goed en duidelijk advies en nette plaatsing van installatie

goed en duidelijk advies en nette plaatsing van installatie

Transparant en duidelijk, daar laad je van op!

Duidelijkheid en transparantie van advies tot installatie. Ik heb het hele proces als erg prettig ervaren. Gemaakte afspraken worden correct en zorgvuldig nagekomen en als de installatie dan eenmaal zover is dan is het erg fijn om te ervaren dat er echt een professioneel team de uitvoering tot in de puntjes verzorgd. Indrukwekkend hoe snel, effectief en netjes de installatie wordt uitgevoerd en opgeleverd. Van verkoop tot installatie is het gewoon uitstekend en niets op aan te merken - daar laad je van op!

Prima service !!!!!

Prima bedrijf. Komt afspraken na betreft dag en tijd.

Geruisloze, snelle, en nette installatie

Zoals beloofd is alles van A-Z goed geregeld. In het voortraject is er goed geadviseerd en gechallenged op de keuzes voor het totaalsysteem. De installatie van 13 panelen op verschillende dakvlakken was binnen 5 uur gereed. Zeer nette afwerking, zowel buiten als in de meterkast. Daarbij heeft het installatieteam de wensen voor afwerking volledig meegenomen.

super

Alles perfect geregeld vanuit een punt, komen afspraken na en werken uitvoerend zeer netjes en secuur

advies, offerte als plaatsing top

In de oriëntatie fase contact gehad met meerdere bedrijven met zeer uiteenlopende adviezen en prijzen. Als laatste heb ik contact gehad met Rene van Solar totaal advies. Buiten dat hij de tijd nam voor het advies stelde hij ook daadwerkelijk concrete vragen. Vragen waarover ik nog niet had nagedacht maar uiteindelijk wel belangrijk waren. Ook waren deze vragen niet eerder gesteld. Lang verhaal kort: Na een reële offerte van Solar Totaal advies akkoord gegaan. Dag van plaatsing verscheen er een drieman sterk team. Ondanks de hoosbuien hebben zij in een halve dag de panelen gelegd en aangesloten. Door dat er een koof loopt van zolder tot aan de beneden verdieping, kon alles mooi weggewerkt worden. Het was even pielen maar het resultaat is er dan ook naar. Kortom netjes gewerkt en zeer tevreden. Nu de zon nog!

Snel en professioneel.

Het is ongelooflijk hoe snel de installatie ging dankzij een vriendelijk en professioneel team.

Betrouwbaar en goede prijs/kwaliteit

Erg blij met de zonnepanelen van Solar Totaal Advies. Van A tot Z goede en duidelijke begeleiding. Prettig contact, staan altijd klaar om vragen te beantwoorden. Installatie door ervaren krachten ging snel. Raad ik zeker aan.

Alles goed gegaan, prima service

2 aardige mannen op bezoek gehad, alles werd nauwkeurig bekeken en geplaatst. Zijn erg tevreden

Deze mannen snappen het vak.!

Na een professionele opname en vrijblijvende offerte ontvingen wij twee keurige mannen die de zonnepanelen gemonteerd hebben. Hier en daar wat tegenslag ivm verouderde golfplaten maar dit werd zeer professioneel opgepakt en opgelost.. bedankt!

Van het begin tot het eind is het allemaal top verlopen.

Het eerste gesprek verliep meteen heel goed en alles werd duidelijk verteld. Wij kregen meteen het gevoel dat we een duidelijk en eerlijk verhaal te horen kregen. Het ''enige'' nadeel was dat we helaas een paar maanden moesten wachten totdat ze tijd hadden om de zonnepanelen te kunnen plaatsen. Deze week zijn ze geplaats en wederom verliep alles zoals was afgesproken. De drie mannen die aanwezig waren hebben alles keurig aangelegd en wederom kregen we het gevoel dat het allemaal zeer professioneel werd gedaan. Wij zijn dus tot nu toe zeer tevreden.

VAKKUNDIG EN GOED

KEURIG OP TIJD, NETJES GEWERKT EN GOEDE AFWERKING. VRIENDELIJKE VAKMENSEN, DIE VAN AANPAKKEN WETEN ONDER ZEER SLECHTE WEERSOMSTANDIGHEDEN. KORTOM; ZEER TEVREDEN!

Bijzonder goed!

Het gehele team van Solar Totaal is kundig, ontzettend vriendelijk en responsief. Het laten leggen van zonnepanelen is met dit team helemaal een feest!

Top, eerlijk, vakkundig en vriendelijk!

Vandaag zonnepanelen geïnstalleerd door installateurs die plezier hebben in wat ze doen, mede doordat zij ook vakmensen zijn die hun werk goed uitvoeren en netjes afwerken. Voortraject was met René het gesprek was open, eerlijk en realistisch wat wel en niet kan, maar ook wat moet gebeuren. Al met al van begin tot eind tevreden hoe het is gegaan en het eindresultaat.

Betrouwbaar, vakmannen, zeer vriendelijke service.

Verstand van zaken, levert kwaliteit volgens afspraak en werkt veilig.

Super vriendelijk en een zeer goede installatie

Nu voor de tweede keer zonnepanelen gekocht en weer super vriendelijk geholpen. Niet via Google maps een offerte maar gewoon persoonlijk. Ook na de installatie staan ze altijd voor je klaar. Ook de monteurs waren zeer vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk en vakkundig

Fijne ploeg die de panelen heeft aangebracht. Moeilijk dak met 4 verschillende vlakken zonnepanelen, maar prachtig eindresultaat en buitengewoon vriendelijke mannen.

Duidelijk en kwaliteit

Bij ons zijn de zonnepanelen vakkundig gemonteerd. Communicatie verliep soepel en duidelijk. Vriendelijk en net personeel!

Prima instalattie bedrijf.

Ik kan Solar Total Adves en meneer Rene van harte aanbevelen. De installateurs bij dit bedrijf zijn echte professionals en erg aardige mensen. Ze hebben zeer snel zonnepanelen op ons dak geplaatst (in 4 uur tijd 16 zonnepanelen op het dak geplaatst). Ze hebben de kabel naar de meterkast zeer netjes aangelegd en na de werkzaamheden netjes opgeruimd. ​

Zeer tevreden, communicatie kan iets beter

Ik ben zeer tevreden over Solar Totaal Advies. Rene is goed in zijn werk en kan veel vertellen en uitleggen over de werking van de producten. Hij handelde in het verkooptraject snel en alles liep voorspoedig. Ook het plaatsen ging heel soepel en de mannen die dit kwamen doen waren allen netjes. Helaas kon de omvormer niet direct aangesloten worden omdat een bepaalde tang ontbrak om het systeem aan te sluiten. De communicatie hieromtrent liep niet soepel. Door vertraging bij het verzenden duurde alles langer dan aanvankelijk toegezegd. Dit is jammer, maar op zich geen probleem. Echter, ik heb er zelf steeds achteraan moeten bellen en werd niet pro actief geïnformeerd. Dit vond ik vervelend en was ook niet nodig in mijn optiek.

Betrouwbaarheid voor een eerlijke prijs!

Ze hebben verstand van zaken, denken goed mee, komen afspraken na, en hebben een goede prijs.

Heel tevreden over de snelheid, nauwkeurigheid en secuurheid van plaatsen

De levering van de panelen liet op zich wachten. Maar de communicatie was erg volledig en de uiteindelijke installatie liep als een zonnetje.

Goede en snelle installatie

Goed advies over de mogelijkheden voor mijn dak en scherpe offerte. Was even wachten op de installatie maar goed team en binnen een halve dag lagen ze erop en was alles geregeld.

goede service uitleg en installatie perfect verlopen

zie boven

Top service, hele vriendelijke, meedenkende werknemers.

We zijn ontzettend blij met de service van Solar Totaal Advies. Alle medewerkers denken goed mee met wat het best is voor de klant. De medewerkers die de panelen hebben gemonteerd waren ontzettend vriendelijk en de klus was razendsnel geklaard.

Werven 34 34 1431CN Aalsmeer