Snel en accuraat

Voor een hypotheek had ik een bouwkundig rapport nodig. Seivda kon binnen twee dagen dit uitvoeren, en een dag later zat het in mijn mailbox. Het klopte met de geplande verbouwingen en werd ook meteen door de financier geaccepteerd.

Snel en goed geregeld!

We hebben een goede ervaring gehad met dit bedrijf!

Snelle service, directe rapportage

Er kon op heel korte termijn een keuring worden gedaan. Op dezelfde dag ook al de rapportage toegezonden die er zeer verzorgd en compleet uit ziet. Stond een fout in die direct na het eerste telefoontje hersteld is en ook onmiddellijk daarna de aangepaste rapportage ontvangen.

Pragmatisch en prettig

Toon een aimabele brabander nam ons onder de arm mee in het door hem te inspecteren huis van onze keuze. Daarbij kwam een euvel aan het licht dat noch wij noch de verkopende makelaar in zijn volle omvang hadden herkend. Toon bracht dat met volle overtuiging bij ons en de makelaar onder de aandacht.De nadere onderhandeling daar over heeft ons een redelijke neerwaartse bijstelling van het aankoopbedrag opgeleverd.

Zeer tevreden.

Zeer ervaren keurder die alles duidelijk uitlegt en een reëel beeld schetst over de woning. Wanneer er vragen zijn worden deze netjes beantwoord. Ook wanneer je het rapport binnen hebt en er zijn nog vragen kun je ze altijd nog stellen telefonisch of per mail.

Zeer zorgvuldige uitgevoerde keuring.

Wij hebben met veel vertrouwen de woning aangekocht.

Bouwkundige keuring

Zeer goede uitleg tijdens de keuring. Hij heeft veel bruikbare tips gegeven.

Zeer vakkundig en snel.

Voor de aankoop van onze woning is door seivda een bouwkundige keuring uitgevoerd. Na aanleiding van deskundige uitleg en een uitgebreid rapport hebben wij nog over de prijs kunnen onderhandelen.

zeer slecht bouwkundig keuring en een onvriendelijke meneer ook

zeer slechte bouwkundige keuring. Aan deze man heb je niets. was al ruim voor de afgesproken tijd. ik had aangegeven dat ik er graag bij wilde zijn, maar hij was al begonnen met foto's maken. Tijdens de keuring moet je zelf veel dingen aangeven. naar veel belangrijke dingen kijkt hij ook niet. Soms had ik het gevoel, voor wie werkt hij nou voor mij of de huidige huiseigenaar. Dak van de woning had leksporen, gevraagd om een vochtmeting te doen, maar hij weigert dat gewoon. naar zijn inzicht was dat niet nodig, zou gaan om oude lekkagesporen. Hij vertelde tijdens de ronde, dat ik geen zorgen om de dak hoefde te maken. Later in het rapport staat: dat de dakbedekking door lekkages enorm veel schade heeft geleden, en dat het maar 5 of 10 jaar mee zou gaan. De rapport kwam veel later als dat we hadden afgesproken. Hij is ook heel onvriendelijk. Als je hem iets vraag wil hij dit niet doen en veel dingen moet je zelf aangeven.

Beste heer Dharshan, Het is jammer te lezen dat u niet hebt gekregen wat u verwachtte. Graag zou ik met u nog een persoonlijk gesprek willen om over het inhoudelijke van het rapport te spreken maar hopelijk kan ik nu alvast een paar onduidelijkheden uit de weg nemen. In onze opinie is het beter te vroeg te zijn dan te laat. Hoewel ik er geen kwaad in zag om alvast foto’s te maken was het misschien beter geweest om op u te wachten omdat u idd aangegeven had erbij te willen zijn. Dat u het gevoel had veel aan te moeten geven noem ik overleg plegen met elkaar en door mijn jarenlange ervaring zie ik vaak al punten voordat ze genoemd zijn In onze voorwaarden staat aangegeven dat wij alleen naar de bouwkundige staat kijken en aanbevelingen doen in ons rapport wat u niet zoals afgesproken 3, maar 4 dagen later in uw bezit had. Dat u mij onvriendelijk noemt vind ik jammer. Ik zie mijzelf als duidelijk en zakelijk en ja ik heb n harde stem. Mijn streven is om duidelijk doch vriendelijk deze keuringen uit te voeren. Met vriendelijke groet, Namens Seivda Toon v Son

Redelijk en billijk, gedegen en kennis van zaken

Zeer snel geschakeld. Echte meedenker!

Na onze aanvraag heeft Seivda Advies zeer snel actie ondernomen. Fijn dat er nog bedrijven zijn die zo snel kunnen schakelen. Geweldig meegedacht en geluisterd naar onze vraag. Daarnaast zeer kundig advies en rapport van Seivda mogen ontvangen. Een zeggen is doen bedrijf. Fantastische samenwerking! Chapeau!

Uitstekende ervaring met Seivda advies. We zijn twee keer zeer deskundig geholpen en hebben zo een miskoop kunnen voorkomen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Erg ‘gemakkelijk en klakkeloos’ waarschijnlijk wel maar misschien ook niet, daar kan je helaas niets mee. Een advies hebben we niet echt gehad. Het voornaamste was of er wel of geen asbest aanwezig was maar zelfs dit is tot op heden niet duidelijk

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Keuring

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze werkzaamheden. Wij nodigen altijd de opdrachtgever uit om bij de keuring aanwezig te zijn, u heeft hier geen gebruik van gemaakt. De gekeurde woning was in goede staat en er waren weinig gebreken, hierdoor valt er in het rapport weinig te melden. Wij doen zoals in de offerte staat een non destructief onderzoek en geen asbest inventarisatieonderzoek.

• Ervaring met: Keuring

Een zeer deskundige keuring met daarbij de nodige kritische blik. Seivda Advies gaf ons ter plekke duidelijke en zeer belangrijke informatie over de woning en de gebreken die op het eerste oog niet te zien waren, maar dusdanig groot waren dat wij ontzettend blij zijn dat hij ons daar tijdig op attendeerde. Zijn zeer uitgebreide en goed toegelichte rapport zorgde ervoor dat wij uiteindelijk niet met de koop door zijn gegaan omdat de kosten (directe en op lange termijn) zo hoog waren dat die niet in verhouding waren met verkoopprijs van de woning. We zijn ontzettend dankbaar dat hij ons hierbij heeft geholpen!

• Ervaring met: Keuring

Snel en naar volle tevredenheid bouwkundige keuring uitgevoerd.

• Ervaring met: Keuring

adviseur heeft prettige manier van omgaan, geeft uitleg tijdens bouwkundig keuring, gaat voor een leek niet diep in op materie.

• Ervaring met: Keuring

Zeer deskundig en kon ook veel vragen beantwoorden tijdens de keuring. De specifieke vragen die we van tevoren per mail hadden gestuurd zijn helaas niet nog extra behandeld, ook duurde het langer dan afgesproken voordat het rapport er was en moest ik erachter aan bellen.

• Ervaring met: Keuring

Prettige en vlotte samenwerking. Goed en duidelijk rapport. Wij bevelen Seivda Advies aan voor een bouwkundige keuring.

Professioneel, betrokken en eerlijk

• Ervaring met: Keuring

Goudeerlijk, sociaal en denkt mee👍🏻

• Ervaring met: Keuring

Snelle en duidelijke service. Goede terugkoppeling middels bevestiging en snelle toezending van de rapportage.

• Ervaring met: Keuring

zeer goede ervaring, de afspraak werd snel ingepland met de verkopende makelaar. Een duidelijk en overzichtelijk raport met de benodigde informatie.