Zeer deskundig advies. Goede afstemming bij opbouw en prachtig resultaat. Wij zijn zeer tevreden en raden een ieder de Keukenstudio aan.

• Montage/levering

Wij zijn na een tip bij Keukenstudio de Streek terecht gekomen. Het eerste bezoek aan de showroom voelde al goed genoeg aan om een afspraak te maken. Tijdens deze afspraak hebben wij onze wensen kenbaar gemaakt en Marcel heeft dat prima ingevuld. Marcel is een echte ' 'keukenman'. Door zijn ruime ervaring in de keukenbranch weet hij heel goed waar het om gaat: persoonlijke aandacht, deskundigheid en kwaliteit. Tevens heeft hij via zijn partners ons geheel ontzorgt wat betreft de aanvullende werkzaamheden. Hij stuurt deze mensen ook aan, dus de planning was geheel in een hand. Wel zo gemakkelijk. Doe daar de nuchtere Westfriese benadering bij en je hebt een prima combinatie. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken en de service die Keukenstudio de Streek ons heeft geleverd. Zeker een aanrader.

• Montage/levering

We zijn in het begin stadium in gesprek geweest met Marcel en hij heeft onze wensen omgezet in een keuken met een zeer fijne indeling en gemaakt van kwalitatieve materialen. Daarbij is koste nog moeite gespaard om de installatie te verzorgen op een locatie dat toch behoorlijk ver van de Thuisbasis is. De keuken is gemaakt van duurzame materialen en is echt een eye catcher in onze woonkamer. De communicatie, kwaliteit, flexibiliteit en kennis hebben ervoor gezorgd dat wij enorm trots zijn op onze keuken en erg blij zijn met de dienstverlening van Keukenstudio de Streek. Ook wanneer er na de plaatsing van de keuken blijkt dat er toch een betere afvoer voor de Sink kan worden geplaatst nemen ze zelf initiatief om dit te vervangen. Kortom een geweldig bedrijf om met elkaar iets unieks te maken dat uw wensen overtreft.

• Montage/levering

Het is prettig samenwerken met Keukenstudio De Streek. Wij zijn goed geholpen en er werd goed meegedacht over de inrichting van onze nieuwe keuken.

• Montage/levering

Adequaat op mijn noodkreet gereageerd. Volgens afspraak is de verbouwing verlopen. Maar ook het keuzeproces van de keuken was ontspannen, klantvriendelijk e deskundig. Communicatie was een toppertje.

• Montage/levering

Wij zijn erg tevreden met de gerenoveerde keuken. Alles voldeed aan de afspraken en verwachtingen. Samenwerking was heel prettig en flexibel, het ging echt om een goed eind resultaat. Goed en deskundig advies.

• Montage/levering

Wij hebben de keuken, de badkamer en het toilet laten plaatsen door Marcel. Wij zijn hier zeer tevreden over. De afspraken verliepen vlot, geen eindeloze sessies maar een paar keer kort maar krachtig. Geen rare onderhandelingen maar netjes zaken doen. Er werd met ons meegedacht, in de kleine details die het praktisch en mooi maken, alles was mogelijk, erg fijn. Dit gaf, in tegenstelling tot andere keuken- en badkamerwinkels, een gevoel van vertrouwen en enthousiasme. De communicatie rondom de installatie verliep soepel wat erg belangrijk is. Marcel is goed bereikbaar en koppelt snel terug. Dingen die in 1e instantie niet helemaal in orde waren werden vlot opgelost. We zijn tevreden over het proces en blij met het eindresultaat! Wat ons betreft een aanrader!

• Montage/levering

Super mooie keuken. Alles keurig geregeld. Zeer tevreden over de persoonlijke aandacht en communicatie.

• Montage/levering

Westfriese nuchterheid, zonder poespas, vakkennis en ervaring komen duidelijk tot uiting in advies, ontwerp en uitvoering. De communicatie is een verbeterpunt. Overall prima bedrijf!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bekend.

• Montage/levering

Dicht bij huis van ontwerp tot uitvoering Top gedaan. Marcel en Marco willen alleen de beste opstelling voor de klant. Ook de aftersales zijn in goede handen. Als we het over zouden moeten doen dan is dit wederom ons adres.

Oosterwijzend 444 1616LD Hoogkarpsel