We zijn met deze meneer in gesprek. Hij heeft helaas alleen getracht met de eigenaar in contact te komen en geen mail gestuurd via het kantoor / de aftersales. En dat is jammer. We zijn namelijk altijd bereid tot overleg en dat vindt op dit moment dan ook plaats. Het is echter wel vervelend als er dan met verschrikkelijke ziekten gestrooid wordt (al geeft hij aan dat hij hoopt dat dat hem niet overkomt) en dat is nooit netjes. In dit geval is er een verschil van mening tussen de fabrikant van de lak en ons. De lak zou volgens de fabrikant moeten hechten aan andere lagen, maar in de praktijk ging dit niet en dit zorgde voor problemen. Nu is er contact met de klant en het zal netjes opgelost worden.
Mevrouw zou in de laatste instantiezelf contact opnemen voor een datum en dat heeft niet plaatsgevonden. We komen ongetwijfeld tot een goede oplossing.
Beste Peter, we hebben voor deze opdracht diverse mails heen en weer gestuurd, zelfs korting gegeven en alles duidelijk gecommuniceerd. Achteraf verwijzen naar een 'vanafprijs' is daarom niet fair: dat gaat alleen om schuren. Wij hebben een keurige vloer afgeleverd met de afwerking naar jouw vraag en daar hoort deze prijs per vierkante meter bij. En daar ben je zelf akkoord mee gegaan.
Beste marco, ik heb je al een persoonlijke mail gestuurd, maar daarop heb je niet gereageerd. Helaas is jouw aanvraag blijven hangen in het systeem en heb ik niet binnen 24 uur, maar binnen 72 uur een reactie gegeven. Ook daarop heb je niet gereageerd. Ik denk dat ik genoeg moeite heb gedaan om je alsnog te voorzien van een gedegen advies en vind het daarom jammer dat je ons op deze wijze wegzet. Uiteraard willen we je alsnog graag helpen als je reageert op onze mails.
Beste Jeroen, wij hebben alles in het werk gesteld om je alsnog je vloer te behandelen. Door ziekte hebben we inderdaad een ander bedrijf ingeschakeld. Naar ons weten zijn alle zaken afgerond en gaat het alleen om een flacon conditioner. Deze gaan wij je natuurlijk nog bezorgen. En binnen zes maanden na heden. Ik heb je hierover al een mail gestuurd, maar heb helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Beste Selma, we hebben hierover inmiddels contact gehad en betreuren de zaak. Ik hoop dat we de zaak nu netjes met je hebben opgelost en dat je toch tevreden kunt terugkijken op de werkzaamheden. Vriendelijke groet, backoffice Parketschuurspecialist.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.