Het is gewoon kut met een rietje: dure vloer naar de kloten!

Een beoordeling van gemiddeld 6.4 spreekt boekdelen; waarschijnlijk ook nog eens opgepoetst door een aantal fake-beoordelingen met het cijfer 9 of 10....De echte beoordelingen met een beoordeling van een 3 of lager belooft niet veel goeds en dat klopt: wij sluiten 'graag' aan in dat rijtje 'ongelukkigen' die met deze vervelende tent in zee zijn gegaan. Inhoudelijk en hoe bepaalde zaken gelopen zijn komt ons heel bekend voor. Het begint allemaal heel vriendelijk tot op het amicale af: helaas André van Duin: de di(c)kvoormekaarshow is een slap aftreksel van wat je allemaal met hun meemaakt: tenenkrommend, het schuurt aan alle kanten! Nee, Dick heeft heel veel ervaring en onze vloer is gewoon een kwestie van schuren, logen en een beschermlaag erover. Fluitje van een cent. Not dus. Na de eerste keer zagen we al dat het gedurende het aflakken fout ging. Overleg met de fabrikant en al dat slappe gelul eromheen. Tweede keer wederom fout. Vanaf dat moment kom je in de shit. De tweede fout die wij gemaakt hebben (met deze gasten in zee gaan was de eerste fout) is een groot deel van het geld betalen op basis van een zielig verhaal, daar is Dick heel goed in. Doe dat niet: eerst de klus af laten maken want anders zie je hem nooit meer terug. Eigenlijk komt het erop neer dat de club van Dick goed is in simpele klussen maar als het moeilijk wordt begint de ellende en komt er een arsenaal oplichters smoezen op tafel waar je eng van wordt: 'wij gaan dit fixen', 'wij staan voor onze klanten' en nog veel meer oplichters gelul... smoes op smoes op smoes, als ik Dick was zou ik willen dat ik Alzheimer had: die onzin die hij uitkraamt wil je niet onthouden. Waar kom je in terecht na al die veelbelovende toezeggingen? Juist: - geen reactie op telefoontjes - geen reactie op whatsapp berichten - nog meer toezeggingen...(nadat hij per ongeluk een anoniem nummer van ons opnam) Dick als je ballen en fatsoen in je flikker hebt betaal je ons terug en zoeken wij naar een kundig bedrijf

We zijn met deze meneer in gesprek. Hij heeft helaas alleen getracht met de eigenaar in contact te komen en geen mail gestuurd via het kantoor / de aftersales. En dat is jammer. We zijn namelijk altijd bereid tot overleg en dat vindt op dit moment dan ook plaats. Het is echter wel vervelend als er dan met verschrikkelijke ziekten gestrooid wordt (al geeft hij aan dat hij hoopt dat dat hem niet overkomt) en dat is nooit netjes. In dit geval is er een verschil van mening tussen de fabrikant van de lak en ons. De lak zou volgens de fabrikant moeten hechten aan andere lagen, maar in de praktijk ging dit niet en dit zorgde voor problemen. Nu is er contact met de klant en het zal netjes opgelost worden.

Top vloer

Onze afzelia vloer was beschadigd vervuild en met krassen na 15 jaar geen tot weinig onderhoud te hebben gedaan. De vloer is geschuurd en opnieuw in de lak gezet. Hij is nu weer als nieuw dankzij het goede werk van parketschuurspecialist. Ook tevreden over het contact en service achteraf. Alles is mij duidelijk uitgelegd hoe de vloer te onderhouden etc. Bedankt en groeten Marius van Soest

Nooit met deze man in zee gaan

De directeur van dit bedrijf, de heer Dick Pest komt in eerste instantie over als een integer betrouwbare man. Op het moment dat er betaald is en je komt allerhande gebreken tegen (te lang verhaal om op te noemen) geeft deze meneer niet thuis. Beloofd dagelijks om langs te komen maar laat je gewoon zitten. Bel je hem voor de zoveelste keer dan heeft hij elke keer wel weer een ander smoesje. Ik ben nu 3 maanden verder !!! en heb geen zin meer hier zoveel negatieve energie in te stoppen. Dus mensen.....pas op !!

Mevrouw zou in de laatste instantiezelf contact opnemen voor een datum en dat heeft niet plaatsgevonden. We komen ongetwijfeld tot een goede oplossing.

Prima werk maar duurder dan parket indertijd aangelegd en plinten "horen er niet bij"

Volgens advertentie redelijk goedkoop. Uiteindelijk 45 per m2 betaald. De plinten waren niet behandeld want "gebruikelijk is nieuwe plinten". De vloer ziet er goed uit maar kijk uit voor lokprijzen.

Beste Peter, we hebben voor deze opdracht diverse mails heen en weer gestuurd, zelfs korting gegeven en alles duidelijk gecommuniceerd. Achteraf verwijzen naar een 'vanafprijs' is daarom niet fair: dat gaat alleen om schuren. Wij hebben een keurige vloer afgeleverd met de afwerking naar jouw vraag en daar hoort deze prijs per vierkante meter bij. En daar ben je zelf akkoord mee gegaan.

Professioneel en prettig in de omgang

Professioneel bedrijf en prettig in de omgang. De vloer is weer erg mooi geworden we zijn er blij mee. Al met al zeer tevreden

Blij met de vloer

Niets minder dan een groot compliment voor het eindresultaat. Echte vakmensen met oog voor detail. Vriendelijk en professioneel in de omgang. Zeer tevreden over dit bedrijf!

Snelle service en betrouwbaar

Er kon op korte termijn gestart worden. Paar offertes aangevraagd, voor Parketschuurspecialist gekozen vanwege reële prijs en prettig contact. Casper was vriendelijk en betrouwbaar. Ik durfde het na kennismaking meteen aan om naar mijn werk te gaan. Heel tevreden met het resultaat.

Spullen besteld, betaald maar niet gekregen

Wacht nu al bijna een maand op onderhoudsproducten. Geen antwoord op gezochte contact via telefoon of mail.

bestelling via de webshop

Op 17 Mei een bestelling geplaatst via de webshop van de PARKET SCHUUR SHOP voor wat Bona producten voor mijn houten vloer Tot op heden nog steeds niets van deze producten wat ik besteld ontvangen!!!!!! Je word aan het lijntje gehouden met een smoes dat zij problemen hebben met de vervoerder! kopie tekst via SMS via 0617388570 We hebben problemen met de vervoerder. De bestelling is onder onze aandacht. Ik verwacht dat deze volgende week woensdag bij u is. Excuses voor het ongemak Op 4 Juni nogmaals een bericht gestuurd naar het zelfde telefoonnnummer via SMS Goedemiddag de bestelling is nog steeds niet bezorgd. Ik vind het nu toch wel heel erg lang duren MVG Mattijs antwoord ik ook, ik heb het doorgegeven aan de eigenaar van de webshop Vervolgens bel ik nog een keer en krijg te horen dat deze beheerder van de webshop heel toevallig vandaag een overleg heeft met de eigenaar van deze webshop? Hierna krijg ik niets meer teug te horen Ik heb voor 115,75 EURO aan producten van Bona besteld Had ik dit maar nooit gedaan. Dit is gewoon pure oplichterij, want je betaald voor producten die je nooit ontvangt. HIER DUS NIETS BESTELLEN OF Überhaupt ZAKEN MEE DOEN. PRODUCTEN WORDEN SIMPELWEG NIET GELEVERD EN JE WORD AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN

Optimaal resultaat

Onze vloer laten schuren door een bedrijf en dit was niet naar wens gegaan. De vloer had nog veel beschadigingen, krassen en oogde erg vlekkerig. Vervolgens zijn we in contact gekomen met Dick van de Parketschuurspecialist en vroegen hem om de vloer te komen bekijken. Dick kon al snel langskomen en adviseerde om de vloer opnieuw te schuren en te behandelen omdat douche enige manier was om de vloer weer goed te krijgen. De vloer is opnieuw geschuurd en gepolijst en in de olie gezet en nu was hij perfect! Super strak werk geleverd door Dick en zijn team en een dikke aanbeveling waard! In het vervolg kiezen wij maar direct voor een echte specialist..

De vloer is weer als nieuw

Zeer tevreden over de werkzaamheden die zorgvuldig worden uitgevoerd. In 3 dagen tijd geschuurd, gelakt en nieuwe plinten. Ik kan u de Parketschuurspecialist van harte aanbevelen.

Dijk van een vloer!

Onze vloer is geschuurd en geolied door Parketschuurspecialist. Ik had positieve verhalen gehoord via een kennis over dit bedrijf en daarom met ze in zee gegaan. Het zijn vriendelijke en professionele jongens en wat direct opvalt is dat ze met veel ervaring aan de vloer werken. Ze gaan hun gang en werken snel en precies en weten precies wat ze doen. Ik kon ze met alle vertrouwen hun gang laten gaan en na 2 dagen kon ik de vloer weer op. Bij oplevering nog alles even nagelopen met Dick en alles was tot in de puntjes uitgevoerd. Een dijk van een vloer.. Mannen nogmaals hartelijk dank voor jullie mooie werk

Perfect werk geleverd

Erg blij met onze gerenoveerde vloer! Onze 20 jaar oude visgraat vloer hebben we laten schuren en lakken door Dick en zijn team. Na een inspectie en vrijbijvende offerte gekozen voor parketschuurspecialist. We hadden veel vertrouwen in Dick zijn ervaring en herldere uitleg van de procedure. Niets bleek minder waar het resultaat is echt verbuffend! Echt een prachtige vloer gemaakt door de heren, bedankt!

Zeer slecht

Zou binnen 24 uur een vrijblijvende offerte toegestuurd krijgen maar helaas helemaal niks!!!!

Beste marco, ik heb je al een persoonlijke mail gestuurd, maar daarop heb je niet gereageerd. Helaas is jouw aanvraag blijven hangen in het systeem en heb ik niet binnen 24 uur, maar binnen 72 uur een reactie gegeven. Ook daarop heb je niet gereageerd. Ik denk dat ik genoeg moeite heb gedaan om je alsnog te voorzien van een gedegen advies en vind het daarom jammer dat je ons op deze wijze wegzet. Uiteraard willen we je alsnog graag helpen als je reageert op onze mails.

Mooie vloer maar komt afspraken niet na

Bij de eerste kennismaking waren we heel enthousiast over Dick de eigenaar. Nadat we akkoord hadden gegeven en de uitvoerdatum naderde, werd de communicatie slechter. Zelfs zo slecht dat op de dag van aanvang niemand verscheen. Allerlei excuses werden gegeven en uiteindelijk heeft een ander bedrijf in opdracht van Dick de werkzaamheden uitgevoerd. Dick vond het heel vervelend en beloofde van alles om het goed te maken. Helaas is tot op de dag van vandaag (ca 6 maanden later) nog altijd niet alles afgerond. We hebben dit als zeer teleurstellend ervaren en zouden daarom de parketschuurspecialist ook niet nog eens aanbevelen aan andere.

Beste Jeroen, wij hebben alles in het werk gesteld om je alsnog je vloer te behandelen. Door ziekte hebben we inderdaad een ander bedrijf ingeschakeld. Naar ons weten zijn alle zaken afgerond en gaat het alleen om een flacon conditioner. Deze gaan wij je natuurlijk nog bezorgen. En binnen zes maanden na heden. Ik heb je hierover al een mail gestuurd, maar heb helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

Prima werk geleverd

De vloer is weer prachtig!

Een nieuwe vloer!

Werken snel en netjes en niks aan te merken op het resuktaat. Erg mooi geworden en zeer tevreden. Bedankt

Vakwerk

De mannen van parketschuurspecialist hebben binnen 1 dag onze vloer getransformeerd van oud en versleten naar sfeervolle nieuwe parketvloer. Ook zijn de oude plinten vervangen door een moderne variant waardoor het plaatje helemaal klopte. Bedankt en raden jullie zeker aan bij kennissen en familie mochten zij ook opzoek zijn naar iemand voor het schuren van hun vloer. Mvg Fam. Heesters

Een nieuwe parketvloer!

Wij hebben onze visgraat parketvloer laten schuren en Skylt lakken door de parketschuurspecialist. Er werd direct gereageerd op de offerte en binnen 2 dagen kwam Dick al bij ons langs om te kijken. Het hele proces van offerte tot uitvoeren en aansluitend het onderhoud advies is soepel verlopen. We zijn erg tevreden met de diensten van de parketschuurspecialist we ooit weer onze vloer laten schuren dan nemen wij zeker weer contact met jullie op. Hartelijk dank Mary

Zeer Tevreden!

Onze parketvloer kan weer jaren mee dankzij uitstekend werk van de jongens. De werkzaamheden konden ondanks de volle agenda toch nog op korte termijn worden uitgevoerd en er is zelfs nog in het weekend doorgewerkt om de vloer op tijd klaar te krijgen, dit was voor ons noodzakelijk wegens de verhuizing. Grote klasse dat dit nog is gelukt! nogmaals bedankt voor de inzet en wij zijn super blij met de manier van werken en de prachtige vloer! Groeten Sherana

Vakwerk!

Ons massief eiken vloer van 12 jaar oud hebben wij laten renoveren door Dick en zijn team. Wij hebben huisdieren en de vloer is mede hierdoor door jaren heen behoorlijk achteruit gegaan. Na een bezoek te hebben gehad van Dick bij ons thuis hebben wij gekozen om de vloer te laten behandelen. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, de vloer ziet er echt weer als nieuw uit. De verwachtingen zijn ook echt overtroffen want nooit hadden wij gedacht dat de vloer er weer zo mooi uit zou komen te zien. Wij raden Parketschuurspecialist ten zeerste aan! Dat blijkt ook wel want bij kennissen van ons in de straat gaat Dick nu ook aan de slag. Nogmaals dank. Fam de Bree

Beroerde after sale service

Afgelopen april is onze vloer gerenoveerd door Dick Pest. Hoge reviewwaardering kreeg hij op de site, dus dacht dat zit wel goed. Helaas al vrij snel bij de eerste afspraken kwam hij te laat zonder dit te melden. De vloer is verder mooi geschuurd en geolied, echter een dag later zagen we dat een gedeelte niet geolied was bij de keuken en volgens afspraak zou er een grote noest worden opgevuld in kleur van de vloer, helaas heeft hij die spierwit opgevuld en niet opgevuld tot de rand. Gelijk contact gezocht en Dick zei dat het 5 minuten werk was. Nu ruim 5 maanden verder en nog steeds niets gebeurd. Zelf wekelijks contact proberen te zoeken en dat bijna 5 maanden lang. Via de mail antwoord hij zelfs niet terug. Zijn klantgerichtheid is dramatisch slecht. Neemt geen contact op als hij zegt het te doen, komt afspraken niet na, laat niets van zich horen als hij niet komt opdagen, wilt geen discussie met je aan gaan. Maar tot op heden is het nog steeds niet opgelost. Wij raden dit bedrijf dan ook sterk af!

Beste Selma, we hebben hierover inmiddels contact gehad en betreuren de zaak. Ik hoop dat we de zaak nu netjes met je hebben opgelost en dat je toch tevreden kunt terugkijken op de werkzaamheden. Vriendelijke groet, backoffice Parketschuurspecialist.

Wij hebben een huis gekocht waar jaren geen onderhoud aan de eiken vloer is gedaan. De Parketschuurspecialist heeft de vloer geschuurd en afgewerkt met een grey wash lak. De vloer is prachtig geworden. We zijn heel blij en tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Parket schuren en lakken

Prima geschuurd en gelakt met neutrale skylt lak. Heel strak natuurlijk resultaat. Het werk kon snel ingepland worden.

• Ervaring met: Parket schuren en lakken

Wij hebben onze eiken parketvloer laten schuren en lakken met Skylt lak. De vloer zier er geweldig uit! Mooi licht en vrij van onderhoud en dat willen wij graag. Het contact verliep prettig en vlot en het advies was specialistisch en alles werd tot in detail uitgelegd en vervolgens zijn de besproken details allemaal uitgevoerd. Wij raden dit team ten zeerste aan, nogmaals bedankt voor het renoveren van onze vloer! We zijn er blij mee!