Service uitstekend

Oplossings- en servicegericht. Goed bereikbaar. Heb een wat oudere auto die af en toe hulp nodig heeft. Ik word altijd vriendelijk geholpen. Op en top tevreden!

• Communicatie algemeen

Vriendelijk en behulpzaam bij zowel eigen garagebedrijf als hey andere bedrijf.

Prima geholpen

Omdat het druk was duurde het vrij lang voordat er hulp kon komen. De communicatie was echter prima en is alles geprobeerd het zo soepel mogelijk te regelen.

Vriendelijke en deskundige service

Zie boven

Vriendelijk en snel.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd actief meegedacht naar een passende oplossing.

Helemaal top!!

Aanrader als je een betrouwbare mobiele service zoekt!!

Zeer positief en correct

Een hele duidelijke en begripvolle. Communicatie aan de telefoon omtrent het probleem.

Super fijn geholpen !!

Heel goed geholpen en fijne service daar kan de anwb nog wat van leren .

Snelle en goede service.

Perfecte service

Goed en vakkundig geholpen

Helemaal goed

• Communicatie algemeen

Super service alles naar wens verlopen. Fijn geholpen.

• Communicatie algemeen

Snelle hulp en goede service

Snel geholpen aan de telefoon. De pechhulp was binnen 20 minuten ter plaatse en kon daar de accu testen en vervanging binnen on een dag. Fijne service van beiden

• Communicatie algemeen

Komen snel met goede oplossing

Komen snel met goede oplossing en denken mee. Ook vervolgens bij de garage vriendelijk en snel geholpen

Top geregeld!!! Uitmuntende service

Top geregeld!!! Uitmuntende service van de pech service en zeker ook van het garagebedrijf

Geweldige service

Vriendelijke mensen aan de telefoon en fijne goed opgeleide monteurs

• Communicatie algemeen

Snelle hulp bij start-pech, snel alles geregeld

Uitstkened geholpen

Goed service tijdens en na

Perfecte service

Uitstekende service, snel geholpen en controle achteraf of het is uitgevoerd, heel netjes

Communicatie was TOP!

Na telefonisch contact over de pech-status werd via WhatsApp verder gecommuniceerd. De ervaring dat er met deze “korte lijn” wordt gewerkt wil ik als zeer positief benoemen!

• Communicatie algemeen

Zeer goed geholpen, top service!

Ik wil graag mijn ervaring delen met de pechhulpservice toen ik onlangs autopech had in Duitsland. De helpdesk reageerde zeer snel en begeleidde me stap voor stap. Op zaterdagmiddag was het een uitdaging om nog gelijk geholpen te worden vanwege de openingstijden in Duitsland. Uiteindelijk werd mijn auto naar de dichtstbijzijnde garage gebracht, waar ik tot maandag moest wachten. Helaas kon mijn auto ter plaatse niet gerepareerd worden. Wat echt indruk op me maakte, was de vastberadenheid van de pechhulpservice om een oplossing te vinden. Ze zorgden ervoor dat mijn auto veilig werd getransporteerd naar Nederland! Binnen 10 werkdagen stond mijn auto weer op Nederlandse bodem.

• Communicatie algemeen

Dinsdag avond gebeld dat mijn bus kapot was. Goed mee gedacht over de gang van zaken en een spoed service opgezet zodat ik zo snel mogelijk mijn werk kan vervolgen. Bus is opgehaald door Ron die heeft netjes een foto erbij gedaan dat die goed op de trailer gezet netjes een leen bus neer gezet ook. Dus volgende dag kon ik gewoon weer werken!!

• Communicatie algemeen

Zowel van de helpdesk als van de monteur Heb ik een goede service ontvangen, werd zelfs weer thuisgebracht! Heel hartelijk dank daarvoor!

• Communicatie algemeen

Je belt, ze komen, ze lossen je probleem op en gaan weer. Perfect & snel.

• Communicatie algemeen

Tja wat moet ik zeggen. Alles was goed, het kon niet beter

• Communicatie algemeen

Snelle service en heldere communicatie

Ik had pech in Duitsland dichtbij de Nederlandse grens. Na een telefoontje met de aanmelding van de pech verder gecommuniceerd via WhatsApp i.v.m. het delen van de locatie. Helder communicatie vanuit operator Chantal. Binnen 30 minuten was de sleepdienst ter plaatse. Auto is afgeleverd bij mijn eigen garage en vervolgens ook nog thuisgebracht met al mijn reisspullen. Vervangend vervoer was niet aan de orde. Een dikke tien voor mij.

Over Pechonderwegservice.nl

24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.