Helder en vriendeljk

Ze zijn helder en duidelijk in hun communicatie naar de klant. En, nemen de tijd om de klant aan te horen. Tenslotte, de jaarafrekening is duidelijk.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Het is goed om te lezen dat het gene wat we willen bereiken, ook zo overkomt. Nog een fijne dag!

ga zo door

fantastisch ls je onderweg langs onze herenwegen die prachtige masten met wieken ziet met erop de woorden van de Bron

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor dit leuke bericht. Dat die wieken nog maar veel wind mogen vangen voor goeie energie!

Als ik de e-mails lees komt het betrouwbaar over!!!

Als ik de e-mails lees komt het betrouwbaar over!!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Prima service, goede prijs.

Goede service en prima prijs. Heb ze eigenlijk nooit nodig. Overstappen in twee minuten geregeld.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dat is goed om te horen, Chris.

Vandebron ervaar ik als een hele sympathieke energieleverancier, die verantwoord bezig is.

Op een mooie dag werd ik opeens klant: alles geregeld dankzij een heldere Vandebron-medewerker:-) Het ging rimpelloos, en ik heb nooit spijt gehad van mijn overstap. Als ik bel met een vraag, ben ik blij met de frisse benadering en de vriendelijkheid van de mensen aan de telefoon. Ga zo door. Ik raad anderen weleens aan om ook over te stappen, maar ofwel 1. zien ze er de noodzaak niet van in, ofwel 2. zien ze op tegen de rompslomp van een omschakeling. Blijf jezelf profileren als ècht anders, en beter voor de leefomgeving!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor je positieve woorden Lize-Marie. Wat leuk om te horen dat je ook andere enthousiasmeert om klant te worden. Indien een vriend zich wilt aanmelden dan kan dit middels jou persoonlijke vriendenlink, zo ontvangen jullie beide een leuke vriendenkorting.

Goede en probleemloze relatie

Vandebron is naar mijn mening en voor zover ik op afstand kan beoordelen een van de voorlopers op het gebied van groene energie en de (door)ontwikkeling daarvan. En in mijn ogen een integere partij.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Cees, bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn inderdaad een energieplatform met een missie en kunnen het waarderen dat jij hier samen met ons voor in staat. Een fijne dag toegewenst!

Eenvoudig en duidelijk.

Ik vind dat Vandebron zich bezig houd met zaken die er echt toe doen. Er wordt weinig geld gestoken in marketing naar mijn idee. Wat ik kan waarderen. De prijzen zijn goed en de diensten zijn zeer goed. Op naar een duurzamere wereld!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi Rawie, bedankt voor je positieve bericht. Het is leuk om te lezen dat onze visies overeenkomen. Samen op naar een duurzame wereld!

Die is gewoon goed

Alles verloopt naar wens.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dat is goed om te horen, Cor!

positief

Bereikbaarheid kan beter, maar voor de rest krijg ik een goed gevoel bij deze organisatie.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Johan, we zijn er hard mee bezig onze bereikbaarheid zo goed mogelijk te maken. Fijn dat je verder een goed gevoel hebt over Vandebron! Fijne dag.

Geen negatieve ervaringen ondervonden

Heel vaak loop je tegen "tegenvallers" aan: kan om kleinigheden gaan, maar is niet duidelijk aangegeven bij de start. Bijv. prijsaanpassingen, wijzigingen voorwaarden. Positief de gedrevenheid voor duurzame energie. Zoals de actie voor de Hembrugcentrale. Chapeau!! Ook de diverse tips.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi August, bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover feedback geeft, dat kunnen we altijd gebruiken. Fijn dat je zo achter onze keuzes staat!

Transparant en klantvriendelijk

Ik heb het gevoel dat ik echt iets bijdraag aan het reduceren van de co2 uitstoot. Vandebron komt over als een transparant bedrijf met oog voor de klanten. Het lijkt erop dat winst behalen niet de drijfveer is.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

En daar heb je zeker gelijk in. Winst behalen is niet de drijfveer. Er zijn uiteraard goedkopere leveranciers, maar dit heeft te maken met de prijs van lokale, groene energie, die soms hoger uit kan vallen. Onze missie van 100% groene energie is onze prioriteit! Bedankt voor je bericht.

energie met een goed gevoel

Ik heb altijd een goed gevoel over ons energiegebruik gehad omdat ik weet dat de leverancier er - aan de bron - voor zorgt dat we de groenste optie krijgen van een lokale leverancier. De communicatie is altijd helder, maar bovenal sympathiek.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Super goed om te horen dat het zo soepel verloopt, Wendel. We vinden het fijn om te horen dat je een goed gevoel hebt over je verbruik en over Vandebron!

Sympathieke club, maar te weinig directe info verbruik

Regelmatig krijg ik een update over het maandelijkse verbruik, maar ik zou veel liever hebben dat dat direct dagelijks zichtbaar is op de website, zoals dat bv. bij de NLE al jaren gebeurt. Dar kan je ook direct zien of je verbruik( en daarmee de nota) hoger of lager is dan voorzien. Dat bespaart het bedrijf de maandelijkse toezending.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dag Tjeu, je kunt via je persoonlijke pagina in Mijn Vandebron er voor kiezen om toestemming te geven voor het uitlezen van de kwartiermeterstanden. Als je dit doet wordt je verbruik ook inzichtelijk gemaakt in de grafiek. Je kunt dan je verbruik gedetailleerd over de maand inzien. Als je hier hulp bij nodig hebt dan horen we het graag!

Praktisch, persoonlijk, eerlijk

De persoonlijke aanpak, in benadering en koppeling aan de zichtbare bron geeft een thuis gevoel.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Annet, wat positief dat je dit gevoel hebt. We waarderen het enorm dat je dit met ons wilt delen!

Goeie ideeen over goeie energie

👍🏼

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Jolanda, goed om te horen dat dit zo overkomt. Dit is ook zeker wat we willen bereiken. Fijne dag!

soepele service, goede uitleg

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dankjewel, Rini! Leuk dat je zo enthousiast bent :)

Niet geweldig.

Niet geïnteresseerd in het behouden van de vaste klanten.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Henk, dat is jammer te horen. Hier zijn we zeker geïnteresseerd in en dat willen we ook uitdragen. Mocht je nog geïnteresseerd zijn om met ons hierover te praten, zou je dan contact op willen nemen? Voor nu wensen we je een fijne dag!

Fantastisch

Er zijn steeds weer energiemaatschappijen die vinden dat ik bij hen beter aan kan sluiten. Veel voordeliger. En elke keer is mijn antwoord: Goedkoper is onmogelijk en groener bestaat niet. Dus ik heb geen interesse.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dat is goed om te lezen, Gerrit. Fijn dat het je achter ons staat!

Ik werd enorm prettig geholpen door een kundige medewerkster, Susan

Al mijn vragen werden direct beantwoord en ik heb snel mijn overeenkomst ontvangen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

We zullen het doorgeven aan Susan, dankjewel!

Goed meegedacht in oplossingen super leverancier met een hele goede klantenservice complimenten!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Denise, bedankt dat je dit met ons wilde delen! Fijne dag :)

Niet goed geïnformeerd bij overstappen

Matig

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Jack, wat vervelend om te horen dat de overstap niet soepel is verlopen. We zouden je uiteraard graag verder helpen om dit op te lossen. Mocht je hierin geïnteresseerd zijn, dan kun je contact met ons opnemen via vragen@vandebron.nl of 0880 444 555.

Ideologisch verantwoord

Goed idee en direct contact met de leverancier ( boer vd Heuvel).Duidelijke maandoverzichten. En..... niet duur!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Hans, wat leuk dat je zo enthousiast bent!

Vandebron is heel goed

Vandebron geeft goede informatie

Goed om te horen!

goede en correcte service

alles naar tevredenheid

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor je positieve review!

Good

The staff is really nice and patient

• Would you recommend us? Yes

Thank you very much, Yanfei Li!