Contractverlenging

Mijn huidige variabele contract loopt af. Ik heb alleen voorstel voor nieuw variabel contract gekregen, terwijl - als je open en eerlijk communiceert - er ook andere contractvormen zijn. Het was mooier geweest, dat van al deze contractvormen een voorstel was gekomen, dan kan men daaruit een keuze maken.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Herman! Dankjewel voor je beoordeling, fijn dat je je laat horen. Erg begrijpelijke feedback, we willen je zeker informeren over de andere contractvormen - excuses dat dit nog niet gebeurd is. We kunnen je telefonisch via de verleng-afdeling helpen en een zo passend mogelijk aanbod doen. Je kunt van maandag t/m vrijdag telefonisch contact opnemen via 088 044 4555. Nogmaals dankjewel voor je feedback over contractverlenging. Wij nemen dit mee! Een hele fijne, duurzame donderdag gewenst! 💚

Fijne service en groene stroom!

Fijne bron heeft een fijne en klantgerichte service. Je hebt onder andere doormiddel van de app altijd een duidelijk overzicht van je verbruik! Je wordt snel en vriendelijk geholpen en ik zal hen dan ook zeker aanraden aan anderen!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Katarina, wat leuk dat je ons aanraadt en tevreden bent met onze service!

Te mooi om waar te zijn?

Enegieleveranciers hebben een zeer slechte naam: 'kleine lettertjes', onvolledige informatie en gewoon 'oplichten' is vaak eerder regel dan uitzondering. (neem bijvoorbeeld de vergoeding die ik plots aan Vandebron moest betalen ivm het terugleveren van energie met mijn 60 zonnepanelen: die zag ik dus NIET aankomen! Voelde me zwaar belazerd! ) Dus toen ik het nieuwe aanbod kreeg ben ik (daarom) toch even online gaan vergelijken! Kijk, ik hoef helemaal niet de goedkoopste leverancier, ik wil een faire prijs en geen gekonkel; en vooral geen noodzaak om te switchen naar een andere maatschappij: gaat doordaans ook niet goed. Maar bij het vergelijken zag ik dat de prijs van Vandebron zeker in lijn lag met de prijs van (even overdreven gesteld) 'al die andere dubieuze aanbieders' dus besloot ik om dan toch maar in te stemmen met het 1-jaars aanbod. Hoop dat ik nu geen 'addertjes onder het gras' ga vinden :-) groeten van Geert van Dijk

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Geert, we begrijpen dat de terugleveringskosten verrassend kan zijn. Met de voortgang van de energietransitie staan we voor uitdagende vraagstukken, waaronder de kosten die gepaard gaan met de teruglevering van klanten met zonnepanelen. Het aantal zonnepanelen en het aandeel zonne-energie zijn recentelijk explosief gestegen, waar we natuurlijk heel blij mee zijn. Echter, op zonnige dagen, wanneer er veel groene stroom wordt opgewekt, ontstaat er steeds vaker een overschot aan zonne-energie. Op dit moment kunnen we dit overschot nog niet volledig opslaan, daarom wordt deze stroom teruggeleverd aan het net. Aan terugleveren aan het net zijn bepaalde kosten verbonden, waaronder onbalans- en profileringskosten. Doordat klanten met zonnepanelen, die deze kosten immers veroorzaken, deze kosten nu betalen, kunnen we de stroomprijs nu lager aanbieden. Voorheen werden de terugleveringskosten namelijk verwerkt in de stroomprijs. Maar we vinden het niet langer houdbaar dat klanten zonder zonnepanelen meebetalen aan het rendement van klanten met zonnepanelen. We zijn blij dat je er toch voor hebt gekozen om een vast contract bij ons af te sluiten. We streven ernaar om zo transparant mogelijk te zijn. Dank je wel voor je beoordeling! 💚

een onverdeelde verademing!

Vanaf mijn inschrijving's-overstap op straat in 2018 is mijn ervaring bij VANDEBRON zonder uitzondering telkenmale een verrassende verademing omdat bij elk contact blijkt dat er (nog steeds) echte mensen bij VANDEBRON werken. HOUDEN ZO SVP Floris van Spronsen

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Floris, we zien deze feedback als een groot compliment. Dank je wel voor het delen! 💚

Goeie club en mooie prijs

Een heel mooi contract gekregen en voor de telefoon ook goed geholpen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Wat leuk om te horen en welkom bij de club :)

prima energieleverancier

Ben sinds kort klant geworden en ben zeer tevreden. Duidelijke afspraken van het energiecontract en een goede makkelijke app.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dankjewel voor de positieve feedback! 💚

Prettig contact, goed beleid, goede service.

Wat voor een aanbiedingen ik ook krijg, ik blijf bij VANDEBRON!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Joop, daar worden we blij van!

Good

Good

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Maandbedrag wordt niet opgehoogd door vergelijkingssite

Vast tarief gerefareerd aan de laatste 4 maanden , naar het laagste punt kan brengen wel het risico loopt om bij te moeten betalen De Bron U daarop wijst vooruitstrevend vind TOP

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Simon, Super om te horen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor het uitspreken van je mening, dit waarderen wij. Samen gaan we voor groen! 💚

Fijne klantenservice

Snel te bereiken en doen net dat stapje extra

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Gert, Dankjewel voor je positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je ons snel kon bereiken en je net dat stapje extra ervaart, daar doen we ons best voor! Op naar een groenere toekomst samen! 💚

overzichtelijk goede prijs

al een aantal jaren bij vander Bron goed geregeld en zou ook niet weten waarom ik ergens anders heen zou gaan die zegt dat die t beter kan zeer tevreden

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Rene, dankjewel voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de overzichtelijkheid en de prijs. Hier doen wij uiteraard ons uiterste best voor, goed om te lezen dat je bij ons blijft. Samen gaan we voor groen! 💚

Een snelle en goede service.

één telefoontje en alles is geregeld

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goedemiddag Marco, Dankjewel voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je onze service als goed ervaart, hier besteden wij dan ook veel aandacht aan. Mochten er ooit nog opmerkingen of vragen zijn, bel gerust weer. Samen gaan we voor een zo groen mogelijk Nederland! 💚

Snelle service gerichte oplossing

Snelle en goede communicatie

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Wim, Dankjewel voor je positieve feedback! Goed om te lezen dat je onze communicatie als snel en goed ervaart, hier doen we ons uiterste best voor. Samen gaan we voor groen! 💚

Elke maand een duidelijk verhaal over mijn verbruik

Elke maand krijg ik een duidelijk overzicht van mijn energieverbruik. Bovendien wordt het vergeleken met het verbruik van dezelfde maand van het vorige jaar. Op die manier zie ik zelf snel of het lukt om me aan mijn voornemen te houden.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goedemiddag Alie, Dankjewel voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden klant bent bij ons en je het het verbruiksoverzicht als duidelijk ervaart. We wensen je een hele fijne week! 💚

Heel tevreden!

Vanaf december 2020 ben ik bij Vandebron met een 3 jaar contract en nu weer verlengd vanwege een prima aanbod met 1 jaar!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Katrien, Dankjewel voor je fijne beoordeling. Wat goed om te horen dat je al 3 jaar tevreden klant bij ons bent en hierdoor weer verlengd hebt voor een jaar. Samen gaan we voor een groene toekomst! 💚

Excellent prices and friendly service

A friend of mine in the Netherlands recommended me Vandebron because of the green energy they offer, the competitive prices and the kindness of Vandebron's assistants. I can only totally agree with that. With best regards, Victor Fernandez Den Haag

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Victor, Thank you very much for your lovely review. We are glad to hear that you are a happy customer and that you totally agree with your friend that recommended us. 💚 Together we work for a sustainable planet!

Perfct geholpen door de klantenservice

De beste keuze als je geen zonnepanelen hebt.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Rutger, Dankjewel voor je review. Fijn dat je ons als de beste keuze ervaart, dat vinden wij uiteraard erg fijn om te horen! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het heel graag. Samen gaan we voor een groenere toekomst!

Slechte telefoondienst

3x doorgeschakeld 1x heeft persoon gewoon opgehangen. Vraag is niet beantwoord

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Sandra, Wat vervelend om te horen dat er iets mis ging bij het bellen. We zullen nooit bewust ophangen, helaas komt het soms voor dat er een technisch probleem in de lijn is waardoor deze kan uitvallen. Heel graag vragen we je om opnieuw contact met ons op te nemen zodat wij je alsnog kunnen helpen! We horen graag van je. 💚

800 m2 woongenot Totaal transitie partner van gas naar Electra 2035

Mijn ervaring komt er in het kort op neer dat zij totaal passend nationaal monument 800m2 herbestemd naar 2 woningen perfect hebben kunnen voorzien op hun duurzame energie aanbod inclusief teruglevering

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Kim, Dankjewel voor je fijne reactie. Wat goed om te lezen dat je zo´n goede ervaring hebt en tevreden bent. Dit horen wij natuurlijk graag! Mochten er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag! 💚

Goed bereikbaar, fijn duidelijk contact

Heb gekozen voor zekerheid en na een 1 jaar contract en een tijdje variabel, een contract voor 3 jaar afgesloten.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey P, Dankjewel voor je fijne review. Heel goed om te horen dat je na een 1 jaar contract een 3-jarig contract hebt afgesloten, daaruit maken we op dat je tevreden ben bij Van de Bron. Samen gaan we voor een groenere toekomst!

Ik vertrouw jullie op een goede medewerking

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Goedemorgen Joke, Dankjewel voor je review en je vertrouwen! Dit waarderen wij. We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mochten er ooit nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact op. Hele fijne dag gewenst, samen werken we aan een groene toekomst!

Vriendelijk, behulpzaam en redelijke prijs

Klant worden overstappen gaat makkelijk. Behulpzame en vriendelijke klantenservice. Leuke vriendenkorting als je nog iemand aanmeld. Wachttijd telefoon, is door drukte, erg lang. Werd wel excuses voor gemaakt. De prijzen zijn redelijk en gunstig t.o.v. andere aanbieders. De gasprijs is maar net onder het prijsplafond. Ik vraag me wel af of stroom goedkoper kan Net als andere aanbieders wordt zon en wind aangeboden. Dat lijkt mij geen kostbaar opgewekte energie.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Bas, dankjewel voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat het overstappen naar ons gemakkelijk was en dat je de klantenservice als behulpzaam en vriendelijk hebt ervaren. We snappen je feedback over de wachttijd aan de telefoon, onze klantenservice ervaart momenteel aanzienlijke drukte, maar we werken eraan om je in de toekomst sneller te kunnen helpen. De prijs van elektriciteit wordt niet bepaald door de opwekmethode, maar door de verhouding tussen beschikbare energiebronnen (aanbod) en de consumptie van deze energiebronnen (vraag). Nederland heeft maar één markt voor elektriciteit vanwege het nationale stroomnet. Alle energieproducenten in ons land leveren, ongeacht de manier van opwekking, hun energie aan dit net. Omdat we dus maar één markt hebben, is deze prijs voor alle energieproducenten hetzelfde. Kortom, wij betalen onze producenten de marktprijs voor hun door zon en wind opgewekte elektriciteit, en dit is dezelfde prijs als voor grijze elektriciteit op dat specifieke moment.

goed geholpen

ze hebben mijn goed geholpen, alleen het duurt even voor dat ik iemand aan de lijn kreeg enige min punt, voor de rest een goede energie maatschappij

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Enes, Dankjewel voor je review, heel fijn om te horen dat je goed geholpen bent! Ik begrijp dat het wat lang duurde, we doen ons uiterste best onze klanten zo snel mogelijk te helpen, helaas kan het af en toe erg druk zijn, vooral op maandag. We zijn blij dat we uiteindelijk in contact met je zijn geweest. Nogmaals dank voor de fijne review, we wensen je een hele fijne dag. Samen gaan we groener!

Prettig in contact

Voel me thuis bij van de Bron omdat ik eerlijke en duidelijke informatie krijg. Vind de toon waarop gecommuniceerd wordt plezierig

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hi Hedwig, Dankjewel voor je fijne review, dit waarderen wij enorm! Goed om te horen dat je je thuis voelt bij Van de Bron en dat je de communicatie duidelijk en plezierig vind. Mochten er ooit nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op. Samen naar een groener Nederland. Hele fijne dag gewenst!

Waardeloos

Waardeloos, ga er niet mee in zee. Na foutieve berekening van laadpas weken en maanden moeten zeuren om geld terug te krijgen, en dat is nog steeds niet geregeld. Ze kunnen het gewoon niet.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hey Menno, Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We betreuren het dat je een negatieve ervaring hebt gehad met een foutieve berekening omtrent je laadpas, dat er fouten zijn opgetreden die lang duurden om op te lossen. We begrijpen dat dit erg frustrerend voor je moet zijn (geweest). We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken deze als waardevolle input om onze processen te verbeteren. Graag helpen wij je telefonisch verder, zodat we beter mee kunnen kijken en kunnen zoeken naar de juiste oplossing. Graag horen wij je via ons telefoonnummer: 088 044 4555. Nogmaals bedankt voor je review!