Positieve ervaringen, komen de afspraken na

Goed contact met de coaches, makkelijk benaderbaar.

Ik ben zeer tevreden over ZAZ welzijn

We hebben een korte periode, als hulpverleners, samengewerkt in een gezin. De lijnen waren kort, duidelijke afstemming en er werd in belang van client en haar behoeften gedacht. De medewerker was flexibel.

Mijn ervaring met ZaZ Welzijn is zeer positief!

Ik ben tevreden over zowel de uitvoering van re-integratietrajecten als de zorg. Jullie begeleiden elk individu op eigen wijze en wat nodig is voor hem/haar en jullie zijn daarin creatief, geduldig, maar ook daadkrachtig.

Prima ervaring, goed benaderbaar.

Deskundig en persoonlijk

We hebben zeer positieve ervaring met ZaZ en dan ook specifiek onze contactpersoon Ronald aan de Stegge. De professionele begeleiding van onze (inmiddels wel ex-)werknemer was super. Erg persoonlijk met de juiste mate van professionaliteit. Inhoudelijk de juiste kennis van wet- & regelgeving. Tevens werd er goed gehoor gegeven aan de kant van werkgever, en het vinden van de juiste match en balans tussen beide partijen. Geen overdaad aan overleg of papierwinkel. En - heel fijn - rechtstreeks werd een goed lijntje gehouden met de werknemer. Aandachtig.

Prettig, duidelijk, sociaal invoelend!

Na jaren gedwongen langs de zijlijn te Hebben gestaan, ben ik samen met mijn job coach bezig mijn sterke en zwakke kanten uit te zoeken. Met als doel mij zekerder te voelen en vooral mijn grenzen af te bakenen in mijn nieuwe baan. Het geeft mij een beter inzicht waar ik nu sta.

Deskundig en ondernemend waarbij de mens centraal staat.

Prima gesprek gehad met Frank Dijkmans en cliënt, wat is die beste man gedreven, top! Eén van de mooiste (en belangrijkste) onderdelen van het gesprek was de oprechtheid. Frank ziet kansen en mogelijkheden maar staart zich hier niet blind op. Durft ook naar valkuilen en risico's te kijken. Hierdoor krijg je niet het gevoel te "moeten". Dit biedt mogelijkheden en kansen voor cliënt en ondernemer om gedegen keuzes te maken in het aangaan van een samenwerking. Uitstekende ervaring met ZaZ Welzijn!

Goed Re-integratiebedrijf die doen wat ze schrijven en zeggen.

Tot op heden alleen maar positieve ervaringen

Mijn ervaring is goed, ze doen hun werk goed

Fijne samenwerking en goede contacten

Positief, realistisch en betrokken.

Fijne samenwerking!

Wij (Aktiva B.V.) werken al een tijdje samen met ZaZ. Mijn mening over deze samenwerking is goed. Er valt altijd goed te overleggen en de communicatie over onze gezamenlijke cliënten verloopt vaak prima. Het is een fijne organisatie waar je goed mee kunt samenwerken en alles uit de kast proberen te halen voor hun cliënten.

Als beschermingsbewindvoerder werk ik samen met aantal medewerkers van jullie. Allemaal zijn ze deskundig, betrokken bij de cliënt en leuk om mee samen te werken!

• Ervaring met: Overig

Ondersteuning vanuit ZaZ om cliënt in woonzorg te krijgen. Fijne betrokken, professionele mar toch no-nonsense ondersteuning.

• Ervaring met: Ondersteuning bij werken

Tot op heden altijd een goede terug koppeling gekregen van de ondersteuner. Staan er voor open om gezamenlijk naar oplossingen te zoeken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Ondersteuning bij werken

Ik ben geen klant maar hulpverlener en we werken samen t.a.v client

• Ervaring met: Ondersteuning bij wonen

Ervaringen tot nu toe prima. Alleen wat lastig om met bepaalde medewerkers contact te leggen. Reageren soms niet of te laat op verzoek via mail of voicemail.

• Ervaring met: Ondersteuning bij werken

Betrokken, kent de persoon waar ze mee werken. Toegankelijk, deskundig en prettige sparringpartner.

• Ervaring met: Ondersteuning bij wonen

Erg laagdrempelig, doen alles om de cliënt te kunnen helpen/ ondersteunen waar nodig.

• Ervaring met: Ondersteuning bij wonen

Enkele kontakten ivm een client. Gemakkelijk bereikbaar. Aardige hulpverleenster.

• Ervaring met: Overig

goede ervaring met vera van der veen; verwijs regelmatig cliënten door.

Korte lijnen, daadkracht.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.

Over ZaZ Welzijn

ZaZ Welzijn is een welzijns- en gezondheidszorginstelling gespecialiseerd in zorg thuis, waarbij oog voor re-integratie ons onderscheidt. Wij begeleiden iedereen met een hulpvraag in de thuissituatie. Wij vinden het belangrijk dat iedereen meedoet en dat problemen worden opgelost die ervoor zorgen dat je (tijdelijk) niet mee kunt doen. De werkwijze onderscheidt zich door te werken in een duo structuur van een Sociaal werker en een Jobcoach. Zij zorgen ervoor dat de cliënt de juiste aandacht krijgt op de specifieke gebieden waar hij of zij problemen ervaart.