Hey Marlia, bedankt voor het delen van je positieve ervaring!💚
💚
Hei Paul, Dankjewel voor het delen van je positieve review! We zijn blij om te horen dat je achter ons staat. 💚
Hey Jeroen, we zijn blij te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen van je positieve review! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons serviceteam.
Hey Frank, de elektriciteit uit jouw stopcontact is inderdaad altijd hetzelfde, of je nu groene of grijze stroom koopt. Dit komt doordat er in Nederland maar één stroomnet is. Het grote verschil tussen grijze en groene stroom is de bron die is gebruikt om de elektriciteit mee op te wekken. Vandebron verkoopt alleen stroom die 100% groen is en 100% in Nederland wordt opgewekt. Door groene stroom te gebruiken, komen er geen CO₂ en andere schadelijke stoffen in de lucht. Dat is beter voor het milieu én voor onze gezondheid. Door voor Nederlandse groene stroom te kiezen, draag je eraan bij dat het aanbod van duurzame energie in ons land groeit. Fijn te horen dat je verder tevreden bent en dat de app naar behoren werkt!
Hey Jan, heel fijn om te horen dat je zo´n positieve ervaring hebt gehad met het telefonische contact. Dankjewel voor het laten horen van je mening! Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het natuurlijk graag. 💚
Hi Anita, bedankt voor het delen van jouw ervaring. Mocht je in de toekomst vragen/opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen!
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt. Graag kijken we nogmaals met je mee naar het inloggen. Hiervoor wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan telefonisch op 0880 444 555. We horen graag van je!
💚
Wat fijn dat je contract zonder problemen is aangepast! Mocht je in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op.💚
Hi Martien, dankjewel voor je positieve feedback! Wat goed om te horen dat je de app fijn vindt en zo tevreden bent met onze klantenservice.
Hey Jeanne, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Dit is waar we naar streven 💚
Hoi Rik, graag gedaan! Dankjewel voor je beoordeling :)
💚
Hey Jan, vervelend dat je ontevreden bent en je een drastische verandering in termijnbedrag ziet in vergelijking met de aanbieding. We kunnen ons voorstellen dat dit schrikken is. Wij maken een schatting op basis van je historische verbruik, dit doen we omdat we willen voorkomen dat je aan het einde van het jaar moet bijbetalen op je jaarafrekening. Je kunt je termijnbedrag gelukkig altijd weer aanpassen naar het gewenste bedrag, dit kan via de Mijnvandebron app of telefonisch. Mocht je hier hulp bij nodig hebben dan horen wij het graag, je kunt ons bereiken via 088 044 4555.
Hi Kees, welkom bij Vandebron! Fijn dat je goed en snel geholpen bent. Samen gaan we voor groen. 💚
Hey Laura, wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Heel graag gaan we met je in gesprek over de situatie, hiervoor hebben we je klant account nodig en willen we je vragen contact op te nemen via 088 044 4555, zo kunnen we direct met je meekijken en de situatie beter begrijpen. We horen graag van je om samen te zoeken naar een eventuele oplossing!
Hey Timmie! Fijn om te horen dat je tevreden bent, mocht je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij het graag. 💚
Hey Hans, wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent en je een naar gevoel aan Vandebron hebt overgehouden. Dit horen we niet graag natuurlijk! Je geeft aan dat er niet gereageerd wordt op klachten en/of dat ze niet serieus genomen worden, dat is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Heel graag kijken we met je mee, daarvoor hebben we je klant account nodig en vragen we je even contact op te nemen via 088 044 4555 zodat we inhoudelijk met je mee kunnen kijken en eventueel samen tot een oplossing kunnen komen. We horen graag van je!
Hoi Irma, wat jammer om te horen dat je onze app niet handig vindt. We waarderen je feedback en horen graag wat we kunnen verbeteren. Zou je ons dit willen laten weten door een e-mail te sturen naar [email protected] of een privébericht te sturen via Facebook, Twitter of Instagram? Alvast heel erg bedankt!
Hey Michiel, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Zou je contact met ons willen opnemen? Hoogstwaarschijnlijk moet je nog het een en ander toestaan voordat wij je meters de hele dag mogen uitlezen, of er is iets van een storing aan de hand. Graag zoeken we samen naar een oplossing, zodat je zo snel mogelijk je verbruik in kan zien.
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Renaldo! Samen gaan we voor een groene toekomst. 💚
Hi Arthur, wat prettig om te lezen dat je tevreden bent en onze service als helder en duidelijk ervaart. Mocht je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan horen wij het heel graag. Geniet van je dag! 💚
Fijn om te horen Jeroen! Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op. 💚
Hey Ria! Wat fijn om te horen, samen gaan we groener. 💚
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.