Ik heb mede door de uitstekende service van de dames en heren van Roos/ Flora een geweldig verjaardagsfeest gehad.

• Soort evenement: Verjaardag

Goede service vooraf, Parq lounge is een mooie zaal, lekker eten en aardige bediening op de avond zelf.

• Soort evenement: Personeelsfeest

Alleen het geluidsniveau vonden wij aan de hoge kant voor de rest prima zaal voor een geweldig feest.

• Soort evenement: Bruiloft

Wij hebben onze kerstborrel van SKS Professionals bij Flora gehouden. Een gezellige ambiance, een hele goede service en de kwaliteit van het eten was boven verwachting. Het was erg goed verzorgd! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Soort evenement: Receptie

Top ontbijt, met dames in de bediening die oog hebben voor de klant en voor de bijeenkomst. Zeker aan te bevelen!

• Soort evenement: Vergadering

Met een gezelschap van +/- 40 man hebben wij een zeer geslaagd feestje gehad in de Rosarium zaal. Het buffet was voortreffelijk, de drankjes prima, en de bediening was meer dan voortreffelijk

• Soort evenement: Anders

• Gastvrijheid medewerkers

Verrassingsparty. Prima verzorgd. Uitstekende gerechten en zeer klant en kindvriendelijk. Een echte aanrader.

• Soort evenement: Verjaardag

Met de business club van Hazerswoudse Boys een heel erg gezellige avond gehad. We hebben een Walking Diner besteld en dat was top verzorgd. Alles werd netjes geserveerd door vriendelijk personeel.

• Soort evenement: Verjaardag

Alle gasten en zeer zeker ook wijzelf hebben genoten. Met name over het eten waren zij erg tevreden. Alles was erg lekker en er was voldoende. Ook over de zaal hebben we leuke opmerkingen gekregen. Men vond de zaal ruim en men was er zeer content mee dat het eten in een apart gedeelte stond. Wij vonden zelf de bediening heel vriendelijk en bereid om aan al onze vragen tegemoet te komen.

• Soort evenement: Bruiloft

Zeer vriendelijk en flexibel personeel, niets wat je vraagt is te gek. Wij wilden bijvoorbeeld een struisvogel-ei bij het diner. We konden het zelf aanleveren en ze hebben hem kosteloos voor ons klaargemaakt. Zowel in de voorbereiding als op de dag zelf was er een heel grote mate van flexibiliteit. De locatie is prachtig aan de historische Rozentuin van Boskoop (wat ook een hele mooie foto-locatie is), en ligt tegenover het station. Er is een goede geluidsinstallatie en dj-set. Het eten is heel erg goed. We hebbener veel complimenten over gekregen.

• Soort evenement: Bruiloft

Wij hebben bij op 23 september bij Flora ons 40-jarig huwelijksjubileum gevierd en hebben een geweldig feest gehad. Zowel de sfeer als de kwaliteit van het eten en de bediening lieten niets te wensen over. We hebben niets dan lovende reacties van onze gasten gehad. Voor de kinderen hadden we Villa Kabaal ingehuurd en ook dat was een groot succes. De bereikbaarheid is ook ideaal, tegenover station Boskoop en voor de auto's is er meer dan voldoende parkeergelegenheid naast Flora zelf.

• Soort evenement: Jubileum

Vriendelijke en attente bediening. Zaal was in het begin erg donker, met verlichting aan was het gezellig. De hapjes waren heerlijk hoewel ze voor de hoog bejaarde gasten wat moeilijk te eten waren. Fijn feest geweest.

• Soort evenement: Verjaardag

Uitstekend verzorgd. Attente bediening. Top!

• Soort evenement: Jubileum

Het was zeer geslaagd! Erg gezellig. De bediening was weer zoals vanouds. En er was genoeg te eten  Echt waar. Dit is ook de reden dat we graag bij jullie komen, vanwege de attente en vlotte bediening! Het zaaltje was ook prima! Er zijn denk zo een 55 man geweest.

• Soort evenement: Receptie

Mijn 50e verjaardag was een grandioos feest, van het eerste contact tot en met het afscheid. Zoveel vriendelijke gastvrijheid is een zeldzaamheid tegenwoordig. Alles was leuk, lekker, gezellig. Alles kon, alles was bespreekbaar. Afwijken van een standaard arrangement? Geen probleem! Veel lovende reacties, ook van mijn gasten. Top!

• Soort evenement: Verjaardag

We hebben onze 50-jarige bruiloft bij jullie op een hele prettige manier kunnen vieren. Voor ons een onvergetelijke dag. Ook onze gasten waren zeer tevreden.

• Soort evenement: Jubileum

het was een goed verzorgd feest. veel lovende en enthousiaste reactie's geweldige bediening het eten was verrukkelijk mooie en goed verzorgde locatie!! nogmaals dankjulliewel!!

Parklaan 4

2771GB Boskoop