Zeer aangename contact momenten met Energie in Huis. Ook met de installateurs, oom vooraf, was het contact erg vriendelijk. Gaven goed advies en hielpen meedenken. Snelle proffesionele installatie en goede uitleg. Ook de aftersales en technische afdeling waren goed bereikbaar en denken in oplossingen. Ten zeerste aan te bevelen.

• Vakmanschap

Alles is gewoon perfect verlopen. Vanaf het 1e contact t/m de installatie en zelfs ook nog binnen een redelijke tijd.

• Vakmanschap

Prima ervaring op alle gebied

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Matig tevreden. Het was een teleurstelling dat na de installatie onze begane grond niet meer opwarmt. De 1e verdieping en de zolder warmen wel op. De installateurs hebben de installatie is niet afgesteld/getest in combinatie met de vloerverwarming. Probleem na vier dagen nog niet verholpen en de installateurs nemen geen verantwooordelijkheid. Verder deden de installateurs het prima. Blij dat de installatie relatief snel kon plaatsvinden. Maar, voor mijn gevoel is het werk niet af opgeleverd. En nu moet ik op zoek gaan naar een andere techneut om te kijken wat er mis is.

2 sterren: slechter dan verwacht

Gaat over veel schijven en er zit prsoneel die er geen verstand van zaken heefd. De installateur die de warmtepomp heeft geinstaleerd is een vakman. Maar de rest zijn prutsers. De genen die de zonne panelen heeft geplaatst aardige jongen maar moet wel een vakman inhuren voor tegel zetten in de badkamer. Ziet er niet uit. Hoop kit werk en dan nog de verkeerde kit kleur. En iemand. Zonnepanelen monitoren pakket. Twee maanden niks gedaan. Ze konden niet in het systeem komen. Ik had de de app al aan gemaakt was niet goed mijn schuld zeggen ze. Niet eventjes bellen hoe het wel zit. Lekker verdienen zo. Al met al heb ik zeer slechte ervaring met energie in huis. En het stopt niet. Geduld dat moet je hebben daar. Ze weten niks alles naar vragen of je word doorgeschakeld en naar een kwartier heb eindelijk iemand aan de lijn naar een half uur weet je nog niks. Dan weer bellen dan zecht er een ik ga het regelen. Naar een week wachten weer bellen en dan pas word het goed regelt. Dat colcenter kan wel een verbetering krijgen. Zet daar goed personeel neer. En de monteurs zoek bekwaam bedrijven. En als je die heb blijf ze koesteren.

• Vakmanschap

Energie in huis heeft bij ons een zonneboiler geplaatst. We zijn daar zeer tevreden over.

• Vakmanschap

Keurig en professioneel geholpen. Bij vragen zelfde dag nog antwoord. Subsidie aanvraag ook netje geregeld.

• Vakmanschap

Duidelijke afspraken, installatie word door externe partij gedaan maar top. Zeer vakkundig en op elkaar in gespeeld. Je kan zien dat ze zeer ervaren zijn. Daarnaast kijken en denken ze verder en houden rekening met jouw wensen.

• Vakmanschap

De installatie is vlot verlopen er werd vlot en netjes gewerkt. De communicatie met energie in huis verliep perfect en er werd altijd snel en correct gereageerd op vragen mijnerzijds. Ik beveel Energie in huis dus ook graag aan.

• Vakmanschap

Goede duidelijke communicatie en komen afspraken na. In ons geval goed installatiebedrijf dat de panelen kwam leggen, keurig beleefde mannen.

• Vakmanschap

Goede voorlichting zonder opdringerig te worden van alle medewerkers van Energie in Huis. Ook de installateur was zeer vriendelijk en gaf goede uitleg van wat hij ging doen of aan het doen was.

• Vakmanschap

Goede begeleiding via telefoon en email. Installatie is vlot en volgens verwachting uitgevoerd.

• Vakmanschap

Warmtepomp + zonnepanelen geinstalleerd. Voorlichting, bestelling en plaatsing verliep prima, alleen zou communicatie tussen "verkoop" en " uitvoering" mbt de planning wat beter kunnen (de leveringstermijn die verkoop opgeeft, wordt door uitvoering niet gerealiseerd). Installateurs werkten keurig.

• Vakmanschap

Ik vond het prettig op welke wijze ik zaken heb gedaan. Het was duidelijk open en transparant. Ook viel er over bepaalde zaken te onderhandelen. Niet alles staat onomstotelijk vast. Er wordt dus naar de klant geluisterd en is flexibel. Wat ik met name erg prettig vond is dat de schouw gedaan wordt door een van de mensen die ook komt monteren. Dat is duidelijk en prettig; hij weet immers wat hij gaat aantreffen en met hem kun je dus ook afspraken maken. Ik vind dit bedrijf echt een aanrader!

• Vakmanschap

Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit van de 18 panelen en de snelheid van de levering, 2,5 weken nadat wij de panelen besteld hebben. Lagen ze al bij ons op het dak zich zelf terug te verdienen. Wat natuurlijk goed is voor onze kosten reductie op energie en daarnaast kunnen mee werken aan een gezonde wereld voor onze kinderen.

• Vakmanschap

Duidelijke communicatie waarbij energie in huis met mij meedacht. Mijn ervaring is dat klant belang voorop staat, boven financieel voordeel van energie in huis (en dat is voor mij zeer belangrijk). Monteurs vriendelijk, snel en ook meedenkend. Ik ben zeer tevreden over alles. De zonnepanelen draaien op volle kracht.

• Vakmanschap

Na vergelijking van diverse aanbieders hebben wij voor EiH gekozen omdat deze offerte er toch uitsprong vanwege de deskundigheid van zowel de staf als de mensen die e.e.a. hebben aangelegd. Kortom, aan te bevelen.

• Vakmanschap

Top service, top advies. En goede behandeling aan de telefoon.

• Vakmanschap

Alles gebeurt heel efficiënt en je wordt van het hele proces goed op de hoogte gehouden en als je vragen hebt worden die heel adequaat behandeld.

• Vakmanschap

We hebben geïnvesteerd in een nieuwe HR++ ketel (tja, toch maar......), een Warmtepomp en 13 zonnepanelen. De ketel en warmtepomp werden probleemloos geïnstalleerd door een zeer deskundige installateur. Door leveringsproblemen van materialen zijn de zonnepanelen in 2 fase geïnstalleerd overigens ook zeer professioneel. Het geheel werkt tot dusver probleemloos. Contact met EiH was steeds uitermate correct zowel telefonisch als per mail. Kortom wij zijn zeer tevreden en hopen dat de verwachtingen m.b.t. terugverdientijd worden waargemaakt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wilde een leverancier die zowel een zonnneboiler als zonnepanelen kon leveren. Energie in huis kon dit. Ik ben echter vanaf eind januari 2018 bezig geweest en half juli is de boel uiteindelijk geinstalleerd. Keer op keer werden afspraken niet nagekomen. Ik heb voor het uiteindelijk geinstalleerd werd ongeveer 50 mailtjes moet sturen. Daarnaast heb ik zelf uiteindelijk de tekening moeten maken hoe de panelen en boiler gelegd moest worden. Erg veel frustraties over de communicatie met dit bedrijf. De onderaannemers die ze vervolgens inhuren zijn echter wel goed. Achteraf had ik liever rechtstreeks zaken gedaan met de onderaannemers.

• Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk personeel en een snelle levering.

• Vakmanschap

Tot nu toe tevreden. Als het koudere wordt kan ik pas zeggen of ik zeer tevreden bent.

Over Energieinhuis.nl

Energie in Huis helpt je om je energierekening te verlagen met een gratis vrijblijvend bespaarplan. Dat scheelt veel uitzoekwerk en je weet direct welke energiebesparende maatregelen interessant zijn voor jouw woning.

Over Techniek Nederland