Het was rustgevend en super lekker

Ik vond het echt heel lekker en fijn en ook kwam. Ik heel erg tot rust de masseuse may was heel vriendelijk en legde alles heel goed uit van wat ze erop smeerde en wat het was heel lekker Gezicht massage en ze vroeg ook. Tussendoor is lekker is het neit te hard dat ik masseer maar dat was allemaal niet het was super the senze is zeker een aanrading nogmaals. Zo. Vriendelijk rustig geven en super lekker en fijn ik ga zeker vaker daar heen

Duo massage gehad met m’n man, was onze eerste Thaise massage. Heerlijke en stevige massage. Omdat alles behoorlijk vast zat kan het wel pijnlijk zijn maar de verlichting erna is echt heerlijk! Lieve en professionele mensen, wij gaan zeker terug!

niet fijn

Ik boekte een ontspanningsmassage voor mijn man . De cadeaubon had ik van te voren gekocht als cadeau voor hem. Ik boekte speciaal de massage bij May ,maar ik hoorde van mijn man dat hij niet gemasseerd werd door May. Ik vind dit niet professioneel. De massage was niet meer als beetje wrijven en was echt niet fijn en ontspannend. Tijdens de massage kwam er iemand binnen en voerde een gesprek met de masseuse .Ook niet erg prettig als je daar ligt. De masseuse sprak amper Nederlands . Mijn man gaf aan dat de massage pijn deed ,dit lijkt mij niet de bedoeling bij een ontspanningsmassage. Wij komen hier niet meer terug .

Fantastisch voor mensen met spier- en gewrichtspijn!

Al een hele tijd kamp ik met pijn aan spieren en gewrichten veroorzaakt door een schildklierziekte. Van mijn moeder kreeg ik een massage kado en vandaag mocht ik dit kado verzilveren. Er werd goed gevraagd naar de problemen en de massage werd er op aangepast. In eerste instantie deed het erg pijn maar de masseuse legde uit dat ze eerst de boel los moest maken alvorens het te kunnen “weg-masseren”. Na een uur was inderdaad de pijn stukken minder en voelde mijn lijf weer wat flexibeler aan. Ik ga zeker een vervolg-afspraak plannen!

Goede service en vriendelijk personeel.

De massages zijn hier van hoge kwaliteit. Je wordt gastvrij ontvangen en echt verzorgd. Niet alle werknemers spreken goed Nederlands en dat is soms lastig maar geeft geen echte problemen. Plus, de prijzen zijn mooi. Je krijgt waar voor je geld.

Top!!

Super fijne massage gehad!

Zeer prettige ervaring mbt duo massage

Zeer positief, wij komen regelmatig terug en rijden vanuit Sint michielsgestel speciaal helemaal naar Tilburg.

perfecte massage en service

geweldig ga vooral zo door....

Top zaak! Geweldige service

Jullie zijn een top team! Ga zo door! De eigenarese en moeder zo lieve vrouwen! Goede massage je komt echt tot rust

Deskundig personeel

Al na de eerste behandeling merkbaar resultaat. Deskundige masseuse met een holistische kijk.

Heerlijk ontspannen !

Vriendelijk ontvangen en heerlijk genoten van de massage.

Ik kom al een jaar of 3 af en toe bij The Senze en ben er altijd prima geholpen! Zeker een aanrader!

Ontspannend

Ik vond het heel ontspannend. Hele aardige dames die hebben geholpen. Een minpuntje is dat wij onze thee kregen en er andere voor de deur aan het wachten waren voor onze ruimte waardoor we ons een beetje opgejaagd voelde. Verder was alles prima.

• Ervaring met: Massage

Ik kom er graag, krijgt waarde voor je geld. Je word goed verwent. En houden aan de tijd waardeer ik er enorm.

• Persoonlijke aandacht

Vriendelijk ontvangen. Alles was schoon en netjes. De massage was heerlijk en masseuses zijn zeer kundig. Ik had een duo massage geboekt samen met mijn man. Ik ga zeker terug.

• Ervaring met: Massage

Zeer tevreden en een goede massage voor ontspanning maar ook het echt losmaken van de vastzittende spieren. Ze wist gelijk waar de pijnpunten zaten. En daarbij super vriendelijke mensen!
  • Ervaring met: Massage

Vriendelijk, vakkundig, kortom ... topadres dit!
  • Persoonlijke aandacht

Amazing echt goed ... nu vullen zo als Nieuw 60 minuten was zo snel vliegen... wij komen terug..

Over The Senze

The Senze Beauty & Thai Spa is dé rustgevende plek voor een traditionele Thaise massage, ontspanningsmassage, pedicure, gezichtsbehandelingen en visagie & hair styling in Tilburg. Ons professionele team van gediplomeerde masseurs staat zes dagen per week voor je klaar; of je nu komt voor een stevige of juist zachte massage. Liever samen gemasseerd worden? Onze duo-massage vindt plaats in één ruimte. Wel zo gezellig. Benieuwd naar de mogelijkheden en naar onze spa? Kijk gerust rond op de site of neem contact met ons op.