10

Heel goed bezig.Ga zo door.

Erg klant vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed

Lees soms slechte rewiews over Vandebron.Maar wij zijn er tevreden over .Maand bedrag is makkelijk aan tepassen waar sommige mensen moeilijk overdoen.Ga wel elk jaar over naar nieuwe leverancier maar denk dat ik het jaar later weer na Vandebron terug ga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Hi Johan, wat goed om te horen dat je enthousiast bent. Hopelijk zien we je een jaar later weer terug :)

6

Minimale dienstverlening

Telefonisch moeilijk bereikbaar en op website geen mogelijkheid om je termijbedrag te controleren aan de hand van je meterstanden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Hi Maurice, bedankt voor het delen van je reactie. Als je een slimme meter hebt en ons toestemming hebt gegeven om de kwartierstanden uit te lezen, dan ontvang je van ons elke maand een verbruik- kosten overzicht per mail. Hierin wordt het verbruik van die maand gespecificeerd en de daarbij behorende kosten. Daarnaast heb je op Mijn Vandebron ook inzicht in je verbruik, met daarbij ook een indicatie of je verbruik in lijn ligt met het verwachte jaarverbruik en het daarbij behorende termijnbedrag. Mocht je nog meer zekerheid willen dan kun je na vier maanden bij ons in contract een herberekening laten maken van je termijnbedrag aan de hand van je actuele verbruik. We horen het graag als we je hiermee kunnen helpen!

1

Totaal geen service vanuit dit bedrijf.

Geen aanrader. Website en account ziet er netjes uit, verder totaal geen service vanuit dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Perfect geregeld en duidelijke facturen en info.

Altijd duidelijke info per maand over het verbruik. De energie komt elke dag weer binnen, zijn we erg blij mee!!! Alle info is altijd duidelijk!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Fijn dat jullie zo blij zijn, dan zijn wij dat ook :)

9

Goede leverancier met duidelijk duurzaam productaanbod en profiel

Inmiddels drie jaar klant bij Vandebron. Levering en administratie is prima, alsook digitale communicatie en contacten. Beleid en publiciteit rond duurzame energie is uitstekend. Nota's en toelichtingen daarop zouden duidelijker kunnen. Bij navraag zijn vragen wel altijd beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het delen van je ervaring en fijn dat het zo klikt! Je feedback vinden we belangrijk en zullen we uiteraard meenemen ter verbetering!

8

Geen gezeur en gebel

Als het contract naar je zin is hoef ik niet steeds gebeld te worden of er iets aangepast moet worden en dat doen jullie dus ook niet. Goed contract - goede rekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

We willen het zo moeiteloos mogelijk voor jou houden, fijn dat dit goed werkt!

10

Helemaal groen!!!

Erg blij met de bron, contact is fijn indien nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Fijn dat je zo blij bent en dat wij daar aan kunnen bijdragen! :)

10

No nonsens leverancier

Mijn ervaring bij Vandebron is simpel; no nonsens! Eenmalig aanbrengen, zij verzorgen tegen lage kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve woorden, Marc!

10

Overzichtelijk en duurzaam

De site is helder. De toon van de tekst in de mail is mooi, niet te formeel en niet te informeel. Jullie komen over alsof jullie echt streven naar duurzame bronnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Daar streven we zeker naar, Anna. We vinden het belangrijk dat je prettig voelt bij de communicatie met Vandebron. Vandaar dat we niet altijd formeel praten met onze klanten, dit is onze werksfeer en die willen we graag overbrengen :) Super om te lezen dat dit zo overkomt!

8

Groene energie en goede klantenservice

Fijne klantenservice. Veel dingen kun je zelf regelen via de website. Dat is heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

We proberen de service die we leveren zo moeiteloos mogelijk te maken voor de klant. De website helpt hierbij. Met functies zoals zelf het termijnbedrag aan te kunnen passen en gegevens te kunnen wijzigen heb je meer grip op je account. Fijn dat dit bevalt!

10

Ik ben tevreden over Vandebron

Ik vind dat Vandebron als kleine elektriciteitsleverancier dicht bij mij staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Dat is waar we naar streven, Ad. Lokaal opgewekte energie voor iedereen :)

1

Zeer slecht

Voel mij opgelicht door Vandebron. Bij overstap door oude leverancier €100,00 opzegboete in rekening gebracht. De communicatie hierover verliep zeer stroef. Telefonisch drie kwartier in de wacht staan en per mail gewoon geen antwoord. Vele mails verstuurd maar knullig antwoord van iedere keer andere medewerkers. Pas na 5 maanden werd er enigszins gereageerd. Uiteraard steekt ook dit bedrijf niet de hand in eigen boezem en legt de verantwoording voor datum overstap volledig bij de klant terwijl er toch duidelijk gemeld wordt dat het "bedrijf" de overstap soepel regelt. De CER is een landelijke databank die dit mede mogelijk maken. "Doel van het CER Het CER werkt als een gedragscode van energieleveranciers om ervoor te zorgen dat contracten naadloos in elkaar overgaan zodat jij als klant niet te maken krijgt met overlappende contracten of leveringsovereenkomsten die niet goed op elkaar aansluiten. Bijna alle energieleveranciers hebben zich hierbij aangesloten. Door samen één grote databank bij te houden krijgen de leveranciers inzicht in contractgegevens en kunnen zij voorkomen dat consumenten te maken krijgen met opzegboetes. Wel zo prettig." Vandebron heeft dit niet gedaan en mij zodoende €100,00 gekost. Enig begrip, ho maar. Of excuses. Ik begrijp dat een organisatie een fout kan maken maar de afhandeling in bovenstaande is mij heel zwaar tegengevallen en heb ik als zeer klantonvriendelijk ervaren. Zodoende een vette 0. Heb mij net aangemeld bij andere leverancier. Zal blij en opgelucht zijn als ik niet meer bij Vandebron aangesloten ben, ook andere leveranciers leveren groene stroom en gecompenseerd gas, want daar gaat het mij om.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

groene stroom voordelig en eenvoudig geregeld

Goed contact met de mensen van Vandebron. heldere voorwaarden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Goed om te horen!

8

No nonsense service

Handige overzichten van gebruik, denken met je mee: wat zou ik als klant prettig vinden (o.a. nogal simpele verhuisservice in vergelijking met niet nader te noemen andere nutsvoorzieningen).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de review, Katrina!

9

Leverancier naar mijn hart!

-de administratieve start en begeleiding ( maandelijkse mail) ziet er prima en verzorgd uit; -een keuzemogelijkheid welke leverancier je wilt hebben incl. de keuze van opwekking -vriendelijke en persoonlijke mails zonder opdringerig te zijn: dat maakt VandeBron de leverancier naar mijn hart!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Hi Dirk, wat leuk om te lezen dat je zo gepassioneerd over Vandebron schrijft. Dat Vandebron de leverancier naar jouw hart is zien we als een groot compliment, dankjewel!

9

Zeer positief

Blij dat ik gekozen heb voor groene stroom uit Nederland. Zowel overstap als verdere afhandeling probleemloos, contact met klantenservice altijd prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Daar zijn wij ook blij mee, Nathanja :)

8

Tot nu toe geen probleem.

Zover ik bekijken kan goed en geen problemen gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Klinkt goed, Bep!

10

Uitstekend

Netjes en overzichtelijke app waar alles terug te vinden is zoals oplaadlokatie facturenoverzicht..laadoverzicht Grote dekking qua gebied zelfs in oostenrijk waar ik op vakantie naar toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Fijn dat de app zo goed bevalt. We vinden het belangrijk dat je toegang hebt tot de nodige informatie voor elektrisch rijden!

10

Geen anoniem concern, maar een organisatie van gedreven mensen

Groen en goedkoop zijn er al zoveel. Bij vandebron voel ik me thuis. De wens om dingen anders aan te pakken is voelbaar en zichtbaar. Zoals de actie om de Hemweg centrale te kopen, het stimuleren van kleinschalige energie opwekking, het zelf mogen kiezen welke soort energie je wil (zon, wind, biomassa) en wie je energie opwekt. Het maakt het menselijk en transparant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Hi Mark, dat is zeker waar we voor werken. We willen zoveel mogelijk impact hebben op de energietransitie en waarderen iedere klant die ons hierbij helpt. Fijn dat jij ook zo gedreven bent!

10

Uitstekend

Jullie bieden een goede en duurzame service. Ik ben vooral heel blij met de e-mails elke maand over mijn verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

We hopen met de verbruikskostenoverzichten te zorgen dat onze klanten meer inzicht hebben in hun verbruik. Goed om te horen dat dit bevalt!

10

Top

Zeer goede dienstverlening, ook toen ik zonnepanelen installeerde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Fijn om te horen. En wat goed dat je investeert in zonnepanelen, Frank!

4

Misleidend

Ik ontving een email met de vraag of ik mijn contract wilde verlengen. De link bracht mij naar een website met de opties om 1 jaar of 3 jaar te verlengen. Door op de knop verlengen te klikken was de verlening meteen geregeld zonder een echte bevestiging van de verlenging te hoeven geven naar mijn idee. Ik vind dit misleidend en onfatsoenlijk en had dit niet verwacht van Vandebron. Mijn advies is dit zo snel mogelijk aan te passen omdat u anders mogelijk klanten gaat verliezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Hi Rob, bedankt voor het delen van je ervaring. We willen zorgen dat je zo min mogelijk moeite hoeft te doen. Dit is de reden dat het verlengen van het contract zo makkelijk gaat. Indien de verlenging niet is gegaan zoals je wilt, kunnen we dit uiteraard nog terugdraaien. We vinden het jammer dat jij dit als onfatsoenlijk ervaart, omdat dit zeker niet onze bedoeling is. Graag bedanken we je voor de feedback, we zullen dit meenemen. Mocht je nog hulp nodig hebben, dan horen we het graag!

7

eerlijk

eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Transparantie is voor ons erg belangrijk. We willen zo eerlijk mogelijk zijn naar onze klanten. Bedankt voor je review!

9

Ik werd vriendelijk en adequaat bejegend

Nadat ik door energie-direkt (of zoiets) werd benaderd heb ik de informatie die zij hadden eerste eens gecheckt en die bleek niet correct, waardoor ze mij een te positief aanbod gaven. Daarom heb ik contact gezocht met Vandebron en mijn eigen gegevens erbij gepakt, waarbij ik er achter kwam dat mijn contract binnenkort afloopt. Van jullie kreeg ik heel snel een aanbod, met mogelijkheid tot keuze voor andere bronnen, die ook nog voordeliger voor mij uitpakten, die heb ik vervolgens gekozen. Men was vriendelijk en geduldig aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Reactie van het bedrijf

Hi Desiree, bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn dat ons aanbod je aansprak en dat je hebt verlengd bij Vandebron!

Filter op taal