Excellent prices and friendly service

A friend of mine in the Netherlands recommended me Vandebron because of the green energy they offer, the competitive prices and the kindness of Vandebron's assistants. I can only totally agree with that. With best regards, Victor Fernandez Den Haag

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Victor, Thank you very much for your lovely review. We are glad to hear that you are a happy customer and that you totally agree with your friend that recommended us. 💚 Together we work for a sustainable planet!

Perfct geholpen door de klantenservice

De beste keuze als je geen zonnepanelen hebt.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Rutger, Dankjewel voor je review. Fijn dat je ons als de beste keuze ervaart, dat vinden wij uiteraard erg fijn om te horen! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het heel graag. Samen gaan we voor een groenere toekomst!

Slechte telefoondienst

3x doorgeschakeld 1x heeft persoon gewoon opgehangen. Vraag is niet beantwoord

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Sandra, Wat vervelend om te horen dat er iets mis ging bij het bellen. We zullen nooit bewust ophangen, helaas komt het soms voor dat er een technisch probleem in de lijn is waardoor deze kan uitvallen. Heel graag vragen we je om opnieuw contact met ons op te nemen zodat wij je alsnog kunnen helpen! We horen graag van je. 💚

800 m2 woongenot Totaal transitie partner van gas naar Electra 2035

Mijn ervaring komt er in het kort op neer dat zij totaal passend nationaal monument 800m2 herbestemd naar 2 woningen perfect hebben kunnen voorzien op hun duurzame energie aanbod inclusief teruglevering

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Kim, Dankjewel voor je fijne reactie. Wat goed om te lezen dat je zo´n goede ervaring hebt en tevreden bent. Dit horen wij natuurlijk graag! Mochten er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag! 💚

Goed bereikbaar, fijn duidelijk contact

Heb gekozen voor zekerheid en na een 1 jaar contract en een tijdje variabel, een contract voor 3 jaar afgesloten.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey P, Dankjewel voor je fijne review. Heel goed om te horen dat je na een 1 jaar contract een 3-jarig contract hebt afgesloten, daaruit maken we op dat je tevreden ben bij Van de Bron. Samen gaan we voor een groenere toekomst!

Ik vertrouw jullie op een goede medewerking

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Goedemorgen Joke, Dankjewel voor je review en je vertrouwen! Dit waarderen wij. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mochten er ooit nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact op. Hele fijne dag gewenst, samen werken we aan een groene toekomst!

Vriendelijk, behulpzaam en redelijke prijs

Klant worden overstappen gaat makkelijk. Behulpzame en vriendelijke klantenservice. Leuke vriendenkorting als je nog iemand aanmeld. Wachttijd telefoon, is door drukte, erg lang. Werd wel excuses voor gemaakt. De prijzen zijn redelijk en gunstig t.o.v. andere aanbieders. De gasprijs is maar net onder het prijsplafond. Ik vraag me wel af of stroom goedkoper kan Net als andere aanbieders wordt zon en wind aangeboden. Dat lijkt mij geen kostbaar opgewekte energie.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Bas, dankjewel voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat het overstappen naar ons gemakkelijk was en dat je de klantenservice als behulpzaam en vriendelijk hebt ervaren. We snappen je feedback over de wachttijd aan de telefoon, onze klantenservice ervaart momenteel aanzienlijke drukte, maar we werken eraan om je in de toekomst sneller te kunnen helpen. De prijs van elektriciteit wordt niet bepaald door de opwekmethode, maar door de verhouding tussen beschikbare energiebronnen (aanbod) en de consumptie van deze energiebronnen (vraag). Nederland heeft maar één markt voor elektriciteit vanwege het nationale stroomnet. Alle energieproducenten in ons land leveren, ongeacht de manier van opwekking, hun energie aan dit net. Omdat we dus maar één markt hebben, is deze prijs voor alle energieproducenten hetzelfde. Kortom, wij betalen onze producenten de marktprijs voor hun door zon en wind opgewekte elektriciteit, en dit is dezelfde prijs als voor grijze elektriciteit op dat specifieke moment.

goed geholpen

ze hebben mijn goed geholpen, alleen het duurt even voor dat ik iemand aan de lijn kreeg enige min punt, voor de rest een goede energie maatschappij

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Enes, Dankjewel voor je review, heel fijn om te horen dat je goed geholpen bent! Ik begrijp dat het wat lang duurde, we doen ons uiterste best onze klanten zo snel mogelijk te helpen, helaas kan het af en toe erg druk zijn, vooral op maandag. We zijn blij dat we uiteindelijk in contact met je zijn geweest. Nogmaals dank voor de fijne review, we wensen je een hele fijne dag. Samen gaan we groener!

Prettig in contact

Voel me thuis bij van de Bron omdat ik eerlijke en duidelijke informatie krijg. Vind de toon waarop gecommuniceerd wordt plezierig

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hi Hedwig, Dankjewel voor je fijne review, dit waarderen wij enorm! Goed om te horen dat je je thuis voelt bij Van de Bron en dat je de communicatie duidelijk en plezierig vind. Mochten er ooit nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op. Samen naar een groener Nederland. Hele fijne dag gewenst!

Waardeloos

Waardeloos, ga er niet mee in zee. Na foutieve berekening van laadpas weken en maanden moeten zeuren om geld terug te krijgen, en dat is nog steeds niet geregeld. Ze kunnen het gewoon niet.

• Duurzaamheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Menno, Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We betreuren het dat je een negatieve ervaring hebt gehad met een foutieve berekening omtrent je laadpas, dat er fouten zijn opgetreden die lang duurden om op te lossen. We begrijpen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn (geweest). We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken deze als waardevolle input om onze processen te verbeteren. Graag helpen wij je telefonisch verder, zodat we beter mee kunnen kijken en kunnen zoeken naar de juiste oplossing. Graag horen wij je via ons telefoonnummer: 088 044 4555. Nogmaals bedankt voor je review!

Oke, maar de panelen afspraak mag genuanceerder

Ben pas bij van de Bron. Tot nu toe oké.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Hans, goed om te horen en bedankt voor je review. Mocht je in de toekomst vragen hebben, neem dan vooral contact met ons op. Samen naar een duurzamere toekomst!

Goede prijs voor duurzame energie!

Duidelijk, no-nonsense en goede prijzen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Anouk, we waarderen je positieve feedback!

Professional service

I’m a very satisfied client. Vandebron is an absolute trustful company. They are ready to provide energy any moment. The customerservice is greatly professional and the administration is really smooth and quick. Way better option than my previous energie supplier. I highly recommend them!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Annamaria, thank you very much for your positive review. It is much appreciated and it is people like you who have made us join the energy market to fight for a sustainable future.

Goede fijne help service, duurzaam, goede prijs

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dankjewel voor je positieve review. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan horen wij dit graag.

Uitzonderlijk slechte afhandeling van gemaakte fout

Bij mijn overstap was een fout gemaakt. Het duurde een kleine twee maanden voordat deze hersteld was. Al die tijd ben ik aan het lijntje gehouden, kreeg ik geen of verkeerde informatie en kreeg ik steeds weer het mantra te horen dat de klantenservice het heel vervelend vond maar hier niets aan kon doen. De mensen die er kennelijk wel iets aan konden doen kreeg ik niet te spreken en lieten ook niets weten. Pas toen Liander dreigde me af te sluiten, zijn ze in actie gekomen. Een hele nare ervaring. En anders dan wat excuses kwam er niets van een gebaar - zelfs een bloemetje of een eenmalige korting is er niet gegeven. In mijn woorden ‘omdat het hun ook heel veel tijd had gekost en het alleen maar wat miscommunicatie was…’ Heel teleurstellend.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We betreuren het ten zeerste dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij je overstap en dat er fouten zijn opgetreden die lang duurden om op te lossen. We begrijpen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn geweest. We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken deze als waardevolle input om onze processen te verbeteren. Onze klantenservice is bedoeld om klanten soepel en snel te helpen, en het is duidelijk dat dit in jouw geval niet goed is verlopen.

Gewoon, geen gezeur

Moeilijke materie duidelijk uitgelegd

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Peter, dankjewel voor je positieve review. Samen naar een duurzame toekomst!

Energie dichtbij, goed verhaal.

Transparant over de bronnen van de energie, goed inzicht in eigen verbruik met maandelijkse mail of op op het account. Compensatie in groene initiatieven krijgen in de beschrijving een menselijk gezicht.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Marieke, dankjewel voor je heldere review. Samen naar een duurzame toekomst.

Vriendelijk en goed bereikbaar

We kregen snel een laadpaal maar het formulier was lastig en ik moest bellen over of er nu wel een laadpas bij zit. Onduidelijke info op de website over dat onderwerp. Verder prima ervaring.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Marijke, dankjewel voor de review, we nemen de feedback mee. Als je nog andere vragen hebt, neem dan vooral contact met ons op!

Zo groen mogelijk

Ik heb het gevoel dat Van de Bron werkelijk zijn best doet om zo duurzaam mogelijk te zijn. Ik schrok er wel even van dat ze met Essent samen gingen werken, maar ik denk dat de groene intenties zo goed mogelijk worden nagestreefd. En wellicht werd / wordt Essent er iets 'groener' van.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Karolien, wat fijn om te lezen dat je je zo in onze missie kunt vinden! Essent is ons moederbedrijf, maar wij zijn een zelfstandig opererende organisatie. Zodoende hopen we inderdaad hen te kunnen inspireren groener te worden 💚

Eerlijk en overzichtelijk

Goede contacten , fijne app , goed bereikbaar , goed advies.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Rob, goed om te horen dat je ons zo hoog hebt zitten. We doen hard ons best om alles zo goed mogelijk voor je te regelen. Mocht je nou in de toekomst ergens tegenaan lopen, of een tip voor ons hebben. Laat het ons dan alsjeblieft weten, wij nemen feedback namelijk erg serieus. Nogmaals bedankt!

Al jarenlang goede ervaringen met Vandebron

Op straat ben ik jaren geleden overgehaald om over te stappen naar Vandebron. Het aanbod was erg mooi. De filosofie achter het bedrijf sprak me aan. Toen mijn eerste contract verliep, ben ik tijdig door een medewerker van Vandebron getipt zodat ik voordelig een nieuw contract kon afsluiten. Ook vandaag werd ik aan de telefoon op een prettige manier geholpen met mijn vragen over een nieuw contract.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Niels, wat goed om te horen dat je zo positief over ons denkt. Leuk te zien dat je al sinds het begin bij ons bent. Door dit soort verhalen blijven we gemotiveerd om de energiemarkt te veranderen. Samen naar een duurzamere toekomst.

Positief maar kost wel tijd

Positief maar kost wel tijd.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey, dankjewel voor je review, dit is erg belangrijk om onszelf verder te verbeteren. Als er in de toekomst dingen zijn waar je tegen aan loopt of als je tips hebt horen wij dit heel graag.

Opgezegd op tijd maar krijg toch na 3 weken een nieuw contract

Het is bizar ik heb het energiecontract bij VanDeBron opgezegd omdat o.a. teruglevering niet meer wordt vergoed na verlenging. Op 14 augustus is mijn opzegging per mail door jullie bevestigd, Op 16 september krijg ik desondanks weer een nieuw en ongunstig contract! Dit is een vreemde gang van zaken en onwenselijk voor een “betrouwbaar” bedrijf.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Kees, vervelend om te horen dat hier verwarring over is ontstaan. Dit gebeurd vaker en heeft een logische verklaring. Vaak gaat het om een overbruggingscontract (altijd variabel per dag opzegbaar), omdat je nieuwe contract bij je nieuwe leverancier pas in gaat na het aflopen van je huidige contract bij ons. Omdat je wettelijk niet zonder contract mag zitten maken wij dan een tijdelijk variabel contract aan voor deze periode. Deze sturen wij dan netjes twee weken voordat deze in gaat naar je op ter informatie. Excuses voor eventuele verwarring.

Mooie missie en fijne hulp

Erg blij met de transparantie die vandebron geeft (over bv zonnepanelen tarief verhoging onlangs), en fijne hulp bij het verleng team:) Trots dat ik al zo lang energie krijg van deze leverancier.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Anouk, dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je onze missie steunt. Eerlijk, transparant en duurzaam.

Snelle service, transparant en vriendelijk

Ik kreeg een nieuwe, scherpe aanbieding voor een meerjarencontract maar had ook de mogelijkheid van een dynamisch contract. Een telefoontje had beide opties duidelijk toegelicht en dynamisch contract meteen afgesloten.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Paul, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je goed en snel geholpen bent. Leuk dat je klant bij ons blijft en kies voor een dynamisch contract! Daar krijgen we goeie energie van 💚

Herengracht 545 1017 BW Amsterdam