Wij hebben de 65ste verjaardag van mijn moeder bij Flora Boskoop gevoerd. Mooie en sfeervolle locatie, kundig en gastvrij personeel en prettige afstemming over de offerte en de mogelijkheden. Een aanrader!

• Soort evenement: Familiefeest

50 jarig huwelijksfeest met grandioos buffet + uitmuntende verzorging door bedienend personeel. Hulde

• Soort evenement: Jubileum

Sarah worden samen met 50 man in de Mulder Foyer ... een prima locatie om een sfeervol oergezellig feest van te maken. De ruimte mocht van tevoren worden versierd, muziek kon afgestemd naar eigen wens, de hapjes waren smakelijk, en de bediening vriendelijk en alert op lege glazen. Ook mijn gasten hebben vol lof gesproken over de locatie, hapjes en de bediening. een aanrader !

• Soort evenement: Verjaardag

Prima verzorgd jubileumfeest mogen vieren met volop aandacht voor iedereen. Een aanrader!

• Soort evenement: Jubileum

Prachtige locatie, bizonder vriendelijke bediening, niets was hen teveel. Wij hebben genoten van alles wat geserveerd werd kortom een aanrader voor iedereen die een feest wil geven in Flora Boskoop!!

• Soort evenement: Bruiloft

Wij hebben een goed en gezellig 50 jarig huwelijksfeest gehad bij jullie! Ook onze gasten waren heel enthousiast!Goed verzorgd, heerlijk eten en aardige bediening!

• Soort evenement: Jubileum

Contact is erg plezierig en klantvriendelijk. Bij de ceremonie en diner uitermate zorgzame en professionele begeleiding van het bruidspaar verleend. Zeer goede en mooie locatie voor een bruiloft(ceremonie).

• Soort evenement: Bruiloft

Een goed verzorgd feest. Top! Iedereen naar hun zin.

• Soort evenement: Jubileum

21 juli hebben wij een feest gegeven in de zaal "Parq Lounge" van Flora Boskoop (zo'n 75 gasten). We hadden gekozen voor het Rosa arrangement. Het contact voorafgaand, tijdens en achteraf (face-to-face en per mail) verliep prettig en we kregen steeds snel reactie. De avond zelf was fantastisch. Mooie locatie en gastvrije bediening die continu rondliep om hapjes en drankjes uit te delen. De hapjes vielen bij de gasten zeer goed in de smaak! Ook werd er rekening gehouden met allergieen ed. We raden de locatie zeker aan. In de rozentuin kun je eventueel ook nog wat foto's schieten.

• Soort evenement: Jubileum

Alles was prima geregeld, zoals afgesproken. Het was een prachtig feest en alle genodigden waren dik tevreden. De medewerkers was niets teveel om het iedereen naar de zin te maken.

• Soort evenement: Verjaardag

Zoals de rapport cijfers al aangeven alles was tip top in orde, het Rosarium heeft een indrukwekkende ambiance en wat ons zeker opviel was de bovenmatige plezierige manier van bediening, opgewekt in woord en daad, want een pand op zich is mooi maar de mens maakt het verschil, nogmaals onze warme dank.

• Soort evenement: Jubileum

Ons 50-jarig huwelijksjubileum is op een fantastische manier gevierd. Dank zij de flexibele manier van het uitserveren van de gerechten, werd heel veel recht gedaan aan de locatie en het uitzonderlijk mooie weer dat wij mochten treffen. Al onze gasten waren zeer lovend. Wat kun je als gastheer en gastvrouw nog meer wensen.

• Soort evenement: Bruiloft

Het blijft een super locatie al aantal feesten gegeven top verzorging

• Soort evenement: Verjaardag

Het zoeken van een trouwlocatie is een van de belangrijkste en moeilijkste keuzes die je maakt tijdens het plannen van een bruiloft. We hadden nogal een lange lijst van eisen, dus we hebben de hele lijst op trouwlocatie.nl doorgelopen. We waren op zoek naar een locatie in Zuid- Holland, met meerdere zalen, in de buurt van openbaar vervoer, voldoende parkeerruimte, een chef die met ernstige allergieën en dieetwensen kon omgaan en ruimte voor een diner voor 120 gasten. Na meer dan 10 locaties te hebben bekeken hebben we voor Flora Boskoop gekozen. Flora was de ideale locatie en we hadden geen mooiere locatie kunnen wensen. Over een periode van een jaar met 3 bezoekjes aan de locatie zijn alle details uitgewerkt. De communicatie verliep heel soepel, de party manager Marjolein heeft met elke stap meegedacht en kwam altijd met een oplossing of voorstel om het ideale resultaat te behalen. Op zaterdag 14 april was de dag er dan eindelijk. De gasten zijn ontvangen in de Mulder Foyer met een welkomstdrankje en gingen daarna naar de Rosarium zaal voor de ceremonie. Daarna volgde de receptie met taart en champagne in de Parq Lounge, terwijl de kinderen door de wedding nanny's in een zaaltje ernaast werden vermaakt. De Theaterzaal werd ondertussen klaar gezet voor het avondeten met twee prachtige buffetten, tafels met wit linnen en hoge kandelaars en bloemen. Het voorgerecht werd uitgeserveerd aan tafel en voor het nagerecht konden we heerlijk buiten in de Rosarium tuin genieten bij zonsondergang. Ondertussen werd de Theaterzaal omgebouwd voor een knallend feest met de huis DJ op het podium. Het feest was super gezellig en het personeel was echt top. Flora is de beste trouwlocatie die je kan wensen, het gebouw heeft karakter, de zalen zijn prachtig, en het personeel doet er alles aan om dit de dag van je leven te maken en zorgen dat jullie gasten zich echt welkom voelden. Wij raden iedereen aan om Flora als eerste locatie te benaderen voor een offerte en kennismakingsgesprek.

• Soort evenement: Bruiloft

Goede locatie en een betaalbare goed verzorgde brunch. Voldoende heerlijke hapjes en veel variatie in het brunch buffet. Prettig personeel en uitstekende bediening. Echt een aanrader voor een familie brunch.

• Gastvrijheid medewerkers

Prettig contact in de voorbereiding; prettig en professioneel personeel; buffet heerlijk; goede afspraken kunnen maken; Rosariumzaal heel prettig met mogelijkheid tot terras buiten; kortom: een zeer geslaagd feest met familie en vrienden en zeker aan te bevelen voor familiefeesten.

• Soort evenement: Familiefeest

ik heb al vaker een party op eigen locatie door Dufais laten cateren en de kwaliteit en presentatie van de buffetten is altijd voortreffelijk. De parq lounge zaal waar we deze keer waren heeft helaas een slechte akoestiek, maar wel een prettige sfeer in inrichting en verlichting.

Fantastische middag gehad!

• Soort evenement: Familiefeest

Een leuke en goed georganiseerde locatie met uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Soort evenement: Anders

Uitstekend persoonlijk contact in de voorbereiding, programma en afspraken duidelijk omschreven in de offerte en een perfekte uitvoering daarvan. Prachtige zaal, het feest werd gegeven in Parq Lounge, vriendelijke bediening, kortom hier kom je terug om nog een feestje te geven !

• Soort evenement: Verjaardag

We hebben genoten van de sfeer, de bediening heel gezellig. Het buffet was uitstekend verzorgd, met mooi opgemaakte schalen en heerlijk van smaak. Voor ons was dit een onvergetelijk feest.

• Soort evenement: Familiefeest

Top feest gehad bij het vieren van een jubileum en een "kroon" jaar met leuke mensen, goede swingende muziek, gave dansvloer, lekker eten en gastvrij personeel.

• Soort evenement: Anders

Wat een fantastische avond hebben we gehad. We hoefden werkelijk naar niks om te kijken die avond. Bediening was top en ook het eten en de sfeer was super. Email verkeer was altijd goed. Bijna altijd nog dezelfde dag antwoord op mijn vele vragen... Een dikke 10.

Parklaan 4 2771GB Boskoop