Als perfectie bestaat, dan heb ik die haast leren kennen. Veel geduld met uitleg geven, snel offerte, opnieuw geduld voor mijn dubben tussen warmtepomp of palletkachel. Haast direct reactie toen ik aangaf de keuze te hebben gemaakt. Snel een schouwafspraak. Installateur was perfect op tijd, ook met de installatie. Werkten stil, snel en schoon!. Houden je op de hoogte, herinneren je aan de afspraken. Comfortabel, TOP!

• Vakmanschap

Energieinhuis geeft duidelijke adviezen en hanteert een overzichtelijk proces. Producten zijn goed en de prijzen concurrerend. De installateur in onze regio (Jedi Techniek) heeft heel goed werk geleverd bij de installatie.

• Vakmanschap

Al 4 jaar hadden we 14 zonnepanelen op ons bijgebouw liggen, die we via een andere leverancier hadden aangeschaft. Omdat we een relatief fors gas- en elektraverbruik hebben - ca. 3500 m3 gas en 3000 kWh per jaar - en dit naar beneden wilden brengen hebben we ons georiënteerd op verdere mogelijkheden en de prijzen ervan. Bij verschillende leveranciers hebben we offertes aangevraagd en gekozen voor Energie in huis. We hebben een hybride warmtepomp in november 2017 aan laten sluiten en eind maart 2018 nog eens 17 zonnepanelen erbij laten aanleggen. Naar verwachting gaat ons gasgebruik met bijna 2000 m3 omlaag en zal nog ca. 1200 kWh elektra resteren. Inmiddels hebben we de subsidie van de warmtepomp al terug en de BTW teruggave volgt binnenkort. Beide aanvragen hebben we door Energie in huis laten doen. Het proces verliep soepel! Waarom Energie in huis? *) altijd vriendelijke behulpzame medewerkers *) afspraak is afspraak *) goede voorlichting over de producten en nette aanleg; rommel werd opgeruimd en meegenomen *) mooi monitoring pakket van de 17 nieuwe zonnepanelen *) prijs warmtepomp zeer concurrerend - scheelde 1000 euro met een concurrent *) prijs zonnepanelen marktconform

• Vakmanschap

Goede service en tegen een scherpe prijs. Wordt uitgevoerd door vakmensen.

• Vakmanschap

We zijn tevreden met de installatie.

• Vakmanschap

Prima service en vriendelijke communicatie, zowel via de mail alsook via de telefoon. Monteurs zijn ook vriendelijk en hebben alles keurig aangesloten op de bestaande installatie. Kan alleen maar Energie in huis aanbevelen.

• Vakmanschap

Het is snel gegaan de communicatie was goed. De installatie is aangelegd door vakmensen, kortom tot zover zeer tevreden. Wat ik persoonlijk als een minpunt zie is dat bij de aanbieding van het servicecontract geen enkele rekening is gehouden de fabrieksgarantie van 2 jaar. JUllie zouden een contract kunnen aanbieden mat een lager maandbedrag voor de eerste 2 jaren.

• Vakmanschap

Niet alleen correct advies, vakkundige installateur en prima communicatie maar ook prettige mensen aan de telefoon en over de vloer. Jammer dat we maar één zo'n bak nodig hebben!

• Vakmanschap

Alles gewoon goed. Goed geholpen met een keuze maken, bij installatie aardige monteurs. Duurde alleen even voor er geinstalleerd kon worden, maar dat kan natuurlijk als het druk is.

• Vakmanschap

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Dit jonge bedrijf ontzorgt mensen zoals ik op een prettige manier. Ik wilde graag verder vergroenen en minder afhankelijk worden van aardgas. Energie in Huis bleek op een heel simpele manier mij te kunnen helpen aan een installatie die mijn (al eerder aangeschafte) zonnepanelen verder kon uitbouwen naar een installatie die de opgewekte stroom kon inzetten om mijn woning te verwarmen. Hobbels op het subsidiepad werden door hen opgelost en de installateur waarmee zij werken bleek vakkundig en erg prettig. Ik kan dit aanbevelen aan iedereen die vergroenen van zijn huis en het omlaag brengen van zijn energierekening belangrijk vindt.

• Vakmanschap

Voorafgaand heeft Thijs mij eerlijk, transparant en deskundig geadviseerd over de aankoop van een warmtepomp. Wist hij het antwoord op een technische vraag niet, dan schakelde hij snel met een monteur. Ook na het ondertekenen van het koopcontract was Thijs altijd beschikbaar en heeft hij het proces tot na de levering zeer prettig begeleid. De warmtepomp is zeer deskundig geplaatst en netjes afgewerkt. Vanmorgen heeft de Elga voor het eerst haar werk gedaan. Woning een paar graden warmer, gasverbruik nihil. Geïnteresseerd in een warmtepomp?: bel Thijs!

Prettig samenwerking

• Vakmanschap

Snel en goede adviezen. Afspraken worden op tijd nagekomen. Prettige contact name.

• Advies N.v.t.
  • Vakmanschap

Nette vlotte monteurs, goede communicatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prinsengracht 701 1017JV Amsterdam

020-4220835

Over Energieinhuis.nl

Energie in Huis helpt je om je energierekening te verlagen met een gratis vrijblijvend bespaarplan. Dat scheelt veel uitzoekwerk en je weet direct welke energiebesparende maatregelen interessant zijn voor jouw woning.

Over Techniek Nederland