaswekker van Urifoon ging het na een paar dagen al beter en was hij binnen vier weken zindelijk. Na zes weken zijn we met de wekker gestopt en bleef hij droog. We kregen de plswekker helemaal vergoed via het aanvullende pakket van onze zorgverzekering. We konden met onze vragen heel goed terecht bij Urifoon. Echt een aanrader.

• Begeleiding bij de training

Snelle levering, duidelijke instructies en het werkt!!!

Na maanden tobben met 's nachts plassen is het geweldig om zo snel resultaat te zien met de urifoon!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Hele goede heldere manier voor een kind om zindelijk te worden!

Heldere uitleg en aanpak! Werkt super goed met als eindresultaat, na een kleine drie maanden, een zindelijk trots kind! De hulp van en het overleg met de medewerkers van Urifoon hebben wij als zeer prettig en behulpzaam ervaren!

Goede en fijne service

Training gestart een aantal keer gebeld met vragen hoe ik bepaalde dingen moest doen. Gelijk goed geholpen en fijne tips. Uiteindelijk is de wekker 3x gegaan in al die werken. Nu sinds vandaag de training afgesloten en ze is geslaagd 😉 ... ze is zelf mega trots en heeft nu haar beloning verdiend. We gaan naar de Efteling 😁.

• Begeleiding bij de training

De urifoon was voor het zetje in de rug dat mij dochter nodig had om meer zelfvertrouwen te krijgen.

De ervaring is zeer positief. Duidelijke uitleg. Positieve benadering met het scoreformulier. Voor ouders is de stap niet groot om hulp te vragen. Heb ik zelf niet nodig gehad, maar wanneer dit wel nodig was geweest, had ik dat zeker gedaan.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Goede en snelle service. Prima product

Prima communicatie over de bestelling en verzending. Alles netjes verpakt. We hadden gekozen voor een huurwekker met trilelement. Goede beschrijving van hoe alles werkt en hoe je je kind kan voorbereiden. Dit allemaal gedaan. Volume wel een stuk lager ingesteld want wat een herrie. De wekker is 3 nachten achter elkaar 1 keer per nacht afgegaan. Daarna was dochter (6 jaar) helemaal droog. Nog 21 nachten laten slapen met wekker, aansluitend twee weken zonder wekker. Alle nachten droog. Dochter blij en wij blij. Ook communicatie over retour sturen en ontvangst prima. Wij zijn tevreden.

betrouwbaar, deskundig, vriendelijk

Top product, heeft goed geholpen, binnen 3 weken voor zoontje van 9 jaar. Advies per telefoon heel goed.

Fijn klantcontact

Snelle service. Fijn contact met klantenservice. Plaswekker is makkelijk in gebruik.

waardevol

Onze 10-jarige zoon was in de nacht nog niet zinnelijk. Na vele onderzoeken, behandelingen en medicatie niets geholpen. Na 1,5 week gebruik van de Urifoon, die onze zoon zelf kon bedienen, is hij zinnelijk in de nacht en kan hij met een gerust hart gaan logeren en op schoolkamp!

Goede service en positieve training

Eenvoudig systeem en werkt goed. Ook nette service, had een kapot kapje van de sensor en kreeg kostenloos een nieuwe toegestuurd.

Goed produkt, snelle levering, fantastisch resultaat!

Na drie weken hebben we de urifoon niet meer hoeven gebruiken. Onze dochter wordt vanzelf wakker als ze moet plassen. Fantastisch.

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.