Filters

9

Goed

Vriendelijk en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Naar tevredenheid afgehandeld.

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel, eerlijk en transparant

Bij het melden van de schade gelijk een actie gekomen en werd mijn aanvraag snel behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snelle reactie

Er is snel gereageerd op mijn aanvraag en ook binnen een week helemaal afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle afwikkeling

Schade snel en correct afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Wat een prachtig cijfer! Bedankt voor de beoordeling. Wij doen ons best om een schade zo snel mogelijk af te handelen. Vriendelijke groet, Schadeteam Woongarant

8

Super goed en snel

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

de ingediende schade is correct en snel afgehandeld

als je alle stukken goed aan levert wordt er direct vakkundig naar gekeken en via de mail wordt je constant op de hoogte gehouden . dikke pluim hoe goed en snel het is afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de pluim! Fijn om te horen daar doen we ons best voor. Vriendelijke groet, Schadeteam Woongarant

2

Zeer matig

Onpersoonlijk en erg trage afhandeling. Ruim 7 weken gewacht op uitkering. Zelf continue moeten bellen. Geen een keer gehoord ‘meneer wat vervelend voor u dat u blikseminslag heeft gehad’.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste Jasper, Onze dank voor het invullen van een recensie. Helaas kwam uit uw recensie naar voren daar de zaak in uw ogen niet goed liep. Inmiddels hebben wij u persoonlijk gesproken. Hoewel de zaak technisch en financieel correct is afgehandeld moeten wij concluderen dat een persoonlijkere benadering waarschijnlijk veel beter was geweest. Dit had het schadeproces waarschijnlij kunnen versnellen. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij zullen dit dossier beschouwen als een goede les voor de toekomst!

10

Mijn claim werd snel en zonder gedoe afgehandeld. Erg tevreden.

Mijn claim werd snel en zonder gedoe afgehandeld. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Prima begeleiding en communicatie

Heel fijn en duidelijk. Ik heb de verzekering laatst voor het eerst aangeschreven nadat mijn kind per ongeluk een kleine schade had veroorzaakt en dat was zo geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Netjes en snel geholpen

Bij mijn glasschade werd ik snel en netjes geholpen. Vanuit de verzekering werd het herstel geregeld. Rekening werd rechtstreeks geregeld met de verzekering. Noodreparatie werd ook keurig en snel behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima

Prima service geen aanvullingen verder

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht

10

Ontzettend fijn dat er professioneel en humaan gereageerd is op ons onvoorziene probleem.

Tegen mijn verwachting in, stond Woongarant open voor het door ons uiteengezette probleem. De administratie en adviserende gesprekken verliepen prettig. Duidelijkheid en oplossing werden op korte termijn geboden; een hele opluchting voor onze zoon met beperking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve beoordeling maar vooral fijn om te vernemen dat wij u boven verwachting hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht

1

Slecht

Wie heeft nou een factuur van laminaat van 10 jaar geleden. Oftewel kon het niet indienen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding N.v.t.
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste meneer, Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Helaas is in dit geval kennelijk iets niet goed gegaan. Wij verzochten u om een aansprakelijkheidsschade te beoordelen. In dat dossier betaalden wij namens u de schade bij de buren. Uit uw recensie maken wij op dat u ontevreden bent over de behandeling van uw eigen inboedelschade. Dit bevreemd ons. Wij hebben deze schade helemaal nog niet kunnen beoordelen omdat wij nog op stukken wachten van u. Deze stukken mochten wij tot op heden niet mogen ontvangen. We hebben naar aanleiding van uw recensie wederom contact met u gezocht om u de gelegenheid te geven de benodigde stukken aan te leveren en/of te reageren. Ondanks dat wij de zaak graag verder voor u behandelen heeft u tot op heden geen reactie verzonden. Dit vinden wij jammer omdat u daardoor misschien een uitkering mist.

8

Prima!

In het voorjaar waterlekkage gehad. Woongarant heeft voor ons een gespecialiceerd renovatie bedrijf ingeschakeld en nu is alles weer zoals vanouds en werden alle kosten gedekt. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Naar verwachting

Mijn waterschade heb ik gemeld via de website (eerst gebeld om te vragen of ik mijn schade kon indienen en ik werd vriendelijk te woord gestaan). Daarna is alles via de website verlopen, ik kon een offerte indienen, een aantal stukken aanleveren en deze werd na een week of twee goedgekeurd. Later werd de factuur vergoed (na ruim een week) toen ik 'm indiende. Het liep al met al vlot en naar verwachting. Jammer van het eigen risico dat eraf ging. Maar dat is blijkbaar normaal en is ook vooraf in een email vermeld. Toch jammer. Een plus is dat er duidelijk gecommuniceerd wordt per e-mail, ook bij de tussenstappen, bv. dat ze aankondigen dat de schade wordt vergoed na het indienen van de factuur, of dat de offerte is ontvangen en beoordeeld wordt en dat er binnen termijn x een reactie komt. Zo weet je waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
6

Goed opgelost maar met onduidelijkheid in communicatie

Tijd tussen eerste melding en oplossing was bijna 3 maanden. De communicatie was onduidelijk en had beter kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

zorgeloze afwikkeling

fijne en duidelijke afwikkeling. als de situatie duidelijk is, wordt en zonder moeilijkheden afgewikkeld. en hoef je nergens meer achteraan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wauw, wat een mooi cijfer, dank u wel! Fijn om te vernemen dat u onze service zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht

8

Snel afgehandeld

Snel afgehandeld, vond wel dat je niet alles kon aangeven bij het indienen. Bijvoorbeeld de uren die je zelf gemaakt had, daarvoor moest ik zelf bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima geregeld

Gelukkig heb ik de verzekering bijna nooit nodig. Prettig gevoel dat ze er voor mij zijn als ze nodig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wauw mooi cijfer, Dank u wel! Fijn om te vernemen dat u onze service zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht

10

Alles netjes geregeld

Na het melden en opsturen van alle documenten van de schades heb ik er eigenlijk geen omkijken meer naar. Alles word netjes geregeld en afgehandeld. Het had wel fijn geweest om een specificatie van de afhandeling te ontvangen. Er zijn op 1 melding 2 schades gemeld, er is niet duidelijk of bijde schades zijn afgehandeld of niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goede communicatie en heldere uitleg

Alle digitale communicatie ging vlekkeloos en ook het indienen van de schade ging soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht

8

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

goede en duidelijke dienstverlening

Snelle actie/reactie op schademelding en voortgang traject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Uitstekend en snel

Zaken zijn snel en efficiënt afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Anna Paulownastraat 95

2518 BC Den Haag

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.