Filters

10

Top afhandeling

Dan weet je weer eens waarvoor je verzekerd bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Fijn dat uw ervaring met ons zo positief is. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Woongarant

6

Prima maar zeker punten voor verbetering.

Schade is uiteindelijk goed afgehandeld, echter de service kan een stuk beter naar mijn mening. (In vergelijking met de afhandeling van mijn vorige schademelding 8 jaar geleden).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Heel goed

Ben goed geholpen en de probleem is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Woongarant

8

Goed geregeld

Netjes en vrij snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

helder snel en betrokken

na het melden van de inbraakschade werd eerst gevraagd hoe het met ons ging. Direct konden we een afspraak inplannen, zodat een inspecteur de schade bij ons kwam opnemen. hij leefde met ons mee en luisterde naar ons verhaal. De schade is keurig opgenomen en werd naar (behoorlijk) naar waarde vrij snel uitbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wauw, Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen in deze vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Woongarant

8

Goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

De afhandeling is snel verlopen.

Er wordt snel gereageerd en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Keurig afgehandeld

Vond het fijn om de reparateur van de verzekering te gebruiken. Keurig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Fijn en snel geholpen

Tijdens de afhandeling en het contact met de medewerkers ben ik op tijd en op een fijne en duidelijke manier geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Zeer goed, adequate oplossing voor stormschade

Zeer goed, adequate oplossing voor stormschade. Melding gemaakt, heldere communicatie vanuit Woongarant via de e-mail, zelf nog even gebeld ook netjes en duidelijk te woord gestaan, snel duidelijke e-mail gekregen welke stukken in te sturen en daarna ook een snelle mail met de beslissing & betaling van de schade. Zeer tevreden. Wij betalen al bijna 25 jaar premie maar nu is ons duidelijk waarvoor we die premie al die tijd hebben betaald! Een kwaliteitsverzekeraar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Proffesioneel kundig en correcte afhandeling

Lekkage zonder gevolgschade, lekdetectie ingeschakeld door woongarant. Uitslag kit voeg werk vervangen. Lekdetectie betaald door verzekeraar. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wauw mooi cijfer! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Woongarant

10

Snelle service, helemaal tevreden met de afhandeling

De reacties waren iedere keer heel snel. Zeker na het bezoek van de schade expert, sneller dan verwacht jullie reactie. En met geweldig bericht van volledige vergoeding. Daarna ook snelle uitkering. 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Heel erg bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, woongarant

10

Uitstekende service!

Snelle communicatie, realistisch en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant

8

Schade aan mijn Dacia prima afgewikkeld

Netjes geregeld, geen gezeur, geen gedoe, of het moet het dubbel invullen van de schademelding zijn (online en vervolgens ook weer op een schadeformulier). Over het geheel gewoon tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
4

Prijsstijging te groot en lastig declareren

Ik heb in de afgelopen 4 jaar nog nooit iets gedeclareerd, en nu voor het eerst in september iets moeten aangeven. Dit bleek een ontzettend gedoe te zijn wat me maanden heeft gekost. Ik kreeg de indruk dat er nogal sceptisch gekeken werd naar mijn declaratie, alsof ik fraude wilde plegen. Daarnaast is voor het jaar 2024 een enorme prijsstijging aangekondigd van bijna €10 per maand meer. Dat is nogal wat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het versturen van uw recensie. Gezien uw opmerkingen hebben wij het schadedossier en de door u genoemde prijsstijging beoordeeld. Wij herkennen ons niet in uw omschrijving. Inmiddels hebben wij dit met u besproken. Hieronder in het kort onze reactie. Omdat er twee verschillende ruiten tegelijk werden geclaimd hebben wij aanvullende vragen gesteld. Wij gingen zeker niet uit van kwade trouw. U bent voor ons een gewaardeerde relatie. Er was in dit geval eenvoudigweg meer informatie nodig omdat de toedracht niet geheel duidelijk was. Na ontvangst van deze informatie hebben wij de schade geheel aan u vergoed. De door u genoemde enorme prijsstijging is niet correct. De premie is in het algemeen iets gestegen voor het nieuwe jaar maar met veel minder dan het door u genoemde bedrag. Het is ons onbekend hoe u aan het genoemde bedrag komt.

10

Goed!

Mijn vaatwasser was kapot door een lekkage. Dit heb ik zonder teveel gedoe vergoed gekregen. Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant

10

snelle afhandeling, geen gezeur, snel uitbetaald

Prima afhandeling. Na het indienen (makkelijk via een webformuliertje) kwam er niet een vraag of opmerking; er werd meteen gehandeld. Uitbetaling was snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wauw mooi cijfer! Fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Woongarant

10

Schade correct en netjes afgehandeld

Mijn zoontje had bij zijn oma (mijn schoonmoeder) een voetbal door de ruit geschoten. Daarom kregen we (deels indirect) beide kanten van de afhandeling mee. We hebben de schade direct telefonisch gemeld en daarna op aangeven van de medewerker via internet. Er kwam telkens vlot reactie van woongarant met óf een vraag naar aanvullende informatie óf een melding van de status. Dit gebeurde naar beide partijen, en de schade werd naar tevredenheid afgehandeld. De vertraging zat bij de glaszetter die gelukkig wel snel was komen repareren, maar wat laat was met de factuur. Nadat die was ontvangen werd alles snel afgehandeld door woongarant, prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wauw mooi cijfer! Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant

9

Vlot afgehandeld

Woongarant heeft vanaf het eerste contactmoment na schade helder gecommuniceerd en duidelijk aangegeven wat de vervolgstappen zouden zijn. Deze stappen zijn vlot opgevolgd en daarmee was de zaak snel opgelost. Ik ben erg tevreden over het verloop en de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant

9

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant

10

Super geregeld

Super geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant

10

Fantastische service!

Het volledige bedrag is vergoed om mijn telefoonscherm te laten repareren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wat een prachtig cijfer. Bedankt voor de mooie aanbeveling. Vriendelijke groet, Woongarant Schadeservice.

9

Wordt netjes opgepakt en bij vragen nemen de medewerkers de tijd.

Een hoede verzekeringsbedrijf die hebben mij altijd netjes geholpen en de tijd genomen bij mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Perfecte afwikkeling

Goede. Service en afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wat een prachtig cijfer! Bedankt voor het invullen en u aanbeveling. Vriendelijke groet, Woongarant Schadeservice

10

Netjes afgehandeld

Het was eenvoudig om de schade te melden en we hadden vrij snel bericht omtrent de afwikkeling. Naar tevredenheid afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Een mooi cijfer! Bij een volgende schade staan wij graag voor u klaar. Vriendelijke groet, Woongarant Schadeservice

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.