Super service en komen afspraken na!

De waterontharder nu 2 maanden in gebruik. Netjes en vakkundig geïnstalleerd. Doet wat hij moet doen. Geen strepen meer of aanslag op kranen, was is minder gekreukt, enz.. Onderhoudsvrij en 15 jaar garantie gaf voor mij de doorslag. Goede aftersales, goed bereikbaar en duidelijk in de communicatie!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Je weet pas wat je mist, als het er niet meer is!!

Onlangs zijn wij verhuisd. In ons oude huis waren we sinds anderhalf jaar in het bezit van de waterontharder. Met de verkoop van ons oude huis, hebben we ook de waterontharder verkocht. Deze bleef dus in ons oude huis achter. We wonen nu in een vrij redelijke nieuwe woning die voorzien is van alle luxe. Echter was hier geen waterontharder aanwezig. Dat hebben we geweten!! Eerst aan de slag gegaan met de schoonmaak (o.a. in de badkamer) om de huidige kalkaanslag op de kranen en glazen douche wand te verwijderen. We hebben toen gelijk David Noordam gebeld om een waterontharder te bestellen voor onze huidige woning. Je weet immers pas wat je mist, als het er niet meer is. Het is een luxe om deze waterontharder te hebben, maar we hebben er nu zo veel gemak van. Ook de installatie door David ging weer perfect en was weer snel geregeld. We kunnen de waterontharder en het bedrijf van de familie Noordam bij iedereen aanbevelen!!!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Erg prettig om de waterontharder in huis te hebben. Je merkt het vooral aan de zachtheid van het water en tot op heden nog geen kalkaanslag! Fijne service!

• Website en promotie
  • Informatieverstrekking van vertegenwoordiger N.v.t.
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Goede en snelle service, top kwaliteit.

Fijn contact, goede service en installatie verliep ook perfect. Heerlijk zacht water en geen extra onderhoud omdat we kalkvrij zijn.

Een geweldige ervaring!

Wat een geweldige ervaring met Omega Waterontharder Zuid-Holland! Ik had het genoegen om met David samen te werken, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met de service. David gaf een gedetailleerde uitleg over het systeem en zorgde zelfs voor de installatie. De waterontharder werkt verbluffend goed; ik merkte meteen het verschil. Mijn water is nu zo zacht en fris. Het is duidelijk dat ze bij Omega hun vak serieus nemen en streven naar topkwaliteit. Bedankt, David en het hele team, voor het leveren van uitstekende service en een product waar ik echt blij mee ben! Ik zou Omega Waterontharder Zuid-Holland zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een effectieve oplossing voor hard water.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Van begin tot eind prima geregeld.

Onze ervaring met Omega waterontharders is ons uitstekend bevallen. Het hele proces van het krijgen van informatie over het product en de installatie thuis ( door David )bij ons was helemaal top. Wij zijn dan ook heel tevreden over alles hoe het is verlopen.

Netjes en goed

Goede uitleg en service

Super ervaring!

Via via in contact gekomen met Omega Zuid Holland, zeer prettige ervaring. Zowel op het gebied van het krijgen van informatie, tot het plaatsen van de waterontharder. Een aanrader!

Helemaal top!

Omega laten plaatsen 3 maanden geleden . Echt geweldig. Minder schoonmaak in de badkamer . En je merkt echt dat dat het water veel zachter is . Zeker met je haren wassen . Ook je was is veel zachter.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Net bedrijf met een goed product

Van A tot Z goed geholpen. Vanaf het eerste telefoongesprek voor informatie was het al duidelijk. Goede uitleg zorgde ervoor dat wij precies wisten hoe alles werkte. De communicatie voor het maken van de nodige afspraken waren makkelijk. Tijdens het plaatsen was alles netjes en schoon. Nu staat er een goed werkend product waar wij erg tevreden mee zijn. Je merkt onwijs verschil ten opzichten van water zonder een ontharder. Een echte aanrader!

Fijn geholpen

Goede uitleg netjes gemonteerd

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Hadden we jaren eerder moeten nemen, geweldig dit.

Heerlijk zacht water, minder tot geen kalkaanslag in badkamer toilet enz. Geen kalkvlekken op kranen. Zachte haren en huid. Echt top!

Voldoet aan alle verwachtingen

Wij hebben de Omega waterontharder nu een aantal maanden. Goed moment om de ervaringen hiermee te kunnen delen. Wat zijn wij blij. Wij hebben heerlijk zacht water, perfect voor je huid en haren. Dankzij de Omega waterontharder heb ik een stuk minder schoonmaak-stress, met een donkere keuken, wasbak en een antraciet kleurige badkamer geen geboen meer nodig om alle kalk weg te boenen. Reinier en Marianne willen graag perfect resultaat afleveren en vinden het belangrijk dat de klant tevreden is. Ik zou dit product zeker aanraad.

• Informatieverstrekking van vertegenwoordiger
  • Montage / Deskundigheid monteur N.v.t.

Prima apparaat

Werkt heel goed Geen aanslag meer op sanitair en tegels Hoeven veel minder wasmiddel en shampoo tegebruiken Exeem ook over

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Prima bedrijf, snelle reactie en installatie

De installatie bevalt goed, alles netjes, snel en correct geïnstalleerd.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Snel geholpen, binnen een aantal weken was de installatie door een keurige monteur. Wij zijn erg tevreden en hebben er geen minuut stijl van. Het is een aanrader. Geplaatst door de firma Omega een aanrader.

Ongelooflijk zacht!

Ik had dit resultaat eerlijk gezegd niet verwacht. Wat een verschil is dit! Ik moet nog steeds wennen aan minder zeep gebruiken bij de wasmachine, zeeppompje, etc. of douchen. Mijn waterkoker die ik maandelijks moest ontkalken, omdat deze er anders onsmakelijk uit gaat zien van de kalkaanslag is nu na 2 maanden nog steeds brandschoon. Afspraak maken en informatie vanuit de leverancier was duidelijk, eerlijk en transparant. Zeer goede communicatie, afspraak is afspraak en daar houd ik van. Omega waterontharder werd netjes geplaatst, er wordt goed meegedacht over de lokatie door nette leverancier (David Noordam uit Maasdijk) en de nazorg is top. Echt een aanrader!

Top, werkt als verwacht

Waterontharder werkt naar behoren. Montage verliep netjes en volgens afspraak. Communicatie verliep netjes incl. Nazorg.

top

geen kalk ontstopping in kranen zacht water, echt merkbaar

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Fijne service en zeer bekwame installateur

In 1 woord " geweldig "

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Super service en heerlijk zacht water

Wij hebben de Omega waterontharder nu 2 maanden en zijn super tevreden. Heerlijk zacht water, geen kalk meer in de douche, geen conditioner meer nodig, minder zeep, shampoo en wasmiddel. De contacten met Reinier en het team waren altijd zeer prettig. Na 2 maanden nam Marianne contact op met de vraag of alles naar wens was. Er zijn maar weinig bedrijven die dat doen. Als we ooit zouden gaan verhuizen, staat een nieuwe Omega bovenaan de wensenlijst!

Prima investering.

Voordelen in gebruik van apparatuur en douche. Ook de service is prima geregeld en wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Super service

Geen seconde spijt van deze aanschaf. Vanaf dag 1 van contact tot het geplaatst hebben gaat alles heel klant vriendelijk en wordt er echt tijd voor je genomen. Wat een prachtig product en wat doet dit zijn werk GOED! Alsof er Spa blauw uit mijn kraan komt. I love it en ik zou iedereen Omega aanraden.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Denken mee, zeer vriendelijk zowel aan de telefoon als de installateur. Denken goed mee en netjes geïnstalleerd.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Prettig contact en uitstekende installatie

In juni 2023 de Omega 400 laten plaatsen door Omega Zuid-Holland. Zeer prettig contact gehad met Reinier, waarna een snelle en vakkundige installatie. Top..!!

Voor de Blanken 17 7963RP Ruinen

Over Omega waterontharders

BWC, voluit Best Water Choice, bestaat al 25 jaar en heeft de superieure Omega waterontharders ontwikkeld. Dankzij deze jarenlange ervaring staan alle modellen Omega waterontharders garant voor kwaliteit.