Erg mooi badkamermeubel en ook niet onbelangrijk, gemakkelijk in onderhoud!

Wij hebben wastafel Texel, erg mooi en uniek design, maatwerk voor een goede prijs kwaliteit verhouding en erg makkelijk in onderhoud! Wij zijn er erg blij mee. Al veel reacties gehad: " Wauw wat mooi waar heb je die gehaald?". Fijne klantvriendelijke service, snel antwoord op vragen, levertijd in overleg, helemaal super! Echt een aanrader.

Proffesioneel

Voor de herbouw van onze dijkwoning gekozen voor de wasbakken en kranen van TIZ. Hartelijke ontvangst en kundig advies. Zeer flexibel en optimale communicatie. Afspraak is afspraak. Een aanbeveling waard.

Vlot en duidelijk met een schitterend resultaat.

In de showroom werd al duidelijk dat ik bij TIZ precies kon vinden wat we zochten. De bestelling was dan ook snel rond en binnen de afgesproken termijn was het meubel thuis bezorgd. Prachtig!! Toen een vriendin haar badkamer ging verbouwen heb ik haar ook TIZ aangeraden en wat denk je.......geslaagd!

Super mooie wastafel en schitterende service!

Aangezien we in België niet de geschikte wastafel vonden, zijn we een kijkje gaan nemen in Nederland. We werden heel goed onthaald bij TIZ design en vonden hier ook een supermooie dubbele wastafel (Ameland). Ook de samenwerking is heel vlot verlopen. We zijn heel blij met onze aankoop.

Goede service en een top product

Op de website zag het er al goed uit en in de showroom kon je nog beter het product bekijken en toen ook meteen besloten om het via TIZ te laten doen. Hele nette levering alles zat goed ingepakt en er zat een goede beschrijving bij wat betreft het ophangen en schoonmaken van het product. We zijn heel blij met het eindresultaat.

Geweldige producten en kwaliteit!

Wij hebben voor onze nieuwe badkamer een wastafel op maat van TIZ besteld, en we waren verbaast over de kwaliteit en service. Het is een erg mooi wastafel! Het materiaal Solid Surface oogt luxe en erg modern, wat precies bij onze badkamer past. We zijn erg tevreden!

We zijn zeer tevreden met het badkamermeubel Cadzand van Tizdesign. Wat een mooie kwaliteit! Ook de service en de communicatie verliep heel fijn. Leuk om onze badkamer terug te zien op hun website!Snelle reacties op mijn mail en alles meer dan op tijd geleverd! Super!!!!

• Ervaring met: Badkamermeubels

Wij hebben een wastafel Terschelling, meubel Winsum en een fontein Renesse gekocht bij TIZ. De wastafels en het meubel maken onze badkamer en toilet helemaal af. Prachtig en uniek design van top kwaliteit, dat iedereen opvalt. In de ruim opgezette showroom kun je alle modellen zien en meteen een kijkje nemen in de werkplaats. De service en het contact zijn professioneel en zeer prettig. Kortom echt een aanrader!

• Ervaring met: Wastafels

wat een fijn bedrijf en hele fijne lieve mensen! Zeker een aanrader!

• Ervaring met: Wastafels

wat een PRACHTIGE spullen hebben ze zeg! zeker een aanrader!!!

• Ervaring met: Badkamermeubel op maat

Onlangs kochten we de prachtige kranen uit de collectie van TIZdesign. Goede prijs-kwaliteitverhouding én een mooi design. Maar bovenal is de service van Cindy en Mark ontzettend fijn, klantvriendelijk en amicaal. Geen gladde onzin verkooppraatjes maar helder, servicegericht en persoonlijk van het begin tot het eind. Verbouwen kost altijd meer energie dan je lief is dus gun jezelf zo’n lichtpuntje! Arne en Josefine

• Maatwerk N.v.t.
  • Ervaring met: RVS kranen

Voor onze showroom zochten wij een design wastafel meubel. Bij TIZ konden we letterlijk 100% maatwerk kiezen en kregen wij vragen waar wij zelf nog niet over hadden nagedacht. Proactief! Momenteel zijn we een keuken aan het bouwen en daar komt uiteraard een mooi blad plus spoelbak van TIZ op.

• Ervaring met: Wastafels

Samen met mijn vriendin in de showroom geweest, vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen en samen met de specialisten van TIZ een wastafel en meubel samengesteld. Wij zijn inmiddels al een half jaar aan het genieten van onze droom badkamer:) Bedankt!

• Ervaring met: Badkamermeubels

Wastafel Terschelling hangt sinds twee weken in onze badkamer. Het resultaat is prachtig!