Helaas waren er verscheidene dingen op.

De service is prima, maar dit keer was er minder rekening gehouden met grote groep flinke eters. Dat er na een uur al geen pindasaus was is jammer en de broodjes beenham was van matige kwaliteit. Verder vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten, Top service!

Op korte termijn alles snel geregeld. Top service zowel vooraf als tijdens ons event. Peter heeft heel goed voor ons gezorgd!

Geweldige aanvulling voor een echt feestje!!

Voor mijn 50ste verjaardag geb ik een discofeest gegeven met 160 man. Ongeveer zoveel lovende reacties heb ik gekregen over de snackkar, de medewerkers én de snacks & patat! Ook het contact voorafgaand is heel fijn!! Voor mij na 2x zeker nog eens!! Grote dank aan team Snackmobiel

super

goeie friet en snacks gasten waren om ook er tevreden vriendelijk man met zijn assistente voor herhaling vatbaar hoor en alles goed schoon

Vriendelijke bediening, was zeer behulpzaam en had alles perfect onder controle. Uitstekende kwaliteit.

Vriendelijke mensen en uitstekende service.

Voor de verjaardag van mijn zoontje hebben zij de snacks verzorgd en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en service van dit bedrijf. Ik kan dit iedereen aanraden die op zoek is naar een frituur wagen voor elke gelegenheid.

Top geregeld!

Keurig verzorgde catering.

Top geregeld!

Op diverse (bouw)projecten gebruik gemaakt van Snackmobiel en tot grote tevredenheid van bewoners en de werkmannen in het veld.

SUPER

Heel erg lekker.En een heel aardige meneer.

Fantastisch!

Wij hebben genoten van Snackbmobiel! Gelukkig kwam er al snel een oplossing met de stroom, daarna kon het feest gaan beginnen ;)

Het was erg lekker en heel veel, super bediening de gasten en wij zelf waren zeer tevreden. Ik ga het zeker mensen aanraden. En als ik nog eens een feestje ga geven dan hoop ik dat jullie er ook weer zijn.

Geweldige service Snel reageren Leuk personeel

Lekkere friet, Goede communicatie, fijne ‘chef’. Onze dochter vond het helemaal geweldig. De omgang met de klanten was super goed.

We hebben een ontzettend fijne avond gehad, mede dankzij snackmobiel! Heerlijk gegeten, gezellig personeel en prettige communicatie! Snackmobiel staat meteen klaar om mee te denken waar nodig! We komen zeker bij jullie terug :)

fantastische

Toppers, komen netjes de gemaakte afspraken na zoals het hoort. vlotte bediening, zeker voor herhaling vatbaar.

Afspraken goed nagekomen, op tijd en goede kwaliteit snacks. Ook heel vriendelijke frietbakker. Top

Heerlijke friet en snacks met gezelligheid!!

Zoals de titel omschrijft. Heerlijk! Goede Service! Aanrader!

Bouwvakkers hebben genoten!

Heerlijke snacks en gezellig personeel. De bouwvakkers op onze bouwplaats stonden in de rij voor de heerlijke versnaperingen. Top!

Gewoon goed geregeld

Van tevoren gebeld om afspraken te maken. Denken met je mee

Even greater than expected

It couldn‘t have been better. The team was on site without any delay and even with preparing everything our guests could start eating on time. The food was great and one could choose from a lot of different snacks. We did really appreciate the Snackmobiel and so did our guests. Received only great feedback and we are pretty sure they will keep the team in mind for future events! Thanks a lot for the catering!

Heel fijn personeel schoon en hele goede producten

Super goed waren allemaal heel goed tevreden zelfs weer een klant erbij

Voor de zoveelste keer weer super geregeld!

Het is niet de eerste keer dat Snackmobiel is langs geweest en zeker ook niet de laatste. Keer op keer veel tevreden gezichten! Bedankt voor de goeie service en het vriendelijke gezicht wat is komen bakken!

in een woord top

uitstekende service en producten, vriendelijk personeel

Top en lekker

Leuk bedrijf, goede afspraken mee te maken, vriendelijk personeel, wordt erg gewaardeerd door ons personeel

Topservice!

Snackmobiel na meerdere goede ervaringen zelf een keer ingehuurd. Een feestje met ruim 80 personen waarbij er een snelle en goede service was. Er werd zelfs buiten een feestje van gemaakt met muziek uit een auto samen met de dames van de Snackmobiel en onze gasten. Iedereen heeft genoten en kon onbeperkt in de afgesproken tijd genieten van frietjes en lekkere snacks. De Snackmobiel was er ruim voor de afgesproken tijd. De afspraken voor tijdens en achteraf waren allen prima. Zeker een aanrader!

Graafschappad 30 5691LX Son en breugel