Voortreffelijk

Wij zaten echt in de penairie op de col Joux Plane in de Haute Savois. 1700m. De accu HELEMAAL leeg. Raampjes stonden open, auto afgesloten enz. Na belletje met pechonderwegservice.nl een France hulpdienst ingeschakeld die s' morgens om 7 uur ons belde of we nog op de berg stonden met de lege accu. 20 mi nuten later stond autobedrijf naast ons. Binnen enkele minuten het euvel verholpen. Op mijn telefoon de nota ontvangen en DEZELFDE dag heeft pechonderwegservice deze rekening aan ons terugbetaald. Tijdens en na dit gebeuren berichten verstuurd b.v. Bent u al in Nederland aangekomen ? enz. Geweldige service - KLASSE !

Geweldig geholpen!

We waren onderweg naar Augsburg en kwamen onderweg met pech aan de kant. Gelukkig nog net een parkeerplek kunnen halen. Deze pech onderweg service gebeld. We werden vriendelijk te woord gestaan. Nadat we ons probleem hadden uitgelegd, ging ze overleggen en met een paar minuten werden we al terug gebeld. We moesten de dichtstbijzijnde camping opzoeken daar heel rustig heen rijden. Eenmaal wat gevonden het adres via de app doorgegeven. Tussendoor steeds app contact gehouden. De volgende morgen konden wij meteen bij een garage terecht die ze voor ons al hadden geregeld. Alles is goed gekomen. De auto doet het weer en de kosten worden ook nog deels overgenomen. Geweldig service en begeleiding.

• Verleende pechhulp N.v.t.
  • Snel ter plaatse N.v.t.
  • Communicatie algemeen

Snel geholpen en goed gehoord geweest!

Pech gemeld, snel ter plaatse. Vriendelijke dienstverlening

• Communicatie algemeen

Uitstekend. Snelle, vriendelijke en deskundige begeleiding en afhandeling.

Uitstekend. Snelle, vriendelijke en deskundige begeleiding en afhandeling.

Top, alles verliep voorspoedig

Positieve ervaring met alle medewerkers. Aan de telefoon voor het regelen van een monteur. Alles werd bijgehouden via de app. Zodat ik bij de hulpverlening werd betrokken De monteur erg vriendelijk en kwam met ideeën en oplossingen Zelfs de taxichauffeur welke me naar huis bracht was aardig.

Zeer goed geholpen

Mijn raam aan passagiers zijde ging niet meer dicht. Uiteindelijk via WhatsApp geholpen in een garage in de regio en vrij snel weer op weg.

• Communicatie algemeen

Begrip voor mijn situatie, behulpzaam, correct in onmogelijkheden aangeven

Positief

Goede nette service

Netjes te woord gestaan, en werd goed op de hoogte gehouden. Helaas moest de auto meegenomen worden.. maar netjes en vriendelijk geholpen!

• Communicatie algemeen

zeer correcte en snelle service!

Na melding zeer correct te woord gestaan door medewerker , sleepwagen was snel (voor afgesproken tijd) ter plaatse. Ook de medewerker van de sleepdienst heeft ons zeer correct behandeld. Al met al zeer tevreden!

Uitstekende service!

Uitstekende service, aardige man, goede uitleg

Heel snel en goed!

De automonteur was er heel snel. Hij was vriendelijk en heeft goed werk geleverd.

Snel geholpen!

Correct en efficient

Ben uitstekend geholpen - veel dank

• Verleende pechhulp
  • Snel ter plaatse N.v.t.

Snel en kundig geholpen

Snel geholpen

• Communicatie algemeen

Uitstekende service! Niets op aan te merken.

Uitstekende service! Niets op aan te merken.

Bijna perfekt

Ik vond de hele gang van zaken perfekt geregeld, op een punt ba en dat was dat ik gad aangegeven dat de reparatie uitgevoerd dienen te witden door mijn eigen garageEAG in Venlo werd ok zonder dat ik dit wist door de pech onderweg werknemer naar een andere gsrag in Venlo Zuid. Gelukkoig heb ik dit op het laatste moment kunnen verhinderen

Super, behulpzaam en snel

Super snel en goed geholpen

Super service

Ik ben heel netjes en lief geholpen

• Communicatie algemeen

De man heeft mij prima geholpen en de tijd genomen om alles na te kijken. Hij was vriendelijk en zeer behulpzaam. Hij was binnen de afgesproken tijd aanwezig en heeft mij netjes een aantal minuten voor die tijd gebeld dat hij er bijna was.

• Communicatie algemeen

Super goed en goede begeleiding

Onze eerste keer pech gekregen onderweg op de snelweg in zuid Duitsland. Gelijk gebeld met de pechonderweg service en na goed contact verder contact via Watsapp. Wij bleven zo goed op de hoogte en voelden ons gesteund hierdoor. De autoband was totaal aan flarden. De pechhulpdienst heeft ons en de caravan naar een bedrijf gebracht waar ze gelijk een nieuwe band erop hebben gedaan. Onze eigen vraag was zou er gelijk 4 kunnen zodat wij niet de kans hebben om tzt verder in onze vakantie aan de weg komen te staan. Dit omdat bleek dat de banden wat haarscheurtjes aan de zijkant bevatten en door warmte zo lucht kan ontsnappen en de gevolgen zijn dan niet goed te overzien. Alles is nu top! Dank voor de goede hulp en fijn dat we ook de volgende dag even gevraagd werden of alles oké was. Groet familie Spit

Professioneel en klantvriendelijk

Wij zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Allereerst aan de telefoon maar ook toen de auto werd opgehaald. Wij zijn ook keurig thuis afgezet en de auto is bij de garage afgeleverd. We werden steeds op de hoogte gehouden tijdens het rijden met de (bijna )defecte auto en tijdens het wachten op het transport.

• Communicatie algemeen

Uitstekend/uitmuntend is alles verlopen van belletje tot thuis brengen

Zie hierboven. Er werd steeds contact gehouden en er is maatwerk verleend om mij zo goed als kan te helpen. En dat ik mijn auto niet dagen hoef te missen en ik hoefde niet mee te gaan naar de garage, waardoor ik mijn afspraak kon nakomen.

• Communicatie algemeen

Prima service snel ter plaatse probleem opgelost!

Prettig contact. Goed overleg over beste oplossing. Auto stond op de oprit met vastgelopen parkeerrem. Ter plekke het kabeltje was los was geraakt gemaakt.

• Communicatie algemeen

Snelle service- goed advies en nazorg

Top bedrijf- super aardige telefoniste- heel goed dat ze je op de hoogte houden en nog beter navragen hoe het gegaan is ! Blij mee !

Snel en correct

Snelle service en zeer correct!

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.