Top service!

• Ervaring met: Import

Mijn auto laten verschepen vanuit New York. Mijn ervaring met Marlog Car Handling is zeer positief, ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Wellicht verscheep ik in de toekomst nog een droom auto.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb samen met een aantal collega veteranen mijn motor door Marlog laten verschepen naar de USA. Vervolgens na een roadtrip aldaar terug laten verschepen naar NLD. Alle kosten als voorschot betaald middels individuele facturen op naam. Afrekening zou achteraf plaats vinden waarbij de verwachting was dat we in elk geval een gedeelte terug zouden krijgen. Informatiebijeenkomst vooraf gaf een goed gevoel, kwam erg professioneel over. Heenreis geen probleem. Kregen ruimschoots van te voren te horen dat de motoren konden worden opgehaald in Miami. Ondanks zeer concrete afspraak, die wij correct zijn nagekomen, over inleveren motoren voor terug verschepen naar NLD bleek de terugreis veel langer te duren dan was aangegeven. Overigens is daar vooralsnog geen overmacht bij aangetoond. Communicatie liet zwaar te wensen over. Kwamen er zelf, bij navraag over de stand van zaken, na een maand achter dat de motoren nog steeds in een loods in New York stonden. Vervolgens via Track en Trace een beetje kunnen volgen waar de container zich op welk moment bevond. De summiere informatie die door Marlog werd verstrekt bleek ook nog eens onjuist te zijn. Afrekening na afloop bleek vol onduidelijkheden. Er werd een dollar omrekenkoers gehanteerd van 1,06 per euro terwijl de koers de laatste 12 maanden niet onder de 1,13 is geweest. Omdat 1 van de deelnemers, die op het laatste moment afhaakte, niet aan zijn financiële verplichtingen heeft voldaan, werd deze op naam gestelde openstaande factuur ongevraagd verdeeld over de overige deelnemers. Enkele keren gebeld om te reclameren, maar wordt niet teruggebeld. Uiteindelijk via de mail een antwoord gehad wat niet bevredigend was. Aanvullende vragen die ik gesteld heb worden niet beantwoord. Complete radiostilte vanuit Marlog. Overweeg nu om rechtsbijstand in te schakelen.

• Ervaring met: Export

Transactie geheel volgens verwachting

5 stars: perfect, definitely recommended

I was very happy with the service and the shipping procedure. Everything was running very good and the car with the parts in it arrived like untouched since I brought the car to the warehouse in Richmond, Ca. So, thank you very much for the complete shipping service. Altogether I'm very satisfied with theit service.

• Experience: Import

Hulpvaardig, prettig in omgang.

• Ervaring met: Import

Bike was transported from New York to Antwerp and After my European tour of 5 weeks Marlog crated the bike up and send it to Auckland NZ. Excellent serves AAA+++

• Ervaring met: Export

Professionele organisatie waar goede en heldere afspraken gelden, welke tijdig nagekomen worden.

• Ervaring met: Overige

Ervaring algeheel goed. Ik denk wel dat het goed is om in geval van particuliere import (in dit geval USA) klant nog beter op de hoogte te houden van de genomen stappen in het proces. Als: auto opgehaald bij verkopende partij, auto aangekomen in haven, auto op schip, autopapieren opgehaald en veilig gesteld etc. Het gaat om een aanzienlijke investering en dan denk ik dat het prettig is om te weten hoe het met het aankoopproces gaat. Lijkt me niet moeilijk te realiseren en toch een mooi extraatje. Ik kan me voorstellen dat het zelfs interessant zou kunnen zijn om van bovenstaande enkele foto's te ontvangen. Ik had mij auto in ieder geval wel de boot op willen zien gaan. Maar dat is wellicht lastiger uitvoerbaar. Succes met de zaken in ieder geval.

• Ervaring met: Import

aanvraag gedaan voor import Chevrolet Impala uit 1959 - helaas is de aankoop niet doorgegaan.. dus ook niet het transport echter ben ik erg geholpen met het professionele advies en de heldere offerte. hartelijk dank..

• Professionaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Service N.v.t.

5 stars: perfect, definitely recommended

I have done business with Marlog several times and always experienced a very professional and service oriented handling in any case. Very helpful and reliable.

great service. thank you

• Ervaring met: Import

Prima inland transport in USA verzorgd voor mijn auto's, vervolgens via container naar Rotterdam verscheept t/m inklaring in NL. Goed tussentijds op de hoogte gehouden. Een aanrader.

• Ervaring met: Import

All the time very professional ! helped me in all Situation !before and after the Import ! super Service from door to door ! Special thanks to Jorien !

• Ervaring met: Import

Goede communicatie is voor onze service van groot belang. Service verlenen is iets wat in je moet zitten. Behandel de klanten altijd met respect want mond op mond reclame is de beste reclame die er is!

• Ervaring met: Overige

Uitstekende service en communicatie

• Ervaring met: Business

werken correct goede service snelle reactie op mail

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Since 2014 I have been working with Marlog. There is nothing negative to tell. It is only annoying that the pretty women are married...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Gesamtbewertung:
  • Professionalität:
  • Halten Termine:
  • Bedienung:
  • Kommunikations:
  • Erfahrung: Import

Al vele jaren doen we zaken met Marlog en dat gaat altijd heel netjes, afspraken worden nagekomen en de communicatie verloopt ook heel soepel en snel. Een erg prettig bedrijf om op professionele manier mee samen te werken, no-nonsens en weten waar ze mee bezig zijn. Er gaat heel weinig fout maar mocht er eens een probleem zijn dan wordt ook dit vakkundig en snel opgepakt en wordt naar een oplossing gezocht. We zijn dus erg tevreden en hopen nog lang zaken te blijven doen.

• Ervaring met: Import

Sinds enige jaren hebben wij als importeur van Klassieke auto's ervaring met het inklaren van auto's vanuit de USA, dit in samenwerking met Marlog Car Handling. Naast Marlog Car Handling werken we nog met twee andere partijen maar over de samenwerking met Marlog zijn we dik tevreden. Ook is het prettig dat je steeds dezelfde contactpersonen hebt binnen het bedrijf Marlog zodat je van elkaar weet waar je over praat.

Super bedrijf!! Prima service

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert