Snelle service en heldere communicatie

Ik had pech in Duitsland dichtbij de Nederlandse grens. Na een telefoontje met de aanmelding van de pech verder gecommuniceerd via WhatsApp i.v.m. het delen van de locatie. Helder communicatie vanuit operator Chantal. Binnen 30 minuten was de sleepdienst ter plaatse. Auto is afgeleverd bij mijn eigen garage en vervolgens ook nog thuisgebracht met al mijn reisspullen. Vervangend vervoer was niet aan de orde. Een dikke tien voor mij.

Prima en snel geholpen

1e melding, vervolg en afhandeling prima opgelost. Pech definitief opgelost. Ook nazorg fijn

Snel, betrouwbaar en prettig

Goede communicatie van begin tot eind. Totaal ontzorgt bij het vervoer naar garage toe

Quick and good analisys

It was quick response and good analisys that is confirmed by the garage. Very helpful and think a long with me for the best solution. Ontime for the appointment and really friendly personeel that help me to calm and drive further. Thank you very much!

Snel geholpen

Duidelijke en goede communicatie.

Geweldige service

We hadden bij aankomst op airport Eindhoven een lege accu ( deur niet goed gesloten) 1 belletje was genoeg om ons binnen 30 minuten weer op weg tehelpen geweldig gewoon. Zo werd onze thuiskomst toch geen domper we werden geweldig geholpen door zowel de telefoniste als de meneer die ons op weg heeft geholpen. EEN DIKKE 10 !!!

• Communicatie algemeen

Snel, vriendelijk en goed geholpen.

Telefonisch snel en goed geholpen. Correcte informatie over de wachttijd en vervolgens vriendelijk en goed geholpen.

Snelle en efficiente hulp

Aardige medewerkster aan de lijn, wist een goede diagnose te maken. Na contact te hebben gemaakt met de monteur, zorgde ze dat de auto binnen anderhalf uur werd afgetakeld naar de autodealer.

Goede service !

Goed geholpen en goede service verleend .

Prettige en vriendelijke service

Erg fijn geholpen, er werd met me meegedacht en gezocht naar een meest passende oplossing. Prettige communicatie. Zeer tevreden over de service!

• Communicatie algemeen

Binnen 35/40 minuten was er iemand om me te helpen en dat was ook binnen 5 minuten geregeld.

Perfect en snel geholpen

Stond met een lekke band langs de snelweg. Binnen 30 minuten was de hulpdienst ter plaatste en kon ik snel weer verder. Heel erg bedankt!

Klantgericht en vakkundige hulpverlening

Snelle service en goed advies

Goed geregeld

Ik kon per taxi en trein naar huis. Kosten werden netjes vergoed. Ik krijg bericht als de auto bij de grage staat!

Ik ben super geholpen

Snel en heel netjes geholpen

• Communicatie algemeen

Goede en snelle service !!

Snel en zeer correct geholpen mijn complimenten!!

Ontzettend tevreden

Ik ben super netjes te woord gestaan en geholpen. Erg snelle en ook goeie service! Super duidelijke uitleg over alles en een erg nette check of ik veilig op bestemming ben aangekomen. Kortom erg tevreden!

Uitstekende snelle service!

Zeer klantvriendelijk, bellen snel terug. Houden je goed op de hoogte en bellen de volgende dag ook nog eens hoe het allemaal is verlopen!

• Communicatie algemeen

Optimale hulp en service door een betrokken, gedreven en vriendelijke monteur

Kundig, betrokken en vriendelijk, icm veel geduld en doorzettingsvermogen.

Fijn en goed geholpen.

Er werd meegedacht! We moesten naar een garage maar ja waar zit die en wat is een goede als je niet bekend bent. Er werd voor ons een garage gezocht en we zijn zeer vriendelijk geholpen door zowel de pechhulp en het autobedrijf! Wij kunnen weer veilig de weg op.

• Verleende pechhulp N.v.t.
  • Snel ter plaatse N.v.t.

Hele snelle service.

Hele snelle service en het contact via whats-ap was goed. Snel antwoordt als je iets wou weten. Hier voor onze dank.

• Communicatie algemeen

Prima advies en snelle hulp

Mijn Kia Niro E was na een korte rit helemaal “dood” Na een paar testen door de helpdesk werd een afsleet wagen besteld. Een startaccu bracht uitkomst. Ik kon direct terecht bij Autogroep Twente. Prima service Accu door gemeten. Geen oorzaak gevonden Geen kosten

• Communicatie algemeen

Geweldig, punctueel, snel en vriendelink

zie boven.

Fijn en snel geholpen

Direct telefonisch contact. Op hoogte gehouden via WhatsApp. Daarna netjes opgehaald en thuis gebracht. Behulpzame en vriendelijke chauffeur.

• Communicatie algemeen

Binnen een uur weer op stap

Auto stond met lege accu op schiphol. Na bellen was ik binnen een uur op stap. Top.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.