Beste heer Dharshan, Het is jammer te lezen dat u niet hebt gekregen wat u verwachtte. Graag zou ik met u nog een persoonlijk gesprek willen om over het inhoudelijke van het rapport te spreken maar hopelijk kan ik nu alvast een paar onduidelijkheden uit de weg nemen. In onze opinie is het beter te vroeg te zijn dan te laat. Hoewel ik er geen kwaad in zag om alvast foto’s te maken was het misschien beter geweest om op u te wachten omdat u idd aangegeven had erbij te willen zijn. Dat u het gevoel had veel aan te moeten geven noem ik overleg plegen met elkaar en door mijn jarenlange ervaring zie ik vaak al punten voordat ze genoemd zijn In onze voorwaarden staat aangegeven dat wij alleen naar de bouwkundige staat kijken en aanbevelingen doen in ons rapport wat u niet zoals afgesproken 3, maar 4 dagen later in uw bezit had. Dat u mij onvriendelijk noemt vind ik jammer. Ik zie mijzelf als duidelijk en zakelijk en ja ik heb n harde stem. Mijn streven is om duidelijk doch vriendelijk deze keuringen uit te voeren. Met vriendelijke groet, Namens Seivda Toon v Son
Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze werkzaamheden. Wij nodigen altijd de opdrachtgever uit om bij de keuring aanwezig te zijn, u heeft hier geen gebruik van gemaakt. De gekeurde woning was in goede staat en er waren weinig gebreken, hierdoor valt er in het rapport weinig te melden. Wij doen zoals in de offerte staat een non destructief onderzoek en geen asbest inventarisatieonderzoek.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd