Gebruiksvriendelijk en zeer effectief

Mijn dochter heeft er veel baat bij gehad. Ze is een diepe slaper dus we hadden gekozen voor een wekker met wat meer volume. En dat heeft geholpen! We hebben eerder al eens een wekker van een ander merk gehad, maar daar werd ze niet wakker van en die was heel onhandig met losse sensor en een deel vastmaken op de pyjama. Handig als ze die niet draagt met warm weer en zo. Dr broekjes zijn ideaal!

Helpt en werkt goed de urifoon en het stickervel!

Onze dochter (net 7 jr) was eigenlijk binnen 2 -3 wk zo goed als droog snachts. Na 2 wk droog, onderbroek heel iets nat en dat de wekker afging. Toen langer met de plaswekker door (opnieuw droge nachten geteld. Sindsdien droog. We laten haar altijd wel eerst plassen, dan liggen in bed, (voor) lezen, daarna gaat ze nog een keer plassen en dan slapen.

Hele goede methode

Was vrij sceptisch, omdat ons zoontje van 7 jaar echt heel vast slaapt en ook de eerste weken met de plaswekker niet wakker werd (het hele huis wel, behalve hij). Maar wonder boven wonder veranderde dat na maand 1. In de tweede maand waren de resultaten heel wisselend. Soms droog, soms volledig in bed geplast, maar ook soms midden ook aam het einde van maand 2 enkele keren zelf wakker geworden, zonder dat de wekker is afgegaan (7 punten). Beloningssysteem werkte ook goed. Hij wist erg goed welke punten voor wat was. Na 2,5 maand wilde hij wekker niet meer. Hij is elke avond droog, maar af en toe nog ongelukje tussendoor. Dit resultaat hadden we zonder de plaswekker niet bereikt.

Super begeleiding!!!

Fijn contact en altijd behulpzaam, er word mee gedacht persoonlijk op het kind. Zijn even trots al de ouder als het goed gaat.

Prima ondersteuning!

Precies wat we ervan verwacht en gehoopt hadden. De plaswekker werkte goed, en voor advies waren jullie goed bereikbaar!

goede service en een eerlijk verhaal

Onze dochter (7) plaste vaak en veel in bed. Na drie maanden training met de Contessa plaswekker is ze helemaal zindelijk! Vooral in het begin was het best intensief, elke nacht een paar keer wakker door de wekker. Om het vol te kunnen houden heeft ze af en toe een nachtje doorgeslapen met een luierbroekje aan. Het ging wel steeds beter, dus we hielden moed. Vrij plotseling had ze elke nacht een droge broek en sindsdien gaat ze ook zelf naar de wc in de nacht. Ik heb een paar keer contact gehad met Urifoon en dat verliep prettig.

Prima en goede service bij defect

Geleverd conform afspraak en de wekker heeft het gewenste resultaat gehad. Een drukknoopje van 1 broekje ging vrij snel kapot terwijl deze normaal gebruikt werd. Deze is vlot en kosteloos vervangen door Urifoon 👍🏻

Gerichte aanpak voor een verborgen probleem.

Na een week gebroken nachten waarin het hele gezin wakker werd van het alarm (en dus samen ging plassen snachts)bleef mijn jongste 7 jaar ineens snachts droog. Iets waarvan wij dachten niet zo simpel op te lossen zou zijn. Enorm dankbaar, vooral onze dochter welke nu zonder zorgen en schaamte mee op kamp kan. Iets waar ze enorm naar uitkeek. Bedankt!!!

Onze zoon was binnen een paar weken zindelijk 's nachts!

Voor onze zoon was dit niet nodig. Maar volgens mij was er goede begeleiding mogelijk vanuit urifoon. Ik kreeg regelmatig mails over hoe de voorgang ging en of er nog vragen waren en kon altijd bellen met vragen.

Wij zijn tevreden! Goeie service dat je de plaswekker kan huren omdat je hem maar tijdelijk gebruik

Een goede oplossing voor de 'bedplas uitdaging'

Urifoon bied met haar plaswekker een goede oplossing voor de 'bedplasuitdaging' die wij hadden als ouders met ons kind. De eerste periode is het intensief om het nieuwe acteren van het kind er in te laten slijten. Daarna is het volhouden om je dan uiteindelijk te verbazen dat het werkt ;-)

Geen contact gehad met het bedrijf buiten de bestelling om, maar de plaswekker werkte goed en met het resultaat ('s nachts zindelijk) zijn we heel tevreden!

Fantastisch!

In het begin denk je, waar ben ik aan begonnen maar na 2 a 3 weken merk je al een enorm verschil. Nu na 2 maanden Ook de nachten helemaal zindelijk. Geweldig, niet verwacht, wel gehoopt. Het effect en de blijdschap van ons kind is ook super!!

Super uitvinding

Na 6 weken training hebben we de gehuurde Urifoon terug kunnen sturen. Onze zoon (bijna 8 jaar) was na jaren aanrommelen binnen 6 weken droog. Hij haatte de Urifoon binnen 1 week; hij schrok er steeds van wakker (samen met de rest van het huis). Wat ook juist de bedoeling was. Want om te vermijden dat 'de rotwekker' weer af ging, ging hij zelf 's nachts naar de wc voor het fout zou gaan. Wel minimaal 2 broekjes aanschaffen, want na 1 plas heb je een nieuw broekje nodig voor de rest van de nacht. En genoeg batterijen inslaan want die hebben we wel 3 x moeten verversen.

Fijn dat uw zoon snel geslaagd is voor de training! Een startpakket bestaat inderdaad uit een plaswekker met twee broekjes. De meegeleverde batterij gaat een gemiddelde training van 2,5/3 maanden mee. Indien dit niet het geval is helpt onze gratis helpdesk graag om de oorzaak te achterhalen.

wij hebben bijna 3 maanden met de wekker gewerkt, en nu het succes ervan! Houdt geduld.

Geweldig!

Precies 2 maanden gebruikt voor onze dochter van 6! Ze was haar luier zat in de nacht! Gestart met de plaswekker training. Na 1 week gebruik dacht ik ‘dit gaat hem nooit worden’ 2/3 keer in een nacht ging de wekker! Toch volgehouden! Week na week zagen we haar punten oplopen op de scorekaart! Iedere week werd onze dochter meer en meer trots op zichzelf! Week 6, 7 en 8 is haar wekker helemaal niet meer af gegaan en zijn we precies na 8 weken (2 volle scoren kaarten) gestopt met de training. Onze dochter is nu 1,5 week droog, zonder gebruik van de plaswekker! Ik zou hem iedereen aanraden.

Prima hulp en service!

Snelle bezorging, fijne mailwisseling met informatie. Duidelijke hulp en ondersteuning, fijn!

Fijne begeleiding als het niet 1-2-3 lukt. Top!

Vriendelijk en behulpzaam

Goede begeleiding!Vaak door dezelfde persoon. Goede tips! Ze dachten echt mee!

Goede begeleiding !Vaak door dezelfde persoon. Goede tips! Ze dachten echt mee!

Plaswekker makkelijk te bedienen. Gemakkelijk te bestellen

De plaswekker werd snel naar bestelling geleverd. Was eenvoudig te bedienen. En leverde snel resultaat op.

Enerzijds goed, anderzijds niet tevreden.

Telefonische begeleiding is goed. Nu, na 5 weken is er positieve vooruitgang. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het apparaat. Is niet 100% betrouwbaar. Is al verschillende keren defect geweest. Ook bij nieuwe batterij weer snel een storing gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dank voor uw beoordeling. Onze gratis helpdesk helpt graag om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij zijn telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9 tot 5 uur op telefoonnummer 0297-760001.

Al heel snel resultaat! In totaal 6 weken nodig gehad.

Eerste week vond onze zoon het spannend maar het werkte wel direct bij hem. Eerst gingen we nog naar hem toe om samen met hem naar de wc te gaan. Na een paar dagen hoorde we hem zelf naar de wc gaan en kwam dat trots vertellen. En na een paar weken was hij droog. De kalender heeft ook goed geholpen. Hij zag zelf vooruitgang en dat hielp. Heel blij met de keuze om de plaswekker aan te schaffen!!

Geweldige service met goed resultaat

De plaswekker was snel binnen. Direct begonnen en na 1,5 week was mijn dochter van het bedplassen af. De wekker 4 weken gebruikt met een uitstekend resultaat.

Werkt super goed en de klantenservice staat altijd voor je klaar!

Allebei onze dochters zindelijk in de nacht binnen een paar weken.

In het begin dacht ik dat gaat nooit lukken om binnen 3 maand zindelijk te worden. Maar ja hoor ook onze zoon is met 2 maanden s'nachts eindelijk zindelijk. Wat een geweldig mooi bedacht systeem. En het werkt!
  • Begeleiding bij de training

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.

Filter op Taal