Hey Herman! Dankjewel voor je beoordeling, fijn dat je je laat horen. Erg begrijpelijke feedback, we willen je zeker informeren over de andere contractvormen - excuses dat dit nog niet gebeurd is. We kunnen je telefonisch via de verleng-afdeling helpen en een zo passend mogelijk aanbod doen. Je kunt van maandag t/m vrijdag telefonisch contact opnemen via 088 044 4555. Nogmaals dankjewel voor je feedback over contractverlenging. Wij nemen dit mee! Een hele fijne, duurzame donderdag gewenst! 💚
Hoi Katarina, wat leuk dat je ons aanraadt en tevreden bent met onze service!
Hoi Geert, we begrijpen dat de terugleveringskosten verrassend kan zijn. Met de voortgang van de energietransitie staan we voor uitdagende vraagstukken, waaronder de kosten die gepaard gaan met de teruglevering van klanten met zonnepanelen. Het aantal zonnepanelen en het aandeel zonne-energie zijn recentelijk explosief gestegen, waar we natuurlijk heel blij mee zijn. Echter, op zonnige dagen, wanneer er veel groene stroom wordt opgewekt, ontstaat er steeds vaker een overschot aan zonne-energie. Op dit moment kunnen we dit overschot nog niet volledig opslaan, daarom wordt deze stroom teruggeleverd aan het net. Aan terugleveren aan het net zijn bepaalde kosten verbonden, waaronder onbalans- en profileringskosten. Doordat klanten met zonnepanelen, die deze kosten immers veroorzaken, deze kosten nu betalen, kunnen we de stroomprijs nu lager aanbieden. Voorheen werden de terugleveringskosten namelijk verwerkt in de stroomprijs. Maar we vinden het niet langer houdbaar dat klanten zonder zonnepanelen meebetalen aan het rendement van klanten met zonnepanelen. We zijn blij dat je er toch voor hebt gekozen om een vast contract bij ons af te sluiten. We streven ernaar om zo transparant mogelijk te zijn. Dank je wel voor je beoordeling! 💚
Hoi Floris, we zien deze feedback als een groot compliment. Dank je wel voor het delen! 💚
Wat leuk om te horen en welkom bij de club :)
Dankjewel voor de positieve feedback! 💚
Hoi Joop, daar worden we blij van!
Hi Simon, Super om te horen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor het uitspreken van je mening, dit waarderen wij. Samen gaan we voor groen! 💚
Hey Gert, Dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je ons snel kon bereiken en je net dat stapje extra ervaart, daar doen we ons best voor! Op naar een groenere toekomst samen! 💚
Hey Rene, dankjewel voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de overzichtelijkheid en de prijs. Hier doen wij uiteraard ons uiterste best voor, goed om te lezen dat je bij ons blijft. Samen gaan we voor groen! 💚
Goedemiddag Marco, Dankjewel voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je onze service als goed ervaart, hier besteden wij dan ook veel aandacht aan. Mochten er ooit nog opmerkingen of vragen zijn, bel gerust weer. Samen gaan we voor een zo groen mogelijk Nederland! 💚
Hey Wim, Dankjewel voor je positieve feedback! Goed om te lezen dat je onze communicatie als snel en goed ervaart, hier doen we ons uiterste best voor. Samen gaan we voor groen! 💚
Goedemiddag Alie, Dankjewel voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden klant bent bij ons en je het het verbruiksoverzicht als duidelijk ervaart. We wensen je een hele fijne week! 💚
Hey Katrien, Dankjewel voor je fijne beoordeling. Wat goed om te horen dat je al 3 jaar tevreden klant bij ons bent en hierdoor weer verlengd hebt voor een jaar. Samen gaan we voor een groene toekomst! 💚
Hey Victor, Thank you very much for your lovely review. We are glad to hear that you are a happy customer and that you totally agree with your friend that recommended us. 💚 Together we work for a sustainable planet!
Hi Rutger, Dankjewel voor je review. Fijn dat je ons als de beste keuze ervaart, dat vinden wij uiteraard erg fijn om te horen! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het heel graag. Samen gaan we voor een groenere toekomst!
Hey Sandra, Wat vervelend om te horen dat er iets mis ging bij het bellen. We zullen nooit bewust ophangen, helaas komt het soms voor dat er een technisch probleem in de lijn is waardoor deze kan uitvallen. Heel graag vragen we je om opnieuw contact met ons op te nemen zodat wij je alsnog kunnen helpen! We horen graag van je. 💚
Hi Kim, Dankjewel voor je fijne reactie. Wat goed om te lezen dat je zo´n goede ervaring hebt en tevreden bent. Dit horen wij natuurlijk graag! Mochten er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag! 💚
Hey P, Dankjewel voor je fijne review. Heel goed om te horen dat je na een 1 jaar contract een 3-jarig contract hebt afgesloten, daaruit maken we op dat je tevreden ben bij Van de Bron. Samen gaan we voor een groenere toekomst!
Goedemorgen Joke, Dankjewel voor je review en je vertrouwen! Dit waarderen wij. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mochten er ooit nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact op. Hele fijne dag gewenst, samen werken we aan een groene toekomst!
Hoi Bas, dankjewel voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat het overstappen naar ons gemakkelijk was en dat je de klantenservice als behulpzaam en vriendelijk hebt ervaren. We snappen je feedback over de wachttijd aan de telefoon, onze klantenservice ervaart momenteel aanzienlijke drukte, maar we werken eraan om je in de toekomst sneller te kunnen helpen. De prijs van elektriciteit wordt niet bepaald door de opwekmethode, maar door de verhouding tussen beschikbare energiebronnen (aanbod) en de consumptie van deze energiebronnen (vraag). Nederland heeft maar één markt voor elektriciteit vanwege het nationale stroomnet. Alle energieproducenten in ons land leveren, ongeacht de manier van opwekking, hun energie aan dit net. Omdat we dus maar één markt hebben, is deze prijs voor alle energieproducenten hetzelfde. Kortom, wij betalen onze producenten de marktprijs voor hun door zon en wind opgewekte elektriciteit, en dit is dezelfde prijs als voor grijze elektriciteit op dat specifieke moment.
Hi Enes, Dankjewel voor je review, heel fijn om te horen dat je goed geholpen bent! Ik begrijp dat het wat lang duurde, we doen ons uiterste best onze klanten zo snel mogelijk te helpen, helaas kan het af en toe erg druk zijn, vooral op maandag. We zijn blij dat we uiteindelijk in contact met je zijn geweest. Nogmaals dank voor de fijne review, we wensen je een hele fijne dag. Samen gaan we groener!
Hi Hedwig, Dankjewel voor je fijne review, dit waarderen wij enorm! Goed om te horen dat je je thuis voelt bij Van de Bron en dat je de communicatie duidelijk en plezierig vind. Mochten er ooit nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op. Samen naar een groener Nederland. Hele fijne dag gewenst!
Hey Menno, Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We betreuren het dat je een negatieve ervaring hebt gehad met een foutieve berekening omtrent je laadpas, dat er fouten zijn opgetreden die lang duurden om op te lossen. We begrijpen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn (geweest). We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken deze als waardevolle input om onze processen te verbeteren. Graag helpen wij je telefonisch verder, zodat we beter mee kunnen kijken en kunnen zoeken naar de juiste oplossing. Graag horen wij je via ons telefoonnummer: 088 044 4555. Nogmaals bedankt voor je review!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.