3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had een Social deal gekocht voor 90 minuten + apart wenkbrauwen verven. Apparaat werkte niet, de halve deal vergeten. Teveel betaald voor wenkbrauwen verven etc etc. Was in het geheel niet tevreden. Erover gebeld en er werd gezegd dat ik nog een keer terug kon komen en dan een tegemoetkoming zou krijgen om mijn wenkbrauwen nog een keer te laten verven. Mooi niet. Was in het geheel niet tevreden. Mevr. Zei dat de behandeling die ik had gehad erg duur was, normaal. Dan moet men niet met social deal meedoen, al bij al heb ik 51 euro betaald voor alles. Meer dan genoeg.

• Kwaliteit

Cleyo heeft een zeer persoonlijke aandacht en perfecte begeleiding top bedrijf weten wat belangrijk is

Perfecte dienstverlening Kundig personeel

• Kwaliteit

eigenaresse heeft het heel netjes opgelost.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slechte behandeling, ze wist niet eens waar ik voor kwam. liet ook goed merken er geen zin in te hebben. behandeling van 75 min betaald, is misschien 50 min bezig geweest.

• Kwaliteit

Cleyo is heel meegaand kijken goed mee naar wat je wilt en wat er mogelijk is. Ben er zelf geweest voor permanente make up en ben zeer tevreden. Zo Cleyo aan iedereen aanraden.

• Kwaliteit

Vriendelijke en persoonlijke benadering. Al verschillende behandelingen gehad en zeer tevreden.

• Kwaliteit

Fijn bedrijf, deskundige mensen en goede kwaliteit!

• Kwaliteit

Afslanken met Body in Progress Ben op gesprek geweest om meer te weten te komen over deze manier van afvallen en fit worden en in dat gesprek werd alles zo goed en fijn uitgelegd zodat ik besloten heb om het te gaan proberen! En nu 7 behandelingen verder ben ik al 5,5 kg afgevallen en een flink aantal centimeters in omvang dat is meer dan ik ervan verwacht had! Maar ook de manier hoe ze met je omgaan daar voel ik me prettig bij dus zou iedereen aanraden om dit te gaan doen! Ik ben er in elk geval blij mee dat ik het gedaan heb

• Kwaliteit

Bij Cleyo ben je bij het juiste adres als je optimaal wilt ontspannen. Zelf maak ik gebruik van diverse massages en het floatbad. Het vakkundig en vriendelijk personeel staat altijd met veel enthousiasme klaar voor elke behandeling. De profesionale tijd is op elk gebied duidelijk zichtbaar, van producten tot aan de locatie alles zeer goed verzorgd.

• Kwaliteit

Wat het anders maakt om met Cleyo te werken? In eerste instantie gaat de communicatie supervlot; er wordt ook echt geluisterd.. waar sta je nu? Waar wil je naartoe met je salon? Losstaand van de superrestaten die Cleyo geeft, denk Leentje met je mee.. je kan haar bereiken, binnen een mum van tijd geeft ze antwoord. Duidelijke communicatie geeft een wereld van verschil, wat ik ook belangrijk vind bij de opstart.. dat mensen niet de hele reeks producten wordt voorgezet.. mensen willen dan meer.. tal van truckjes worden gedeeld. Heb je een probleem, hoef je niet over te piekeren.. stuur gewoon een berichtje. Cleyo is aanwezig voor jou als huidexpert, met een duidelijke oplossing voor je probleem. Als huidexpert wil je echt mensen helpen, met Cleyo kan dit effectief.. niet twijfelen! Doen! Warme groet Nele

• Kwaliteit

Heerlijk genoten van de behandeling. Ontspannen en het personeel is zeer deskundig en vriendelijk. Bij vragen staan ze altijd voor je klaar en leggen je alles uitgebreid uit

• Kwaliteit

Heerlijk tot rust gekomen in de floatroom, wat een overweldigend succes was dat! Van begin tot eind een ontzettend warm gevoel gehad! Cleyo Bedankt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Laats ben ik gaan floaten. Water in mijn oren gekregen en er werd niet uitgelegd dat ik oordopjes moet/ mag gebruiken. Nu zit ik met een enorm probleem. Ik heb het Pulitzer syndroom eraan over gehouden. Ik kan twee weken niet werken ivm de pijn en het duizelig zijn. Er is contact met mij opgenomen en ze nemen mijn klacht niet serieus. Ach werd er gezegd. Ik float 3 uur per week en doe nooit oordopjes in dus.... doe niet zo moeilijk. De hoorn werd erop gegooid. Onbeschoft!! Ga hier niet heen zou ik zeggen.

• Kwaliteit

Een hele fijne zaak, waar de tijd voor je genomen word en de behandelingen geweldig resultaat opleveren !

• Kwaliteit

Specialisten die weten waar ze over praten.

• Kwaliteit

Heb een prachtige set gel nagels laten zetten, personeel was heel vriendelijk. Ik kreeg meteen iets te drinken aan geboden en was gelijk aan de beurt. De gel lak zit er nog perfect op en ik ben erg tevreden met de kleur. Ik kom zeker terug

• Kwaliteit

Super vriendelijk personeel, warm ontvangst, deskundig advies, top behandelingen, mooie zaak. Kortom uitmuntend!!

• Kwaliteit

Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Manouck. Super relaxt en veel van opgestoken. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Kwaliteit

Wordt netjes geholpen, klantvriendelijk, goed advies, voor herhaling vatbaar

• Kwaliteit

Ik was ten einde raad met mijn psoriasis. Enorm blij dat ik Leentje op een terras tegen het lijf liep, ze zag aan me dat er iets speelde met mij huid. Enorm blij dat zij de eerste was die de stap naar mij toe heeft gezet, hierna ben ik gestart met het persoonlijk behandelplan en zag na 2 behandelingen al vele resultaten. Enorm dankbaar en een goede aanrader!

• Kwaliteit

Zo blij deze keuze te hebben genomen. Mijn business is gegroeid, ikzelf persoonlijk en mijn huid is prachtig, dit is het totale plaatje waar ik van straal.

• Kwaliteit

Enorm veel begrip, begrijpt exact wat ik heb doorgemaakt. Denk persoonlijk met me mee, en is duidelijk dat ik actie moet ondernemen. Door de juiste acties te nemen en het volgen van het persoonlijk behandelplan, kies ik bewust voor een mooi en succesvol leven. Ik maak zakelijk een enorme groei door maar ook persoonlijk. Blij met deze stap.

• Kwaliteit

Enorm tevreden. Resultaat is boven verwachting, bedankt specialiste Henraat.

Over Cleyo

Filter op Taal