zeer goede ervaring, de afspraak werd snel ingepland met de verkopende makelaar. Een duidelijk en overzichtelijk raport met de benodigde informatie.

• Ervaring met: Keuring

Snelle en zeer vriendelijk service, uitgebreide uitleg

• Ervaring met: Keuring

Keuring is met veel deskundigheid uitgevoerd.

• Ervaring met: Keuring

Super snelle en accurate service.

• Ervaring met: Keuring

Toon is een fijn persoon in omgang en heeft zeer veel kennis en tips waar je veel aan hebt. Er was iets misgegaan met de planning maar dit heeft hij snel en goed opgelost. Zeer positief dus! Een aanrader!

• Ervaring met: Keuring

Toon kwam met heel verrassende mankementen die wij over het hoofd gezien hebben. Duidelijke uitleg over hoe je de problemen op kon lossen. Zeer tevreden een aanrader.

• Ervaring met: Keuring

Duidelijke uitleg vooraf. Duidelijk rapport. Voldoende contactmomenten. Fijn om duidelijkheid te hebben mbt staat van de woning.

• Ervaring met: Keuring

Keurig advies op maat. De mogelijkheid om zorgeloos te verbouwen.

• Communicatie N.v.t.
  • Rapportage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Begeleiding & advies

De hulp van Seivda Advies bij de bouwtechnische oplossingen van onze verbouwing was snel en praktisch.

• Ervaring met: Begeleiding & advies

Er kon snel een afspraak gemaakt worden. Wij hadden een paar extra opletpunten, deze zijn goed meegenomen in de keuring. Nadien hadden wij nog vragen, hier is goede aandacht en tijd aan besteed.

2 sterren: slechter dan verwacht

De 32 jaar oude hete lucht ketel is niet opgenomen bij de kosten ter wel deze ketel zeker 5000 euro kost. Zeker wel iets dat je wilt weten bij het kopen van een huis. En normale ketel kost rond de 1800 euro. De rapportage was beneden verwachting. Enkele punten die tijdens de inspectie naar voren kwamen staan niet in het rapport. zoals dak van de schuur deze is ook 32 jaar oud daar kan volgens mij ook op termijn kosten aan komen. Tijdens de inspectie wordt meer verteld dan dat er in het rapport komt te staan.

• Ervaring met: Keuring

Had snel tijd, rapport ook op verzoek snel af,

• Ervaring met: Keuring

Zeer goed advies en deskundig.

• Ervaring met: Keuring

Met de bouwkundige keuring liepen wij mee op verzoek van toon. Hij vertelden duidelijk wat zijn bevinding was. Tegens gaf hij veel bruikbare tips.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Seivda Advies benadert met de vraag de constructieve aanpassingen aan onze woning te beoordelen omdat hier gegronde twijfel over bestond. Adviseur is langsgeweest om de werkzaamheden te controleren. Deze gaf al snel aan dat beoordeling van constructieve aanpassingen niet zijn expertise is maar wel kon vaststellen dat de werkzaamheden niet naar behoren waren uitgevoerd. We zouden in contact gebracht worden met een van hem bekende constructeur. Deze is langsgeweest en heeft de opdracht niet aangenomen. Hier kan Seivda Advies dan niets aan doen. Wel zou er een nieuwe constructeur benaderd worden om de situatie bij ons op te nemen. Vervolgens niets meer gehoord. Tot er maanden later een factuur wordt gestuurd waarbij verwezen werd naar bijgevoegd rapport. Een rapport met opname van de punten hebben we nooit ontvangen, resultaat heeft de tussenkomst van Seivda Advies niet opgeleverd. Sterker nog het heeft slechts maanden vertraging en nog meer irritatie opgeleverd. Nu worden we bestookt met vervelende mails en gemaand de factuur te betalen

• Ervaring met: Keuring

Dhr v S heeft ons benaderd voor mondelinge beoordeling van de door een aannemer uitgevoerde werkzaamheden. Deze werkzaamheden waren nog slechter uitgevoerd dan dat hij dacht. Als service hebben wij proberen te bemiddelen met een constructeur voor berekeningen te maken. Constructeur heeft zich na beoordeling te plaatsen terug getrokken. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om met opdrachtgever in contact te komen,maar hij belde . Na sturen van de factuur reageerde hij alleen na de gestuurde aanmaning. Graag willen wij met hem het probleem op te lossen maar zonder contact lukt dit niet

Zeer kundige mijnheer, goed contact en weet precies waar hij over praat.

• Ervaring met: Keuring

Wij zijn erg tevreden oer Seivda. Deskundigheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel. Goed bereikbaar en laagdrempelig. Afspraak was op korte termijn te plannen en de rapportage hadden we ook snel binnen.