goede service uitleg en installatie perfect verlopen

zie boven

Top service, hele vriendelijke, meedenkende werknemers.

We zijn ontzettend blij met de service van Solar Totaal Advies. Alle medewerkers denken goed mee met wat het best is voor de klant. De medewerkers die de panelen hebben gemonteerd waren ontzettend vriendelijk en de klus was razendsnel geklaard.

Deskundig advies en goede service

Na deskundig advies over de mogelijkheden zijn de zonnepanelen gisteren geplaatst. De monteur heeft netjes alles geïnstalleerd, uitgelegd en keurig achter gelaten.

Aanrader !

Het begon al met het vragen om de offerte. Er werd persoonlijk naar de lokale situate gekeken en opgemerkt dat er wat voorbereidingen nodig waren (dakbedekking vernieuwen, aanpassing electra aansluiting). Dat voorkwam latere problemen. De offerte was wel iets hoger dan van twee anderen, maar die toonden geen van beide dezelfde belangstelling voor goede voorbereiding.Het leggen was snel gebeurd, maar ook dat werd keurig gecontroleerd zodat alles inderdaad perfect afgewerkt was. Absolute aanrader, dus.

Alles netjes en goed geïnstalleerd.

Opdracht plaatsing zonnepanelen en meterkast aanpassing is gewoon heel goed uitgevoerd. Top Service ook!

Vakkundige installatie

Prettig introductie gesprek met Solar Totaal Advies en zeer kundige installatie.

Solar Totaal hebben het project van begin tot eind goed begeleid. Vlekkeloos!

Het hele project is van begin tot eind goed begeleid. Informatievoorziening en offerte waren helder. Ook de installatie verliep vlot met uitleg over de werking van het systeem en de app, de aanmelding bij Liander en de mogelijk beste energiecontractvorm. Wel heeft het traject van eerste contact tot uiteindelijke plaatsing zeven maanden geduurd vanwege de piek in de vraag vanwege hoge gas en electraprijzen.

Uitstekend!

Erg vlot gegaan. Zeer correcte (jonge)mannen en kreeg uitleg die ik ook snapte als leek.

Snel goed netjes en vertrouwd.

Een tien met een griffel!

Als alle bedrijven zo zaken doen, dan ziet de wereld er anders uit. Fijn intake gesprek gevoerd met René van Poelgeest. René is een betrouwbaar persoon, komt met een goed en gedegen verhaal. Heeft duidelijk kennis van zaken. De offerte was scherp. De installatie van de zonnepanelen is uitgevoerd door twee hardwerkende, ouderwetse Hollandse mannen, ze bestaan echt nog! Met een uitstekende mentaliteit, niet lullen maar poetsen, ze hebben absoluut vakwerk geleverd. Werken netjes, alle rotzooi opgeruimd. Nadat de panelen waren geplaatst, vroeg een van de mannen om een vochtige doekje? Ik stelde de vraag, waar heb je het voor nodig. De man gaf aan om de dakkapel schoon te poetsen er zitten nml nog wat vlekken op..... Het moge duidelijk zijn, ik raad dit bedrijf en deze installateurs van harte aan!

Alles in overleg. Nette en vlotte afhandeling

Vakmensen die weten waar ze over praten.

Professioneel, wordt advies gegeven dat beter is voor de klant.

Na het besluit zonnepanelen te laten plaatsen heb ik meerdere offertes laten opstellen. Solar Totaal Advies meegenomen op aanraden van een collega en het is voor mij ook de partij geworden welke ik op mijn beurt aanraad om te laten meenemen als een kennis nadenkt over zonnepanelen. Het grote verschil tussen de andere partijen en de persoon (René) die namens Solar Totaal Advies bij mijn thuis kwam was groot. Waar andere partijen zonder problemen een stroom groep in mijn losstaande garage wouden gebruiken was René de enige die het stopcontact en de meterkast open maakte om er achter te komen dat die kabel ergens was vertakt en niet gebruikt kon worden. Het advies volgde om een nieuwe kabel naar mijn garage te leggen en mijn stroomvoorziening te laten opwaarderen naar 3 fase (iets dat ik zelf al van plan was). Dit advies had het gevolg dat ik niet direct akkoord kon gaan met de offerte, iets dat de andere partijen heel graag en zo snel mogelijk wouden. Solar Totaal Advies lijkt dus niet bang te zijn advies te geven wat daadwerkelijk beter is voor de klant en niet in het zo snel mogelijk paneeltjes te willen doorschuiven. De installatie gebeurde volt en professioneel. Er werd meegedacht en netjes gewerkt.

Efficiënte en professionele installatie van zonnepanelen door Solar Totaal Advies

Ik ben onlangs overgestapt op zonne-energie en besloot om Solar Totaal Advies in te schakelen voor de installatie van mijn zonnepanelen. Na het doorlopen van het hele proces kan ik met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring met Solar Totaal Advies zeer positief was. De installatie verliep snel en soepel, en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Vanaf het allereerste contact met Solar Totaal Advies was ik onder de indruk van hun professionaliteit en klantgerichtheid. Het team was zeer deskundig en stond klaar om al mijn vragen te beantwoorden en me te helpen bij het maken van weloverwogen beslissingen voor mijn zonnesysteem. Ze gaven duidelijke uitleg over de verschillende zonnepanelenopties, omvormers en het te verwachten rendement. Na het akkoord te hebben gegeven, verliep het installatieproces ongelooflijk snel. Het team van Solar Totaal Advies arriveerde op de afgesproken dag op tijd en begon meteen met het plaatsen van de zonnepanelen op mijn dak. Ze werkten zeer efficiënt en met oog voor detail, waarbij ze ervoor zorgden dat de panelen op de optimale manier werden geplaatst voor maximale blootstelling aan de zon. Wat me opviel was de netheid waarmee het team te werk ging. Ze zorgden ervoor dat ze geen rommel achterlieten en respecteerden mijn woning tijdens het gehele installatieproces. De installateurs waren vriendelijk en beleefd en beantwoordden mijn vragen geduldig terwijl ze me op de hoogte hielden van de voortgang. Binnen een mum van tijd waren de zonnepanelen geïnstalleerd en klaar voor gebruik. Solar Totaal Advies zorgde ook voor de aansluiting op het elektriciteitsnet en zorgde ervoor dat alles correct functioneerde voordat ze vertrokken. Sinds de installatie heb ik kunnen profiteren van de voordelen van zonne-energie. Kortom, ik kan Solar Totaal Advies ten zeerste aanbevelen aan iedereen die overweegt om zonnepanelen te installeren. Hun expertise, professionaliteit en snelle installatieproces hebben mijn verwachtingen overtroffen.

"GOED"

prettige samenwerking

Vriendelijk professioneel vaklui

werken netjes ruimen de boel weer op leggen uit en geven antwoord op vragen

Van verkoop tot plaatsing helemaal Top !

Erg blij met het advies in het voortraject, het wachten op de 3 fasen aansluiting in mijn geval, nu uiteindelijk het plaatsen van de panelen en het fraaie binnendoor wegwerken van de kabels. Heel erg blij met de afwerking. Prettige mensen ook trouwens !

Goed bedrijf goeie service

Uitstekend.

Goed contact. Snelle en vakkundige installatie .

top gewerkt

snelle en efficiente plaatsing van de zonnepanelen. en keurig werk verricht. nette vakmensen

zeer kundig en snel geïnstalleerd

Alles is zeer snel geïnstalleerd en werkt.

Zeer tevreden goed in het mee denken.

Goed en duidelijk

Goede communicatie

Goede communicatie met de verkoper als tevens het team die de zonnepanelen hebben geïnstalleerd. Helaas duurde het 6 maanden voordat ze geplaatst werden. De inlog gegevens kreeg ik ook pas naar 3 dagen. Verder top bedrijf

Heel fijn geholpen, snel geplaatst, zeer tevreden

Goed advies voor een niet standaard dak. Prettig gesprek en direct offerte. Vervolgens wel even wachten op de montage, maar deze is ook perfect uitgevoerd. In mijn ogen een goede, betrouwbare en solide partij.

Blij met installatie en de zeer goede service.

Het personeel was heel vriendelijk en tijdens de Installatie bleek ook zeer bekwaam en behulpzaam. Wij zijn blij met de goede service en inzet om de installatie tot een succes te maken.

Werven 34 34

1431CN Aalsmeer