Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Woongarant
Beste Danny, Hartelijk dank voor het recenseren van de behandeling van uw schade. Helaas was u niet tevreden over de behandeling. Om die reden hebben wij het dossier opnieuw voor u doorgenomen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om de zaak toe te lichten. Hetgeen u in uw recensie staat komt niet overeen met de stukken in het schadedossier. Wij denken dat er sprake is van een misverstand. U bent voor ons een gewaardeerde relatie en er is geen sprake van enig wantrouwen. Omdat er over een onderdeel onduidelijkheid was, hebben wij u hier vragen over moeten stellen. Nadat de zaak duidelijk was hebben wij de schade betaald. Een expert inschakelen was in dit dossier niet nodig.
Wauw, heel erg bedankt voor die mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Woongarant
Fijn dat uw ervaring met ons zo positief is. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Woongarant
Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Woongarant
Wauw, Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen in deze vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Woongarant
Wauw mooi cijfer! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Woongarant
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, woongarant
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Bedankt voor het versturen van uw recensie. Gezien uw opmerkingen hebben wij het schadedossier en de door u genoemde prijsstijging beoordeeld. Wij herkennen ons niet in uw omschrijving. Inmiddels hebben wij dit met u besproken. Hieronder in het kort onze reactie. Omdat er twee verschillende ruiten tegelijk werden geclaimd hebben wij aanvullende vragen gesteld. Wij gingen zeker niet uit van kwade trouw. U bent voor ons een gewaardeerde relatie. Er was in dit geval eenvoudigweg meer informatie nodig omdat de toedracht niet geheel duidelijk was. Na ontvangst van deze informatie hebben wij de schade geheel aan u vergoed. De door u genoemde enorme prijsstijging is niet correct. De premie is in het algemeen iets gestegen voor het nieuwe jaar maar met veel minder dan het door u genoemde bedrag. Het is ons onbekend hoe u aan het genoemde bedrag komt.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Wauw mooi cijfer! Fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Woongarant
Wauw mooi cijfer! Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.