Goed geholpen met eerlijk advies

We zijn ontzettend blij met onze waterontharder van Omega. Telefonisch werden we ontzettend goed en eerlijk geïnformeerd over de mogelijkheden, kosten en onderhoud. Ook de installatie liep voorspoedig. Er werd goed meegedacht en zodoende staat de toch wel grote waterontharder ons totaal niet in de weg. De waterontharder doet goed zijn werk, wij zijn onwijs tevreden. Superfijn!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Zeer lekker zacht water, beter voor alle apparaten

Minder poets werk, lekkerder drinkwater, minder wasverzachter, langere duur van je apparaten omdat er geen kalk aanslag meer is.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Helemaal blij ,water veel zachter ,minder schoonmaakwerk/middel nodig.

• Klantvriendelijkheid Omega water
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt N.v.t.

Snelle afspraak en levering, en verder geen onderhoud eraan.

Prima ervaring duidelijk verhaal

Gekozen voor Omega vanwege de garantie en de aanbeveling van mijn loodgieter. Tot nu toe geen spijt. Er zit 15 jaar garantie op de ontharder.

Overeenkomst ontbonden

In 2018 een ontharder gekocht en zelf geplaatst. Meteen na installatie, bruine kleur in onze wasbak en een zoute smaak, vlekken om de kranen, stinkende wasgoed. Vrij snel kwam er een monteur langs en heeft de installatie positief beoordeeld, tot zover niets aan de hand. De vlekken is residu! En aarding zou niet goed zijn geweest, is idd aangedraaid door de eigenaar René omdat deze idd los zat maar ook dit was niet de veroorzaker. Wel is er een wisseling van de ontharder geweest, zegge 1x een kop, 1x een tank en 1x helemaal. Tot ik belde met een mevrouw en was verbaast dat bij ons lucht in de leiding zat na de ontharder waarop ze aangaf, dan is de flotter niet goed. Nou, dan moet je de monteur eens horen wat die mevrouw allemaal wel niet moet gaan doen. Lucht was wel weg, dus ze had gelijk. Tot zover, goede service van BWC en wat discussies verder. Bruine water was weg overigens. Afijn. Een paar jaar later een hoge bloeddruk en een halsslagader operatie verder besloot ik de ontharder uit te zetten en wat denk je? Alle ellende was voorbij, wel met kalk maar geen vieze koffie meer, alle zoute effecten weg en ga zo maar door. We waren dus al helemaal gewend aan zout water. Veel visites vonden onze water vies, tjah, dat is persoonlijk zijden we dan maar. Al met al, René maar eens een mail gestuurd met mijn bevindingen en ervaringen en heb de koop ontbonden. Natuurlijk een schrik aan hun kant en snel stond René in maart aan de deur met gereedschap. Fijn, kunnen we dit afsluiten en geld kwam wat moeizaam terug. Afgesproken met René, ik zou geen melding maken en geen onderzoek starten en natuurlijk geen review. De operatie hoeft natuurlijk niet aan de ontharder te liggen en is ook niet meer terug te draaien helaas. Wel zij René, heel erg bedankt en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat de ontharder nagekeken wordt op eventuele fouten enz. Dit zou max 1 maand duren en wat er ook uit kwam. Nu, 28-nov-23 nog niets gehoord dus ik denk dat ze iets verzwijgen.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Beste Hans, ik baal ontzettend van je reactie! Echter als er zaken niet goed gaan, kunnen we hier alleen maar lering uit trekken. Dit gaan we dan ook zeker doen. Ik ga dit uitzoeken en we bellen je voor 2 december aanstaande terug. Groet, Kristian van Omega waterontharders

Geweldige waterontharder!

Wij gebruiken al een aantal jaren de waterontharder van Omega. In onze beleving is er niks beters op de markt. Zijn onlangs verhuisd en er moest natuurlijk weer een waterontharder van Omega komen. Alles blijft kalkvrij! De koffiezetter, de wasmachine ,de vaatwasser, de badkamer. Noem het allemaal maar op, oh ja en nog wat, als je je auto gewassen hebt geen kalkstrepen meer. In één woord, geweldig!!!

• Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid Omega water N.v.t.

Heerlijk zacht water

Na plaatsing van de Omega waterontharder merkten we meteen het verschil. Het lijkt wel of er bodylotion door het water zit. Zo zacht. En heerlijk van smaak. Top apparaat.

Super fijn!

Het grootste verschil zit hem in het schoonmaken van het douchescherm, wat heerlijk dat dit niet meer na elke douchebeurt hoeft! Suptilere verschillen zijn er meer, het minder sop nodig hebben voor wasmachine en vaatwasser, een super zachte huid na het douchen en lekkerder drinkwater.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Top product en eg netjes geinstalleerd

De waterontharder ziet er fraai uit en zorgt voor lekker zacht water. Je voelt het direct als je de handen wast en tijdens het douchen. Alles blijft schoon van kalk. De doucheramen hoef je niet meer schoon te maken! Ook de installateur heeft zijn werk netjes gedaan. Kortom, zeer tevreden.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Hadden we veel eerder moeten doen. Professioneel aangesloten, super aardig team. Duidelijke handleiding en nog duidelijkere uitleg.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Werkt perfect. Zijn er blij mee!!

Goede service, komen afspraken na! En heerlijk zacht water, geen last meer van kalk. Kan het iedereen aanraden.

Kan niet beter!

De afspraken die bij de koop van de waterontharder gemaakt waren zijn perfect uitgevoerd, meer dan dat. Er wordt naar je geluisterd hoe het hebben wilt en in goed overleg uitgevoerd.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Goed product en geweldige nazorg!

Via een van mijn leveranciers in contact gekomen met de leverancier van Omega waterontharders. Installatie snel en vakkundig verzorgd. Op mijn verzoek zijn enige tijd na ingebruikname teststrips toegezonden om de kwaliteit van het water te toetsen. Backoffice is zeer behulpzaam en het was ook geen enkel probleem om iemand langs te sturen om de situatie per plaatse nog eens te beoordelen. Kortom, niet alleen een goed product maar ook zeer goede nazorg!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Fijne plaatsing en super zacht water!

Heel fijn bedrijf, goed advies, snelle plaatsing en heerlijk zacht water!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Een zeer positieve ervaring!

Een zeer duidelijke uitleg over de plaatsingsmogelijkheden van de waterontharder kregen wij thuis, voordat de ontharder geplaatst zou worden. Het plaatsen zelf werd zeer vakkundig uitgevoerd door een uiterst vriendelijke en bekwame persoon die ook de eigenaar van het bedrijf was.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Snelle installatie, goede service

Goede uitleg over product en installatie. Vakkundige installatie (vooraf heeft de installateur gekeken of het product geplaatsts kon worden)Garantie en service voorwaarden uitstekend.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Super service en komen afspraken na!

De waterontharder nu 2 maanden in gebruik. Netjes en vakkundig geïnstalleerd. Doet wat hij moet doen. Geen strepen meer of aanslag op kranen, was is minder gekreukt, enz.. Onderhoudsvrij en 15 jaar garantie gaf voor mij de doorslag. Goede aftersales, goed bereikbaar en duidelijk in de communicatie!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Je weet pas wat je mist, als het er niet meer is!!

Onlangs zijn wij verhuisd. In ons oude huis waren we sinds anderhalf jaar in het bezit van de waterontharder. Met de verkoop van ons oude huis, hebben we ook de waterontharder verkocht. Deze bleef dus in ons oude huis achter. We wonen nu in een vrij redelijke nieuwe woning die voorzien is van alle luxe. Echter was hier geen waterontharder aanwezig. Dat hebben we geweten!! Eerst aan de slag gegaan met de schoonmaak (o.a. in de badkamer) om de huidige kalkaanslag op de kranen en glazen douche wand te verwijderen. We hebben toen gelijk David Noordam gebeld om een waterontharder te bestellen voor onze huidige woning. Je weet immers pas wat je mist, als het er niet meer is. Het is een luxe om deze waterontharder te hebben, maar we hebben er nu zo veel gemak van. Ook de installatie door David ging weer perfect en was weer snel geregeld. We kunnen de waterontharder en het bedrijf van de familie Noordam bij iedereen aanbevelen!!!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Erg prettig om de waterontharder in huis te hebben. Je merkt het vooral aan de zachtheid van het water en tot op heden nog geen kalkaanslag! Fijne service!

• Website en promotie
  • Informatieverstrekking van vertegenwoordiger N.v.t.
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Goede en snelle service, top kwaliteit.

Fijn contact, goede service en installatie verliep ook perfect. Heerlijk zacht water en geen extra onderhoud omdat we kalkvrij zijn.

Een geweldige ervaring!

Wat een geweldige ervaring met Omega Waterontharder Zuid-Holland! Ik had het genoegen om met David samen te werken, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met de service. David gaf een gedetailleerde uitleg over het systeem en zorgde zelfs voor de installatie. De waterontharder werkt verbluffend goed; ik merkte meteen het verschil. Mijn water is nu zo zacht en fris. Het is duidelijk dat ze bij Omega hun vak serieus nemen en streven naar topkwaliteit. Bedankt, David en het hele team, voor het leveren van uitstekende service en een product waar ik echt blij mee ben! Ik zou Omega Waterontharder Zuid-Holland zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een effectieve oplossing voor hard water.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Van begin tot eind prima geregeld.

Onze ervaring met Omega waterontharders is ons uitstekend bevallen. Het hele proces van het krijgen van informatie over het product en de installatie thuis ( door David )bij ons was helemaal top. Wij zijn dan ook heel tevreden over alles hoe het is verlopen.

Netjes en goed

Goede uitleg en service

Super ervaring!

Via via in contact gekomen met Omega Zuid Holland, zeer prettige ervaring. Zowel op het gebied van het krijgen van informatie, tot het plaatsen van de waterontharder. Een aanrader!

Over Omega waterontharders

BWC, voluit Best Water Choice, bestaat al 25 jaar en heeft de superieure Omega waterontharders ontwikkeld. Dankzij deze jarenlange ervaring staan alle modellen Omega waterontharders garant voor kwaliteit.