Filters

8

Goed

Snelle reactie op mijn schade melding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Zeer coulant

Ik heb schade aan m'n dak. Ik dacht zelf aan stormschade, maar de expert gaf aan dat het meer met onderhoud te maken had. Om de schade te beperken kreeg ik alsnog 600 euro, maar wel tegen kwijting van de schade. Ik heb dit geaccepteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Top, snelle service

Hele fijn werkwijze. En super snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

Tevreden

Schade goed bekeken en kunnen bespreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Snelle afhandeling van stormschade

Ben heel tevreden over de manier van afhandeling van stormschade aan mijn huis. Na het indienen van de nota, werd schade snel vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Snel en correct

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

De hulp die ik nodig had

Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snelle reactie

Na schademelding direct reactie, dat ik nog wat foto's moest indienen dit gedaan en snel erna kreeg de info over de verdere afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Schade gemeld, schade opgelost. Communicatie kan beter

Via de website schade gemeld. Iemand is de schade op komen nemen. Resultaat van de opname was, of het complete kozijn inclusief deur vervangen of reparatie van de schade. Krijg plotseling een schrijven van een reparateur dat ze de deur komen herstellen op een bepaalde datum. Heb hierop gereageerd dat dit in orde was. Heb hierop nooit meer een reactie gehad, tevens heb ik nooit een keuze gehad of ik met de keuze tot reparatie akkoord was. Misschien had ik wel met bijbetaling gekozen voor het vervangen van het hele kozijn. Schade is naar tevredenheid gerepareerd. Zeer vriendelijke en vakkundige monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima en snelle afhandeling

In gediende melding werd voortvarend opgepakt en afgehandeld dat was fijn om te ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Weinig communicatie

Ik vond het persoonlijk erg lang duren voordat het afgehandeld was Er was weinig communicatie van het verloop van de afhandeling En er word aan de telefoon gezegd dat je schade mocht maken om schade te verkomen ,alleen deze schade werd achteraf niet vergoed. De man van de maatschappij zelf dus niet die de loodgieter aanstuurt, die komt binnen en doet gelijk alsof je de boel probeert te belazeren

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top

Supergoed geholpen! Fijne afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Afhandeling ging vlot

De afhandeling van de schade ging erg vlot! Zoveel schade heb ik niet gehad, dus ik belde voor meer informatie, en ben super netjes en vriendelijk geholpen. Daarna is alles netjes afgehandeld en ben ik goed op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Erg blij met deze verzekeringsmaatschappij

Wat een snelle afwikkeling en vlotte communicatie tussen verschillende partijen met betrekking tot onze brandschade op zolder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Zeer stroperig, voelde als ontmoedigen

Steeds maar weer dezelfde informatie opvragen die dus allang in het bezit was. Zeer stroperig en vervelend. Het voelde echt als het ontmoedigen van een claim indienen op de verzekering. Misschien een cursus omgaan met klanten doen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste Ferry, Allereerst onze dank voor het recenseren van deze schade. Helaas bent u niet tevreden. Wij zullen het dossier voor u doornemen en wij zullen contact met u opnemen.

10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima geholpen en snel afgehandeld

Prima geholpen aan de telefoon en snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Bouwbedrijf heeft ongeveer een half jaar nodig gehad voor een simpel schade herstel b

Bouwbedrijf segers komt afspraken niet na Half jaar over gedaan om de schade te herstellen terwijl dit in 4 uur tijd te herstellen is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste Edwin, Bedankt voor uw recensie. Aangezien uw beoordeling met name gaat over de externe herstelservice en niet over Woongarant, zullen wij met u en herstelservice contact opnemen om te kijken wat er niet goed is gegaan.

10

Helemaal goed en duidelijk

Goede ervaring, goede uitleg over de stukken die ik moest aanleveren waardoor ik snel geholpen ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste Cyril, Bedankt voor het beoordelen van onze dienstverlening. Wij zijn natuurlijk erg blij met zo'n beoordeling!

2

Matig

Ik vind het raar dat de verzekering van de VVE. Belast wordt met iets waarvan in de splitsingsacte staat dat het voor de eigenaar is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima en snel afgehandeld

Prima en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Zeer goede service

Met 1 telefoontje schade van de tv doorgeven, de rest via mail snel afgehandeld,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
2

Heel slecht

De mevrouw die mijn heeft geholpen kwam erg dom over en ze behandelde me als een kind zekon niets vinden en als ze wat vond zij zij o dan hebben de kabouters dat gedaan .had ze het over ik zou dr ontslag geven als je zo met klanten om ga.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wij waarderen het dat u een recensie schreef over onze dienstverlening. Kennelijk is uw contact met een medewerker van Woongarant niet positief geweest. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen om te kijken of we de negatieve ervaring kunnen omzetten in een positieve ervaring.

10

Uitstekend.

Vlotte afhandeling van mijn ruitschade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

uiteindelijk prima afgewikkeld

na melding en ontvangst bericht om bewijs/bonnen etc op te sturen, heb ik dit meteen gedaan. een maand later kreeg ik bericht met verzoek zaken op te sturen? er was niks ontvangen, wat vreemd is(ik heb geen meldingen gehad van niet verzenden) na weer mail te sturen, werd er weer niks ontvangen? later na nog een verzoek wel. wat er precies fout is gegaan weet ik niet, maar uiteindelijk is mijn ingediende schade wel betaald. dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Snel, beste Hanneke, Hartelijk dank voor uw recensie. Omdat het, ondanks uw mooie cijfers, zo te zien niet helemaal goed is gegaan, zullen we deze ervaring gebruiken om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd