Uitstekende klantenservice en fijne monteur.

Sinds half november 2021 hebben wij de Omega 400 waterontharder. Via een badkamerwinkel in Utrecht kwamen wij in aanraking met dit merk. Voordeel is lange garantietermijn en onderhoudsvrij. Tijdens de telefonische contacten werden wij prima geholpen. Erg klantvriendelijk. Ook de monteur (ben even zijn naam kwijt) was vriendelijk en had verstand van zaken. De Waterontharder is precies daar geplaatst waar wij wilden, in de meterkast. Nu een paar maanden verder merken we het verschil met daarvoor. Ook de kalk aan douchedeuren, kranen etc. verdwijnt geleidelijk.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Zeer tevreden met de omega eaterontharder

Installatie verliep zonder problemen. We hebben de omega nu een aantal weken ingebruikneming en zijn tot nu toe zeer tevreden.

• Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid BWC N.v.t.

zeer tevreden

Het product aangeschaft op aanraden van een badkamer specialist. Tot nu toe zeer tevreden over het product qua kalkaanslag. Wat ik niet heb kunnen vinden op de site is de informatie wat het drinkwater met je doet als je een natriumarm dieet of te hoge bloeddruk hebt, heeft dit gevolgen en is dan een waterontharder wel aan te raden, bij aanschaffen van een waterontharder zeker iets om over na te denken.

Perfecte service!

Wij hebben onlangs een waterontharder van Omega laten installeren in onze nieuwbouwwoning. Albert was de installateur en hij heeft geweldig goed werk afgeleverd. Hij heeft twee plankjes in de meterkast gemaakt waar de waterontharder op staat en verder een aansluiting op de afvoer van het kraantje in de toilet gemaakt. Alles is heel netjes uitgevoerd en opgeleverd. Daar kunnen een hoop mensen in de bouw van leren. De waterontharder zelf is vanaf het begin een aanwinst. Kraanwater smaakt nu als spa blauw uit de supermarkt en de kalkaanslag in de waterkoker is verdwenen. Twijfelt u nog ivm de hoge kosten? Niet nodig, de waterontharder komt met 15 jaar garantie en is vrij van jaarlijkse onderhoudsbeurten. Verder is het contact met BWC altijd zeer soepel verlopen.

echte aanbeveling

de info die ik ontvangen heb met de aankoop is ook echt waar, conclusie een echte aanbeveling

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Zoals service en kwaliteit moet zijn

Zie boven

Eerder moeten doen

Van het begin tot het einde een uitstekende ervaring, zowel voor de adviseurs als voor het apparaat zelf. Wat een professionals en wat vriendelijk. Een kijkje in de showroom gaf de doorslag in het woud van aanbieders/apparaten. Plaatsing door David vakkundig, snel en gezellig. De Omega waterontharder ziet er mooi uit. Ervaring tot nu toe: we hadden het eerder moeten doen!

Ge wel dig

Ik vindt het geweldig, je merk dat er geen kalk achter blijft na het douchen, geen kalk meer in mijn waterkoker, koffiezetapparaat, wasmachine, de kleding en handdoeken voelt zachter aan en je voelt het aan je haren en huid, de monteur heeft het netjes geplaatst in overleg, ik raad het iedereen aan top.

Meerwaarde op meerdere fronten

Voor het behoud van diverse apparaten (wasmachine, douche, vaatwasser, Quooker, thermostaatkranen etc) en oppervlaktes in keuken en badkamer is een waterontharder een hele nuttige toevoeging in huis. Daarnaast was voor ons het verzachtend effect op de gevoelige huid doorslaggevend. Nog slechts een paar weken in gebruik is dit al merkbaar. De veranderde (na)smaak van het water is iets waar we nog aan zullen moeten wennen. Dik tevreden over de uitleg, installatie en aftersales van David/Omega. Een nuchtere, vrolijke en eerlijke kerel met verstand van zaken. Ga zo door!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Goed advies en meegedacht!

Je ontving een goede uitleg over de werking van de waterontharders en over het plaatsen ervan. Er werd keurig gewerkt en ook precies op het afgesproken tijdstip. We zien direct resultaat, geen aanslag meer en je merkt dat het water zachter is.

Heerlijk zacht water..

Goede voorlichting en snel geïnstalleerd.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Top kwaliteit en een uitstekende service.

De omega waterontharder is in mijn ogen de beste. Er zijn vele merken in omloop maar Omega zit in de top. De service is uitstekend en het bedrijf is altijd bereikbaar voor eventuele vragen. Ook vind ik belangrijk dat de resthardheid instelbaar is daar ik een oudere woning heb. Dit i.v.m met koperen leidingen. Bij vele waterontharders is de resthardheid nl niet instelbaar.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Geen kalk aanslag meer in de badkamer, op sanitair, op oppervlakten. Nooit meer de waterkoker en koffiezetapparaat ontkalken. Ook zacht voor wasmachine en vaatwasser, waardoor langere levensduur en efficiënte was resultaat. Kortom zeer tevreden!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

De beoogde waterkwaliteit is werkelijkheid.

Eenvoudig te installeren.

Prima service.

Goed advies gehad. Prima montage door een monteur die met ons mee dacht. Ervaring hebben we nog niet zoveel want we hebben het pas twee maanden.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Het werkt echt met deze ontharder!

Sinds enige weken een omega waterontharder laten installeren, en uiteraard de werking uitgelegd gekregen. Vanaf eerste begin voel je dat het water gladder is op de huid bij het douchen, ook is de smaak van het water milder/zachter. met het gelijktijdig installeren van een waterdruk verhogende unit bij de watermeter, zijn wij helemaal blij met onze nieuwe douche ervaring

Heerlijk zacht water.

In contact gekomen via plaatselijke huis aan huis folder. Wilde al jaren een goede waterontharder. Had een magneet op de waterleiding zitten maar dat werkte absoluut niet. David heeft naar alle tevredenheid de Omega 200 geïnstalleerd. Snel en netjes en met deskundig advies. Zeer tevreden met het resultaat, heerlijk zacht water tijdens het douchen en geen last meer van kalkaanslag op sanitair. Ook onze apparaten zullen hierdoor een langere levensduur hebben. In een woord , Bedankt.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Reclame

Ziet er goed een compact uit

Doet de Hardheid van tussen 7-8 naar nul te brengen Weinig in te stellen apparaat doet zelf het meeste bij het in werk stellen .

• Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid BWC N.v.t.
  • Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Overig, namelijk:

Fijn om vakmensen te ontmoeten!

Van begin tot eind goede ervaring met dit bedrijf. Deskundige, adequate, doortastende, maar niet opdringerige dame aan de telefoon. Op ons verzoek kwam er eerst iemand kijken naar de mogelijkheden in ons huis. Die kwam al de volgende dag en had verrassend goede ideeën. Deze man was net zo doortastend zonder enige vorm van agressieve verkoop. En nog geen week later is het apparaat geplaatst, inclusief een drukverhoger. Montage is bijzonder netjes uitgevoerd. Alle te verwachten voordelen van een waterverharder moeten we nog een beetje afwachten, al is het douchen absoluut een fijne ervaring en de glazen wanden mooi schoon opdrogen. En bij het ramen zemen sop ik de ramen en spoel ze met een beetje water schoon. Streeploos resultaat zonder moeite!

Zoals het moet!

Prima service door de OMEGA team. Zeer attent, duidelijk en behulpzaam. Installatie zoals afgesproken waarbij er echt wordt gekeken naar de beste oplossing met oog op toekomst en gebruiksgemak. Ook uitleg over het product en garantie is duidelijk. Geen verborgen "kleine letters". En dat kan ik niet zeggen van mijn gesprekken met de 4 andere partijen. Als je goed je huiswerk doet zul je zien dat OMEGA de juiste keuze is.

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Internet

Heel erg blij met waterontharder van Omega !

Ivm aankoop nieuwe keuken en badkamer ook gekozen voor een waterontharder. Hadden we veel eerder moeten doen. Wat een ontzettend fijn apparaat. Na lezen info over Omega en de goede recensies telefonisch contact gehad en een afspraak bij ons thuis gemaakt met David Noordam (Omega Zuid-Holland). Hij heeft nog wat specifiekere informatie gegeven over de werking van het apparaat en gekeken naar optimale plaatsing/installatie in de beschikbare ruimte. Direct afspraak gemaakt en plaatsing binnen 2 weken. De installatie door David is uitstekend verlopen, werkt netjes en is erg deskundig. We merkten al snel dat de was zachter is, sanitair blijft schoner, geen kalkaanslag meer en makkelijker schoonmaken, heerlijk zacht water wat ook fijn is als je een erg droge huid hebt, minder wasmiddel ed nodig, water uit de kraan smaakt beter. Kortom, we zijn er heel erg blij mee !

Direct resultaat, perfect!

Naar aanleiding van een gesprek met een collega ook een waterontharder van Omega laten plaatsen in ons huis. Ik kan er kort en bondig over zijn, resultaat vanaf de eerste waterdruppels... Voor ons was een waterontharder nieuw dus we hadden wel enige scepsis hierover. Vanaf dag 1 dat de waterontharder werd aangesloten geen kalkaanslag meer op onze grijze tegels in de badkamer & keuken. Ook direct een verschil in de smaak van het drinkwater en tijdens het douchen merk je dat het water 'zachter' aanvoelt. Het werkt dus echt, het resultaat van deze Omega waterontharder mag er zijn! Ook David (omgeving Zuid-Holland) die de ontharder heeft geplaatst is een vriendelijke en kundige monteur met verstand van zaken. De afspraken die gemaakt werden zijn keurig nagekomen en alles is netjes gemonteerd en geplaatst. Mocht je toch nog enige twijfel hebben, gewoon doen! Omega & David, bedankt!

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Heerlijk zacht water, alles duidelijk uitgelegd en snel aangesloten. Geen kalkaanslag meer in badkam

Hadden we jaren eerder moeten doen

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Social media

Zo mega happy door het zachte water

Geen kalk aanslag, geen harde Boen gedoe om de badkamer Huid zo heerlijk zacht met /na het douchen Water drinken is wel echt wennen

• Hoe bent u met ons bedrijf bekend geraakt Vrienden/familie/buren

Dit hadden we jaren eerder moeten doen

Goede en uitgebreide informatie en documentatie. Keurige en snelle installatie. Werking is super, douchewanden, kranen en tegels blijven veel schoner. Het water voelt echt zachter aan. BWC mijn complimenten.

Over Omega waterontharders

BWC, voluit Best Water Choice, bestaat al 25 jaar en heeft de superieure Omega waterontharders ontwikkeld. Dankzij deze jarenlange ervaring staan alle modellen Omega waterontharders garant voor kwaliteit.