Prima investering.

Voordelen in gebruik van apparatuur en douche. Ook de service is prima geregeld en wij kunnen het iedereen aanbevelen.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Super service

Geen seconde spijt van deze aanschaf. Vanaf dag 1 van contact tot het geplaatst hebben gaat alles heel klant vriendelijk en wordt er echt tijd voor je genomen. Wat een prachtig product en wat doet dit zijn werk GOED! Alsof er Spa blauw uit mijn kraan komt. I love it en ik zou iedereen Omega aanraden.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Denken mee, zeer vriendelijk zowel aan de telefoon als de installateur. Denken goed mee en netjes geïnstalleerd.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Prettig contact en uitstekende installatie

In juni 2023 de Omega 400 laten plaatsen door Omega Zuid-Holland. Zeer prettig contact gehad met Reinier, waarna een snelle en vakkundige installatie. Top..!!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Ik vind het een geweldig apparaat!!

Geen kalk meer in de douche...minder shampoo...minder wasmiddel. Kortom alleen maar positief.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Snelle service en duidelijk communicatie

Zoals hierboven is geschreven

Waarom nu pas?

Waarom nu pas, dat vraag ik me af nu we een Omega waterontharder hebben. Het water is zoveel lekkerder om te drinken en je mee te wassen. Geen kalkaanslag in de mooie matzwarte wasbakken, geen alle kanten opspuitende douchekop meer. Nogmaals, waarom nu pas? Simpelweg omdat we in ons nieuwbouwhuis wél aan alles gedacht hebben en in ons vorige huis niet. Ik ben blij voor Omega te hebben gekozen vanwege de vriendelijke en snelle manier van handelen en communiceren. Zowel de buitendienst die al snel contact met me opnam om de wensen door te spreken, als de planning, als de monteur waren hartelijk, correct, duidelijk en oprecht in hun handelen en communiceren. Ik wil nooit meer zonder een Omega waterontharder en beveel het iedereen aan om dit ook te overwegen. Misschien niet het goedkoopste systeem, maar wel een topadvies van mensen met kennis van zaken en kundige montage.

Kan niet beter.

Wij hebben onlangs onze waterontharder laten installeren. De Omega 400. Geweldige service. Het telefonisch contact met de servicemedewerker (Jennifer) was fantastisch. Goede manier van communiceren. Meedenkend, servicegericht en buitengewoon hartelijk. Ook de monteur (Christiaan) die het product uiteindelijk heeft geplaatst verdient niets anders dan lof. Wat een buitengewoon vakman is dat. Hij gaat zeker niet voor de makkelijkste oplossing, maar gaat uiterst precies te werk. Kwaliteit voor plaatsing en afwerking staat bij hem absoluut voorop. Al met al zijn wij buitengewoon tevreden. Echt een aanbeveling.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Hadden we veel eerder moeten doen.

7 jaar geleden een nieuwbouwhuis gekocht. Zwarte badkamer, maar geen waterontharder. Veel kalkvlekken, dus twee jaar geleden nieuwe tegels laten zetten in de douche. Daarbij ook de Omega waterontharder aangeschaft. Hadden we veel eerder moeten doen. Geen kalkvlekje te bekennen! Dat hij geen onderhoud nodig heeft en 15 jaar volledige garantie heeft geeft ook een heel fijn gevoel. Mijn complimenten voor de dames van de serviceafdeling en de monteurs. Er was een kleine storing die snel was opgelost. Iedereen was heel klantvriendelijk. Mocht u op zoek zijn naar een waterontharder, dan zou ik zeker naar Omega in Ruinen bellen!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Enige tijd geleden een waterontharder bij omega aangeschaft. Super blij mee. Vanaf het begin alles goed uitgelegd en geen vraag te gek. Montage vakkundig en snel gedaan zeker een aanrader

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

Wat een verbetering is de waterontharder voor ons huis

De waterontharder zorgt voor zacht / kalkvrij water, wat voor veel gemak zorgt.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Vakkundig contact en installatie..!!

Sinds kort een waterontharder laten instaleren door Omega Zuid-Holland. Nog geen ervaring hiermee op langere termijn maar vooralsnog zijn wij er erg enthousiast over. Uitermate vriendelijk en deskundig ; zowel het contact vooraf als de installatie.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

De waterontharder werkt perfect in gebruik.

Wij hebben in ons gebied veel last van kalkaanslag op de kranen door de hardheid van het water en daar hebben wij nu helemaal geen last meer van. Ook voelt het water nu veel zachter aan wat je ook merkt aan je handen en gezicht.

In één woord super

Goed advies bij bepalen van het type dat voor ons het beste is. Levering en montage snel en uitermate deskundig uutgevoerd. De vragen achteraf zeer snel beantwoord.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Geweldige ervaring van advies tot installatie.

Goed en helder advies bij de aanschaf. De installatiemonteur was helemaal top, een vakman en keurig gewerkt en ontharder op de gewenste plaats geïnstalleerd. Niets was deze man teveel gevraagd.

Nette kwalitatieve aansluiting

Overeenkomstig de afgesproken datum is de ontharder geplaatst. De aansluitingen zijn goed gemaakt. Als prof in de bouw nog wat geleerd van de gebruikte onderdelen.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

Zeldzame servicegerichtheid, geweldig!!!

Als jarenlange gebruiker van gefilterd water via handmatige kan filters, was er hier in huis niet veel nieuws te ontdekken zou je zeggen. Koken, thee, koffie, al het water werd al gefilterd, behalve natuurlijk de douche en de wasmachine. En voor ons zat in dat laatste het enorme verschil. Nu nul kalk aanslag, geweldig!! Kranen blijven prachtig glimmen door er alleen achteraf een doekje overheen te halen zodat het oppervlak droog is, kind kan de was doen. We hadden echter wel een probleem met het geluid van de ontharder. Bij ons staat deze in de meterkast in de gang en is erg goed hoorbaar wanneer deze zijn programma gaat draaien, best vervelend wanneer je in de vol continue werkt. De aftersales service heeft dit perfect opgepakt en meer meegedacht dan je zou verwachten van enig ander bedrijf. Wat een ongelooflijke verademing om te mogen meemaken in een tijd waarin bedrijven hun service zo laten verslonzen of outsourcen. Ontzettend veel respect voor deze manier van handelen en wij kunnen iedereen met gemak aanbevelen niet verder te zoeken als je voornemens bent je woning te voorzien van een waterontharder.

• Informatieverstrekking van vertegenwoordiger
  • Montage / Deskundigheid monteur N.v.t.

Gewoon goed

Mooi product en kundige installatie. Gebruik de ontharder nu enkele weken en ben super tevreden. Geen omkijken meer naar.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Deskundig, oplossingsgericht ook al zijn de mogelijkheden beperkt voor plaatsing.

Het was bij ons geen standaard installatie. Door de deskundige ogen van Bob was het toch mogelijk om deze waterontharder te plaatsen. Daar zijn wij heel blij mee. Installatie is prima verlopen. En nu genieten we van heerlijk zacht water

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Fijne & snelle communicatie. Netjes geinstalleerd door Bob. Heerlijk zacht water, echt een aanrader!

super!

De ervaring met de waterontharder is echt geweldig! Het water is voelbaar zachter en dat merk je sowieso bij het douchen en haar wassen. Ook het sanitair droogt weer netjes op, zonder kalkkringen achter te laten. De installatie werd door vriendelijk personeel geïnstalleerd en alles werd na gedane arbeid ook opgeruimd. Kortom, ikmkan een waterontharder van Omega geinstalleerd door dit bedrijf, zeker aanbevelen.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Heldere uitleg en snelle service

Als je op zoek bent naar een waterontharder en je ziet door de bomen het bos niet meer dan ben je bij Omega aan het goede adres. Heldere uitleg, snelle service, meedenken op locatie en nette installatie. Kortom, een aanrader!

Heel goede service en voorlichting Van de installateur Rob van Loo

Installatie ging heel vlot na de plaatsbepaling van de ontharder en het zoutreservoir. Hoegenaamd geen rommel en zeer deskundig afgeleverd. Resultaat meteen van 8 Dh naar 00. wat meteen merkbaar was aan de smaak van het water. Ook tijdens en na de eerste douche beurt was meteen het zuivere water merkbaar, geen druppels die weggepoetst moesten worden en geen jeuk meer. Kortom alleen maar geluk. Rob zeer bedankt voor de deskundige installatie en duidelijke uitleg.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Prima service, snelle en vriendelijke afhandeling en plaatsing.

Tijdens de oriëntatie werd zeer duidelijk uitgelegd hoe e.e.a. werkt en wat de verschillen zijn met andere aanbieders zodat een gewogen beslissing kan worden genomen. Plaatsing werd snel en gedegen uitgevoerd. Het contact met zowel het kantoor als de monteur was zeer prettig.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Hij doet wat hij moet doen het water is veel minder hard.

We gebruiken de ontharder nu een 2 tal maanden en het resultaat is superdik zeggen ze in het westland. Snel en netjes geplaatst. En bedankt voor de klantvriendelijkheid van het omega team uit Maasdijk !!!!!!! Het water is veel beter geworden. Zeker aan te raden om de omega waterontharder aan te schaffen . Met vriendelijke groet Ron de Zeeuw uit Naaldwijk

Voor de Blanken 17

7963RP Ruinen

Over Omega waterontharders

BWC, voluit Best Water Choice, bestaat al 25 jaar en heeft de superieure Omega waterontharders ontwikkeld. Dankzij deze jarenlange ervaring staan alle modellen Omega waterontharders garant voor kwaliteit.