Vriendelijk, vakkundig, kortom ... topadres dit!

• Persoonlijke aandacht

Amazing echt goed ... nu vullen zo als Nieuw 60 minuten was zo snel vliegen... wij komen terug..

• Ervaring met: Massage

Ik heb vandaag een zwangerscahpsmassage gehad. Geweldig! Ontspannend en lekker stevig. Deze houd ik erin!

• Ervaring met: Massage

Heerlijke massage. Zonder het te vertellen kwamen alle blokkades aan bod. We komen graag nog een keer terug

• Ervaring met: Massage

Ik ging er heen omdat ik last van mijn onderrug had met uitstraling naar mijn benen. Zocht wel een serieuze massage salon, aangezien ik veel massages in Thailand gehad heb. De sfeer is erg rustgevend je wordt er goed ontvangen, de masseuse vroeg of ik ergens last van had dus vertelde van mijn rug. Nadat ze begon had ze het probleem gebied snel gevonden. Ze kan gezellig kletsen is ook een leuke bijkomstigheid ;-) Vandaag een dag later voel me goed nauwelijks pijn in mijn rug. Ben erg tevreden, zeker een aanrader om The Senze nogmaals te bezoeken.

• Ervaring met: Massage

Mijn man en ik gaan om de week naar May voor een duo-massage. Wij kiezen voor een massage waar het lichaam om vraagt. Deze bestaat meestal uit een combinatie van traditionele Thaise, Yoga en ontspanningsmassage. Indien nodig wordt er extra aandacht besteed aan spierknopen in het lichaam. Na afloop zijn wij weer helemaal zen. Echt een aanrader :)

• Ervaring met: Massage

Dit was onze beste massage ooit. Het is een absolute aanrader. Vriendelijk ontvangst en ieder van ons kreeg een gerichte massage. Puur gebaseerd op je eigen lichaam!

• Ervaring met: Massage

Ik kom inmiddels al een paar maanden bij the senze en heb ongeveer 4 massages gehad bij 2 masseuses. Ik ben meer dan tevreden over de behandelingen! Je wordt elke keer weer netjes behandeld, krijgt wat te drinken en ze letten heel goed op wat de klant wil! Ik heb ook echt baat bij de behandelingen want ik merk zeker verschil!! Kortom een aanrader voor iedereen!!

• Ervaring met: Massage

Ik kom samen met mijn vrouw om de twee weken bij the Senze voor een duomassage. Het is elke keer weer een feestje. De ontvangst is hartverwarmend, de massage supergoed in een perfecte ambiance. De prijs is lager dan bij de meeste salons. Al bij al elke twee weken een beleving om naar uit te kijken.

• Ervaring met: Massage

Zeer klantvriendelijk. De locatie is schoon en sfeervol. Goede adviezen. Ik kwam aanvankelijk voor een ontspanningsmassage, vanwege diverse pijnklachten. Mij werd geadviseerd eerst alle spieren goed los te maken. Een vervolgafspraak is zeker nodig gezien de spanning in mijn lichaam met veel blokkades. Daarna zal af en toe een ontspanningsmassage genoeg zijn om het lichaam weer in een gezonde conditie te krijgen.

• Ervaring met: Massage

Heerlijke zwangerschaps massage! Aanrader!

super!!

Erg goede massage

• Ervaring met: Massage

fijne massage, heel vriendelijke en kundige masseuse (Wan)

• Ervaring met: Massage

Een prettige omgeving en een professionele behandeling. We gingen geheel ontspannen weer naar buiten.

• Ervaring met: Massage

Zeer professionele Thaise massage gehad. De kennis en kunde is zeker aanwezig. Zeker voor herhaling vatbaar!!

• Ervaring met: Massage

Zondag marathon Amsterdam gelopen Maandag massage alle pijn en melkzuur uit de spieren. Perfect geholpen

Over The Senze

The Senze Beauty & Thai Spa is dé rustgevende plek voor een traditionele Thaise massage, ontspanningsmassage, pedicure, gezichtsbehandelingen en visagie & hair styling in Tilburg. Ons professionele team van gediplomeerde masseurs staat zes dagen per week voor je klaar; of je nu komt voor een stevige of juist zachte massage. Liever samen gemasseerd worden? Onze duo-massage vindt plaats in één ruimte. Wel zo gezellig. Benieuwd naar de mogelijkheden en naar onze spa? Kijk gerust rond op de site of neem contact met ons op.