Fijne samenwerking en met een geweldig resultaat!

Na een goede samenwerking met Bo Webexperts is onze site snel en op een hoog niveau opgeleverd. De inlogomgeving zorgt ervoor dat je zelf gemakkelijk en overzichtelijk de content op de site kunt aanvullen en wijzigen. Kortom, uitstekende partij om in de toekomst verdere zaken mee te doen.

Nuchterheid troef

Via via in contact gekomen met Bo Webexperts. De zakelijke en nuchtere aanpak is prima. Ze doen wat ze moeten doen en daar is niets mis mee. Ze werken met een bepaald systeem en stramien waar ze veel kanten mee uit kunnen. Wij zijn tevreden over de aanpak en het eindresultaat.

Ongedwongen met persoonlijke aandacht

De cursus vond plaats in een fijne ongedwongen sfeer. Doordat de groep klein is, is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht voor alle vragen die je hebt. Top gedaan!

Een zeer leerzame maar ook een leuke workshop.

Zeer behulpzaam en een goede uitleg!

Laagdrempelige en kwalitatief goede workshop

Al met al een prima workshop. Ontvangst door de hond was leuk, echter het is dan wel even zoeken waar je moet zijn. Iets van een bewegwijzering of dat iemand klaar staat kan dat oplossen. Tot zover de kritiek. Het was goed georganiseerd, helder en duidelijk. Vanuit de basis kennisoverdracht. Er werd ook goed gekeken of je bij was, dat vond ik ook prettig. Sfeer was heel gemoedelijk en ook de lunch prima geregeld.

Een leerzame, nuttige workshop gegeven door experts.

De workshop verliep duidelijk en met veel begeleiding. Het is veel informatie, maar wordt begrijpelijk behandeld en er is tijdens en na de workshop een handleiding die ten alle tijden gebruikt kan / mag worden.

Een fijne manier om Mailchimp te leren kennen

Op een rustige en professionele manier alle facetten van Mailchimp ontdekken. Amber en John nemen de tijd voor je en zorgen voor een ontspannen sfeer.

een tevreden klant voor meer dan 7 jaar

👌🏻

• Persoonlijk contact

het hele team van bo webexperts denkt met je mee, eindresultaat; een prachtige website!

• Persoonlijk contact

Wij hebben ervaren dat korte lijnen zeer goed werken t.o.v. grote loggen lichamen. Er is goed persoonlijk contact geweest Prettige sfeer. Probleempjes worden snel opgelost. Nu onze nieuwe website 'in de lucht' is krijgen we veel positieve reacties.

• Persoonlijk contact

Bo Webexperts is professioneel en betrokken. Vooral de betrokkenheid vind ik belangrijk. Ze weten wat nodig is voor een goede website in de zorg.

• Persoonlijk contact

Een goed flexibel bedrijf, waar prijs kwaliteit en service hoog in het vaandel zijn aangeschreven, een zeer goede partij om zaken mee te doen, erg tevreden!. groetjes, Sietse Booi.

• Persoonlijk contact

Deze webexperts denken altijd met me mee & inspireren me ook om het beste uit mezelf te halen. Hun enthousiasme is aanstekelijk en er heerst een fijne energie!

• Persoonlijk contact

Al jaren lang de sponsor van onze website www.helpnamibia.nl Als we een vraag hebben wordt deze altijd zeer snel en adequaatbeantwoord. Erg service gericht. Een super bedrijf!