We zijn zeer tevreden met het badkamermeubel Cadzand van Tizdesign. Wat een mooie kwaliteit! Ook de service en de communicatie verliep heel fijn. Leuk om onze badkamer terug te zien op hun website!Snelle reacties op mijn mail en alles meer dan op tijd geleverd! Super!!!!

• Ervaring met: Badkamermeubels

Wij hebben een wastafel Terschelling, meubel Winsum en een fontein Renesse gekocht bij TIZ. De wastafels en het meubel maken onze badkamer en toilet helemaal af. Prachtig en uniek design van top kwaliteit, dat iedereen opvalt. In de ruim opgezette showroom kun je alle modellen zien en meteen een kijkje nemen in de werkplaats. De service en het contact zijn professioneel en zeer prettig. Kortom echt een aanrader!

• Ervaring met: Wastafels

wat een fijn bedrijf en hele fijne lieve mensen! Zeker een aanrader!

• Ervaring met: Wastafels

wat een PRACHTIGE spullen hebben ze zeg! zeker een aanrader!!!

• Ervaring met: Badkamermeubel op maat

Onlangs kochten we de prachtige kranen uit de collectie van TIZdesign. Goede prijs-kwaliteitverhouding én een mooi design. Maar bovenal is de service van Cindy en Mark ontzettend fijn, klantvriendelijk en amicaal. Geen gladde onzin verkooppraatjes maar helder, servicegericht en persoonlijk van het begin tot het eind. Verbouwen kost altijd meer energie dan je lief is dus gun jezelf zo’n lichtpuntje! Arne en Josefine

• Maatwerk N.v.t.
  • Ervaring met: RVS kranen

Voor onze showroom zochten wij een design wastafel meubel. Bij TIZ konden we letterlijk 100% maatwerk kiezen en kregen wij vragen waar wij zelf nog niet over hadden nagedacht. Proactief! Momenteel zijn we een keuken aan het bouwen en daar komt uiteraard een mooi blad plus spoelbak van TIZ op.

• Ervaring met: Wastafels

Samen met mijn vriendin in de showroom geweest, vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen en samen met de specialisten van TIZ een wastafel en meubel samengesteld. Wij zijn inmiddels al een half jaar aan het genieten van onze droom badkamer:) Bedankt!

• Ervaring met: Badkamermeubels

Wastafel Terschelling hangt sinds twee weken in onze badkamer. Het resultaat is prachtig!

Over TIZ design

Filter op Taal