uitstekend

Duidelijke informatie en klantvriendelijk.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Rob, hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring!

Duidelijke, eenvoudig communicatie, duurzaam

Ik wil graag zo veel mogelijk duurzaam leven en daarom heb ik voor Vandebron gekozen. Zij werken met traceerbare duurzame energie bronnen, en communiceren hier open over. Ook toen ik vragen had over de aangeboden contractverlenging werd ik vriendelijk te woord gestaan. Naast vriendelijk was de communicatie eenvoudig te begrijpen en helder. Heel fijn want ik heb natuurlijk wel iets beters te doen dan een energieleverancier onder de loep te nemen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring.

Van de Bron Energie B.V. - WALGELIJK

Besloten het contract met VandeBron Energie B.V. te beëindigen en over te stappen naar een andere energieleverancier. Ontvang je een eindafrekening die onjuist is en voor ons niet duidelijk. Na diverse telefoongesprekken en mailcommunicatie wordt eindafrekening aangepast. Nog steeds zijn gegevens onjuist en niet duidelijk. Er blijft onduidelijkheid over verschil in afrekening door ons te voldoen. Vervolgens zelf spreadsheet opgesteld waarin de gegevens van VandeBron één-op-één worden verwerkt met hiernaast onze eigen gegevens. Spreadsheet aan VandeBron toegestuurd met verzoek spreadsheet te controleren en eventueel aan te passen indien onjuist. Hierna volgt veel correspondentie van verschillende medewerkers van VandeBron. Echter verhaal wordt voor ons nog steeds niet duidelijk. Terwijl er nog volop wordt gecommuniceerd ontvangen wij automatische incasso-verzoeken van VandeBron en tevens een incasso van gerechtsdeurwaarder Hofman uit ’s Hertogenbosch. Deze laatste verhoogt het te betalen eindafrekening met Euro 40,-. Nogmaals aan partijen uitgelegd dat berekening niet duidelijk is en volgens ons nog steeds niet klopt. Hierna wederom veel communicatie met verschillende medewerkers van VandeBron. Niet uit te komen met deze club. Om van het geneuzel af te zijn de eindafrekening van Euro 89,26 betaald aan VandeBron. Eerder had VandeBron aangegeven dat de betreffende incassokosten niet meer van toepassing zouden zijn ! Na enkele weken ontvangen wij alsnog een incasso van gerechtsdeurwaarder Hofman uit ’s Hertogenbosch met het verzoek de Euro 40,- eveneens te voldoen. Wij zijn zelfstandig ondernemer, als wij zo met onze klanten zouden omgaan zoals VandeBron dan was zaken doen voor ons zo voorbij. Zeer jammer deze ervaring. Uiteraard zullen wij VandeBron niet adviseren aan anderen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Nico, bedankt voor het achterlaten van je review. We kunnen begrijpen dat het vervelend is als er meermaals contact over de eindnota is geweest, waar het een en ander onduidelijk was. Inmiddels zien we dat je ook contact hebt gehad met onze collega's van het Special Care team. Graag verwijzen we je naar die correspondentie. Via deze weg willen we je bedanken voor je tijd bij Vandebron en wensen we je veel succes bij je nieuwe leverancier. Fijne dag!

Gerenommeerde Energieleverancier.

Betrouwbare energieleverancier met een uitstekende Prijs-Kwaliteitsverhouding.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Peter, wat leuk dat het je zo bevalt bij Vandebron. Daar krijgen we veel goeie energie van hier :) Bedankt en een fijne dag!

Door vd. Bron ten onrechte aangepast termijn bedrag verhoogd.

Mijn termijn bedrag was door vd. bron aangepast(verlaagd) en even late weer verhoogd. Hoe kan dat?

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi! Goed dat je dit aan ons vraagt. We kunnen goed begrijpen dat dit nogal verwarrend is. Helaas kunnen wij via dit platform jouw account niet inzien. Zou je hierover contact met ons kunnen opnemen via 088 044 4555 of vragen@vandebron.nl? Alvast bedankt!

Oplichters

Leuk adverteren met hoge kortingen maar achteraf deze niet teruggeven door omslachtige actievoorwaarden. Ik zou deze toko nooit aanbevelen aan iemand, ze zijn ten opzichte van andere leveranciers enorm duur en komen hun afspraken niet na. Ze zijn vooral van het geld innen maar teruggeven komt in het woordenboek niet voor.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Martijn, goed dat je dit met ons deelt. We kunnen ons goed voorstellen dat het vervelend is als jij jouw geld nog niet hebt ontvangen. Graag kijken we voor je na wat de reden is dat jij je geld nog niet hebt ontvangen. Zou je hierover contact met ons kunnen opnemen via 088 044 4555 of vragen@vandebron.nl? Alvast bedankt!

1e jaar prima, na overstap helemaal ruk

1e contractjaar ging alles goed, niks te klagen. Na 1 jaar overgestapt (doe ik elk jaar) sinds de overstap geen inzicht meer in verbruik, website is niet langer bruikbaar. Er zijn 13 termijnen afgeschreven en ik heb ook nog steeds geen eindafrekening gezien.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Arjan, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je om deze reden bent overgestapt. Op het moment dat je verbruik niet meer inzichtelijk is dan ligt dit waarschijnlijk aan je slimme meter in plaats van aan ons. Houdt dit goed in de gaten als je verbruik ook niet inzichtelijk is bij je nieuwe leverancier. Daarnaast geef je aan dat je de eindafrekening nog niet hebt ontvangen. Deze wordt binnen 6 weken verstuurd nadat je contract bij ons is opgezegd. Mocht het langer duren, neem dan direct contact met ons op zodat we kunnen nagaan waardoor dit komt. We wensen je een fijne dag!

Kredietwaa6

Ik had me aangemeld bij vandebron , krijg ik een mail dat ik niet kredietwaardig ben, ik heb geen gsm abbo, geen lening, geen credit card, mijn huis net verkocht, dus geen hypotheek. Van mij geen 300 borg, en ik hoef geen stroom en gas meer van jullie. Stelletje hufters, doe jullie huiswerk goed.🖓🖓🖓🖓🖓🖓

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Hay, bedankt voor het delen van je beoordeling. Wij krijgen jou kredietwaardigheidsscore door van het EDR. Als zij nog oude informatie hanteren dan adviseren wij je om contact op te nemen met hen zodat zij je score kunnen aanpassen. In verband met jouw privacy kunnen wij dit niet voor jou aanpassen. Mocht de score zijn aangepast dan horen wij het natuurlijk graag van je. Fijne dag!

Teleurgesteld.

Elk jaar stap ik over van energieleverancier, voor de acties. Na een jaar vandebron dacht ik een mooi bedrag terug te krijgen, maar helaas. De korting ging niet door, omdat ik 2 keer een paar dagen later betaalde. Dat je vandebron zelf wel vooruit moet betalen, en dat ze zelfs een termijn teveel afschrijven, dat telt niet mee en kan allemaal. Alles was ruim op tijd betaald, geen achterstanden en dan wordt je korting gelijk geschrapt. Heel erg jammer, anders had ik nooit voor vandebron gekozen. En voor ons dus nooit geen vandebron meer. Zeer teleurstellend! Bij andere leveranciers nooit geen problemen gehad over het uitbetalen van korting

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor je bericht. Vandebron is echter genoodzaakt het beleid ten aanzien van betalingsachterstanden te blijven hanteren. Wij hanteren dit strenge kortingsbeleid omdat wij ons in een erg competitieve markt bevinden. Het missen van een betaling kost extra administratieve handelingen, en dus geld. Het is dus niet zo dat wij klanten lokken met kortingen die wij niet uitkeren, maar dat wij een streng beleid hanteren om deze kortingen te kunnen blijven aanbieden ten behoeve van onze klanten. Deze voorwaarden zijn met je gedeeld toen het contract is gestuurd. We kunnen goed begrijpen dat je het vervelend vindt dat de korting is komen te vervallen, maar kunnen hier niets aan veranderen.

Boetes zodra het mag, incl deurwaarder. Cashback ja ja.......

Vorig jaar over naar Vandebron met beide energiesoorten. Cashback€ 145 per soort als je een jaar blijft. Stroom lukt, gas bleek ik een half jaar eerder al een ander te hebben gekozen. Na 7 dagen gas van Vandebron (<14 dagen bedenktijd ?), weer naar een ander. Toen keurig afgehandeld, door het voorschot te verrekenen met het (lage) gasverbruik en het verschil van de stroom te halen. Eindafrekening stroom in maart 20, kwam er ineens een opzegboete gas van €50 uit, (op de stroomrekening). Protest aangetekend dat dit erg laat was, boetes niet verplicht zijn en ik de cashback (waarvoor ik was overgestapt) ook al misliep. Gisterochtend laatste mail, gisteravond deurwaarder en bijna dubbele bedrag kosten.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

eindafrekening duurt wel erg lang.

Hallo, als regelmatige overstapper naar verschillende leveranciers is mijn ervaring dat de eind afrekening en terugbetaling in vergelijking bij andere bedrijven wel erg lang duurt. Bij andere bedrijven was er binnen 3 weken een eindafrekening en bijna gelijktijdig het teveel betaalde afgehandeld. M.a.w van den Bron houdt zicht wel erg strak aan de wettelijke voorgeschreven periodes van 6 en 2 weken. In mijn geval einde contract 14 februari totale afhandeling incl. terugbetaling 6 april. Hierbij aangetekend dat inning van de maandelijkse bedragen uitermate goed en snel is geregeld en in totaal zelfs op 13 termijnen uitkomt bij een jaarcontract. Wordt wel keurig verrekend , maar toch ? Daarnaast kreeg ik nadat, mijn jaarcontract was gestopt, een voor mij onduidelijke mail met een aanbod, waarin werd aangegeven dat ik wederom een contract moest aangaan . Om de periode van overstap naar een nieuwe leverancier te overbruggen? Nog nooit meegemaakt, bij andere leveranciers bij overstap of aanmelding. Volgens mij kan zowel oude als nieuwe leverancier centraal inzien wie wat levert en wanneer. Maar misschien zit ik er wel naast. Kortom geen lekker gevoel, in deze tijd van digitalisering zolang over een eindafrekening doen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Jan, bedankt voor het delen van je ervaring. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat je op de eindafrekening moet wachten. Voor het opstellen van de eindnota hebben we conform de regels van het ACM uiterlijk 6 weken de tijd. Vaak ontvangen klanten de nota veel eerder, maar vanwege de drukte kan het voorkomen dat we hier meer tijd voor nodig hebben. We doen ons uiterste best de tijd hiervan te verkorten en danken je voor je waardevolle feedback. Verder kan het zijn dat er een dertiende termijn wordt geïncasseerd, dit kan komen doordat de incasso al naar de bank was op het moment dat we van de nieuwe leverancier te horen kregen dat ze het adres gaan ‘overnemen’. Deze dertiende termijn is als het ware het termijnbedrag voor als je niet zou overstappen, dan staat er namelijk automatisch een nieuw variabel contract voor je klaar. Dit om ervoor te zorgen dat je in ieder geval niet zonder energie komt te zitten. Deze laatste incasso wordt uiteraard met je verrekend op de eindafrekening. Overigens is dit centrale register sinds begin dit jaar niet meer toegankelijk en kunnen energieleveranciers dus niet meer bij de netbeheerder opvragen wanneer een contract afloopt. Helaas kunnen we aan de hand van je naam je gegevens niet vinden, waardoor we geen eenduidig antwoord op je vraag kunnen geven. Zou je ons anders een mail kunnen sturen via vragen@vandebron.nl, dan kunnen we het voor je nakijken. Als laatste willen we je veel succes wensen bij je nieuwe leverancier, hopelijk kunnen we je in de toekomst weer verwelkomen als klant bij Vandebron. Fijne dag!

Heel slecht

Ik heb hele slechte ervaringen ten eerste moet je het contract na op de 20e van de maand afsluiten anders plunderen ze je rekening op voorhand. Ik ben overgestapt maar ze verplichten mij om de termijn betaling van het volgend jaar te betalen. Ze hebben een incasso buro ingeschakeld om te termijn betaling van het nieuwe jaar af te dwingen. Dus ze verplichten om het termijn aan hun te betalen terwijl ik geen klant ben en dat hebben ze toegegeven. Naar mijn mening is dit oplichting.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Bart, begrijpelijk dat dit een vervelende situatie voor je is. Het lijkt erop dat een en ander niet goed is gegaan. Hiervan hebben we je per mail op de hoogte gebracht. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan zien we de reactie op de mail graag tegemoet. Voor nu wensen we je een fijn weekend.

Zeer slechte financiele afdeling

Na 1 jaar bij van de bron ben ik overgestapt. Hierdoor verwacht ik een jaarafrekening. Wettelijk is deze termijn vastgesteld op 8 weken. Vandaag de dag, na 7 weken en 6 dagen, heb ik deze nog niet ontvangen. Na verschillende mails en telefoontjes krijg je keer op keer hetzelfde antwoord. En dat is, we zetten er druk achter. Zeer slecht

• Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hi! Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat je jouw eindafrekening graag zo snel mogelijk ontvangt. Momenteel is het de drukste periode van het jaar waardoor de financiële afdeling de volledige termijn vaak nodig heeft voor het opmaken van de eindafrekening. Echter, je geeft aan dat je hier al langer dan 7 weken op wacht nadat je bent overgestapt. De termijn die we hiervoor hanteren is 6 weken. Daarom kijken we graag even voor je na wat hier mis gaat. Zou je ons hiervoor willen contacteren middels 088 044 4555 of vragen@vandebron.nl? Dan kijken wij dit even voor je na. Fijn weekend!

behoorlijk negatief.

Je moet als je overstapt gewoon 6 weken wachten op je eindafrekening. Belachelijk. Krijg je de afrekening dan duurt het nog 2 weken voor je de teruggave krijgt op je rekening. Dus totaal 8 weken wachten /////////// Ze hebben het namelijk erg druk. Ik neem aan dat niet iedereen op de zelfde periode overstapt. Als je bij moet betalen dan neem ik aan, dat dan niet zo lang gewacht wordt Heb je waarschijnlijk gelijk een incassobureau op je dak. Bij essent, waarvan ze een dochteronderneming zijn hoef je maar 7 a 8 dagen te wachten. ESSENT DOE DAAR WAT AAN IN DE TOEKOMST. ANDERS GAAT JE DAT KLANTEN KOSTEN

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Albert, bedankt voor het delen van jouw bericht. Je geeft het inderdaad zelf al aan maar het is inderdaad de drukste periode van het jaar. Hierdoor hebben we de volledige termijn nodig voor het opmaken van de eindafrekening. Dit staat natuurlijk los van of je wel of niet geld moet bijbetalen. Mocht je de eindafrekening na de 6 weken nog niet hebben ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Dan gaan we dit direct voor je oplossen. Fijn weekend!

Op geld beluste organisatie

Een jaar bij Vandebron geweest, het leek zo idieel.... Verlengen contract was veel duurder dan bij welke andere ook, zelfs duurder dan als je als nieuwe klant bij hen komt! In een uitleg zeggen zij dat het ligt aan al die klanten die overstappen. Ze maken het echter zelf naar. Overgestapt, contract beëindigd en toch nog een extra maandtermijn afschrijven. Je mag storneren, zeggen ze dan, maar dat moet je dan wel eerst goed lezen. Bizarre club, vervelende, misleidende marketing en vooral op geld belust!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Piet, bedankt voor je eerlijke woorden. Begrijpelijk dat jij graag je energie wilt afnemen tegen de laagste tarieven. Echter, dit is niet waar wij voor staan. Onze prioriteit is het aanbieden van 100% duurzame energie. Als we dit niet kunnen aanbieden tegen de goedkoopste tarieven dan houden wij ons vast aan onze missie, zo snel mogelijk naar een 100% duurzaam energie net in Nederland. Hopelijk komen onze ideeën in de toekomst weer overeen en mogen we je weer al nieuwe klant verwelkomen bij Vandebron. Voor nu veel succes bij de nieuwe energie leverancier. Fijn weekend!

Goed klantenportaal maar trage administratie

Contact met Van de bron en klantenportaal op de website is goed. Ik vind de periode van 8 weken om een jaarrekening op te stellen wel erg lang. Dat zou toch sneller kunnen in deze tijden lijkt me en dat zie ik ook terug bij andere aanbieders. Wellicht dat Van de bron hierbij achter loopt met digitale mogelijkheden. Ik verwacht dat de meeste mensen geld zullen terug krijgen zeker ivm welkomskortingen e.d. dan is het fijn als je het geld waar je recht op hebt snel ontvangt. Dit zorgt voor mij wel voor een slechtere klant ervaring ondanks dat ik de meeste overige punten positief vind.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hoi! Bedankt voor het delen van deze beoordeling. Dit is goede feedback en we waarderen het dat je dit met ons deelt. Op het moment is het de drukste periode van het jaar waardoor we vaak de volle termijn van 8 weken nodig hebben voor het opmaken van de nota's. Uiteraard doen we ons uiterste best om je er eerder van te voorzien. We willen je bedanken voor je feedback en nemen dit mee de toekomst in. Fijne dag!

een zeer goede prijs / duurzame energie bron prestatie

prettige contacten met bron-mensen die meedenken prettige prijsstelling prettige bron van de energie uit nederlandse bodem prettige ideologische instelling

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Jan, van zo'n beoordeling krijgen wij een prettig gevoel. Bedankt daarvoor. We zijn blij met tevreden klanten zoals jou. Fijne dag!

Grote sommen geld afschrijven ipv hun fout herstellen

Vandebron is allereerst een bedrijf die de kleine lettertjes gebruikt om je de welkomspremie niet te betalen (incasseren 1 dag voor salarissen om een stornering te krijgen, en 2 x storneren is geen welkomspremie!). Op zich al voldoende reden om als klant te vertrekken. Maar het werd erger: in plaats van mijn welkomspremie kreeg ik opeens (een maand na de jaarnota) een correctienota met een nieuwe, onverklaarbare stroommeterstand waarvoor ik 560 euro zou moeten bijbetalen. Heb direct met meterbon van Liander aangetoond dat dit onjuist was, maar in plaats van de fout te herstellen werd week later toch automatisch 560 euro extra afgeschreven, zonder communicatie. Op mijn mails wordt amper gereageerd en na tel contact werden de afspraken niet bevestigd terwijl dit wel toegezegd was. Rampzalig bedrijf, ik koop hier mijn contact af om over te stappen naar een andere aanbieder!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Steven, bedankt voor het delen van je beoordeling. We kunnen ons goed voorstellen dat je het vervelend vindt dat de welkomstkorting is komen te vervallen. We brengen je tijdig op de hoogte wanneer onze incasso's plaatsvinden en geven je daarbij de mogelijkheid om dit aan te passen. Zodat we kunnen voorkomen dat hierdoor incasso's mislukken. Daarnaast is het begrijpelijk dat je niet zit te wachten op een correctienota. Wij ontvangen deze gegevens vanuit de netbeheerder en dienen dit vervolgens door te voeren. Als we deze nota vervolgens moeten corrigeren aan de hand van jouw bewijs dan is de eerdere nota al verzonden naar de bank. Deze incasso kunnen we niet tegenhouden maat hier hadden we je uiteraard wel van op de hoogte moeten brengen. Mocht de nota nog niet zijn gecorrigeerd dan willen we dit graag even voor je nakijken om ervoor t zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Kun je hiervoor contact opnemen middels 088 044 4555 of vragen@vandebron.nl. Onze bereikbaarheid is momenteel goed. Alvast bedankt.

zeer slecht

vind het absurd dat ik 53 kub gas meer moet betalen dan dat in mijn van de bron als jaar ge bruik wordt aan ge geven

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.

Hi Cam, bedankt voor je beoordeling. We kunnen ons goedvoorstellen dat je het verwarrend vindt dat het gasverbruik op de energienota niet overeenkomt met dat op Mijn Vandebron. Dit kan aan meerdere dingen liggen. Ten eerste, er is geen directe verbinding tussen Mijn Vandebron en je slimme meter. Hierdoor kan er een vertraging zitten tussen het uitlezen en de inladen van de standen op Mijn Vandebron. Daarnaast hebben wij toestemming van je nodig om je kwartierstanden uit te lezen. Als je ons later toestemming hebt gegeven dat dat je contract is ingegaan dan zijn de dagen daarvoor niet meegenomen met het verbruik op Mijn Vandebron. Hopelijk hebben we hiermee de situatie opgehelderd. We wensen je een fijne weekend.

Komen hun offerte niet na

Op basis van offerte (met meterstanden die ik al jaren ongeveer hetzelfde zijn) ben ik overgestapt in januari 2019. Het jaarbedrag gedeeld door 12 zou € 60,- zijn. Het begon al met mail met maandbedrag van € 110,- Bij vraagje uitleg geven ze aan dat ze basis gegevens gebruiken en dat je via app bedrag kon verlagen. Helaas bleek dat maar naar €95,- te kunnen. Zo betaalde ik per maand 35,- meer dan offerte. Ik bleek uiteindelijk zelfs minder energie afgenomen te hebben maar ik kreeg naast bonus van 150,- slechts € 60,- terug. Omdat dit toch wel heel veel afweek van voorstel maar eens gebeld. Krijg je te horen dat offerte maar indicatie is en dat ik blij moet zijn nog iets terug te krijgen. Inmiddels heb ik veel recensies gelezen en zie ik dat ik niet als enige opgelicht ben. Waardeloos bedrijf. Nu ben ik dus meer kwijt dan bij vorige leverancier. Mag hopen dat ze gaan inzien dat dit gewoon oplichting is en het verschil van €300,- nog gestort gaat worden.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Beste Pieter, bedankt voor het delen van je beoordeling. Vervelend om te horen dat je naar verwachting minder geld hebt ontvangen op de eindafrekening. We kunnen goed begrijpen dat je dit een vreemde situatie vindt. Misschien dat dit verschil te maken heeft met de wijziging van de energiebelasting. In 2019 heeft de overheid de energiebelasting namelijk flink omhoog geschroefd wat voor veel huishoudens gevolgen heeft gehad voor de eindafrekening. Als jij je in 2018 hebt aangemeld via een vergelijkerssite dan heeft deze site de belastingstarieven van 2018 nog niet meegenomen. We kijken dit graag even voor je na. je kunt ons hierover contacteren middels 088 044 4555 of vragen@vandebron.nl. Fijne dag!

Klant staat absoluut niet voorop !!!

In 2019 betaalde ik 50 Euro per maand . In december 2019 kreeg ik een voorstel dat ik accepteerde en Vandebron ook van 22 Euro voor 2020 . Omdat ik vanwege een ernstige ziekte 4 maand niet was thuis geweest , en dus geen energie had gebruikt , dacht ik ( ook nav het nieuwe voorstel ) dat ik teveel had betaald . Echter was mijn afrekening 2019 bijna 600 Euro ? Door mijn ziekte ben ik mijn baan kwijt geraakt , en in de bijstand gekomen . Kon mijn rekeningen niet meer betalen . En Vandebron zet direct Incasso in , ondanks herhaalde telefoontjes van mij . Geen enkel begrip voor mijn situatie . Per 1 april zou ik een nieuwe baan hebben ( dus de facturen kunnen betalen ) maar door Corona is deze baan tijdelijk opgeschoven . Ik kan dit jaar absoluut betalen , maar heb even tijd nodig . MAAR GEEN INCASSO

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Ben, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de eindafrekening zo hoog is uitgevallen. Je geeft aan dat je gezien de huidige situatie moeite hebt met het voldoende van de betaling. Indien je dit nog niet hebt gedaan, zou je hiervoor contact willen opnemen met ons? je kunt ons bereiken via 088 044 4555 of vragen@vandebron.nl. Dan kijken we graag voor je na hoe we dit samen kunnen oplossen. Fijne dag!

nooit meer van de bron

Toch bijzonder om te lezen hoevaak ze problemen hebben met de bank om je eindafrekening uit te betalen. Zit nu ook al paar weken te wachten op mijn eindafrekening, maar nog niks gehoord. Waar ze wel scherp op zijn is als ze geld moeten krijgen, dan werkt de administratie wel. Zelfs als ze een 13 de maand afschrijven, onder het mom van “borg”. Waar ik netjes over belde, om te vragen hoe dat mogelijk was, en ze me vertelde dat dat een soort van borg was. Ze adviseerde me om het te storneren. Dat heb ik dus gedaan, en kreeg de volgende dag meteen een mail, om toch nog maar even de 13 de maand over te maken, wat nergens op slaat. Nu kreeg ik vandaag weer een mail dat ik dit binnen 2 weken moet betalen, en als ik dat niet doe krijg ik een incassobureau achter me aan. Toch wel bijzonder Van de Bron, dat jullie bij uitbetalen niet, te laat, of jullie steeds terugkerende reden, problemen met bank als reden geven. Maar als je Onterecht geld afschrijft, wel zo attent bent om dan te dreigen met incassobureaus. Ik zal mijn geld voorlopig wel niet ontvangen.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Dag Michiel, bedankt voor je bericht. We kunnen begrijpen dat dit verwarrend is geweest voor jou. Om het nog even voor je toe te lichten, het volgende: zodra je overstapt naar een andere leverancier, zal deze leverancier dit 2 a 3 dagen van te voren officieel verwerken. Tot die tijd ben je officieel nog klant van Vandebron. Aangezien wij ongeveer 10 dagen van te voren de incasso's naar de bank versturen, heeft deze betaling en de overstap elkaar gekruist. Dit bedrag is als een betaald bedrag meegenomen op de eindafrekening, vandaar dat die nog moest worden voldaan. Stel dat de eindafrekening opnieuw zou worden opgemaakt, zonder dit bedrag, dan zou je alsnog op precies hetzelfde te betalen bedrag uitkomen. Nogmaals, we begrijpen dat dit verwarrend is geweest, maar hopen dat deze uitleg het verduidelijkt. We bedanken je graag voor je tijd bij Vandebron en wensen je veel succes bij de volgende leverancier!

Van de bron heeft een uitstekende klantenservice!

Tot heden heb ik zo goed als nooit beroep hoeven doen aan de klantenservice van een energiebedrijf. Toen ik elektrisch ging rijden en een laadpaal nodig had, veranderde dit en heb ik juist veel beroep moeten doen op de klantenservice Toen kwam het besef hoe belangrijk een goede klantenservice van een energiebedrijf is. Vandebron blijkt een uitstekende klantenservice te hebben. Steeds kreeg ik medewerkers aan de lijn die verstand van de materie hebben en vaak aan een half woord genoeg hebben. Ik kreeg duidelijk uitgelegd hoe alles administratief werkt. Ook dachten ze steeds met me mee. Voorbeeld: achteraf bleek ik een verkeerde laadpaal te hebben besteld (en betaald). Puur een geval van voortschrijdend inzicht. Ze waren zo flexibel om dit na de bestelling te wijzigen in overleg met de leverancier van de laadpaal. Top, top, top! Telefonisch heb ik al mijn complimenten gegeven maar hierbij ook met een positieve review!

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat ontzettend goed om te horen dat de service zo bevalt! We zullen er voor zorgen dat ons Elektrisch Vervoer team dit te horen krijgt. Graag bedanken we je voor je bericht en wensen we je nog een fijne dag!

Een groen energie vriendelijk bedrijf zijn.

Dat jullie veel aan wind en zonne-energie doen. Openheid van bedrijven die er aan mee doen en dat mailen. Vind ik zelf heel fijn.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Nieko, bedankt voor deze positieve woorden. Duurzaamheid en transparantie is waar wij voor staan en vinden het goed om te horen dat jij dit ook belangrijk vindt. Samen maken we Nederland een stukje groener. Fijne dag!

Doen wat ze beloven

Bij vragen wordt je snel en adequaat geholpen. Denken met je mee en altijd goed en snel bereikbaar.

• Prijs-Kwaliteitverhouding

Hi Dick, bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat we je vragen naar tevredenheid beantwoorden. Daar krijgen wij goeie energie van :)